abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_786096
Heb gister met een paar vrienden onder genot van veel biergelach respectievelijk naar 'ruwe pit' en 'trui' van maassen en teeuwen zitte kijken. Vanwege verregaande dronkenschap weet ik niet meer om wie we het hardst hebben zitten lachen.
Persoonlijk doet Teeuwen me toch net iets meer, puur vanwege zijn faciale expressie en onnavolgbare mimiek.
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 maart 2001 @ 14:03:27 #2
862 Arcee
Look closer
pi_786110
quote:
Op 02 maart 2001 13:59 schreef kamagurka het volgende:
Persoonlijk doet Teeuwen me toch net iets meer, puur vanwege zijn faciale expressie en onnavolgbare mimiek.
Dat kan-ie erg goed inderdaad! Vooral die ene scène waarin-ie moet besluiten of-ie een man of een vrouw neemt voor z'n uitleg... wat een mimiek zeg! Ontzettend goed.

Ontopic: ik mag ze beide wel. Zou eik niet kunnen zeggen wie ik nou leuker vind.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_786121
Ze zijn allebei errug goed, maar toch kies ik voor Hans Teeuwen.
Het leuke aan Teeuwen is dat hij een grap kan maken van iets wat totaal nergens op slaat
pi_786144
quote:
Op 02 maart 2001 14:03 schreef Arcee het volgende:
Dat kan-ie erg goed inderdaad! Vooral die ene scène waarin-ie moet besluiten of-ie een man of een vrouw neemt voor z'n uitleg... wat een mimiek zeg! Ontzettend goed.
Da's inderdaad misschien wel het toppunt van onnavolgbaar, die zal me nog lang bijblijven (de badmeesterij)
quote:
Ontopic: ik mag ze beide wel. Zou eik niet kunnen zeggen wie ik nou leuker vind.
Ze verschillen behoorlijk in de manier waarop ze hun punt(?) brengen, maar ik zag toch ook veel overeenkomsten in onderwerp. Ik denk dat je Theo Maassen iig. nog kan navertellen aan je vrienden, Hans Teeuwen moet je echt naDOEN ofzo (ga d'r maar aanstaan, pff...)

[Dit bericht is gewijzigd door kamagurka op 02-03-2001 14:16]

vrijdag 2 maart 2001 @ 14:16:00 #5
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_786154
Ik ga toch voor theo maassen, vond trui niet echt geweldig van hans teeuwen en alles wat ik van theo maassen tot nu toe heb gezien wel.
pi_786166
Teeuwen is genialer.
van de twee genoemde voorstellingen vond ik Ruwe Pit echter iets leuker.
pi_786169
Ik ken Hans Teeuwen alleen van CD, gek genoeg heb ik hem nog nooit fysiek z'n shows zien doen.
Maar zelfs zonder dat vind ik hem gewéldig. Hij zo goed in het omdraaien van de 'gewone' vooroordelen en ideeën..
Theo Maassen heb ik wel life gezien, zijn grappen ijn voor mij duidelijkere grappen met een begin en een eind. GOEIE grappen, ik lach me suf maar Hans Teeuwen heeft toch mijn voorkeur. Hij is onnavolgbaar....

(En nou allemaal niet! gaan aplaudiseren!)

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_786265
Onnavolgbaar is wel het sleutelwoord aan het vormen in dit topic.
Nouja, de heren zelf zullen er niet mee zitten want zijn goede vrienden van elkaar, dus Youp-Freek situaties kunnen we niet verwachten (thankgod)
  vrijdag 2 maart 2001 @ 14:50:29 #9
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_786328
Ik vind zelf Theo Maassen toch wat leuker,maakt wat meer :"echte" grappen...en Hans Teeuwen overdrijft vaak nogal....maar hij is wel ontzettend goed.
  vrijdag 2 maart 2001 @ 14:51:01 #10
6979 Rat
Wel zo gezellig!
pi_786329
Theo Maassen heeft mijn voorkeur. Bij shows van Hans zitten te veel momenten waarvan ik me afvraag wat ik er mee moet. Zo vind ik de scene uit Trui waarin ie nadenkt over man of vrouw juist buitengewoon vervelend langdradig. Hans is bij vlagen geniaal, bij vlagen strontvervelend. Theo is altijd goed. Maar ja, Eindhoven he!
Wie een kuil graaft voor een ander, wordt moe.
pi_786348
Trui vond ik op zich wel goed, maar minder dan Met een breierdeck of Hard en zielig. Van Theo Maassen heb ik alleen nog maar Ruwe pit gezien... Die was trouwens ook geweldig!
Maar tot dusver is Teeuwen mijn favoriet...
Vette pech voor de kabouters!
Als rijpe kersen spatten de tengere kabouterlijfjes tegen de grote eikenhouten deur uiteen... 1-0 voor de grote mens...
.
  vrijdag 2 maart 2001 @ 14:56:30 #12
3542 Gia
User under construction
pi_786364
Doe mij maar Theo Maassen. Gewoon leuke humor.

Ik kan namelijk niet lachen om grappen over pedofilie en dergelijke, zelfs niet met veel mimiek verteld. Ik vond het misselijkmakend.

vrijdag 2 maart 2001 @ 14:58:49 #13
9956 Goldfish
mooi paars is niet lelijk
pi_786383
Ik vind zelf Hans Teeuwen leuker. Maar uhhh.... waarom eigenlijk

Tja, Theo Maassen is ook wel heeel goed. Wat is dat toch moeilijk, keuze's maken

OK, ik weet het goed gemaakt: Ik noem ze geen van beide, maar Herman Finkers. IJzersterk vind ik hem

pi_786460
quote:
Op 02 maart 2001 14:56 schreef Gia het volgende:
OK, Maassen is meer voor de gewone man/vrouw jan/mien met de pet (uit eindhoven). Toch nog niet zo 'gewoon' als paul de Leeuw of Robert Long toch?
quote:
Ik kan namelijk niet lachen om grappen over pedofilie en dergelijke, zelfs niet met veel mimiek verteld. Ik vond het misselijkmakend.

Teeuwen, Jiskefet, onbegrepen (ongegrepen) humor, dat lijkt nergens op! Toch vind ik die persoonlijkheid van zijn shows juist zo intens en knap, maar toegegeven, t'is op het naadje (daarom zit het er waarschijnlijk ook in, kijkertje pesten)
  vrijdag 2 maart 2001 @ 16:30:37 #15
9112 Joz
museumkids.nl/profile/21725
pi_786867
ik vind persoonlijk theo maassen leuker, hans teeuwen is zo druk en soms niet eens grappig.

Vooral de ouwe shows van hans teeuwen zijn meesterlijk (zoals die met berrie van earle) maar ook die nieuwe met die karnavals scene was echt heeel goed

Nog 10 stemmen en mijn dochtertje maakt kans op een prijs! (museumbezoek met de klas)
<a href="https://www.museumkids.nl/profile/21725" target="_blank" >https://www.museumkids.nl/profile/21725</a>
Klik op stem - 2 sec werk geen login nodig!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 maart 2001 @ 16:46:32 #16
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_786937
quote:
Op 02 maart 2001 14:19 schreef fashionably_late het volgende:
Theo Maassen ... zijn grappen ijn voor mij duidelijkere grappen met een begin en een eind. GOEIE grappen, ik lach me suf maar Hans Teeuwen heeft toch mijn voorkeur. Hij is onnavolgbaar....

(En nou allemaal niet! gaan aplaudiseren!)

Applausje voor FL. Mooi verwoord en mee eens.

Een show van HT kan je meer dan een keer zien en nog steeds verwonderd blijven hoe die het doet, terwijl ik bij het herzien van de shows van TM het minder sterk vind: je hebt de grap al eens gehoord waardoor de grap minder goed wordt, terwijl het bij HT meer dan de grap alleen is waardoor het leuk blijft.

(Van HT heb ik de 3 shows allen op video, alleen Hard en Zielig -zijn beste mijns inziens- in het Theater gezien; TM alleen op TV/video gezien)

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 2 maart 2001 @ 17:09:46 #17
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_786997
Ik hou het op Teeuwen die heeft me vaker doen van het
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  Trouwste user 2022 vrijdag 2 maart 2001 @ 17:57:14 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_787142
Wat een keuze zeg,

iene miene mutte 10 pond grutte 10 punt kaas en Theo Teeuwen is de baas.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_787195
quote:
Op 02 maart 2001 14:56 schreef Gia het volgende:

In de laatste show van Theo Maassen zit ook een heel stuk over pedofilie. Omdat ik net Trui had gezien viel me deze overeenkomst tussen Hans Teeuwen en Theo Maassen op: beide hebben in hun laatste show het thema pedofilie aangepakt.
Het is trouwens kenmerkend voor hun shows dat ze keiharde grappen maken over gevoelige onderwerpen. Door een keiharde grap te maken lach je om iets, waar je eigenlijk om zou moeten huilen. Het is juist die paradox die zowel Hans als Theo opzoeken. Balanceren op de grens tussen wat wel/niet smakeloos is.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_787777
Maassen is leuk, Teeuwen is leuk. Theo is okee, Hans is okee. Hun stijl vertoont grote overeenkomsten - ze hebben allebei drama in Eindhoven gedaan.
Maar Teeuwen blijft bij mij net ietsje langer hangen.
En die pedo-act vond ik trouwens erg goed. Je gaat toch met 'm meevoelen... Het gaat toch niet alleen maar om LACHEN? Daar is Andre van Duin voor. En Finkers.
  donderdag 18 oktober 2001 @ 11:38:59 #21
3342 Wolk
Vrijheid = respect voor elkaar
pi_1936183
Hans Teeuwen is natuurlijk leuker. Hij geeft eigenlijk nooit interviews, maar toevallig hoorde ik hem gister op www.paria.net. "Interviewen is een vak, he? Een vak!"

Errug goed!

donderdag 18 oktober 2001 @ 13:55:25 #22
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_1937395
* Smots vindt Teeuwen leuker.

Ik kan me zo 1-2-3 geen grap van Maassen voor de geest halen waar ik echt om heb moeten bulderen van het lachen, maar Teeuwen's repertoire zit vol met momenten die mij nog steeds pijn in mijn nieren geven van het lachen.

The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_1937400
ik vind Teeuwen beter.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 18 oktober 2001 @ 14:22:11 #24
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_1937610
Gelijkspel....
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_1938075
Hans Teeuwen omdat ie fysiek beter is .....

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')