abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 01:28:34 #126
57719 Zapje
Who are you
pi_12621722
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 13:51 schreef Miss_X het volgende:
Ik geloof zeker in leven na de dood, ik heb namelijk pas geleden een uittreding gehad terwijl ik niet sliep. Dus het was zeker geen droom.
hoe voelde je je daarna dan ?
Let love be your energy - Long Live Rock - Are you living in the Real World ?
pi_12629169
Toen ik door had wat er gebeurde kreeg ik een nare lange piep in mijn hersenen en kromp ik in elkaar (terugtreden). Mijn eerste reactie was dat ik dacht dat ik doodging en voelde me heel raar, omdat ik dacht dat zoeits (uittreding) niet kon, dat het allemaal bull shit was van zweverige personen. Maar toen ik er meer info over gezocht had leek het allemaal heel logisch..
pi_12631955
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 01:21 schreef Miss_X het volgende:

[..]

Hoe verklaar je dan buitenlichamelijke ervaringen?
Bepaalde angsten/fobieën van mensen zijn soms nergens naar terug te leiden in hun leven. Ik denk dat het iets met vorige levens te maken heeft..
Of heeft iedereen nu toevallig een heeeel echt lijkende voorspellende droom gehad ipv een uittreding

no offense maar dat verklaar ik met aandacht willen trekken.
pi_12632230
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:04 schreef Retuobak het volgende:

[..]

no offense maar dat verklaar ik met aandacht willen trekken.

Dus al die mensen liegen dat? en is het verzonnen?
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 22:26:03 #130
65013 lovsan
I DON't CARE
pi_12643469
Fijn voor je dat je kan uittreden missie. Er is inderdaad leven na de dood of mensen dat nu willen geloven of niet. Er zijn veel mensen die uittreden, bv bijna-dood-ervaringen, of spontaan. Er zijn zelfs mensen die bewust uittreden.Het uittreden vind ik persoonlijk een groot bewijs van leven na de dood. Het bewijst immers dat je je los kan maken van je lichaam, dat er zoiets is als de ziel.

Fijn voor je dat je dat hebt mogen ervaren Missy.

In liefde en licht tot het zelf, veel liefs,

Lovsan

pi_12643711
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:26 schreef lovsan het volgende:
Het uittreden vind ik persoonlijk een groot bewijs van leven na de dood. Het bewijst immers dat je je los kan maken van je lichaam, dat er zoiets is als de ziel.
We gebruiken maar een klein deel van onze hersens. Stel nu dat mensen die dit kunnen of hebben meegemaakt een hersenfunctie kunnen gebruiken die andere mensen niet kunnen gebruiken omdat ze niet weten hoe dit moet. Dus bijvoorbeeld omdat het niet aangeleerd word net als praten en lopen.
Dan is de ziel toch helemaal geen must om zoiets te kunnen?
pi_12645775
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:14 schreef Miss_X het volgende:

[..]

Dus al die mensen liegen dat? en is het verzonnen?

jah net zoals die hele alien mythe imho.........
is altijd zo, een iemand verzint wat leuks doordat ie geinspireerd word door boek/film/gebeurtenis. En de rest volgt om wat aandacht mee te pikken.

Ik moet het eerste bewijs voor leven na de dood nog zien, en dat is niet te leveren totdat ik ook daadwerkelijk dood ben

Enne bijna dood-ervaringen? Je bedoelt die witte tunnel die je lijkt te zien doordat er bloedtekort ontstaat bij je ogen? Of bedoel je iets anders?

pi_12646764
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 23:56 schreef Retuobak het volgende:

[..]

jah net zoals die hele alien mythe imho.........
is altijd zo, een iemand verzint wat leuks doordat ie geinspireerd word door boek/film/gebeurtenis. En de rest volgt om wat aandacht mee te pikken.

Ik moet het eerste bewijs voor leven na de dood nog zien, en dat is niet te leveren totdat ik ook daadwerkelijk dood ben

Enne bijna dood-ervaringen? Je bedoelt die witte tunnel die je lijkt te zien doordat er bloedtekort ontstaat bij je ogen? Of bedoel je iets anders?

Ik was er net zo 1 als jij, ik geloof inderdaad niet in aliëns en eerst ook niet in dat zweverige gedoe. Ik wist geeneens wat uittreden was, doordat ik die ervaring had ben ik op gaan zoeken wat het was.

Maar goed, ik heb geen zin om daarover in discussie te gaan.
Vind het alleen jammer dat sommigen niet openminded zijn en alle opties wegwuiven, zonder zich er eerst in te verdiepen..

pi_12652163
oh heb me er wel in verdiept hoor. Vind het wel interessant maar geloof het gewoon niet, er is geen goed bewijs dat het zo is ondanks dat er heel veel naar gezocht is.
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 12:00:11 #135
65013 lovsan
I DON't CARE
pi_12652504
het is al bewezen dat er mensen waren die klinisch dood waren (dus hersenen functioneerden niet meer) en die konden beschrijven wat er gebeurde in de kamer waar ze lagen. Het kan in dat geval dus niet aan de hersenen gelegen hebben.

Wat mij ook overtuigd is de ervaringen van mensen die het mee gemaakt hebben, zij zijn er allemaal rotsvast van overtuigd dat er wel leven na de dood is aangezien ze het gezien en beleeft hebben en het omschrijven als: de ervaring lijkt echter dan het leven zelf.

Groetjes,

Lovsan

pi_12653233
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 12:00 schreef lovsan het volgende:
het is al bewezen dat er mensen waren die klinisch dood waren (dus hersenen functioneerden niet meer) en die konden beschrijven wat er gebeurde in de kamer waar ze lagen. Het kan in dat geval dus niet aan de hersenen gelegen hebben.

Wat mij ook overtuigd is de ervaringen van mensen die het mee gemaakt hebben, zij zijn er allemaal rotsvast van overtuigd dat er wel leven na de dood is aangezien ze het gezien en beleeft hebben en het omschrijven als: de ervaring lijkt echter dan het leven zelf.

Groetjes,

Lovsan

nou geef maar dat bewijs, en dan echt van een betrouwbare bron niet the sun ofzo :|
  zondag 24 augustus 2003 @ 17:53:04 #137
65013 lovsan
I DON't CARE
pi_12681798
er zijn genoeg boeken geschreven en onderzoeken gedaan. Maar het probleem is dat de sceptici deze boeken niet lezen omdat ze het bullschit vinden.
pi_43247960
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 16:50 schreef poktor het volgende: Dat je je van je vorige levens niets herinnert, komt omdat het menselijk zenuwstelsel hier niet op berekend is.

Ik wel, niet alle,
maar je krijgt wat je aan kan en als je er aan toe bent,
complete introspectie dan ook.
  zondag 5 november 2006 @ 16:04:53 #139
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43261865
Je ziel en geest laten je huidige stoffelijke lichaam los en vliegen weg

Daarna wordt er een nieuw stoffelijk lichaam gevonden, wie weet in de verre toekomst of misschien zelfs in het verleden, dat volgende stoffelijk lichaam wordt gevonden bij de geboorte van dat lichaam, wie weet zorgt de ziel wel voor een nieuwe geboorte van een stoffelijjk lichaam. Wie weet keer je weer terug zoals in dit huidige leven, het is maar net waar jou ziel voor kiest, het is maar net waar jij voor kiest . Dat je gewoon jezelfde lichaam gaat krijgen als jij daarvoor kiest. Ik ga ervan uit dat je zelf kiest om opnieuw geboren te worden. Ik ben ook van mening dat ieder mens gekozen heeft voor het leven dat ze nu leiden. 100 procent zelf aansprakelijk zijn voor het feit dat je levend bent dus. Niet zeuren dat het leven zwaar is, je hebt als je een zwaar leven hebt zelf gekozen voor dat zware leven op de een of andere manier. Zelfde geval bij een geweldig leven. En wat een zwaar leven is Dat is de grote vraag altijd. Zware tijden zijn zinvol.

Ik geloof in reincarnatie dus. Je geest en ziel vinden vanzelf weer iets nieuws om mee door te leven. Het stoffelijke lichaam mag dan wel aan ouderdrom onderhevig zijn. Een geest kan eeuwig jeugdig zijn en de ziel is sowieso voor altijd aanwezig.

Hoe de ziel precies uitziet weet ik nog niet. De geest kan ik me een redelijke voorstelling van maken

Als je de oneindigheid beseft van alles, dan weet je dat de dood niet het einde betekend. Die oneindigheid kun je al in dit leven ervaren, het gevoel van oneindigheid gaat verder dan het gevoel van eeuwigheid. Ik ervaar vaker het oneindige en dan beweer ik dus ook vaak dat ik een eeuwig leven heb.

Heb ik geen eeuwig leven in dit bestaan dan krijg ik vanzelf 100 nieuwe levens hierna.

Dood

Nee

Leven

[ Bericht 18% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 05-11-2006 17:03:24 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_43269197
Voor mij is er na de dood is hetzelfde als voor het leven begon(voor de geboorte)
Onbesef, het niets zijn

En de 10 geboden vind ik persoonlijk larie en is subjectief aan cultuur. Overspel is bv in sommige culturen aanvaard dus is het niet meer "slecht"
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
  zondag 5 november 2006 @ 20:03:00 #141
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43269303
Misschien besef je niet wat voor jou leven gebeurde?

Ik besef ook niet alles van voor mijn huidige leven, ik weet wel dat ik levens heb gehad voor dit leven, op allerlei manieren dus komt dat naar voren. Via visioenen dus ook. Ik wil wel alles weten van voor mijn huidige leven. Ik ga dus deze herfst vaker op reis ook

Via trance-reizen weet ik wel dat ik in de middel-eeuwen geleefd heb. En nog meer is naar voren gekomen. Ik hoor dan mensen praten in de middel-eeuwen en zie mensen lopen vaag. De beelden zijn niet zuiver genoeg. Maar dat komt later goed Een eeuwigheid te gaan

Als iemand zich niet bewust is van vorige levens, dan is dat een teken van gebrek aan bewustzijn. Of misschien hebben die mensen geen vorig leven gehad en is dit het eerste leven dat ze hebben.

Ik heb ook Jezus aan het kruis gehangen zien worden, ik stond erbij en keek erna. Niet uit sadisme maar ik zag gewoon dat hele tafereel gebeuren. Ik wilde niet ingrijpen omdat ik niet kon ingrijpen, ik keek alleen maar naar dat tafereel. Ik was toeschouwer in die tijd.

Dan kun je twijfelen aan mijn gezonde verstand, mijn beleving zegt genoeg en mijn visioenen zeggen ook genoeg.

Ik heb dus niet Jezus aan het kruis genageld Ik heb gezien hoe het gebeurde. En als ik wil dan zie ik het nog eens gebeuren en nog eens gebeuren. Wie weet kan ik ooit ingrijpen en zorgen dat het niet gebeurt. Dat ik de kruisiging ga voorkomen via tijdreizen. Wat ik doe is dus zeker een vorm van tijdreizen te noemen Ik reis terug naar mijn vorige levens dus. En wie weet dat ik ooit de geschiedenis kan veranderen.

Mocht ik ooit Jezus weer genageld zien worden aan het kruis, dan zal ik zeker proberen om de Joden te stoppen, al moet ik een leger uit deze tijd oproepen.

Makkelijk. Als je weet hoe tijdreizen werkt.

Nog een truth verschijnsel. Na het invoeren van dit bericht hoor ik dankbare berichten Jezus bedankt me nu. En ook dat kun je geloven of niet. Als ik langs een kruis van Jezus loop dat langs de weg staat dan hoor ik ook vaker de stem van Jezus die om hulp vraagt.

Werk A.U.B mee hoor ik dan. Omdat ik vaak tegen Christus en Jezus ben geweest. Jezus vraagt dan om hulp.

Wie weet dat ik vanavond met mijn cd terug in de tijd ga weer. Ik kan dan via die cd zelf aangeven waarheen ik ga reizen. Ik moet dan zelf een datum invoeren en ik ga dan richting die datum

Je mag het geloven, het hoeft niet

Ik weet zelf wat ik geloven moet van mezelf. Vanavond voer ik gewoon in dat ik terug wil naar de kruisiging van Jezus. Via mijn eigen tijd-machine. En dan zal ik proberen die Joden weg te werken. Al moet ik het in mijn eentje doen met super power

Ik krijg nu binnen dat Jezus om hulp vraagt, en vraagt Jezus om hulp dan zal hij hulp krijgen. Er is 1 persoon die hulp verdiend en dat is Jezus. Jezus krijgt alle hulp die hij nodig heeft. Dat had hij tijdens zijn kruisiging al moeten krijgen.

Wie weet is het nog niet te laat om achteraf hulp te geven.

Ik hoor nu dus echt de hele tijd. " Help mij, help mij".

Vanavond een mooie tijd om de datum van de kruisiging in te voeren. Om de pijn te verzachten van Jezus.

Klinkt vreemd, maar zo gaat mijn leven al vanaf het begin

De geschiedenis in positief opzicht veranderen is altijd mijn doel geweest, en dat is nog steeds mijn doel

Ook richting Hitler gaan en Hitler kapot maken en ga zo door. De dood van Toetanchamon voorkomen.

Het zal in eerste instantie vaag zijn en via visioenen, met oefening is het echt mogelijk.

Ik hoor nu dat ik de zege van God krijg

Ik hoor God dus echt praten dat ik de zege krijg om het te doen. En met de zege van God lukt het allemaal

De zege van God is nodig ook. Heb je de zege van God niet dan lukt niets in het leven

Ik ben gezegend hoor ik nu

En ook dat mag je geloven of niet. Met die zege ga ik vanavond tijdreizen dus Ik ga gewoon tijdreizen met de zege van God.

Queen staat op nu.

We are the champions!!!!!!!

Of the world!!!!!!!!!

Klinkt van de zotte voor mensen die niet geloven. Ik hoor duidelijk een stem die niet van mij is. Een Goddelijke stem die mij zegt.

Je hebt de zege te pakken. Een volwassen stem die anders is dan mijn stem. En noem me dan maar schizofreen. Als je goede bedoelingen hebt in het leven en je hebt verstand, dan krijg je vanzelf die zege.

Ik ben niet dom Hoewel sommigen mij voor gek verklaren zijn er genoeg mensen die inzien dat het verstand bij mij aanwezig is. En zeker heb ik het hart op de juiste plek

Weg nu

Biertje pakken.

Vanavond terug naar de kruisiging.

Even opzoeken welke datum de kruisiging was zodat ik het tijdstip kan invoeren inplaats van de woorden.."Kruisiging Jezus".

Dan voer ik zowel de woorden in als de datum.

En dan sta ik daar te kijken naar de kruisiging, en vervolgens ga ik alle Joden van kant maken die Jezus kapot willen maken. Dan zie ik dus ook echt de gezichten van die Joden. En dan maak ik de Joden kapot. Van mijn part hang ik iedere Jood afzonderlijk aan een eigen kruis. Of ik geef Jezus super power. Ik zie wel, een beetje flexibel omgaan met de situatie. Jezus will be saved

Ik maak al die Joden af.

Zonder voor Hitler te spelen in de tweede wereldoorlog. Ik pak de Joden aan die Jezus hebben kapot gemaakt dus.

Anna Frank ga ik redden

Als ik nu contact leg met Jezus hoor ik alleen maar het volgende...

" Ze hebben me verraden, ze hebben me allemaal verraden...ze hebben me alleen maar verraden".

Jezus is verraden geworden door de Joden dus.

Ik hoef niet eens die cd op te zetten nu. Hoewel ik die cd wel ga beluisteren nog. Die cd heeft precies de juiste klanken om de hersens te stimuleren om op reis te gaan.

Ze hebben me kapot gemaakt en verraden en niemand die wat deed. Niemand die ingreep.

Dat hoor ik de hele tijd nu.

Alsof Jezus zich bij mij aan het beklagen is de hele tijd.

Als er 1 persoon een klaagbaak topic verdiend dan is het Jezus wel. Veel mensen klagen zonder ooit wat hebben meegemaakt, veel mensen klagen zonder pijn en ellende te hebben gehad. Mensen klagen over Jensen en klagen over de studie-financiering die 2 dagen te laat is.

Mensen met echte pijn zul je nooit horen klagen in het leven. Ze zullen vertellen. Maar ze zullen niet snel klagen omdat ze een bloedneus oplopen.

Ik zei wel dat Jezus zich aan het beklagen is nu, maar hij moet zijn verhaal kwijt. Het is niet eens zeuren. Het is vertellen en de waarheid zeggen.

Klagen is mensen die zeuren. Je hebt zeuren, klagen en vertellen. Je levensverhaal vertellen.

Klagen omdat je naar school moet, zeuren omdat je te weinig inkomen krijgt. Nooit iets hebben meegemaakt en alsnog wat te zeuren hebben in het leven.

Daarom is pijn en ellende goed wellicht, daarvan word je harder. En daarvan ga je niet zeuren om het minste of geringste.

Zo, ik ga even biertje pakken nu

Vanavond ga ik tijdreizen

Jezus gesproken even weer. Hij wilt verlost worden en hij vraagt mij om hem te verlossen. En dan zeg ik dat Christus toch de verlosser is? En dan noemt hij mij een engel. Dat ik met de kracht en wijsheid van Christus hem ga verlossen.

Hij vraagt dan ook inzet van mijn kant de hele tijd. Hij wilt verlost worden van alles.

Sommigen zullen psychotisch naar voren halen, maar dat mag. Doen ze in de psychiatrie ook en dat zegt me dus niets.

Het zegt me allemaal niets. Ik weet zelf wat ik moet doen.

Met de kracht van Christus Jezus verlossen. Als dat mogelijk is dan doe ik dat. Dan ga ik Jezus verlossen. Al moet ik alle Joden kapot maken Maar het zijn de Joden van het begin dus. De joden van de 2e wereldoorlog hebben er niets mee te maken.

Net zoals veel mensen er niets mee te maken hebben.

Metallica nu opzetten.

The God that failed

[ Bericht 31% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 05-11-2006 21:16:27 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_43270425
Ik heb op internet een stukkie gelezen van een man die 9 levens in zijn geheugen ontsloten heeft, hij lijkt zelfs op de schilderijen en foto's van die levens. Lijkt me echt wel tof, zoveel meer levenservaring.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')