quote:hoe voelde je je daarna dan ?
Op donderdag 21 augustus 2003 13:51 schreef Miss_X het volgende:
Ik geloof zeker in leven na de dood, ik heb namelijk pas geleden een uittreding gehad terwijl ik niet sliep. Dus het was zeker geen droom.
quote:no offense maar dat verklaar ik met aandacht willen trekken.
Op vrijdag 22 augustus 2003 01:21 schreef Miss_X het volgende:[..]
Hoe verklaar je dan buitenlichamelijke ervaringen?
Bepaalde angsten/fobieën van mensen zijn soms nergens naar terug te leiden in hun leven. Ik denk dat het iets met vorige levens te maken heeft..
Of heeft iedereen nu toevallig een heeeel echt lijkende voorspellende droom gehad ipv een uittreding
quote:Dus al die mensen liegen dat? en is het verzonnen?
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:04 schreef Retuobak het volgende:[..]
no offense maar dat verklaar ik met aandacht willen trekken.
Fijn voor je dat je dat hebt mogen ervaren Missy.
In liefde en licht tot het zelf, veel liefs,
Lovsan
quote:We gebruiken maar een klein deel van onze hersens. Stel nu dat mensen die dit kunnen of hebben meegemaakt een hersenfunctie kunnen gebruiken die andere mensen niet kunnen gebruiken omdat ze niet weten hoe dit moet. Dus bijvoorbeeld omdat het niet aangeleerd word net als praten en lopen.
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:26 schreef lovsan het volgende:
Het uittreden vind ik persoonlijk een groot bewijs van leven na de dood. Het bewijst immers dat je je los kan maken van je lichaam, dat er zoiets is als de ziel.
quote:jah net zoals die hele alien mythe imho.........
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:14 schreef Miss_X het volgende:[..]
Dus al die mensen liegen dat? en is het verzonnen?
Ik moet het eerste bewijs voor leven na de dood nog zien, en dat is niet te leveren totdat ik ook daadwerkelijk dood ben
Enne bijna dood-ervaringen? Je bedoelt die witte tunnel die je lijkt te zien doordat er bloedtekort ontstaat bij je ogen? Of bedoel je iets anders?
quote:Ik was er net zo 1 als jij, ik geloof inderdaad niet in aliëns en eerst ook niet in dat zweverige gedoe. Ik wist geeneens wat uittreden was, doordat ik die ervaring had ben ik op gaan zoeken wat het was.
Op vrijdag 22 augustus 2003 23:56 schreef Retuobak het volgende:[..]
jah net zoals die hele alien mythe imho.........
is altijd zo, een iemand verzint wat leuks doordat ie geinspireerd word door boek/film/gebeurtenis. En de rest volgt om wat aandacht mee te pikken.Ik moet het eerste bewijs voor leven na de dood nog zien, en dat is niet te leveren totdat ik ook daadwerkelijk dood ben
Enne bijna dood-ervaringen? Je bedoelt die witte tunnel die je lijkt te zien doordat er bloedtekort ontstaat bij je ogen? Of bedoel je iets anders?
Maar goed, ik heb geen zin om daarover in discussie te gaan.
Vind het alleen jammer dat sommigen niet openminded zijn en alle opties wegwuiven, zonder zich er eerst in te verdiepen..
Wat mij ook overtuigd is de ervaringen van mensen die het mee gemaakt hebben, zij zijn er allemaal rotsvast van overtuigd dat er wel leven na de dood is aangezien ze het gezien en beleeft hebben en het omschrijven als: de ervaring lijkt echter dan het leven zelf.
Groetjes,
Lovsan
quote:nou geef maar dat bewijs, en dan echt van een betrouwbare bron niet the sun ofzo :|
Op zaterdag 23 augustus 2003 12:00 schreef lovsan het volgende:
het is al bewezen dat er mensen waren die klinisch dood waren (dus hersenen functioneerden niet meer) en die konden beschrijven wat er gebeurde in de kamer waar ze lagen. Het kan in dat geval dus niet aan de hersenen gelegen hebben.Wat mij ook overtuigd is de ervaringen van mensen die het mee gemaakt hebben, zij zijn er allemaal rotsvast van overtuigd dat er wel leven na de dood is aangezien ze het gezien en beleeft hebben en het omschrijven als: de ervaring lijkt echter dan het leven zelf.
Groetjes,
Lovsan
quote:Op dinsdag 8 juli 2003 16:50 schreef poktor het volgende: Dat je je van je vorige levens niets herinnert, komt omdat het menselijk zenuwstelsel hier niet op berekend is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |