Lata hem eens een nieuwe se7en of Fight Club maken (en dan een filmn van die kwaliteiten en niet een vervolg ofzo)
quote:echt dat hoeft niet in draadjes die ik begin, ook ik wil graag een wat uitgebreide reaktie maar als ze zo reageren is t ook goed.
Op maandag 7 juli 2003 20:56 schreef BlaatschaaP het volgende:
En weer normaal doen graag.
quote:Je hebt blijkbaar niet gezien wat ik gedelete heb?
Op maandag 7 juli 2003 21:01 schreef Astronaut_Jones het volgende:[..]
echt dat hoeft niet in draadjes die ik begin, ook ik wil graag een wat uitgebreide reaktie maar als ze zo reageren is t ook goed.
Maargoed: Ik bekijk de topics die voorbij komen en als mensen idioot doen zeg ik daar wat van, of jij het topic nou geopend heeft of wie dan ook.
lijkt me wel cool, vond 1 en 2 ook wel lachen
quote:ik dacht dat je reageerde op de 3 "leuk" reacties
Op maandag 7 juli 2003 21:02 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Je hebt blijkbaar niet gezien wat ik gedelete heb?
.
Maargoed: Ik bekijk de topics die voorbij komen en als mensen idioot doen zeg ik daar wat van, of jij het topic nou geopend heeft of wie dan ook.
quote:wat stond er dan?
Op maandag 7 juli 2003 21:02 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Je hebt blijkbaar niet gezien wat ik gedelete heb?
.
Maar wat is nou het nut van een topic zo vroeg te openen, als er geen flikker van de film bekend is.
Dit is meer openen om het openen.
quote:en als je dan helemaal niets meer weet kun je altijd nog op zoek gaan lekkere userfoto's in B&H
Op maandag 7 juli 2003 21:21 schreef Dr.DarkXL het volgende:
je moet toch wat doen op dit forum
quote:Das subjectief
Op maandag 7 juli 2003 20:59 schreef MikeyMo het volgende:
Dat David Fincher zich hiervoor leent, die andere 2e sequel van hem was ook niet echt een succes...
quote:Gedeeltelijk mee eens... Maar toch zou hij er een diepere film van maken die eerder naar het superieure deel 1 neigt of zelfs grauwer, dan een all-action-no-attraction flick als John Woo ervan maakte...
Lata hem eens een nieuwe se7en of Fight Club maken (en dan een filmn van die kwaliteiten en niet een vervolg ofzo)
Deel 2 was met heel irritant John Woo werk veel te ongeloofwaardig geworden.
Terwijl deel 1 juist zo mo mooi strak in elkaar zat.
Ik denk dat Fincher Mission Impossible weer terug kan brengen naar die strakke stijl, waarschijnlijk met een heerlijk duister tintje..
Noem me 1 slechte Fincher film?
en nou niet Alien 3 zeggen
quote:die wilde ik dus zeggen
Op dinsdag 8 juli 2003 01:38 schreef Mennosson het volgende:
Geweldig dat Fincher het doet!Deel 2 was met heel irritant John Woo werk veel te ongeloofwaardig geworden.
Terwijl deel 1 juist zo mo mooi strak in elkaar zat.
Ik denk dat Fincher Mission Impossible weer terug kan brengen naar die strakke stijl, waarschijnlijk met een heerlijk duister tintje..Noem me 1 slechte Fincher film?
en nou niet Alien 3 zeggen
quote:om eerlijk te zijn klopt dat. deels weliswaar want t is ook erg handig, zo kan iedereen die info heeft dat hier kwijt en kan ik t lezen.
Op maandag 7 juli 2003 21:19 schreef Duiveltja het volgende:
LeukMaar wat is nou het nut van een topic zo vroeg te openen, als er geen flikker van de film bekend is.
Dit is meer openen om het openen.
quote:staat ook nog in de veronica gids... (van volgende week)
Op dinsdag 8 juli 2003 08:18 schreef MikeyMo het volgende:[..]
die wilde ik dus zeggen
moest daar net aan denken
quote:Ook op IMDb:
Op vrijdag 25 juli 2003 23:18 schreef Ash het volgende:
Zit net SBS6 Shownieuws te kijken, en zag Tom Cruise vermeldden dat Joe Carnahan de regie doet van MI 3 ipv Fincherhttp://us.imdb.com/Name?Carnahan,%20Joe
quote:
Trivia for
Mission: Impossible 3 (2004)
David Fincher was originally slated to direct.
1 Was leuk, maar John Woo heeft twee inderdaad verknalt. Twas een flauwe actiefilm, erg ongeloofwaardig en te weinig actie met doel. Hoop dat deze nieuwe regiseur het beter doet.
leukquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Carrie-Ann Moss gaat ook meedoen.
Ach, ik zal hem vast wel weer gaan kijkenquote:Carnahan & Cruise on Mission: Impossible 3
Source: Premiere Sunday, June 13, 2004
Premiere magazine talked to director Joe Carnahan and star Tom Cruise about Mission: Impossible 3, the $100 million sequel which Paramount is targeting for a May 6, 2005 release.
Carnahan promises a suspense ride that will feature "all the great things" from the billion-dollar worldwide franchise but be "the most real and ragged of the three."
Cruise has no worries over the challenge he's set. "Joe's very bright, he has endless energy, and he's not afraid to attack a situation and learn as much as he can about it. He's definitely not daunted by it."
Carnahan previously directed Narc. "M:I-3" also stars Ving Rhames, Carrie-Anne Moss, Kenneth Branagh, and Scarlett Johansson. Thanks to 'Invincible' for the heads up.
Als het goed is wordt ie nog wat grilliger en kouder dan de eerste, waar ik een groot voorstander van ben... M:I2 was leuk als trailer, maar verder nauwelijks...quote:Op maandag 14 juni 2004 12:57 schreef Chillmeister het volgende:
Deel 1 kan ik idd nog waarderen, met een leuke plottwist. Hopelijk heeft Tom van zijn fouten geleerd en wordt deel 3 zoals deel 1
Dat is goed nieuws. Koud en grillig is altijd leuk. Dit waren o.a. de dingen die Batman 1 & 2 ook beter maakten dan de twee films die daarna volgdenquote:Op maandag 14 juni 2004 13:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als het goed is wordt ie nog wat grilliger en kouder dan de eerste, waar ik een groot voorstander van ben... M:I2 was leuk als trailer, maar verder nauwelijks...
quote:Carnahan Doesn't Accept Mission: Impossible 3
Source: The Hollywood Reporter
Monday, July 19, 2004
Director Joe Carnahan (Narc) has dropped out of directing Paramount's Mission: Impossible 3 due to creative differences, says The Hollywood Reporter. The Tom Cruise film remains scheduled to begin shooting as planned next month in Berlin.
In "M-I:3," Cruise is set to reprise his role as secret agent Ethan Hunt, with Scarlett Johansson, Carrie-Anne Moss, Kenneth Branagh and Ving Rhames rounding out the cast. The 1996 original was directed by Brian De Palma, and the 2000 sequel by John Woo.
The news comes shortly after Paramount announced it was shifting the release date of the film by seven weeks, moving it from its original slot in the first week of May to June 29, 2005.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |