[ontopic]...
Verveeld, eenzaam, verdrietig... en vol van het eten...
En in een songtekst mood vandaag
[Dit bericht is gewijzigd door Rekkie op 06-07-2003 19:29]
quote:Same here...
Op zondag 6 juli 2003 19:38 schreef PECR het volgende:
verdrietig en vrolijk tegelijk
quote:knuffel lievie....niet teveel aan denken oke? en morgen gewoon lekker op vakantie gaan...en gewoon veel leuke dingen doen, niet teveel nadenken...en lekker uitrusten!! ik ga je wel missen hoor!! maar heel veel veel plezier!!
Op zondag 6 juli 2003 19:39 schreef devv05 het volgende:[..]
Same here...
ontopic: ik voel me wel goed...nog 6 dagen werken en dan heb ik ook vakantie....lekker 3 weken echt helemaal niets doen wat moet...alleen de dingen doen die ik wil doen
quote:Sorry maar dit vind ik wel heel romantisch en lief klinken . Als ze dan nog niet voor de bijl gaat dan weet ik het niet.
Op zondag 6 juli 2003 20:17 schreef bassiebas het volgende:
Duf.. Vanmiddag paar alcholische versnaperingen op waardoor ik in slaap viel.. 2 x wakker geroepen en nog een avond te gaan met t nodige bier. Verder denk ik steeds aan dezelfde dame waar ik onbewust al jaren naar verlang en ik af en toe heel goed contact heb en dan weer nie. In mjn hoofd spookt een (liefdes)brief naar haar welke ik op kort termijn toch maar eens moet opschrijven.
quote:[Offtopic] Ik hoop het ook [/Offtopic]
Op zondag 6 juli 2003 20:19 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:[..]
Sorry maar dit vind ik wel heel romantisch en lief klinken . Als ze dan nog niet voor de bijl gaat dan weet ik het niet.
Verder voel ik me eigenlijk wel lekker. Druk op me werk, maar neit te, en een vooruitzicht naar een heerlijke vakantie. Mijn huisje zal met een maand of 2 3 ook wel helemaal klaar zijn en daar kan k al helemaal niet op wachten...
ik weet niet wat ik voel (in de liefde)
ik weet hoe ik me voel (gewoon) namelijk: klote... verward. na denkend, geen zin meer hebbend in school enz
het gaat dus verrot, al heb ik wel paar gezellige dagen gehad.
Een goed gesprek gehad met mijn maatje. Dat was ook wel fijn. Nu maar effe douchen en dan slapen maar.
quote:en wie moet dan MODden?
Op zondag 6 juli 2003 20:56 schreef Frenkie het volgende:
Na een halve dag reggae voel ik me wel flexodusEen goed gesprek gehad met mijn maatje. Dat was ook wel fijn. Nu maar effe douchen en dan slapen maar.
Aan de andere kant... Voel ik aan mezelf dat het misschien iets te veel was van het goeie.. Voel me moe.. Down... Eigenlijk wil ik met rust gelaten worden.. Of gewoon in de armen van mn man liggen en dat hij me vertroeld..
quote:ik doe dat er bij natuurlijk
Op zondag 6 juli 2003 20:58 schreef Xilantof het volgende:[..]
en wie moet dan MODden?
quote:in je slaap, met complete desktop op je buik..... zal er leuk uitzien
Op zondag 6 juli 2003 21:01 schreef Frenkie het volgende:[..]
ik doe dat er bij natuurlijk
* Xilantof wil daar wel een foto van zien
quote:dat zag ik
Op zondag 6 juli 2003 21:40 schreef Xilantof het volgende:[..]
in je slaap, met complete desktop op je buik..... zal er leuk uitzien
* Xilantof wil daar wel een foto van zien
edit: en daaruit vloeit dus voort de gedachte waarom ik me er nog zo druk over zou maken en of ze niet gewoon moet degraderen naar de afdeling 'gewone vriendinnen' aangezien ik blijkbaar niet zoveel voor haar beteken als zij voor mij
ergo: ik voel me confused momenteel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |