Hoest met de vermoeidheid van Angel eik?
PS: Scorpion alvast even heeeeeeeeel veeeeeel succes gewenst!!!
Zij: "Jij moet helemaal niets doen ik moet het kind eruit persen !!! "
Ik: "Ja schat maar de papa is heel belangrijk "
Zij: "Ja maar Sc0rpi0n wordt niet alleen papa, Tanne wordt ook mama "
Ik: "Nou ja ok maar ze hebben meer aandacht voor mij omdat ik vaker post! "
Laten we hopen dat we niet tot deel 72 moeten wachten!
[Dit bericht is gewijzigd door Sc0rPi0n op 07-07-2003 19:51]
A.s. papa's en mama's:
8 juli 2003: Mirage & Overzichie
18 juli 2003: mama-in-spe
24 juli 2003: Ethel
2 augustus 2003: danosa
* 4 augustus 2003: Eska & BugsBunny
06 augustus 2003: Logican & gemeenkaboutertje
* 15 augustus 2003: bixister & GHaven
17 augustus 2003: jessie
19 augustus 2003: Genuivere & Bastardhost
31 augustus 2003: moussy
4 september 2003: Lois
27 september 2003: Mister-X (papa)
28 september 2003: Chocobo (papa)
29 september 2003: Bright (papa)
26 oktober 2003: Lies en Zooi
29 oktober 2003: Grijs en K3
31 oktober 2003:SheDeviltje
1 november 2003: Meaghan
15 november 2003: Luckepuk
25 november 2003: Livelink
14 december 2003: Lewis.de.boxer
februari 2004: Catootje
24 februari 2004: Gaoxing
* 1 maart 2004: Swetsenegger & E.T.
Babietjes:
1 juli 2002: Melanie, dochter van otisclub
29 juli 2002: Tomas, zoon van Logican
10 augustus 2002 - 11 augustus 2002: Mink, zoon van moussy
16 augustus 2002: Rhody, zoon van gebruikersnaam
19 augustus 2002: Femke, dochter van Illogical
19 augustus 2002: Sverre, zoon van Genuivere & Bastardhost
4 september 2002: Jonas, zoon van Sweej
30 oktober 2002: Tristan, zoon van Spuuglokje
19 november 2002: Justin Thomas, zoon van Angelic1
6 december 2002: Dylan, zoon van cheela
28 december 2002: Xander, zoon van D-FENS
6 januari 2003: Indy, dochter van Tinkepink
24 januari 2003: Nailo, zoon van mal-lam
4 februari 2003: Babet, dochter van Rosie
23 februari 2003: Demi Aidan, dochter van dice (papa)
5 maart 2003: Bram, zoon van Karin
18 maart 2003: Jennifer Leonie, dochter van Dinus
01 april 2003 : Duncan, zoon van Angel22
01 april 2003: Lara, dochter van CarOnline
12 april 2003: Jasper, zoon van NT-T.Bartman (papa)
20 april 2003: Yelena Sophia, dochter van Artemis665 en leviathanfd (papa)
27 april 2003: Chiara Rosan, dochter van melonovy
17 mei 2003: Dagmar, dochter van dolle_hond (papa)
20 mei 2003: Lars, zoon van Pluizzje
* 15 juni 2003: Isa Donna, dochter van Phileine en Voyeur
16 juni 2003: Carmen, dochter van Dylan Dog (papa)
24 juni 2003: Tom, zoon van coolbabe
30 juni 2003: Noa, dochter van basset
8 juli 2003: Norah, dochter van Tanne & Sc0rPi0n
* vermeldingen in het rood zijn (as) officiele fokbaby's
[Dit bericht is gewijzigd door Karin op 08-07-2003 14:02]
quote:*GRIN* Ga dan maar gauw lieV zijn en een lekker kopje thee voor dr maken
Op maandag 7 juli 2003 19:48 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Euh Tanne is hier een beetje boos![]()
Zij: "Jij moet helemaal niets doen ik moet het kind eruit persen !!!
"
Ik: "Ja schat maar de papa is heel belangrijk"
Laten we hopen dat we niet tot deel 72 moeten wachten!
quote:*Bloos* ik ben denk ik echt zo'n glimmende zwangere momenteel
Op maandag 7 juli 2003 19:52 schreef Catootje het volgende:
Logician, ik zag je mooie buik al voorbij komen (je bent trouwens erg fotogeniek, en een gaaf t-shirt, dingesje dat rode/oranja achtig spul!!!)
Scorpion: LIEV zijn!!!! Anders krijg je met mij te maken
ps: Mijn vriend zit heeeeeeeeeeeeeeeel af en toe ook op FOK
en vroeg zich af waarom zijn naam er niet bij stond in de lijst.
Dus ik vroeg me af of zijn naam erbij gezet kon worden.
Zijn nick is gemeenkaboutertje. Alvast bdankt
[Dit bericht is gewijzigd door Logician op 07-07-2003 20:53]
quote:wiebelwiebelwiebelwoep!
Op maandag 7 juli 2003 20:43 schreef Logician het volgende:ps: Zijn nick is gemeenkaboutertje. Alvast bdankt![]()
mooie buik Logician! en fijn dat je de 8 maanden-mijlpaal inmiddels bereikt hebt. lukt het nog met rust houden? oefenweeën krijg ik niet van achter de pc zitten maar onze Skippy gaat dan wel vaak flink tekeer.
quote:Nou kan ik nooit meer een boterham met pindakaas eten zonder aan jullie te denken
Op maandag 7 juli 2003 22:52 schreef bixister het volgende:
........maar onze Skippy ........
quote:
Op maandag 7 juli 2003 23:55 schreef Gaoxing het volgende:[..]
Nou kan ik nooit meer een boterham met pindakaas eten zonder aan jullie te denken
quote:Nog steeds hetzelfde
Op maandag 7 juli 2003 19:36 schreef Catootje het volgende:
....nu zijn er vast twee aangemaakt, maar dit is dus het deeltje waarin Scorpion vader wordt!!Hoest met de vermoeidheid van Angel eik?
Wat kan je soms helemaal slap liggen door de dingen die die kleintjes doen. Bram heeft gisteravond het gillen ontdekt (gillen van plezier dan). Zo'n grappig gehoor is dat.
En ik was hem net aan het aankleden ziet hij opeens zijn eigen voet. Dus hup dat bekkie open (alles maar dan ook echt alles waar hij zijn handen op kan leggen moet in die mond) en proberen zijn voet te pakken en in zijn mond te doen. Fanatieke blik in die ogen! Geweldig, ik dacht dat ik in mijn broek pieste. Dat ik hem even in zijn bed legde om de camera te pakken was het weer over helaas.
Soms kan ik hem echt wel opvreten
Bedankt hoor voor alle felicitaties. En hoe het hier in engeland gaat met als je zwanger bent. Ik weet natuurlijk niet hoe dit in nederland gaat, maar zo als ik wel heb gelezen is het bijna hetzelfde.
Ik heb toen ik 13 weken zwanger was een midwife bij mij in huis gehad voor een intake gesprek. En een week later had ik mijn eerste echo. Dat was echt geweldig gewoon om te zien. Dat er al een klein mensje is na 14 weken is fantastisch. Ik heb een bloed test gehad om te kijken of ik in de risico groep zit voor downs syndroom of spina bifida. Verders krijg je hier zo'n boekje waar iedereen bij elke bezoek aan dokter of ziekenhuis wat in noteert. Over 2 weken heb ik weer een scan. En dan kunnen we als het allemaal goed gaat zien of het een jongetje of meisje is.
Verders is de zwangerschaps verlof hier heel slecht geregeld. Je krijgt wel een half jaar vrij als je lang genoeg bij een bepaald bedrijf werkt maar de betaling is maar een klein gedeelte van mijn normale loon. Dus dat wordt afzien aangezien ik toch weer terug moet werken na die tijd. En mijn hubby krijgt ook 2 weken vrij hiervoor en bijna volledig betaald.
Maar je krijgt niet zoals in nederland hulp voor de volgende 8 dagen (of hoeveel dit dan ook is). Het is meer zelfbehelpen. De midwife komt wel elke dag langs om te checken maar dat is dan ook alles. Dus dat vindt ik toch wel jammer, vooral omdat het onze eerste is en totaal geen ervaring hebt met baby's, lijkt me dit toch wel wat eng.
Maar ja dat zien we wel.
Mijn buik is al aardig aan het groeien, en ik draag nu ook echt alleen nog maar zwangerschaps kleding. Dus ben al flink wat wezen shoppen. Verders heb ik waarschijnlijk wel net zo'n glimlach op mijn gezicht als de rest van de vrouwen die hier zwanger zijn of al een baby hebben.
Oh ja en mijn hooikoorts houd zich rustig momenteel omdat het weer wat minder is. Stom he maar ik ben blij momenteel als het wat slechter weer is. mooi weer kan ik toch niet van genieten.
Ff een korte samenvatting van de afgelopen nacht/ochtend.
@1:00 Tanne heeft last van beginnende krampen (weeën) en gaat na een beetje puffen weer op bed liggen.
@3:30 wordt ook Sc0rpi0n wakker van het gestommel van Tanne.
@3:45- 4:00 gaat Sc0rp terug naar bed om nog wat te slapen (op advies van Tanne).
@4:15 Tanne had gedouched (vanonderen gewassen en toen zagen we wat bloed )
Nadat ze nog even beneden heeft gezeten werd Sc0rp naar bed gestuurd omdat nog wat te slapen.
@4:30 roept Tanne Sc0rp weer uit bed want het zojuist schoon geplaatste maandverbandje zat vol met bloed (en slijm)
@4:30-5:00 dokter gebeld en die kwam. Tanne is op bed gaan liggen en na controle van de huisarts bleek dat Tanne al 7 cm ontsluiting had.
Hij kwam om 6:30 terug of als de kraamhulp eerder aangaf. Kraamhulp gebeld.
Moeder van Tanne gebeld en andere directe familie op de hoogte gesteld.
@6:05 moesten we de dokter bellen van de kraamhulp want het was zover.
@6:25 mocht Tanne voor het eerst rustig persen tot dat op een gegeven moment overging in persweeën.
@6:45 Persweeën worden heviger en de dokter besluit de schaar erbij te halen
@6:53 Daar is ze onze dochter Norah !!!!
En natuurlijk de foto's van een hele blije papa.
Norah
zus van Sc0rp met Norah
* Sc0rPi0n zit nog even op een roze wolk
(p.s. *wijst naar onderschrift van Scorpion* wil je Tanne nog een maandje extra laten lopen??? 8-8-2003????? )
quote:zag het net
Op dinsdag 8 juli 2003 13:57 schreef Luckepuk het volgende:
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!!!!! Lieve babyfoto´s!!!!!
(p.s. *wijst naar onderschrift van Scorpion* wil je Tanne nog een maandje extra laten lopen??? 8-8-2003?????)
quote:Gefeliciteerd
Op dinsdag 8 juli 2003 14:00 schreef Karin het volgende:
Wat een prachtig mooie bevalling zo te lezen.
quote:wat zieleg ze huild
Op dinsdag 8 juli 2003 13:53 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[afbeelding]
Norah
[afbeelding]
zus van Sc0rp met Norah![]()
![]()
* Sc0rPi0n zit nog even op een roze wolk
![]()
We maken hier leuke bebietjes hoor, leuk al die verse aanvoer. Doe nog es een rondje pasgeboren ahjaaaaa, mag dat!????
Speciaal voor Toot: een lekkermakertje
Vandaag 2 weken precies
ik schiet de laatste tijd steeds vol, bij elke geboorte
Wat een lekker grietje zeg... ben weer helemaal vlieft...O+
quote:Goed morgen is vandaag dus nog....
Op dinsdag 8 juli 2003 09:32 schreef Angel22 het volgende:[..]
Nog steeds hetzelfde
, ik ga moe me bed in en kom er moe uit. Het lijkt verdorie wel of ik 80 ben ipv 24.... 's middags ga ik steevast met de kinders een uurtje of twee plat anders kom ik de dag niet door.
Morgen kan ik naar de huisarts bellen voor de uitslag en dan hoop ik te weten wat er mis is, en anders gaan ze me maar even goed onderzoeken.
Tis nog niet normaal meer, ik hoor juist te blaken van de energie... ik eet gezond, ik slaap regelmatig...
Sporten wil ik ook weer gaan doen maar ben benieuwd of mijn lichaam dat op dit moment wel aankan. Ik heb iig vrijdag een intake op de sportschool... die is via het ziekenfonds.
Dan krijg je een soort van persoonlijk schema/trainer die naar mijn kunnen en streven kijkt.
Morgen meer nieuws....
Melonovy
quote:das ook een lekker ding hoor!
Op dinsdag 8 juli 2003 14:45 schreef coolbabe het volgende:
Speciaal voor Toot: een lekkermakertje
[afbeelding]
Vandaag 2 weken precies
Pracht kindje hoor gefeliciteerd. .
Heeft dat bevallingstopic toch goed geholpen hè Of zijn jullie stiekem toch vroeg naar bed gegaan?
Greetzzzz Annaleah 0-)
AnnaLeah, wens Logician maar veel sterkte... Hopen dat ze snel naar huis mag...
Coolbabe, ook een hele lieve foto. Niet te geloven dat hij al twee weken is, hij kijkt al zo wijs.
Logician, sterkte in het ziekenhuis. In ieder geval een geruststellend idee dat het kindje gewoon mag komen.
Anneleah doe je Logicain onze hartelijke groeten, wens haar sterkte en een mooie gezonde baby?!
Dank je wel voor het op de hoogte houden!
Lewis.de.boxer interessant om te lezen hoe dat gaat in Engeland. Wat jammer dat het financieel zo slecht geregeld is daar mbt zwangerschapsverlof.
Wij hadden hier klein drama vanmiddag. Ik heb met nageltjes knippen in Bram's vingertje geknipt Gelukkig een heel miniscuul knipje met een pietepeuterig klein drupje bloed. Hij trok net even zijn vinger weg en begon te huilen en daar schrok ik zo enorm van dat ik ook meteen vreselijk zat te huilen. Daardoor kreeg ik Bram natuurlijk ook niet stil en na 3 kwartier rondjes lopen en proberen te sussen heb ik huilend Peet opgebeld. Hij schrok zich ook wezenloos van mijn "ik heb in Bram's vinger geknipt boehoehoe
" Hij was toevallig vroeg uit zijn werk gegaan omdat hij nog langs een winkel moest en was al om de hoek. Bij hem werd Bram weer rustig en kon ik ook weer rustig worden.
Dit was dat de 2e en tevens laatste keer dat ik nageltjes geknipt heb. Dit doe ik nooooooit meer.
Annaleah, wil je Logistian heel veel sterkte wensen namens Bastardhost en mij. Ik hoop dat die kleine nog even wil blijven zitten en dat ze er zelf kalm onder kan blijven. Onze tweede zoon is met krap 29 weken geboren, en ik weet nog maar al te goed hoe je je druk maakt over alles thuis. Heel veel sterkte voor Logistian en haar gezin.
Karin, ik heb ook die angst om de vingertjes van Chiara te knippen, ik heb namelijk wel eens in de vinger van een patient geknipt, die werd hartstikke boos op me van de schrik, dus durfde ik nauwelijks aan de nagels van Chiara te beginnen, ik doe het wel, maar alleen heeeeeeeeel voorzichtig. Gelukkig is ze erg geduldig en ligt ze leuk toe te kijken wat ik doe en trekt dan heel eigenwijs de vinger terug net als ik wil knippen...
Scorpion: gefeliciteerd, prachtige meid! Wat is het heerlijk he?
Ik vind nageltjes knippen ook te eng, daarom doe ik het met een kartonnen vijltje. Duurt wel wat langer, maar het kan niet zo snel misgaan. Mijn zus bijt altijd gewoon de nageltjes van haar kleintje af, maar dat kan ik niet meer sinds mijn voortanden zijn gerenoveerd. Het is wel het minste eng, want je kunt precies voelen waar de nagel eindigt en het vingertje begint.
Scorpion en Tanne, eindelijk is ze er dan, jullie mooie en lieve dochtertje Norah!
Ik hoop dat Logician haar baby'tje nog even veilig binnenhoudt, zodat het in ieder geval zelf kan slikken als het geboren is, dat zou toch wel heel prettig zijn! (Is dat niet zo vanaf 36 weken?) En ik hoop echt heel erg dat ze de 1e verjaardag van Tom gewoon lekker thuis kan zijn!
Coolbabe, jij hebt ook een schatje hoor!!! Ik geniet erg van die fotootjes die hier af en toe opduiken
Coolbabe, Tom is lief en hij lijkt geloof ik op jou?
En veel strerkte Logician!
AnnaLeah: dank je wel voor het overbrengen van de boodschap. Wat lief dat Logician in alle opwinding nog aan ons heeft gedacht. Wens haar maar heel veel sterkte!
Karin: ik heb Iris' nageltjes tot ze een maand of 10 was ook altijd afgebeten. Werkt uitstekend, en kan even *floep* tijdens het voeden. Die knippen-als-ze-slaapt-tip heb ik ook vaak gehoord, maar bij ons was iedere minuut slaap heilig, dat wilden we niet riskeren.
Mijn bloeddruk was deze week beter dan vorige week. Misschien heeft al dat gesportschool toch een beetje resultaat (vorige keer had ik vanaf pakweg week 7 tot week 16 een te hoge bloeddruk).
Nageltjes knippen is hier ook echt niet gezellig
We doen het altijd met zijn tweetjes. Jonas op schoot en in de houdgreep houden en de ander knippen. Na het douchen want dan zijn ze lekker zacht...
Scorpion en Tanne, lekker aan het genieten van Norah?
Tanne, je hebt het goed gedaan hoor! En je mag niet op ScOrPiOn schelden, hij heeft het ook niet gemakkelijk tijdens de bevalling! Misschien heeft de vader het nog moeilijker omdat hij jou pijn ziet lijden en er niets aan kan doen.
Maar alles is nu achter de rug; geniet lekker met elkaar en Norah en schroom niet nog wat foto's te plaatsen
Logician, heel veel sukses en hou alles binnen he!
quote:Ja mij ook ...
Op woensdag 9 juli 2003 10:03 schreef Bright het volgende:
Die foto's brengen mij alvast in de stemming voor wat komen gaat
Oftewel, ik begin de zenuwen te krijgen voor de bevalling
quote:met 5 uur na-weeen - oh, dat had ik niet moeten zeggen ... Ik wil je zeker niet ongerust maken; Het zal vast wel goed gaan hoor Moussy, gewoon ontspannen en go-with-the-flow-techniek toepassen.
Op woensdag 9 juli 2003 10:19 schreef Spuuglokje het volgende:
Moussy, iedere bevalling is weer anders. De derde was echt een eitje, zo gebeurd. Ik zou me nog maar niet al te druk maken, je komt er wel doorheen meid, wie weet krijg jij nu ook een bevalling van 4 minuten
* Bright snapt dat een vrouw dit toch niet van een man zal aannemen, want hij kan toch niet voelen wat zij voelt
Hoe is het met Lies? Tijdje niets van gehoord. Nog steeds zo moe?
quote:* melonovy is het hier helemaal mee eens, je kan toch niet bedenken hoe het gaat verlopen, laat het maar op je afkomen!
Op woensdag 9 juli 2003 10:30 schreef Bright het volgende:[..]
Het zal vast wel goed gaan hoor Moussy, gewoon ontspannen en go-with-the-flow-techniek toepassen.
Onthoudt: hoe meer je spant hoe meer het pijn doet
quote:Ik heb al een 3 minuten bevalling gehad, met maar 2 uurtjes weeën van te voren
Op woensdag 9 juli 2003 10:19 schreef Spuuglokje het volgende:
Moussy, iedere bevalling is weer anders. De derde was echt een eitje, zo gebeurd. Ik zou me nog maar niet al te druk maken, je komt er wel doorheen meid, wie weet krijg jij nu ook een bevalling van 4 minuten
Mijn grootste angst is een knip en het hechten, van René hebben ze nml 8 hechtingen gezet zonder verdoving. Een "droge" bevalling zal het deze keer niet worden, maar als ik daar aan denk voel ik dat ook weer Ik dacht dat ik van voor tot achter, van links naar rechts was uitgescheurd... gezellig praatje dit
Maar goed toch maar een echo. Nou vanmiddag was het zover. Ik had de halve nacht er al wakker van gelegen en me de meest vreselijke dingen in het hoofd gehaald maar alles was gewoon prima in orde. De groei is goed, alle metingen zijn gemiddeld en we hebben de baby lekker zien bewegen (alleen voel ik daar bijzonder weinig van doordat de placenta er voor ligt). Het ligt met zijn koppie naar beneden en waar de voetjes zitten zit ook een dikke plak placenta en dat schopt best lekker.
Helaas was het geen vriendelijke echomevrouw, die enorm liet doorschemeren dat ze mij een vreselijke aanstelster vond dus ik heb geen foto's gekregen en ook wilde ze niet echt nog een keertje kijken of het geslacht nog wel klopt (iets waar Jeroen nog zo benieuwd naar is).
Maar goed, het belangrijkste is toch wel dat alles in orde is.
Dit is gewoon zo'n andere zwangerschap, zo'n andere baby dat ik geen vergelijking kan trekken met mijn 1e zwangerschap. Ik had toen ook overmatig veel vruchtwater waardoor Eva tot op het laatste moment nog salto's kon draaien in mijn buik, nu heb ik een gewoon buikje met een gewone baby en normaal vruchtwater.
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 09-07-2003 15:44]
Maar om er nog eens een schepje bovenop te doen hoor ik vaak van vrouwen die meerdere kinderen hebben dat elke bevalling anders is en je kunt je dus wel druk maken erom maar het is toch niet hetzelfde dan de vorige keer. Dus ontspan...
Even een vraagje over die echofotos. Is het niet zo dat je de printjes altijd meekrijgt als je daarom vraagt? Wat een enorme muts is die echografist (of hoe je zo iemand ook noemt) trouwens met haar chagerijnige gedoe. Je koopt toch geen pakje boter ofzo, je zit daar voor de gezondheid van je kind en van jezelf.
Ik denk dat ik zelf afscheid zou nemen met de woorden, bedankt voor de prettige, gezellige en spontane hulp en medewerking!
Hechtingen, nou het voelde bij mij alsof mijn vulva geflost werd, ze rijgde het draad er maar door , het leek alsof er geen einde aan kwam. Alles wel onder verdoving trouwens...
quote:ff een raar praatje hoor
Op woensdag 9 juli 2003 19:59 schreef Rewimo het volgende:
Ik had 13 nietjesMaar het voordeel van een keizersnee is wel dat de boel niet uitgerekt en/of beurs is beneden
ja, ik heb gisteren nog even zitten kijken via een spiegeltje, maar het is nog steeds best wel uitgerekt, plat gezegd een wak... Gaat dat nog goed komen?
quote:Ja komt wel goed hoor!!!
Op woensdag 9 juli 2003 20:09 schreef melonovy het volgende:[..]
ff een raar praatje hoor
ja, ik heb gisteren nog even zitten kijken via een spiegeltje, maar het is nog steeds best wel uitgerekt, plat gezegd een wak... Gaat dat nog goed komen?
quote:Ik ben ook onder verdoving gehecht (de verdoving van de knip was nog niet uitgewerkt) en ben thuis bevallen
Op woensdag 9 juli 2003 16:16 schreef Spuuglokje het volgende:
Die hechtingen bij mij zijn onder verdoving gebeurd. Als ik er wat van ging voelen moest ik dat aangeven, dan spoot ze er nog wat verdoving bij!(maar ja, dat kan natuurlijk alleen in het ziekenhuis?)
Gelukkig lees ik ook over verdoving en thuisbevallen. Ik schrok me al helemaal kapot. In het ziekenhuis ben ik verdoofd voor de knip en toen gehecht. Toen zat het niet goed moest het over en toen auw auw auw verdoving uitgewerkt en nieuwe gezet. Moet er toch niet aan denken dat als ik thuis beval dat ze zonder verdoving hechten, om al niet te denken aan zonder verdoving knippen. Ik wil sowieso geen knip wil gewoon een pijnloze bevalling Ga dat van die verdoving toch maar eens navragen aan onze verloskundigen (inmiddels 5)
Ik vind dat ze sowieso wel een verdoving kunnen zetten als je moet persen daar van onder. Dan voel je er veel minder van. Ik heb na die verdoving echt niks van het persen gevoelt dat het hoofdje stond ofzo. Maar dat zal wel weer medisch ethisch weet ik veel niet goed zijn ofzo, de pijn zal wel weer een functie hebben, (onzin) Jullie snappen wel ik ben net als Moussy wat minder vrolijk nu er een bevalling aan zit te komen (alhoewel ik de kleine er het liefst vandaag nog uitpoep als morgen )
Maandag bij de verloskundige geweest en alles was goed. Uitslag suikertest (3 keer geprikt) 5.7, 6.0 en 6.5 dat was goed. Weet iemand de waardes als het niet goed is... Lois? De kleine ligt goed en is al gedeeltelijk ingedaalt. Ik moet nog wel veel rusten......
Moussy ik maak de geboortekaartjes met picture it. Dan kan je foto's gebruiken en leuke achtergrondjes enz mee maken. Ik zal wel aan hub vragen of het mogelijk is om het programma naar je te mailen ( heb je trouwens van de week gemaild amar zal wel naar het adres geweest zijn die je niet vaak gebruikt)
De commode is afgeverfd en staat nu gedeeltelijk in elkaar. Van het weekend zet hub hem verder in elkaar en dan zal ik even foto's maken.
Veel kleertjes van Bo uitgezocht. Jammer genoeg kan de nieuwe baby er niet veel van dragen door de verschillende seizoenen. Maar ja ook wel weer een leuke reden om nieuwe kleertjes te kopen
Andere zwangeren hou vol he.
Et wanneer moest jij nou nog een keer voor een echo? Vrijdag toch? Ook al bijna he!!
Bedankt iedereen voor alle felicitaties
Ik zal zeker mooie foto's plaatsen, alleen heb ik mijn camera meestal niet op de pak als ze in mijn armen ligt en ze eens lekker uitgebreid gaat geeuwen.
Dan smelt ik echt helemaal weg.
Door de geboorte van Norah zijn er in mijn hoofd een aantal emotiedeurtjes wijd open gaan staan. Nadat alle visite gisteren was geweest, heb ik haar in mijn armen genomen en toen barste ik in tranen uit.
Vanmiddag precies hetzelfde. De visite was geweest en ik werd emotioneel. Tanne is wat dat betreft echt mijn steun en toeverlaat en helpt me dan weer door dat moment heen.
Ik weet het, het klinkt misschien allemaal beetje raar, maar ik moet er gewoon aan wennen dat we echt met zijn drieën zijn en dat het (voor mij als papa) echt een klein en teder popje is.
Maar goed ik zal als mijn camera in de buurt staat eens een mooie (geeuw)foto maken, als is het maar om lekker met mijn Norah te pronken!
[Dit bericht is gewijzigd door Sc0rPi0n op 09-07-2003 23:16]
En kraamtranen voor de mannen kan ook hoor!!!
Er is me nogal niet wat veranderd he. Ineens ben je dan pappa!!!!
Geniet maar lekker van jullie gezinnetje
Ze huilt vandaag nogal vanwege krampjes die je dus ook voelt als je ze vasthoudt.
Verder laat ze behoorlijk wat boertjes en windjes (lees winden )
Nou ik ben erg moe en ga lekker slapen.
Norah mag ook bij ons slapen want ze heeft (nu al) een hekel om helemaal alleen in het bedje te liggen.
En aangezien ze last heeft van de krampjes, zal ze misschien dan ook wel doorslapen.
Nu alleen maar hopen dat ze niet lekker gaat poepen, want anders dan stink heel de kamer ernaar
Welterusten en misschien tot morgen
Hier alvast een voorproefje van de anderhalf jaar oude schat
Natuurlijk vind ik het geweldig dat iedereen hier zwanger is, maar ik was vandaag zo blij dat ik via via hoorde dat E.T. en Catootje zwanger zijn!
Ben nl. net terug van vakantie en dat nieuws was dus volledig aan me voorbij gegaan. Terwijl ik al een hele tijd zo ontzettend nieuwsgierig was. Maar eindelijk dan, ik vind het helemaal voor jullie.
E.T. check your mail.
Scorpion wat schrijf je dat ontroerend!
Jessie, ik had suikerwaardes van boven de 10, dat was niet goed. Daarna tussen de 8 en de 10 (met streng dieet) en dat kon nog net.
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 10-07-2003 13:17]
Bij mijn vriendin in de straat zijn deze week ook 2 meisjes geboren, het is echt meidentijd! JAAA, nog ff en dan ben ik aan de beurt. Mijn vriend is errug zenuwachtig voor de bevalling terwijl ik het toch moet doen he. Gisteren de klossen gehaald en die steekpan (OMG ik hoop toch zeker niet daar gebruik van hoeven te maken) en ik heb gisteren het ledikantje opgemaakt, alhoewel ik het idee heb dat dit niet helemaal de bedoeling is. Maar het staat zo lief met die lakentjes.
edit: Scorp ik laat je verhaal aan mijn wederhelft lezen, leuk geschreven. En Jessie, volgens mij in een waarde van 7 de grens.Als je daaronder komt kan je bv last krijgen van duizelingen en veel gapen. Krijg je geen ijzertabletten nu?
quote:Dank je wel
Op donderdag 10 juli 2003 13:08 schreef Lois het volgende:
miendobbelsteen, als Jessie ouder wordt staat het bij jullie voor de deur zwart van de meisjes denk ik zo als ik in die prachtige ogen kijk!! Wat een lekker mannetje!
Bah wat eng dit!
Als ik zondag terug ben hoop ik dat je, je weer iets beter voelt.
Sterkte ermee.
Het heerst trouwens wel hoor buikkrampen/diarree
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 13:08 schreef Lois het volgende:
Ik ben er weer!
Ik heb heerlijk geslapen en het gaat gelijk een stuk beter. Nog wel een snoeiharde buik maar niet meer die regelmatige krampen.
In daglicht zien dit soort situaties er ook altijd een stuk minder eng uit dan midden in de nacht.
Mirage, doe jij eens snel melden of er al enige geboorte-activiteiten plaatsvinden!
ET, het is half 2, ik duim mee Je hebt inmiddels de uitgebreide echo gehad, nu nog eventjes een gewone echo en dan gaan we hier in spanning zitten wachten op jullie nieuws.
Lois, sterkte joh, die buikkrampen zijn vervelend lijkt mij. Ik heb ze ook regelmatig al ben ik nog maar 18 weken zwanger, maar dat is niet echt prettig als je achter je bureau ook nog moet werken.
Enne over echoscopistes, ik had er eentje die ook niet echt vrolijk keek. Eigenlijk voelde ik me best wel een beetje opgelaten daarbij, want jij voelt je helemaal blij of zenuwachtig en als zo'n mens je dan als een nummertje behandeld is de lol er ook snel af.
Maar goed die smile op mijn gezicht die kreeg ze mooi niet weg toen ik mijn kleintje zag zwemmen van binnen.
Heeft iemand nog tips voor nederlandse websites met zwangerschaps kleding, want ik heb toch wel een probleempje af en toe met die engelse maten. Of te klein of weer te groot. Maar nooit echt helemaal gepast.
quote:Ik laat het aan E.T. om te vertellen
Op vrijdag 11 juli 2003 13:33 schreef Lois het volgende:
ET, het is half 2, ik duim meeJe hebt inmiddels de uitgebreide echo gehad, nu nog eventjes een gewone echo en dan gaan we hier in spanning zitten wachten op jullie nieuws.
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 16:13 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Ik laat het aan E.T. om te vertellen
Doet nog maar ff nieuwsgierig wezen *grijns*
en ik zit hier maar te wachten..
Ik zag je naam staan en ik dacht: JAAAAAAAAAAAA nieuws!!!!
niet dus
ET! schiet eens op
quote:Het belangrijkste is duidelijk, alles was goed!!
quote:Nou, alles was dus wel goed... EN ik denk dat het een tweeling is
quote:ik heb t zelfde gevoel...
Op vrijdag 11 juli 2003 17:02 schreef Troel het volgende:[..]
Nou, alles was dus wel goed... EN ik denk dat het een tweeling is
Of toch niet??
Lois, wat een schrik joh, gelukkig dat het inmiddels alweer wat beter gaat. Hou je haaks!
quote:Ja, maar het is ook wel leuk als ET het zelf verteld
Op vrijdag 11 juli 2003 17:29 schreef Rewimo het volgende:
Zullen we Swets in zijn kladden grijpen en hem net zo lang kietelen tot hij het vertelt?
Swets, kun je niet onder ET inloggen?
quote:Sterker nog, ik ben ALTIJD als E.T. ingelogd
Op vrijdag 11 juli 2003 17:30 schreef Troel het volgende:[..]
Ja, maar het is ook wel leuk als ET het zelf verteld
Swets, kun je niet onder ET inloggen?
We hebben twee vruchtzakjes.. Maar eentje heeft 't niet gehaald waarschijnlijk.
We hebben wel een kloppend hartje gezien in een frummeltje van ca. 7mm
Dus met eentje is in ieder geval alles goed.
De tweede is waarschijnlijk niet helemaal goed gegaan met de ontwikkeling en het hartje niet gaan kloppen. Ze gaan over drie weken nog een keer kijken of ie heel per ongeluk toch niet nog een ontwikkelingsspurtje maakt en alsnog mee gaat doen.. maar die kans is zo goed als uitgesloten. In dat geval kijken ze of dat vruchtzakje kleiner wordt.
Wij krijgen een kindje
quote:Ow wat heerlijk!!!! Ik ben zo blij voor jullie dat in ieder geval een van de twee het "doet". En nu maar hopen dat de andere gewoon wat traagjes is
Op vrijdag 11 juli 2003 18:09 schreef E.T. het volgende:
Ok danWe hebben twee vruchtzakjes.. Maar eentje heeft 't niet gehaald waarschijnlijk.
We hebben wel een kloppend hartje gezienin een frummeltje van ca. 7mm
Dus met eentje is in ieder geval alles goed.
De tweede is waarschijnlijk niet helemaal goed gegaan met de ontwikkeling en het hartje niet gaan kloppen. Ze gaan over drie weken nog een keer kijken of ie heel per ongeluk toch niet nog een ontwikkelingsspurtje maakt en alsnog mee gaat doen.. maar die kans is zo goed als uitgesloten. In dat geval kijken ze of dat vruchtzakje kleiner wordt.Wij krijgen een kindje
En wie weet over 3 weken wel weer een verrassing
quote:http://www.future-maman.nl/index2.php?lng=nl
Op vrijdag 11 juli 2003 14:06 schreef Lewis.de.boxer het volgende:Heeft iemand nog tips voor nederlandse websites met zwangerschaps kleding, want ik heb toch wel een probleempje af en toe met die engelse maten. Of te klein of weer te groot. Maar nooit echt helemaal gepast.
van harte gefeliciteerd hoor, super, in ieder geval 1 klein wondertje, dat jullie leven gaat verrijken "O"
Gefeliciteerd trotse a.s pappa en mamma
quote:Nee
Op vrijdag 11 juli 2003 21:46 schreef phileine het volgende:
YES! maar het was natuurlijk voor iedereen al een vaststaand feit dat het gewoon in orde was. Een kloppend hartje is wel een heel belangrijke mijlpaal, de kans dat het nu nog misgaat is wel héél klein. Wat heerlijk! Kon je al blonde krulletjes zien?
Maar het leeft!!! *hyper* *spring* *hyper*
quote:woei, wat fijn voor jullie! Echt leuk nieuws! Gefeliciteerd en heel veel succes de komende tijd!
Op vrijdag 11 juli 2003 18:09 schreef E.T. het volgende:
Wij krijgen een kindje
quote:ik spring lekker gek met jullie mee, want wat iS het fijn he!
Op vrijdag 11 juli 2003 21:50 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Nee
Die zullen wel op de 'vanishing twin' zitten.Maar het leeft!!! *hyper* *spring* *hyper*
een half paracetamolletje mag toch gewoon?
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 22:25 schreef E.T. het volgende:
ff snel, voor de securiteit enzo..een half paracetamolletje mag toch gewoon?
Ik geloof dat de spanning van de afgelopen dagen (toch nerveus en zenuwachtig voor vandaag geweest) er nu een beetje uitkomt in de vorm van hoofdpijn..
quote:Dus als je 7 weken in de zwangerschap nog geen krulletjes ziet op de echo is geen reden tot bezorgdheid?
Op vrijdag 11 juli 2003 22:42 schreef Spuuglokje het volgende:
ET en Stwets, heel hartelijk gefeliciteerd met het goede nieuws! Een kloppend hartje, zo bijzonder, ja nu is het echt ECHT, een levend embryootje, fantastisch hoor!!! En Swetsenegger: de krullen van Sterre waren eigenlijk pas goed zichtbaar nadat ze al ruim een jaar was. Ze is heel lang zo goed als kaal geweest, dus dat jij GEEN krulletjes zag, vergroot de kans erop enorm![]()
Kwam vandaag een collega tegen en ze zei dat ik er moe uitzag. en ze heb nog gelijk ook. Vanacht pas tegen half twee gaan slapen en tussen half 6 en half 7 al weer klaar wakker. *diepe zucht* kan wel wat peptalk gebruiken, ben er echt scheitziek van.
En paracetamol neem ik ook sinds een paar dagen, ben voor de tweede keer in deze zwangerschap snipverkouden en neem vóór het slapen één tabletje. Ik heb het nog nagevraagd bij de huisarts, maar het kon geen kwaad, mits met mate natuurlijk.
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 13:33 schreef Lois het volgende:
Mirage, doe jij eens snel melden of er al enige geboorte-activiteiten plaatsvinden!
Nou ik heb er weer een nieuwe ervaring bij hoor, 'meepuffen op het strand'.
Vlak voor ik op vakantie ging Mevr. Basset nog streng toegesproken dat ze 'dat kind' maar lekker moest laten zitten tot ik terug van vakantie was. Straks zou zij 's maandags een kind krijgen en dan moest ik nog 2 weken wachten voor ik het zou kunnen zien.
Vrijdags nog even gebeld hoe het met de urine uitslag was en toen gehoord dat ze in het ziekenhuis moest blijven.
Zitten we zondags op het strand (in Frankrijk dus), krijgen we een sms-je: PLONS. Nou dat was dus duidelijk. Nog even gebeld en daarna een hele dag op het strand zitten duimen voor de Basset-jes.
En idd de volgende dag weer een heel trots SMS-je dat Noa geboren was.
Het is maar goed dat mijn vriendje genoeg overredingskracht heeft anders was ik meteen terug gereden om haar te gaan bekijken. Toch nog een weekje uit weten te houden, maar we zijn niet eens eerst naar huis gegaan (na een nacht rijden), maar meteen woensdag door gereden naar Huize Basset om Noa te bekijken. Wat een scheet is het. Ben gisteren nog maar een keertje gaan kijken om te checken of ze echt wel zo lief was. En ja hoor, dat klopte nog. Ik ben 'fliéfd'
Nog even snel een voor Toot en ET. Wat gaaf zeg, echo's die het goede nieuws bevestigen. Alhoewel dat met groeiende buiken en borsten toch al bijna niet meer nodig was.
Alles in mijn lijf en hoofd kriebelt enorm, IK WIL OOK. Maar ja, de timing in ons leven is er nog niet helemaal. *grmbl doorstuderen kreng*
Oh ja, gezellig dat je er weer bent Brighteyes toch nog een fijne vakantie gehad?
Uit puur egoistische redenen vind ik het stiekum wel een beetje jammer dat het geen tweeling is. Had me geweldig geleken om een tweelingzwangerschap helemaal vanaf het begin te mogen meelurken.
Maar een kloppend hartje is prachtig Hebben ze het ook nog laten horen of heb je het alleen gezien? Dat boink boink boink is zo fantastisch om te horen.
Blijf je nu in het ziekenhuis onder controle of ga je naar een verloskundige?
quote:Volgens mij kun je het nu nog niet horen, toch??
Op zaterdag 12 juli 2003 16:17 schreef Karin het volgende:Maar een kloppend hartje is prachtig
Hebben ze het ook nog laten horen of heb je het alleen gezien? Dat boink boink boink is zo fantastisch om te horen.
E.T. en Swets, Gefeli met deze goede echo!!
Ik heb even een vraagje aan de "ervaren ouders"
Omdat mijn vorige bevalling compleet ingeleid was, heb ik nog geen ervaring met Het Begin van de bevalling.
Vanmorgen verloor ik nogal wat vocht, het was beslist geen urine. Zelf dacht ik dat ik mogelijk wat vruchtwater lekte (mijn zusje heeft dat ook gehad, scheurtje bovenin de vliezen).
Voor de zekerheid de verloskundige gebeld, die kwam kort daarna langs. Na onderzoekje stelde zij vast dat het de slijmprop geweest moest zijn, volgens haar kán die namelijk soms waterdun zijn. Nu is zij van ons tweeën de deskundige natuurlijk maar toch laat het idee dat het mogelijk wél vruchtwater was, mij niet helemaal los.
Hoe zijn hier de ervaringen met het verlies van de slijmprop??
Ik heb overigens sinds vanmorgen véél harde buiken en ook geregeld pijn in mijn onderrug.
Ben a.s. maandag pas 37 weken, dus eigenlijk zou hij/zij nog wel even moeten blijven zitten.
Zal nog ff een update doen van ons gezinnetje :
Al mijn emotiedeurtjes zijn weer netjes op een kier gezet.
Het gaat goed met Tanne en Norah. Ze drinkt goed en heeft ook een prachtige roze kleur.
Vandaag heeft ze veel gedronken en na het boeren, wilde mevrouw niet slapen Een zingende papa brengt uitkomst
Ik heb haar tegen mijn schouder gehouden en heb zachtjes voor haar gezongen.
Ze verslapte na een tijdje en ging echt in mijn hand hangen. Haar beentjes hingen er toen ook slap bij en haar hoofdje legde ze in mijn nek.
Resultaat: Een dochter die
Verder heeft ze gisteren behoorlijk last gehad van krampjes en hebben we ze maar ff bij ons op bed gelegd.
Resultaat heb ik maar even gefotograveerd
Heb de foto een beetje aangepast omdat deze nogal donker was
Vandaag heb ik een roze lint gekocht en 80 rose babywasknijpers om zo alle kaarten op te hangen. Echt een leuk gezicht als je nu de kamer in komt.
Trouwens leuk om te horen dat jullie vinden dat ik mijn emoties zo leuk verwoord. Dat is voor mij echt een stimulans om wat meer teksten in te typen en foto's te plaatsen.
[Dit bericht is gewijzigd door Sc0rPi0n op 12-07-2003 19:26]
ff snelle update:
Ik was dinsdag naar de gyno gegaan en toen bleek ik dus 1 a 1,5cm
ontsluiting + een weke baarmoedermond te hebben, even later bleek
dat ruim 2cm, maar gelukkig heeft het niet doorgezet en mocht ik
met de belofte veel rust te houden naar huis.
Ps: Annaleah thx
* Logician gaat weer liggen
[Dit bericht is gewijzigd door Logician op 12-07-2003 19:42]
Logician, fijn dat je weer thuis bent. Is toch altijd beter dan in het ziekenhuis. Doe rustig aan en laat je hier niet te veel zien.
Eska, ik weet helaas (of gelukkig) niks van slijmproppen en vruchtwater. Ik kan je dus niet helpen. Misschien dat ik over een maandje of wat dezelfde vraag ga stellen.
Hoe gaat het eigenlijk met de zwangerschap en de hitte bij de zwangere dames? Vandaag viel het gelukkig mee, maar ik zie zo op tegen volgende week. Hoewel ik nog maar halverwege mijn zwangerschap ben, heb ik er enorm veel last van. Vooral in de bus is het vreselijk met die nieuwe bussen, waar de luiken niet meer vol open kunnen. Ik hoop maar dat we die 30 graden niet gaan halen.
Eska, ik ben mijn slijmprop halverwege de bevalling pas verloren. Deze was duidelijk niet waterdun! Wel spannend zeg!
He Logician. Wat een gedoe zeg, zo de hele dag in horizontale toestand! En inderdaad: rustig aan!
Livelink, vorig jaar om deze tijd was ik dus flink zwanger en O O O wat had ik het warm! Op ons balkon was het echt te warm dus als ik thuis was zat ik gewoon binnen ongeveer in de ventilator met een mega-soepjurk aan. Ik had het echt ontzettend warm de hele tijd.
quote:Ik zeg het niet vaak, maar wat is dit een mooie baby zeg.
Op zaterdag 12 juli 2003 19:22 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[afbeelding]
Heb de foto een beetje aangepast omdat deze nogal donker was
Ik kan me ontzettend goed voorstellen hoe TROTS jullie naar die langsdenderende trein hebben geluisterd ( het hartje ).
* Mirage duimt dat alles verder vloeiend verloopt.. heel veel succes !!!
Logican..
Zet een stoel naast je bed en nodig af entoe iemand uit om lekker bij je te komen kletsen.
Stuur diegene voor koffie naar de keuken en dwing jezelf zo lekker in bed te blijven.
Echt doen hoor !
NU goed doen wat de dokter zegt en stràks een feestje !
quote:Ja, dat testje deed de verloskundige idd, toen ze hier was. Ik verloor daarbij een beetje vocht, maar volgens haar niet genoeg om te concluderen dat het vruchtwater zou zijn.
Op zaterdag 12 juli 2003 21:50 schreef moussy het volgende:
Eska, heb je al eens geprobeerd op je hand te blazen om te kijken of je wat vocht verliest? Als je dan vocht verliest is het bijna zo goed als zeker vruchtwater.
En Rewimo, er zat niet echt een duidelijke geur aan, eerlijk gezegd. Heel in de verte was het wel een beetje zoet te noemen, maar niet echt overtuigend dus.
Nou ja, ik heb a.s. maandag weer een gewone afspraak staan bij de v.k.
Eens zien hoe het er dan voor staat.
Bedankt iig meiden, voor jullie adviezen/ervaringen!
O, en wat een schátje is Norah!
En sterkte voor Logician!
Wie hield er ook alweer van foto's van slapende kindjes? Hier Isa in haar nieuwe pakje van Hennes (mèt een zakje voorop. Voorlopig heeft ze nog niets om erin te stoppen, maar zo langzamerhand vind ik reserve sokken wel een goeie optie want die verliest ze steeds en anders eet de wasmachine ze wel op):
*zwijmel*
ik wil ooooookkkkkkkkkk
gisteravond komen we bij zwager en schoonzus vandaan, ik ga thuis op 't toilet zitten en schrik me helemaal wezenloos..
Bloed! Tien minuten later is 't nog iets meer..
Jeroen heeft meteen't ziekenhuis gebeld en er wordt gezegd dat ik meteen wel langs mag komen. Dus wij 'savonds laat nog naar de eerste hulp.. Ondertussen krijg ik er ook wat krampen bij in m'n buik en sta ik doodsangsten uit.
Daar heeft een gyn. even gekeken met een speculum (geen directe aanleiding te vinden). M'n baarmoedermond zat mooi dicht (oef! da's gunstig). Als ze dan met de echo (apparaat komt uit 't jaar 0 ofzo.. )even gaat kijken, duurt 't even door de baggerkwaliteit... Maar uiteindelijk zien we 't hartje toch nog kloppen.. Weer tranen van opluchting in m'n ogen.
Wat nou de aanleiding geweest kan zijn? Geen idee. Ons werd verteld dat 20% van de zwangere vrouwen onverklaarbaar bloedverlies heeft in de eerste drie maanden. Dat vind ik eigenlijk best wel veel.
Dus toch enigszins gerustgesteld konden we om een uur of 12 weer naar huis..
En nu? zo goed als nergens meer last van. Heb goed geslapen (was ook bekaf van de spanning) En we gaan er maar weer vertrouwen in proberen te hebben dat 't allemaal gewoon goed gaat.
quote:Jeetje wat een schrik toch weer!! Ben oprecht blij dat er een klein kloppend hartje te zien was!
Op zondag 13 juli 2003 09:38 schreef E.T. het volgende:En nu? zo goed als nergens meer last van. Heb goed geslapen (was ook bekaf van de spanning) En we gaan er maar weer vertrouwen in proberen te hebben dat 't allemaal gewoon goed gaat.
Moussy, er zijn hier al wat foto'tjes van Noa langs geweest.
Ze heeft wel een web-site waar er wat meer staan, maar ik weet niet of papa en mama dat adres wel bekend willen maken, dus voorlopig zijn we nog even afhankelijk van Basset.
quote:Daar dacht ik ook meteen aan! En ET, als het dat niet is, is het misschien een wondje aan de baarmoedermond, ook niks bijzonders (had ik ook bij 'n laatste zwangerschap), maar daarom niet minder schrikken natuurlijk. Gelukkig kon je meteen de bevestiging van een echo krijgen dat het hartje gewoon klopt
Op zondag 13 juli 2003 11:43 schreef phileine het volgende:
Kan het niet het afstoten van het tweede vruchtzakje zijn? Dat was het geval bij een vriendin van mij.
Misschien een tip om te voorkomen dat de sokjes worden opgeëten door de wasmachine.
Gebruiken een waszak waar je ook de bh met beugel in wast.
Ik doe dit ook met mijn enkelsokken en dat gaat heel goed.
Groetjes Pikakonijn
Tip voor de sokjes: rol ze in elkaar (bolletje van maken). Als je ze dan nog kwijtraakt zit je tenminste niet met een zak vol eenzame sokken
Wij denken zelf inderdaad ook aan een geknapt adertje, maar SCHRIKKEN is het wel. Zeker nu we komende dinsdag op vakantie moeten, hopen we toch van dit soort 'gekke' dingen voorlopig even verlost te blijven
E.T. en Swets, wat akelig schrikken, lekker dat je in ieder geval direct voor controle kunt komen. Nu inderdaad maar duimen dat die enge dingen voorbij zijn en jullie ''gewoon'' lekker kunnen genieten.
Hier is het gelukkig allemaal nog steeds rustig. We liggen nog steeds bijna volledig de hele dag plat en gaan zo naar de 34 weken toe. Dinsdag weer op controle en dan zien we wel weer verder...
quote:En wat vind jij daarvan, ben je al over de eerste schok heen?
Op zondag 13 juli 2003 17:36 schreef Steve-O het volgende:
Mijn moeder is zwanger
ze is 1 dag naar me verjaardag uitgerekend
ET wat een schrik! Gelukkig konden jullie gelijk terecht en gebeurd het hier en niet in IJsland!
Nou geen gekke dingen meer meemaken, onbezorgd zwanger zijn is al moeilijk genoeg *buikkie streng toespreekt*
quote:Nog niet echt eigenlijk ben 18 en ik krijg een broertje
Op zondag 13 juli 2003 18:44 schreef Rewimo het volgende:[..]
En wat vind jij daarvan, ben je al over de eerste schok heen?
Wat ligt Isa heerlijk ontspannen te slapen! Liehief!
quote:Ja, daar moet je wel even aan wennen, aan zulk nieuws. Maar ik wil wedden dat je het leuk gaat vinden hoor
Op zondag 13 juli 2003 19:49 schreef Steve-O het volgende:[..]
Nog niet echt eigenlijk ben 18 en ik krijg een broertje
Zag zelfs al maat 15 nikes bij me ma staan ..
quote:Vast wel
Op zondag 13 juli 2003 21:09 schreef Rewimo het volgende:[..]
Ja, daar moet je wel even aan wennen, aan zulk nieuws. Maar ik wil wedden dat je het leuk gaat vinden hoor
quote:Oei, ik heb zelf geen broers of zussen, dus daar heb ik geen ervaring mee. Maar ik heb wel een peuterpuber rondlopen
Op zondag 13 juli 2003 21:50 schreef Steve-O het volgende:[..]
Vast wel
is een stuk leuker als een 14 jarig zusje
quote:Ja leuk
Op zondag 13 juli 2003 21:59 schreef Steve-O het volgende:
zal wel een foto posten als ie er is
hopelijk komt ie niet op 26 december
Voorzichtig hoor Tante Eloïse.... Ik vind het wel tijd worden voor een
neefje of een nichtje..... Dus wel alles binnenhouden nu....
quote:broertje dus
Op zondag 13 juli 2003 22:49 schreef Spuuglokje het volgende:
Steve-O, gefeliciteerd met het krijgen van een broertje (of weet je dat nog niet zeker en wordt het misschien een zusje?)! Het lijkt mij best vreemd, op je 18e horen dat je moeder weer in verwachting is. Maar ik denk (weet wel zeker) dat je er heel gek op zult zijn! Hou je ons op de hoogte?
en ik hou jullie op de hoogte
Hier gaat alles prima, we zitten nu op 25 weken en ik word nu al ongeduldig. Bij elk kindje die ik zie, of bij elke vrouw die al veel verder is word ik bijna een beetje jaloers. Ik kijk gewoon zo uit naar deze kleine!
De moeiheid begint nu pas iets minder te worden. Maar ik denk dat dat meer komt doordat ik een rustiger tempo heb aangenomen.
Ik werk nog steeds elke dag wat minder en probeer zoveel mogelijk dutjes tussendoor te doen.
Ze belden deze week al van de babystunter dat ze volgende week het kamertje komen brengen. Vroeger dan verwacht, maar het kamertje is er klaar voor. Ik heb er zin in om daar lekker mee aan de slag te gaan!
Ook ben ik vorige week begonnen met zwangerschapszwemmen, aerobics in het water! Leuk, met allemaal zwangere vrouwen staan springen in het water. Maar het bewegen in het water is gewoon ook heel prettig. Zijn meer van jullie hier mee bezig?
quote:Bedankt Lois, ik ga zo eventjes kijken wat ze allemaal hebben.
Op vrijdag 11 juli 2003 20:52 schreef Lois het volgende:[..]
http://www.future-maman.nl/index2.php?lng=nl
http://www.premaman.be/
http://www.baby-walz.de
quote:Ik kan me wel voorstellen ja dat dat voor jouw wel even wennen is. Tenslotte bij de tijd dat jij 19 bent wordt je broertje geboren. Of is al, maar het is dan toch wel zo'n 19 jaar verschil.
Op zondag 13 juli 2003 19:49 schreef Steve-O het volgende:[..]
Nog niet echt eigenlijk ben 18 en ik krijg een broertje
Zag zelfs al maat 15 nikes bij me ma staan ..
Ik vraag me af wat je dan voor band krijgt met zo'n klein kindje. Maar ja dat is allemaal zorg voor later.
Sterkte ermee in ieder geval. En ja voor je moeder is het natuurlijk enorm leuk, want zij zal er hopelijk toch wel heel blij mee zijn.
Ik ben zonet bij de v.k. geweest. Was een andere dan die zaterdag hier is geweest. Zij sluit toch niet helemaal uit dat het toch vruchtwater is, wat ik "lek".
Verder rommelt het duidelijk, veel forse harde buiken gepaard met pijn in m'n onderrug en soms felle steken in mijn kruis. Maar omdat er nog geen regelmaat in zit (soms een paar achter elkaar, dan weer een poosje rustig) mogen het nog geen echte weeën genoemd worden.
Nu maar afwachten dus.
Ik heb enorme nestdrang, maar domweg geen energie en te zere voeten/benen om er écht aan toe te geven.
En ik heb enorme vreetbuien, ik snaai alles bij elkaar.
Ik heb ruzie met de mobiel voor boven het bedje en de mobiel heeft gewonnen Zo zou scheel worden met dat ding zo dicht voor zn neus. Nu ben ik dus opzoek naar een redelijk lang spelend muziekdoosje, wie o wie weet er 1?
quote:Mijn schoonzusje heeft een Winnie de Pooh dingetje voor mijn nichtje.
Op maandag 14 juli 2003 13:06 schreef moussy het volgende:
Eska!! Wat spannend joh!!Ik heb ruzie met de mobiel voor boven het bedje en de mobiel heeft gewonnen
Zo zou scheel worden met dat ding zo dicht voor zn neus. Nu ben ik dus opzoek naar een redelijk lang spelend muziekdoosje, wie o wie weet er 1?
Ik zal hem even voor je opzoeken op internet...
edit:
gevonden!!!
Sing Me to Sleep Soother
Product#: 93874
Ages: Birth-24 mos.
Bedtime can be a pleasant, secure experience for your infant with adorable Pooh and Piglet. Soothing lullabies, classical music, nature sounds and soft lights help your baby drift into dreamland. Sing me to Sleep Soother is easily activated by remote control, allowing you to turn the toy off from a distance so baby is not disturbed, or reset the music to lull your infant back to sleep.
[Dit bericht is gewijzigd door LadyS op 14-07-2003 13:53]
quote:ik had ook zo'n hongerige wasmachine. ik heb dat opgelost door de sokjes voortaan in zo'n waszakje voor lingerie te stoppen (te koop bij livera ofzo)
Op zondag 13 juli 2003 00:26 schreef phileine het volgende:
maar zo langzamerhand vind ik reserve sokken wel een goeie optie want die verliest ze steeds en anders eet de wasmachine ze wel op):
ET wat schrikken, gelukkig was het niets, maar hopelijk blijft het wel weg!
Ik heb alles wel gelezen, maar ben te lui om te reageren
Nou ik ben vandaag met Lara naar het ziekenhuis geweest, ze moest een echo voor haar heupjes. Ik ging er automatisch vanuit dat het niets was, maar de assistente haalde toch de radioloog erbij, die heeft ook gekeken, en het arme schaap jammerde al zo
Toch verschil, twijfelachtig... toch ook maar een foto. Foto gemaakt, blijft toch teveel verschil in zitten, donderdag moet ik naar de orthopeet met haar bahhh, hopelijk is het niets, anders moet ze denk ik in een spreidbroekie
Ik kreeg de fietskar niet aan de fiets, dat ding geschopt, nou heb ik toch een zere dikke blauwe teen Hoop niet dat ie gebroken is, was in staat om te vragen of ze ff een foto wilden maken
Doet echt pijn!! Hopelijk zakt het wat af, moet nog werken ook vannacht.
Eska wat spannend!!! Ik gooi er maar vast een perssmiley tegenaan, je weet nooit, het kan ineens heel hard gaan.
He CarOnline wat rottig. Ik hoop dat de orthopeed goed nieuws heeft. Zo'n spreidbroekje lijkt me zo zielig.
quote:Alles gaat weer gewoon zijn gangetje hier.
Op maandag 14 juli 2003 22:04 schreef Karin het volgende:
ET ik hoop dat je dit nog ziet. Een hele fijne zorgeloze vakantie!! Geniet er nog maar eventjes van met zijn tweetjes, volgend jaar zijn het hele andere vakanties.
Ja, laatste 'we zien wel waar het schip strand' vakantie We zijn al aan het nadenken over hoe we het 'dan' gaan aanpakken
Caronline, volgens mij hoeven ze niet meteen zo'n spreidbroekje, hoor. Bij Katja had ik hetzelfde verhaal en daar heeft de kinderarts besloten om eerst een fysiotherapeut erbij te halen. Deze is een paar maanden 1x per week thuis langsgekomen en ik moest oefeningen doen en daarna was het bij de rontgenfoto toch nog allemaal goed gekomen. Dat speelde vanaf dat Katja 3 maanden was totdat ze ca. 7 maanden oud was.
Wat een lieve slaapfoto van Isa (en volgens mij was ik degene die zo gek was op slapende babietjes, maar ik ben vast niet de enige, hoor).
Eska, veel succes. Ik hoop dat het snel doorzet.
Steve-O, gefeliciteerd met je a.s. broertje (wat weet je moeder dat al snel, zeg).
Lies, ik ben zelf nooit op zwangerschap en/of baby-zwemmen geweest. Ik hou niet zo van water en zwembaden. Af en toe twijfel ik echter wel, want je hoort toch zoveel enthousiaste verhalen van iedereen. Dus, wie weet....
Grote Swets, wat een mooie foto en wat kijkt ze ernstig
Die Winnie the Pooh, vind ik trouwens heel erg leuk. Die komt ook op mijn verlanglijstje. Wat is iedereen druk bezig met kamertjes, trouwens. Wij hebben besloten om Katja te verhuizen als de baby toe is aan zijn/haar eigen kamertje. De eerste tijd komt het in de wieg bij ons op de slaapkamer te liggen en tegen die tijd dat hij/zij (ik moet ook een werktitel verzinnen) naar de babykamer gaat is Katja 2 jaar en misschien wel toe aan een grotere kamer.
Hebben jullie dat nou ook, ik weet niet zo goed hoe ik Bram voor de nacht moet kleden. Hij slaapt sinds een week in een slaapzakje. Ik vond hem namelijk een paar keer 's nachts helemaal koud bovenin zijn bedje. En dan was ie zo wakker dat ie alleen met een voeding weer kon slapen en dat is niet zo fijn, zo'n ijsklompje tegen je aan midden in de nacht. En ik vond het zo zielig, zo'n koud mannetje. Maarja nu is het natuurlijk bloedheet. Hij had het net best warm in zijn rompertje in een slaapzakje (tis een hele dunne hoor). Dus daar toch maar uit en nu maar onder een klein stukje deken tot zijn middel. Maarja 2 trappen en hij is eronderuit.
Wat ik trouwens ook doe, en ik weet niet of dat dit herkenbaar is, als ik met hem ga wandelen dan kijk ik naar andere kinderwagens hoe dat die "opgemaakt" zijn. Ik twijfel namelijk soms, wel of geen dekentje nu niet natuurlijk wel of niet de hoes eroverheen (ivm met de wind) wel of geen jasje aan enz.
Gefeliciteerd met jullie dochter Norah! Tja....we waren iets eerder dan jij geloof ik, maar dan waren jullie bijna 2 weken later toch? Wij waren ieder geval 1.5 week te vroeg...gelukkig
(grmbl, Noa krijgt al steralures)
Voorlopig zijn er foto's van Noa op http://noa.myplaces.nl
[Dit bericht is gewijzigd door basset op 15-07-2003 14:02]
quote:Moet je er geen tik-foutjes in doen he, dan kunnen we ze nog niet zien!
Op dinsdag 15 juli 2003 13:04 schreef basset het volgende:
Voorlopig zijn er foto's van Noa op http://noa.myplaces.nl
Mooie foto's van een mooi meisje Basset!
Chiara slaapt 's nacht ook in romper en dun katoenen slaapzakje, die trappelt vanaf dr geboorte zo hard dat het elke keer weer een verrassing is hoe ze er bij ligt... van het weekend was ze zelfs 180 graden gedraaid in dr bedje (ze was al in slaap gevallen voor ik haar in het trappelzakje/ slaapzakje kon doen...)
Dank jullie wel voor de reacties, Livelink, ik weet helemaal niet hoe het eventueel zou gaan hoor, maar het enige wat ik weet (van mn nichtje) is dat ze oa ook een spreidbroekje moest. Mn neefje trouwens ook herinner ik me ineens
Maar met Lara gaat het wel goed, ze is druk bezig met rollen, wat ze vanmiddag dus ook voor elkaar kreeg (en wat ik niet heb gezien omdat ik sliep!! (nachtdienst gehad) verdorie!!!) Nu is ze onder flinke krachtuitingen ook bezig te proberen, zo grappig
Mn teen is inmiddels paars en dik, doet nog steeds heeeel erg zeer
In het vervolg iets minder agressief reageren dus
Waar is Catootje eigenlijk? Die heb ik al ff niet gezien, alles nog goed daar?
Ik ga snel weer in de tuin liggen, ff nog wat zonnestralen meepikken
quote:Als ik goed meegelurkt heb is Catootje op vakantie nu.
Op dinsdag 15 juli 2003 17:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]Waar is Catootje eigenlijk? Die heb ik al ff niet gezien, alles nog goed daar?
[..]
(verder gaat alles hier trouwens prima! )
Guineverre hoe gaat ie met jou? mag je al wat meer doen?
Ik ben gister een gedeelte slijmprop verloren, maar er gebeurd hier
verder niets, ik mag nu trouwens wel alles weer gewoon doen omdat
het kindje rond de 5pond is nu, vrijdag moet ik weer naar de gyno
ben erg benieuwd hoe alles dan gaat, en of ik het haal in deze hitte
Eska spannend, ik zag dat je ong. even ver bent als ik, wie weet gaan
we samen !
E.T nu al een zorgenkindje dus, arme jij kan me heel goed voorstellen
dat je je doodongerust maakt
Net stukje gelezen van "zwanger en dan gaat het mis" had ik beter
niet kunnen doen, moest spontaan huilen en krijg de verhalen niet uit
mijn hoofd, jippeeee 'lang leve de hormonen!!!
quote:Hoi logician,
Op dinsdag 15 juli 2003 21:29 schreef Logician het volgende:
Wat een rotweer zeg, iemand nog tips tegen de hitte?(verder gaat alles hier trouwens prima!
)
Guineverre hoe gaat ie met jou? mag je al wat meer doen?
quote:Oh wat fijn dat je weer wat meer mag gaan doen!!!!!
Op dinsdag 15 juli 2003 22:55 schreef Genuivere het volgende:
Hoi logician,
Hier ook alles nog goed hoorVandaag weer voor controle geweest bij de gyn en die vind het allemaal prima. Is ook heel blij dat we al zover gekomen zijn en wij niet minder hoor. En inderdaad nog ik weer iets meer gaan doen, wat betekent dat ik weer wat meer mag gaan zitten en wat meer lopen in huis. Verzorging en huishouding nog wel zoveel mogelijk overlaten aan anderen.Verder ook hier wat meer last van de warmte, maar na morgen moet het weer een stukje koeler worden, dus we blijven maar lekker rustig en dan zal het wel loslopen.
Ik kom net onder de koude douche vandaan en ben toen nat op het
balkon gaan staan drogen (in handdoek gewikkeld ofcourse ) dat
was wel ff superlekker, alleen dan kom je het huis weer binnen en heb
je het meteen weer te pakken, enkels beginnen nu ook al wat dikker
te worden, dus kom maar op met die onweer en regenbuien en die 23graden!!!!
quote:ahum...mijn teen in november gebroken en ik kan je vertellen
Op maandag 14 juli 2003 18:05 schreef Spuuglokje het volgende:Ik zag het tafereel al helemaal voor me! Als het echt pijn doet, is het waarschijnlijker dat het gekneusd is, is mij ooit verteld.
knip
dat doet onwijs pijn !!!!!! Dus niet zeggen dat pijn gekneusd is hoor !
Mijn teen was bont en blauw en ik leefde de eerste week op pijnstillers !!
groetjes
Stout
Ik ben inmiddels ruim een week na de " uitgerekende" datum.
Heb er goed de balen van..
Mijn buik is tonnetjes rond en ondanks dat ik minder " dik " ben dan bij mijn vorige zwangerschap heb ik er nu meer last van.
Mijn zoontje van 4 heeft vakantie en ik wil die hem niet ontnemen..
Dat is dus meerdere keren per dag weg gaan en iedere keer de trappen ( 4 hoog ) weer op klimmen met mijn MISS PIGGY benen ( een heleboel vocht )
Vanochtend bij de verloskundige geweest..
Ze heeft een inwendig onderzoekje gedaan en heeft mij gestript. Ze heeft de vliezen ? van mijn wand los gemaakt en ik had 2 centimeter ontsluiting.
Gelijk begon ik iets bloed te verliezen ( kon geen kwaad gelukkig)Sinds ik van de tafel op ben gestaan is mijn buik hard en mijn onderbuik "trekt" op een manier die echt een beetje pijn doet.
Geen probleem, want zeer deed alles toch al inclusief mijn kruis en het hoort erbij.
Maar wie weet of een dergelijke poging tot het " opwekken" of " stimuleren" effect heeft ?
Het was haar bedoeling namelijk om de boel op gang te brengen. Je zou hier ook een " hormonen" stoot van krijgen.
* Mirage hoopt heel erg dat ze vanavond of vanacht.. desnoods morgenvroeg haar kindje náást ipv ìn haar heeft liggen..
( is het trouwens normaal dat je er duizelingen van krijgt ? )
quote:Mirage, ik ben ook gestript en bij mij had het effect! Het was zo rond 12 uur en daarna kreeg ik menstruatiekrampen en had wat bloedverlies.
Op woensdag 16 juli 2003 11:34 schreef Mirage het volgende:
Ze heeft een inwendig onderzoekje gedaan en heeft mij gestript. Ze heeft de vliezen ? van mijn wand los gemaakt en ik had 2 centimeter ontsluiting.Gelijk begon ik iets bloed te verliezen ( kon geen kwaad gelukkig)Sinds ik van de tafel op ben gestaan is mijn buik hard en mijn onderbuik "trekt" op een manier die echt een beetje pijn doet.
Geen probleem, want zeer deed alles toch al inclusief mijn kruis en het hoort erbij.Maar wie weet of een dergelijke poging tot het " opwekken" of " stimuleren" effect heeft ?
Het was haar bedoeling namelijk om de boel op gang te brengen. Je zou hier ook een " hormonen" stoot van krijgen.* Mirage hoopt heel erg dat ze vanavond of vanacht.. desnoods morgenvroeg haar kindje náást ipv ìn haar heeft liggen..
( is het trouwens normaal dat je er duizelingen van krijgt ? )
quote:Dank dank dank voor positief bericht !
Op woensdag 16 juli 2003 11:57 schreef Sweej het volgende:[..]
Mirage, ik ben ook gestript en bij mij had het effect! Het was zo rond 12 uur en daarna kreeg ik menstruatiekrampen en had wat bloedverlies.
Rond een uur of 6 begonnen de weeën en om 22.45 uur was Jonas geboren. Het kan dus effect hebben!!!
Ik hoop het voor je! *leeft mee*
[afbeelding]
Ik hoop ( en op het moment den k ik het ook ) dat het effect heeft gehad.
Ik weet niet of het zo snel " werkt" of dat het toeval is.. maar ik heb ( geen sterke ) rugweeën inmiddels en heb mijn maag inmiddels twee keer in de wc geleegd.
Mijn buik is nog steeds hard.
Hret is dus niets definitiefs / zekers, maar er is iets aan het " werk".
Ik hoop dat het verder in de middag zekerder is allemaal en dat ik mijn man kan bellen dat hij thuis mag komen van zijn werk !!!
Werd jij er ook zo misselijk van ?
quote:Sja.. bevallen of een paar keer daags 4 eteges strappen opklimmen met dit weer.. ik denk dat het niet zo heel veel uitmaakt ;)Ik hoop echt dat het doorzet..
Op woensdag 16 juli 2003 12:30 schreef melonovy het volgende:
Mirage, volgens mij is het onderweg, maar waarom moet je nou deze warme dag uitkiezen om te bevallen?
In ieder geval heel veel sterkte meid![afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Mijn bedje is al verschoond ( vreemde bezigheden heb je als de kans er is dat het zover is )
Ik voel me beroerd ( de misselijkheid is vervelender dan de rest ) maar heb niet de rust om te gaan zitten/ liggen even.
ik Hóóp het zo !!!
Ik heb helmaal geen trek in bevallen in het ziekenhuis
( nachtmerries over gehad ! Mensen die maarzo dingen bij jou of je kindje doen die je niet wilt.. babies die gejat worden... etc etc.. )
Ik ga weer ffe aan de wandel hier in huis, want zitten veroorzaakt een stekende pijn in mijn kruis.
quote:Mirage, wat spannend allemaal
Op woensdag 16 juli 2003 12:44 schreef Mirage het volgende:[..]
Ik hoop voor je dat het allemaal goed gaat en een beetje snel
Vannacht heb ik niet erg goed geslapen en dat kwam niet eens door de hitte! Ik kan niet meer op mijn rug liggen, want dan krijg ik ontzettende steken bij mijn schaambeen. Ook als ik me van de ene zij op de andere draai doet dat daar ontzettend pijn. Verder heb ik er helemaal geen last van (zitten, staan en lopen is geen probleem). Ik hoop dat dit eenmalig was .
* Lois zet 5 euro in op 20.25 uur vanavond voor de geboorte*
quote:Oeh wat klinkt dat bekend, dat zijn je bekken!
Op woensdag 16 juli 2003 13:04 schreef Grijs het volgende:
Vannacht heb ik niet erg goed geslapen en dat kwam niet eens door de hitte! Ik kan niet meer op mijn rug liggen, want dan krijg ik ontzettende steken bij mijn schaambeen. Ook als ik me van de ene zij op de andere draai doet dat daar ontzettend pijn. Verder heb ik er helemaal geen last van (zitten, staan en lopen is geen probleem). Ik hoop dat dit eenmalig was.
quote:Ik had al het idee dat dat met m'n bekken te maken had. Bedankt voor je tips!
Op woensdag 16 juli 2003 13:44 schreef Logician het volgende:
(..)
Oeh wat klinkt dat bekend, dat zijn je bekken!
(wat een heerlijke combi he, met die druk op je schaambot van de baby)
[aantal tips]
Grijs, ik zag op de foto ook wie je bent, jij had mij al herkend maar ik kon je niet helemaal thuisbrengen, nu wel
Wat grappig! Hoe is het met Leonie? Daar heb ik nog een aantal jaren mee op gym en jazzballet gezeten (in een duister verleden )
Wij waren ook precies 1 week overtijd toen de weeën begonnen. (1:00) En bijna 6 uur later hadden lag Norah in onze armen
Verder nog 2 foto's van een slapend meisje
Zo ligt ze nu (zolang ze nog slaapt)
Norah lekker hangend (slapend) tegen de borst van mama
Mirage sterkte en dan heb je straks ook een mooi popje in je handen
ScOrpiOn, wat is ze lief zo, en wat heerlijk vertederend he, zo lekker slapend op de borst. Geniet er maar lekker van. Ze groeien zo hard, voor je het weet past ze niet meer op dat lekkere slaapplekje bij mama of papa
quote:Omdat ik geen reactie kreeg van jou, begon ik al te twijfelen of ik je wel echt herkend had. Maar toen ik in het kerkblaadje van m'n ouders zag dat Lara gedoopt was, wist ik het toch zeker
Op woensdag 16 juli 2003 16:40 schreef CarOnline het volgende:
Grijs, ik zag op de foto ook wie je bent, jij had mij al herkend maar ik kon je niet helemaal thuisbrengen, nu wel
Wat grappig! Hoe is het met Leonie? Daar heb ik nog een aantal jaren mee op gym en jazzballet gezeten (in een duister verleden)
1 positief ding, t'was net wel heerlijk koel op het balkon.
quote:euhhhh, ik begin alvast
Op donderdag 17 juli 2003 08:17 schreef Logician het volgende:
Bleh net anderhalf uur onder de douche gestaan en voel me raar
heb ontzettende buikkrampen, werd wakker omdat ik het uitriep
toen ik in mijn slaap wou draaien, ben maar onder de douche
gaan staan maar dat helpt weinig, heb het gevoel alsof ik al
dagen niets gegeten heb en een ballon lucht heb ingeslikt qua buikpijn
Zit te twijfelen of dit wel normaal isiemand zoiets eerder meegemaakt??
1 positief ding, t'was net wel heerlijk koel op het balkon.
Wrom doet mn puffer het niet? Nu wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |