quote:
Op woensdag 9 juli 2003 20:13 schreef golfer het volgende:
Maar niet in dit topic.
Dit is voor FB bedoelt.
(...bedoeld...)
quote:Je krijgd enge trekjes Doc
Op woensdag 9 juli 2003 20:46 schreef Doc het volgende:
(...bedoeld...)
quote:Ik zou zeggen: open er samen met Vobje een topic over in FB.
Op woensdag 9 juli 2003 20:46 schreef Doc het volgende:(...bedoeld...)
sorry voor die slordige typefaud
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 22:58 schreef olavski het volgende:[..]
Je krijgd enge trekjes Doc
Ik ben in de leer bij de meester...
quote:Wel érg kort door de bocht. Insteek is IMO meer dan die clubs alleen.
Op woensdag 9 juli 2003 23:31 schreef golfer het volgende:
Mag in het centrale Feyenoord of Excelsiortopic.
quote:Ik heb de titel ietsje aangepast om het wat algemener te maken en het topic weer geopend.
Op woensdag 9 juli 2003 23:36 schreef gebruikersnaam het volgende:
Golfer, mag deze weer open, ik heb je en mailtje gestuurd met uitleg.Verhoudingen tussen de drie Rotterdamse clubs
quote:Oké, ik gooi hem weer open, maar probeer er alsjeblieft geen bash-topic van te maken.
Op woensdag 9 juli 2003 23:36 schreef gebruikersnaam het volgende:
Golfer, mag deze weer open, ik heb je en mailtje gestuurd met uitleg.Verhoudingen tussen de drie Rotterdamse clubs
quote:Was dus al weer open
Op woensdag 9 juli 2003 23:41 schreef golfer het volgende:[..]
Oké, ik gooi hem weer open, maar probeer er alsjeblieft geen bash-topic van te maken.
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 23:41 schreef Doc het volgende:
Ik heb de titel ietsje aangepast om het wat algemener te maken en het topic weer geopend.
2 zielen...
quote:... een beleid
Op woensdag 9 juli 2003 23:42 schreef golfer het volgende:[..]
2 zielen...
quote:Het idee vind ik leuk, maar ik denk dat het er niet door komt. Het zou een stuk of 31 van dat soort titeltjes betekenen en als iedere ander subforum ook zoiets gaat verzinnen (dus maal 30 of zo) dan krijgje zo'n 900 users metdat soort titeltjes (of users dubbele titels etc). ik denk dat dat practisch onhaalbaar is. Maar niet geschoten is altijd mis dus ik of golfer zullen het voordragen aan de FA's.
Op donderdag 10 juli 2003 14:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Doc en Golfer, mijn mailtje gehad? laat effe weten of zoiets haalbaar is...
quote:Vind ik genoeg. Probeer het dan wel wat positiever te brengen...
Op donderdag 10 juli 2003 15:00 schreef Doc het volgende:[..]
Het idee vind ik leuk, maar ik denk dat het er niet door komt. Het zou een stuk of 31 van dat soort titeltjes betekenen en als iedere ander subforum ook zoiets gaat verzinnen (dus maal 30 of zo) dan krijgje zo'n 900 users metdat soort titeltjes (of users dubbele titels etc). ik denk dat dat practisch onhaalbaar is. Maar niet geschoten is altijd mis dus ik of golfer zullen het voordragen aan de FA's.
quote:Mailtje ontvangen, maar omdat ik vanaf Bluezz haar PC zit, nog niet gereplyed.
Op donderdag 10 juli 2003 14:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Doc en Golfer, mijn mailtje gehad? laat effe weten of zoiets haalbaar is...
quote:Is het anders niet te regelen dat het alleen achter je naam komt te staan als je in VBL post?
Op donderdag 10 juli 2003 16:02 schreef golfer het volgende:[..]
Mailtje ontvangen, maar omdat ik vanaf Bluezz haar PC zit, nog niet gereplyed.
Ik zie al dat Doc er achter aan gaat. Vind het wel een leuk idee, maar ben bang dat het moeilijk erdoor te krijgen is bij de FA's.
quote:Is volgens mij topix-technisch onmogelijk, maar ik ben niet zo'n wizz-kid, dus laat het verder aan de FA's over ter beoordeling.
Op donderdag 10 juli 2003 16:05 schreef DutchGooner het volgende:Is het anders niet te regelen dat het alleen achter je naam komt te staan als je in VBL post?
quote:Gedaan
Op donderdag 10 juli 2003 15:02 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Vind ik genoeg. Probeer het dan wel wat positiever te brengen...
quote:Positief genoeg?
Beste FA'sOp het ogenblik zijn er in VBL de verkiezingen voor de VBL-awards bezig.
De grote Fok! VBL-awards
FOK VBL Awards DEEL 2Bij die awards kunnen VBL users via de mail stemmen op genomineerde users die opvallend zijn binnen VBL. Er zijn verschillende categorieen.
Nu vroegen we ons af of het mogelijk zou zijn de winnaars van een award een tagje achter je naam geven.Dat er zoiets staat als
Door methodmich (Johan Frederikstadtawardwinner) op maandag 7 juli 2003 15:33
Is dat mogelijk? Jullie zouden daar VBL users en mods denk ik wel blij mee maken.
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 20:27 schreef Doc het volgende:Gedaan
[..]Positief genoeg?
Leuk plan, die tagjes! Denk er echter wel aan dat er maar liefst 33 awards zijn (als ik goed geteld heb), maar waarschijnlijk maar zo'n 10 tot 15 unieke winaars. Hoe gaan we dat oplossen dan? Onderstaande tag is nou ook weer niet bepaald fantastisch te noemen
Door keeper (Johan Frederikstadt-, Ahmed Mido Hossam-, Jari Litmanen- en Bobby Robson-award-winnaar) op zondag 0 juli 2003 00:00
Overigens ben ik druk bezig met het vervaardigen van speciale awards op icon-grootte, zodat de trotse winnaars deze - indien gewenst - als icon kunnen instellen
quote:Gebeurt me niet vaak, maar soms zou ik best efkes in de besloten rubriek willen koekeloeren (dat krijg je he, als je elders ook van die rechten hebt...)...
Op donderdag 10 juli 2003 21:35 schreef golfer het volgende:
Eerste reaktie van een FA is niet negatief, dus hopen we dat het lukken gaat.
iig: thanks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |