quote:Dat kan-ie erg goed inderdaad! Vooral die ene scène waarin-ie moet besluiten of-ie een man of een vrouw neemt voor z'n uitleg... wat een mimiek zeg! Ontzettend goed.
Op 02 maart 2001 13:59 schreef kamagurka het volgende:
Persoonlijk doet Teeuwen me toch net iets meer, puur vanwege zijn faciale expressie en onnavolgbare mimiek.
Ontopic: ik mag ze beide wel. Zou eik niet kunnen zeggen wie ik nou leuker vind.
quote:Da's inderdaad misschien wel het toppunt van onnavolgbaar, die zal me nog lang bijblijven (de badmeesterij)
Op 02 maart 2001 14:03 schreef Arcee het volgende:
Dat kan-ie erg goed inderdaad! Vooral die ene scène waarin-ie moet besluiten of-ie een man of een vrouw neemt voor z'n uitleg... wat een mimiek zeg! Ontzettend goed.
quote:Ze verschillen behoorlijk in de manier waarop ze hun punt(?) brengen, maar ik zag toch ook veel overeenkomsten in onderwerp. Ik denk dat je Theo Maassen iig. nog kan navertellen aan je vrienden, Hans Teeuwen moet je echt naDOEN ofzo (ga d'r maar aanstaan, pff...)
Ontopic: ik mag ze beide wel. Zou eik niet kunnen zeggen wie ik nou leuker vind.
[Dit bericht is gewijzigd door kamagurka op 02-03-2001 14:16]
(En nou allemaal niet! gaan aplaudiseren!)
Ik kan namelijk niet lachen om grappen over pedofilie en dergelijke, zelfs niet met veel mimiek verteld. Ik vond het misselijkmakend.
Tja, Theo Maassen is ook wel heeel goed. Wat is dat toch moeilijk, keuze's maken
OK, ik weet het goed gemaakt: Ik noem ze geen van beide, maar Herman Finkers. IJzersterk vind ik hem
quote:OK, Maassen is meer voor de gewone man/vrouw jan/mien met de pet (uit eindhoven). Toch nog niet zo 'gewoon' als paul de Leeuw of Robert
Op 02 maart 2001 14:56 schreef Gia het volgende:
Doe mij maar Theo Maassen. Gewoon leuke humor.
quote:Teeuwen, Jiskefet, onbegrepen (ongegrepen) humor, dat lijkt nergens op! Toch vind ik die persoonlijkheid van zijn shows juist zo intens en knap, maar toegegeven, t'is op het naadje (daarom zit het er waarschijnlijk ook in, kijkertje pesten)
Ik kan namelijk niet lachen om grappen over pedofilie en dergelijke, zelfs niet met veel mimiek verteld. Ik vond het misselijkmakend.
Vooral de ouwe shows van hans teeuwen zijn meesterlijk (zoals die met berrie van earle) maar ook die nieuwe met die karnavals scene was echt heeel goed
quote:Applausje voor FL. Mooi verwoord en mee eens.
Op 02 maart 2001 14:19 schreef fashionably_late het volgende:
Theo Maassen ... zijn grappen ijn voor mij duidelijkere grappen met een begin en een eind. GOEIE grappen, ik lach me suf maar Hans Teeuwen heeft toch mijn voorkeur. Hij is onnavolgbaar....(En nou allemaal niet! gaan aplaudiseren!)
Een show van HT kan je meer dan een keer zien en nog steeds verwonderd blijven hoe die het doet, terwijl ik bij het herzien van de shows van TM het minder sterk vind: je hebt de grap al eens gehoord waardoor de grap minder goed wordt, terwijl het bij HT meer dan de grap alleen is waardoor het leuk blijft.
(Van HT heb ik de 3 shows allen op video, alleen Hard en Zielig -zijn beste mijns inziens- in het Theater gezien; TM alleen op TV/video gezien)
iene miene mutte 10 pond grutte 10 punt kaas en Theo Teeuwen is de baas.
quote:In de laatste show van Theo Maassen zit ook een heel stuk over pedofilie. Omdat ik net Trui had gezien viel me deze overeenkomst tussen Hans Teeuwen en Theo Maassen op: beide hebben in hun laatste show het thema pedofilie aangepakt.
Op 02 maart 2001 14:56 schreef Gia het volgende:
Doe mij maar Theo Maassen. Gewoon leuke humor.Ik kan namelijk niet lachen om grappen over pedofilie en dergelijke, zelfs niet met veel mimiek verteld. Ik vond het misselijkmakend.
Errug goed!
Ik kan me zo 1-2-3 geen grap van Maassen voor de geest halen waar ik echt om heb moeten bulderen van het lachen, maar Teeuwen's repertoire zit vol met momenten die mij nog steeds pijn in mijn nieren geven van het lachen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |