Ik begrijp alleen niet waarom de spraak allemaal engels is en de knoppen nederlands waarom hebben ze gewoon ons niet de US versie gegeven.
Ik stop met zeuren maar eerlijk is eerlijk spel is super gaaaf ik zit alleen vast bij die bier blikjes boer maar daar kom ik wel uit
Ik vindt de reacties voor zo`n super spel ook wel een beetje matig.
quote:Bron: Ghome.de
Runaway: A Road Adventure
Teil 2 auf der GCDigital Tainment Pool wird auf der Games Convention in Leipzig den Nachfolger von Runaway präsentieren. Der Name wurde zwar nicht genannt aber welche anderes Spiel kann es schon sein bei der Aussage:
[...]einem Titel, der mit über 40 Awards ausgezeichnet wurde[...]
Es kann sich also nur um Runaway handeln. Vor allem die Adventurespieler haben jetzt einen Grund sich zu freuen. Das Genre scheint wirklich wieder zu leben mit Sam and Max 2, Runaway 2 und Baphomets Fluch 3.
P.S. "Baphomets Fluch" = Broken Sword...
Mijn systeem:
AMD Athlond 1700+
512 SDRAM
GF4 TI4200 64MB
Creative Soundblaster Live 5.1
quote:Hey wat leuk
Op zondag 10 augustus 2003 23:44 schreef mvddonk het volgende:
He mensen, het is inderdaad een super gaaf spel. Heb 'm nu sinds gister maar steeds als ik aan het spelen ben dan crashed die!
Ik krijg een rare fout van Windows (in DOS prompt achtig iets) over geheugen ofzo en dan reset die gelijk mijn pc. Schiet dus niet echt op zoMijn systeem:
AMD Athlond 1700+
512 SDRAM
GF4 TI4200 64MB
Creative Soundblaster Live 5.1
ehhmz, http://www.runaway-lejeu.com/web/forum/index.php stel daar je vraag eens, misschien dat men het daar weet hoe dit kan
suc6 en ik heb helaas geen tijd meer gehad/vrij gemaakt voor runaway, zit nog steds ergens in hoofdstuk 4 vast.
Moet toch maar weer eens gaan spelen
=edit=
hey wat leuk als in, hey wat leuk dat mijn runaway-topic weer eens in de active-topic-list staat
quote:schaam je
Op zondag 10 augustus 2003 23:47 schreef vosss het volgende:[..]
suc6 en ik heb helaas geen tijd meer gehad/vrij gemaakt voor runaway, zit nog steds ergens in hoofdstuk 4 vast.
Moet toch maar weer eens gaan spelen
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 23:56 schreef Count_Blah het volgende:[..]
schaam je
Jij had hem wel al uit he
wat anders, die countblah is dat een kloon van jouw?
quote:1.
Op zondag 10 augustus 2003 23:58 schreef vosss het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
1.Jij had hem wel al uit he
2.wat anders, die countblah is dat een kloon van jouw?
Ik schijt er trouwens echt van dat ik hem uitgespeeld heb, baal er al 2 dagen van. Was echt een meesterlijk vet en zeer onderhoudend spel, hopelijk komen er meer van dit soort prachtige spellen uit.
Graphics waren prachtig, muziek was perfect, geluid was ook perfect, verhaal leuk, wat moet je nog meer? Ik heb me in tijden niet meer zo vermaakt met een spel. Monkey Island 2 en 3 zijn eigenlijk de enige spellen die dit niveau kunnen evenaren. Indiana Jones spellen waren ook leuk, maar zelfs nog niet van dit niveau.
quote:Binnenkort kun je je kunsten botvieren op Broken Sword 3 - The sleeping dragon.
Op donderdag 13 november 2003 16:05 schreef TimMer1981 het volgende:
Ik wil hem ook volledig in het Engels, kijken of ik dat ergens hier in Nederland kan regelen.Ik schijt er trouwens echt van dat ik hem uitgespeeld heb, baal er al 2 dagen van.
Was echt een meesterlijk vet en zeer onderhoudend spel, hopelijk komen er meer van dit soort prachtige spellen uit.
Graphics waren prachtig, muziek was perfect, geluid was ook perfect, verhaal leuk, wat moet je nog meer? Ik heb me in tijden niet meer zo vermaakt met een spel. Monkey Island 2 en 3 zijn eigenlijk de enige spellen die dit niveau kunnen evenaren. Indiana Jones spellen waren ook leuk, maar zelfs nog niet van dit niveau.
quote:Deel 1 van Broken Sword was leuk, maar kwam niet in de buurt van spellen als Monkey Island en Runaway.
Op donderdag 13 november 2003 16:42 schreef Twoflower het volgende:[..]
Binnenkort kun je je kunsten botvieren op Broken Sword 3 - The sleeping dragon.
En ik weet nu al dat ik deel 3 helemaal niks ga vinden, adventures moeten niet driedimensionaal zijn. Doe mij maar voor oude games gewoon de SCUMM engine en voor nieuwe games de stijl van Monkey Island 3 en Runaway. Grim Fandango ben ik ook aan begonnen, maar na een paar uur was mijn spelplezier gewoon zo verpest door dat geklooi in 3D dat ik er gewoon geen zak meer aan vond. Monkey Island 4 ben ik ook niet verder mee gegaan.
3D voegt geen zak toe, het moet juist een soort film/striptekening blijven, dat houdt het leuk en ontspannen, het moet juist niet realistisch zijn.
Trouwens, is die kip in dat huisje van Mama nogwat hetzelfde als die in Monkey Island 3?
quote:Hoe precies? Bij mij crashed het spel in hoofdstuk 3 als ik het huis uitkom en ik kan nu niet meer verder (heeft iets te maken met zwarte vlekjes op cd 2?). Waar had jij crashes, waarom en wat was je oplossing?
Op woensdag 21 januari 2004 22:11 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Ik had eerst ook dat het spel steeds crashte bij bepaalde stukken, maar dat heb ik nu opgelost.
quote:Hij crashte bij mij als ik aan de restauratiemevrouw vroeg wat dat masker precies was, en wanneer ik naar "unexplored area" ging in die verlaten stad in level 5. Op het forum van de officiele Runaway site hadden wel meer mensen last van crashes op precies dezelfde momenten, de oplossing was om ergens een goede versie van runaway.exe te downloaden.
Op donderdag 22 januari 2004 11:12 schreef primate_ryan het volgende:[..]
Hoe precies? Bij mij crashed het spel in hoofdstuk 3 als ik het huis uitkom en ik kan nu niet meer verder (heeft iets te maken met zwarte vlekjes op cd 2?). Waar had jij crashes, waarom en wat was je oplossing?
Ai, die link loopt doodquote:Op maandag 6 februari 2006 21:14 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik heb zelf gelukkig geen problemen ondervonden. Er is wel een patch http://www.freepgs.com/runaway/smain.htm, maar ik heb geen idee of die je problemen verhelpt. Ik vind het niet zo "oficial" overkomen, dus op eigen risico...
En de opvolger van deel 2 is er nu ookquote:Op zondag 4 maart 2007 16:34 schreef Oksel het volgende:
Deel 2 is er nu ook!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |