Leuk joh! Hadden afgesproken dat 7 auto's een cop waren, en 1tje een gewone.
En toen met z'n 7en (in cruise mode) achter die ene aan, klemrijden, insluiten, rammen, heb echt lol gehad met die gasten.
quote:In het hoofdmenu (waar je kan kiezen van career mode, arcade mode enzo) naar options gaan en daar moet je het zelf toch wel kunnen vinden he!!!
Op vrijdag 11 juli 2003 02:55 schreef Hellrazor het volgende:
hoe verander je van resolutie ?
quote:Als ie bij de opties niet in te stellen is (zoals bij mij) kan je het ook gewoon in windows doen!
Op vrijdag 11 juli 2003 02:55 schreef Hellrazor het volgende:
hoe verander je van resolutie ?
Ik heb nou de nieuwste driver geinstalleerd van m'n videokaart, en t ziet er een stuk beter uit nu.
Alleen de filmpjes lopen nog hoerig, maar ik weet echt niet waar dat aan ligt... ![]()
Ik speel het spel met een force feedback stuurtje, en dan rijdt echt wel beter dan het toetsenbord! Je kan wagens veel makkelijker de bocht omgooien enzo, en het is gewoon realistischer.
quote:kutbesturing?
Op donderdag 10 juli 2003 21:17 schreef Hellrazor het volgende:
ben ik de enige die dit spel een KUT besturing vind hebben?
beetje jammer het zou zo'n mooi spel zijn
edit:
tis inmiddels gelukt na nog een aantal pogingen ![]()
(eerst telkens laatste worden met 30 seconden achterstand en dan winnen met 30 seconden voorsprong
)
[Dit bericht is gewijzigd door Lord_Palf op 12-07-2003 01:53]
Heerlijk gevoel zeg. Sommige races zijn echt spannend en als je dan in de laatste meters de comp toch nog kan verslaan....Heerlijk ![]()
Nu Tokyo nog, de laatste stad en toch nog een dikke 40% te gaan. Ben benieuwd wat ik allemaal nog tegen ga komen!!!
quote:Lijkt me zeer onwaarschijnlijk
Op zaterdag 12 juli 2003 09:46 schreef GameR het volgende:
Maybe dimme vraag, maarre kunnen PS2 online gamers ook met PC online gamers dit spel spele?
quote:spatiebalk (handrem) ingedrukt houden, gas geven, (je wielen beginnen te spinnen en als dit niet gebeurt moet je dat eerst nog unlocken) en vervolgens laat je net nadat de 1e weg is je handrem los en schiet je ervan door
Op zaterdag 12 juli 2003 14:35 schreef Loonies het volgende:
Ik kan alleen die burnout bij de start niet maken, ik rij het wel goed, maar een betere start is tog wel lekker.
nog een tip: als je geen nitro meer heb en je vlak achter iemand zit dan loopt de slipstream balk rechts vol op het moment dat die oranje is moet je op je boost knopje drukken en dan ga je er voorbij (mits je erlangs heen stuurt natuurlijk
)
quote:Hehe cool...
Op woensdag 16 juli 2003 15:20 schreef Smots het volgende:
geyl!
ik ben er net achter gekomen dat mijn Momostuur van Logitech (bedoeld voor PC) perfect werkt met Midnight Club II op de Playstation 2!
Ik speel het met mijn Guillemot force feedback stuur, en werkt echt heerlijk in het spel...
Bochten kan je heel precies aansnijden, en je kan hem heerlijk de bocht omgooien. Merk dat mijn rondetijden veel sneller zijn dan met het toetsenbord... ![]()
Ben nou in Parijs, wel weer een stuk lastiger. M'n mooie Amerikaanse bak is gewoon langzamer dan zo'n stomme Clio...
quote:Daar ben ik nu ook
Op maandag 28 juli 2003 10:37 schreef Smots het volgende:
Wiehoe, ik heb nu 42.5% van de game unlocked
Lekker door de straten van Parijs vlammen!![]()
Vannacht met een paar amerikanen gespeeld: cops 'n robbers met een stel jonge verwende k*tkinderen.
Ze speelden wel een leuke game: Je moest op een motor of met een copcar, de cops moeten dan de motorrijders de vernieling in rijden
.
quote:Precies, iedereen rijdt met de allersnelste auto/motor
Op maandag 28 juli 2003 13:36 schreef Devnull het volgende:[..]
Daar ben ik nu ook
.
Begint wel moeilijk te worden nu .... voor arcade/online mode heb ik alles maar unlocked,
anders kan je niet mee met de rest 0-).
quote:Heh heh, net weer een race gewonnen.
Vannacht met een paar amerikanen gespeeld: cops 'n robbers met een stel jonge verwende k*tkinderen.
Ze speelden wel een leuke game: Je moest op een motor of met een copcar, de cops moeten dan de motorrijders de vernieling in rijden.
quote:Ik heb 'em intussen niet meer, ik vind MM3 leuker en mooier
Op woensdag 30 juli 2003 14:36 schreef Smots het volgende:
Primo is verslagen en ik race nu tegen Ian.
(49.7%)
Zo mooi, spannend en goede a.i. Echt ontzettend gaaf. Voelt zo goed om weer een van die jappen te hebben verslagen!!!
Vind het echt super om te doen. Ben nu in Japan, al wel een aardig stukje trouwens (zo'n 70%). En kan er maar geen genoeg van krijgen.
Geen cheats, geen codes, niks, gewoon lekker racen, jezelf frustreren om na een keer of wat dan eindelijk te winnen, met een seconde voorsprong ofzo, prachtig, wat een kick ![]()
en dat allemaal met m'n toetsenbord
[Dit bericht is gewijzigd door maarteniscrazy op 30-07-2003 23:21]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |