quote:Ben je Ajax - Brugge aan het kijekn, moet je eerst de poule weten
Op donderdag 28 augustus 2003 16:50 schreef DIGGER het volgende:[..]
Die gaan gewoon mee tijdens de poulewedstrijden hoor bij elke van de 6 speelrondes.
Is juist wel zo overzichtelijk, zeker op speeldagen
quote:We hebben niet allemaal het IQ van een varken zoals jij zodat je de desbetreffende poules niet kan onthouden.
Op donderdag 28 augustus 2003 16:51 schreef pekel het volgende:[..]
Ben je Ajax - Brugge aan het kijekn, moet je eerst de poule weten
En overigens staat er gewoon Ajax bij de poule.
quote:Uit ervaring kan ik zeggen dat daar dan wel aparte topics voor zijn, maar in de topictitel van de poule van ajax, staat ajax dus zelf ook genoemd (en als het aan mij ligt dus bij elke poule de belangrijkste ploeg)
Op donderdag 28 augustus 2003 16:51 schreef pekel het volgende:[..]
Ben je Ajax - Brugge aan het kijekn, moet je eerst de poule weten
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 16:44 schreef DIGGER het volgende:
Kan, net als bij de 'Nederlandse' CL poules C en H, er bij ELKE poule in de topictitel even de belangrijkste ploeg vermeld worden, die poulenummers zeggen me altijd geen fuck namelijk(Dus gewoon poule huppeldepup, (Real Madrid), poule zus en zo, (Arsenal)
Is wat fijner/overzichtelijker vind ik.
Enfin, je begrijpt het wel Doc/Golfer
quote:In de openingsposts staan de teams, erop klikken is een kleine moeite lijkt me. 1 team in de topictitel vind ik trouwens wel een goed plan
Op donderdag 28 augustus 2003 16:51 schreef pekel het volgende:Ben je Ajax - Brugge aan het kijekn, moet je eerst de poule weten
In de openingspost blijven ze EN altijd staan EN zijn ze altijd makkelijk terug te vinden.
(maar ik help graag hoor)
quote:Ik zal vanmiddag of later vandaag even kijken of ik er tijd voor vrij kan maken.
Op vrijdag 29 augustus 2003 09:40 schreef DIGGER het volgende:
Golfer en/of Doc: Kunnen bij de CL poules de speelschema's in de openingspost geplaats worden? Nu staan ze straks onvindbaar in een topic, bovendien zal de link naar TT pagina's heel spoedig niet meer werken.In de openingspost blijven ze EN altijd staan EN zijn ze altijd makkelijk terug te vinden.
Geen dank.
quote:schouderduw klopje geeft
Op vrijdag 29 augustus 2003 14:30 schreef golfer het volgende:
Zo, even uniform in alle openingsposts van de diverse CL-groepen het complete wedstrijdschema van die groep geplaatst.Geen dank.
quote:Opgelost.
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:19 schreef zjroentje het volgende:
Mierenneuk mode[CL 1e ronde] Centraal topic Groep F (Real Madrid)
Er zit een fout in het speelschema van [CL 1e ronde] Centraal topic Groep A (B' Munchen)
Celtic zou zoals het hier staat 2 keer uit spelen tegen Lyon, volgens mij moet de 1e een thuiswedstrijd zijn.
quote:Ik heb net topic 28 effe gechecked en daar valt het nog wel mee. Ik kijk zo ook nog wel even 27, maar ik denk dat er ook een hoog "ach, het is CAZZO maar" gehalte speelt in zijn anti-Ajax opmerkingen. Hij had niet voor niets de Fatwa award gewonnen
Op zondag 31 augustus 2003 17:22 schreef Speed1971 het volgende:
Wordt er nog wat gedaan aan dat debiele gedrag van CAZZO in het Ajax topic (deel 27 & 28)?
Als-ie echt de bocht uit vliegt krijgt hij het overigens echt ook wel van ons te horen hoor
quote:sorry hoor maar als je alles serieus moet gaan nemen,we kennen Cazzo...
Op zondag 31 augustus 2003 19:52 schreef Speed1971 het volgende:
Dan moet je de laatste pagina`s van 27 maar eens gaan checken....
quote:Ja lekkere dooddoener. Het slaat gewoon nergens op. Golfer waarschuwt hem maar helpt ook niet. En er is toch duidelijk kenbaar gemaakt dat getroll in bepaalde topics zal worden aangepakt. En het blijft niet alleen bij trollen, hij wil ook afspreken om het ff onderling te regelen met Saekerhett
Op zondag 31 augustus 2003 19:54 schreef DutchGooner het volgende:[..]
sorry hoor maar als je alles serieus moet gaan nemen,we kennen Cazzo...
quote:en dat bedoel ik nou
Op zondag 31 augustus 2003 20:00 schreef Speed1971 het volgende:[..]
hij wil ook afspreken om het ff onderling te regelen met Saekerhett
quote:Ik las dat als pure ironie van CAZZO...
Op zondag 31 augustus 2003 20:00 schreef Speed1971 het volgende:En het blijft niet alleen bij trollen, hij wil ook afspreken om het ff onderling te regelen met Saekerhett
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |