quote:Dat krijg je met die newbies
Op woensdag 9 juli 2003 14:03 schreef Yeahinho het volgende:[..]
En meteen is het stil....
Zal toch niet aan mij liggen?
![]()
quote:Ga jij es gauw aan het werk!
Op woensdag 9 juli 2003 14:24 schreef Da_Sandman het volgende:Dat krijg je met die newbies
quote:Ghe, heb nu officieel pauze
Op woensdag 9 juli 2003 14:27 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Ga jij es gauw aan het werk!
quote:Ik heb over 5 minuten 'officieel' pauze!
Op woensdag 9 juli 2003 14:27 schreef Da_Sandman het volgende:Ghe, heb nu officieel pauze
quote:Hmmmz die van mij zit er over 5 minuten al weer op
Op woensdag 9 juli 2003 14:29 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Ik heb over 5 minuten 'officieel' pauze!
quote:* FrankyMcG gaat even een half uurtje met zijn stropdas in de zon zitten!
Op woensdag 9 juli 2003 14:30 schreef Da_Sandman het volgende:Hmmmz die van mij zit er over 5 minuten al weer op
We zijn wel de tuin aan het verbouwen (nieuwe bestrating e.d.), dus daar ben ik de laatste dagen nogal druk mee..
quote:Tourmanager Tenue's klaar terwijl u wacht!
Op dinsdag 8 juli 2003 10:19 schreef FrankyMcG (in een ander topic) het volgende:
Hey!Maken jullie nu ook al t-shirtjes?
Dan heb ik nog wel een verzoekje!
Nog een ff werken en om half 7 naar huis!
quote:Zoals veel heldendaden was het eerder naievitiet dan moed die tot de actie leidde
Op woensdag 9 juli 2003 13:43 schreef olavski het volgende:[..]
![]()
![]()
Je bent er inderdaad achtergekomen
moet zeggen dat je argumenten goed waren, alleen waar haal je de moed en tijd vandaan ?
En de tijd viel mee; half uurtje of zo voor die laatste post. Heb jij wel eens met Calvobbes gediscussieerd? Als ik ooit een cursus over drogredenen zou geven zou ik posts van hem als examenvragen kunnen gebruiken: "welke drog reden staat in dit stukje". Wat kan die gast slecht discussieeren zeg. Volgens mij denkt hij dat discussieren een uithoudingssport is...
quote:Hoewel een forum daar prima geschikt voor is begeef ik mij niet met actief posten in FB, 't is soms lachwekkend, soms te treurig voor woorden.
Op woensdag 9 juli 2003 19:22 schreef Doc het volgende:[..]
Zoals veel heldendaden was het eerder naievitiet dan moed die tot de actie leidde
En de tijd viel mee; half uurtje of zo voor die laatste post. Heb jij wel eens met Calvobbes gediscussieerd? Als ik ooit een cursus over drogredenen zou geven zou ik posts van hem als examenvragen kunnen gebruiken: "welke drog reden staat in dit stukje". Wat kan die gast slecht discussieeren zeg. Volgens mij denkt hij dat discussieren een uithoudingssport is...
en ik zou weleens uit m'n slof kunen schieten
quote:Ach heel soms heb ik de illusie dat je met sommige personen een enigszins zinvolle discussie kan houden. Ik dacht dat dat ook met Calvobbes kon, maar blijkbaar dus niet. Ach jammer voor die vent. Door die houding is het op FB geloof het type user dat door niemand serieus genomen wordt... Zeg maar een soort Loek-B
Op woensdag 9 juli 2003 19:56 schreef olavski het volgende:[..]
Hoewel een forum daar prima geschikt voor is begeef ik mij niet met actief posten in FB, 't is soms lachwekkend, soms te treurig voor woorden.
In dit geval was het doordrammen van het ergste soort (wat me overigens niet verbaast bij sommige users) en daar bemoei ik me liever niet mee.en ik zou weleens uit m'n slof kunen schieten
En wie is die lul aan de bar die z'n klep niet kan houden. Hij eindigt iedere zin met 'Ik heb gelijk.'
Achterop z'n T-shirt staat : 'When you need feedback, call Vobbes.'
En schenk alvast maar een biertje in.
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 21:58 schreef tong80 het volgende:
Sinas voor Tong graag.En wie is die lul aan de bar die z'n klep niet kan houden. Hij eindigt iedere zin met 'Ik heb gelijk.'
Dat is onze huisnar.
quote:Ik vroeg nog aan die gast: "Noem eens een sport waar je oogkleppen, gebrek aan fatsoen en een enorm uithoudingsvermogen voor nodig hebt?"
Op woensdag 9 juli 2003 21:58 schreef tong80 het volgende:
Sinas voor Tong graag.En wie is die lul aan de bar die z'n klep niet kan houden. Hij eindigt iedere zin met 'Ik heb gelijk.'
Hij antwoordde: "discussieren."
Ik hoorde Loek net aan hem vragen :
'Heb jij ook zo'n stijve nek?'
Die gast : 'ja we lullen er te vaak uit.'
Loek : 'Dan zou ie toch slap moeten zijn?'
quote:Niet in dit onderkomen hoop ik
Op woensdag 9 juli 2003 22:01 schreef golfer het volgende:[..]
Dat is onze huisnar.
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 22:43 schreef olavski het volgende:[..]
Niet in dit onderkomen hoop ik
sst
quote:This is my last resort ...
Op woensdag 9 juli 2003 22:45 schreef mitt het volgende:[..]
sst
Help!
quote:Don't you worry.
Op woensdag 9 juli 2003 22:47 schreef olavski het volgende:This is my last resort ...
Dan moet ik weer een forumpauze nemenHelp!
Het nerdje zit gelukkig de hele dag in FB te lurken en ik heb hem nog niet hier gesignaleerd, dus voorlopig hoef je nog geen andere uitwijkplaatst te zoeken.
welterusten, ga eens slapen...
quote:Ga zelf slapen zeg, bemoeial
Op woensdag 9 juli 2003 22:52 schreef Da_Sandman het volgende:hehehhe
welterusten, ga eens slapen...
quote:Who the Fuck is welterusten nou weer ?
Op woensdag 9 juli 2003 22:52 schreef Da_Sandman het volgende:welterusten, ga eens slapen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |