quote:Dan kun je wel erg veel topics over de Serie A / B / C openen hoor, dus hou dat maar centraal.
Op donderdag 7 augustus 2003 17:10 schreef TalkShowHost het volgende:Mwah ik vond het een behoorlijk schandaal
Ik wou Pekel juist nog vragen hoe z'n 1 man Emmen on tour army heette:
De Ducky Bo Emmen casuals?
De Emmener brugklas lions?
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 13:42 schreef DIGGER het volgende:
Aaaaaaaahhh Golfer,Ik wou Pekel juist nog vragen hoe z'n 1 man Emmen on tour army heette:
Kan de titel van bovenstaand topic veranderd worden in centraal VI League topic
quote:Nu durf je wel stoer te doen met je gepromoveerde ADO Den Haag
Op vrijdag 8 augustus 2003 13:42 schreef DIGGER het volgende:
Aaaaaaaahhh Golfer,Ik wou Pekel juist nog vragen hoe z'n 1 man Emmen on tour army heette:
quote:Dat is iets wat Emmen al weet ik veel hoeveel jaar probeert maar steeds niet lukt en waarschijnlijk ook niet zult meemaken ook
Op vrijdag 8 augustus 2003 15:04 schreef pekel het volgende:[..]
Nu durf je wel stoer te doen met je gepromoveerde ADO Den Haag
quote:Ik zie het Aadje de Mos-topic meer als een topic waarin de daadwerkelijk ontslagen (internationale) trainers gepost kunnen worden, in tegenstelling tot het speculatieve topic over het voorspellen wie er het einde van dit seizoen niet zal gaan halen..
Op maandag 11 augustus 2003 19:13 schreef Fulton het volgende:
Is dit Welke trainer(s) halen het einde vh seizoen niet? en dit Aadje de Mosje krijgen..... niet een beetje dubbelop?
Tis allebei voorspellen wie een aad de mosje krijgt.
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 19:55 schreef RichieHendriks het volgende:
waarom is mn chelsea topic verwijderd
quote:Ohja, don't shoot the messenger
Op dinsdag 12 augustus 2003 19:04 schreef golfer het volgende:
Omdat sommige users te lui zijn even verder te kijken dan hun neusje lang is:
Premier League 2003/2004 -part 3-
quote:Nou, we zijn hier geen Duitsers, hij is gewoon gesloten want er valt al zat over Chelski te lezen in het Premier League topic.
Op dinsdag 12 augustus 2003 19:55 schreef RichieHendriks het volgende:
waarom is mn chelsea topic verwijderd
quote:Ik vond het ook niet nodig dat dat topic gesloten werd, maar vond ook niet nodig om het weer te heropenen. Ik dacht: dat gebeurt toch wel een keertje door een echte fan die allelei informatie over Robben in de eerste post zet.
Op woensdag 13 augustus 2003 19:44 schreef Loek-B het volgende:[..]
Het is gewoon een beetje flauw om altijd meteen Calimero-verwijzingen te posten, zodra er een keer (terechte of onterechte) kritiek is op ajax. En in de topicstarter had toch gelijk? Ik vond het nogal raar dat dat andere Robben-topic gesloten werd.
.
Ik vermoed dat Golfer dat eerste Robben topic ook gesloten heeft omdat die eerste post niet sterk was "ik vind Robben leuk, wat vinden jullie". Als het een mooie inleiding was over de speler en z'n kwaliteiten was het denk ik niet dat het gesloten was. En precies opzelfde manier waarop hij het Robben topic sloot heeft-ie ook Cristian Chivu gesloten (ook met zo'n "ik vind Civu leuk, wat vind jij"-eerste post). Dus zo raar was het ook niet dat eenzelfde aanpak voor Robben gold.
Als iemand overigens een eerste post begint met "schandalig " of later "ik eis rechtvaardigheid" dan maakt dat niet echt een sterke indruk: en het IS echt in mijn ogen een beetje calimero gedrag, als je denkt dat het eerste Robben topic alleen maar gesloten was ondat het niet over een Ajacied ging...
quote:*hoek*
Op vrijdag 15 augustus 2003 08:56 schreef Dylan Dog het volgende:
Is het niks om de Voetbaltoto van o.a. Gooner sticky te maken? Dan blijft ie goed zichtbaar gedurende het seizoen.
quote:Nope, als actief topic blijft ie toch wel redelijk hoog staan, net zoals het live-verslagentopic.
Op vrijdag 15 augustus 2003 08:56 schreef Dylan Dog het volgende:
Is het niks om de Voetbaltoto van o.a. Gooner sticky te maken? Dan blijft ie goed zichtbaar gedurende het seizoen.
We willen verder zo min mogelijk sticky's.
Help ?!
quote:Beter zoeken dan:
Op zaterdag 16 augustus 2003 12:22 schreef olavski het volgende:
Ooit was er een toto topic, gestart door CAZZO als ik me wel vergis, kan het niet vinden.Help ?!
KPN Telecompetitie TOTO Deel II
Voetbaltopics buiten VBL wordt dat tegenwoordig getoleerd
Haal maar binnen in VBL zou ik zeggen, goed voor de statistieken
quote:Nope, is een foto-topic dat in B&H thuis hoort.
Op zondag 17 augustus 2003 12:02 schreef TalkShowHost het volgende:
Mooie voetbal fansVoetbaltopics buiten VBL wordt dat tegenwoordig getoleerd
Haal maar binnen in VBL zou ik zeggen, goed voor de statistieken
Mijn insziens kan dit topic dicht omdat er al een ander topic over loopt.
[Centraal] Scheidsrechter Topic was al eerder geopend
[Dit bericht is gewijzigd door TalkShowHost op 17-08-2003 20:29]
quote:Thanx, ik was al op zoek daarnaar.
Op zondag 17 augustus 2003 20:21 schreef TalkShowHost het volgende:
[Centraal] Arbitrage #1 SCHIJTsrechtersMijn insziens kan dit topic dicht omdat er al een ander topic over loopt.
[Centraal] Scheidsrechter Topic was al eerder geopend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |