abonnement Unibet Coolblue
  zondag 6 juli 2003 @ 19:01:19 #1
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_11602199
Is uw draak zich ziek, hebt uw vragen over uw dieren, ben je zelf een dier en heb je medische hulp nodig?
Kom dan naar mijn dierenartspraktijk Dierenhulp.
Ik probeer zo goed mogelijk mijn best te doen om een ziek dier weer gezond te maken en uw vragen over dieren te beantwoorden.
De praktijk word nog opgezet, maar is al open voor patienten, al zoek ik nog wel een assistent of assistente en iemand voor in de dierenartsapotheek.
Ik heet u van harte welkom.
Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
pi_11606143
Goedenavond Doc....

Heb een nare hoest ontwikkeld na onvrijwillig bad....
Kunt U een arme collie helpen..... (Baas betaald!!)

  zondag 6 juli 2003 @ 22:09:59 #3
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_11606555
quote:
Op zondag 6 juli 2003 21:53 schreef CourtChester het volgende:
Goedenavond Doc....

Heb een nare hoest ontwikkeld na onvrijwillig bad....
Kunt U een arme collie helpen..... (Baas betaald!!)


Hmm, Ik zal u even onderzoeken, loopt u maar met me mee naar de behandelkamer.
Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
pi_11606733
* Achter Doc aanloopt en op behandeltafel plaatsneemt

Kuch.... Hoest..... Reutel....

  zondag 6 juli 2003 @ 23:05:08 #5
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_11607943
quote:
Op zondag 6 juli 2003 22:16 schreef CourtChester het volgende:
* Achter Doc aanloopt en op behandeltafel plaatsneemt

Kuch.... Hoest..... Reutel....


Goed, ik moet eerst even luisteren naar uw hoest, wilt u ondertussen aan mij vertellen hoe lang u het heeft. U vertelde me dat het kwam na onvrijwillig badderen, hoe lang geleden is dat?
Heeft u geprobeert ervan af te komen, andere middelen gebruikt? Heeft u er vaker last van gehad?

Wilt u even diep in en uitademen alstublieft?

Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
pi_11608033
Paar dagen geleden..... Reutel.... Hoest..... Eerder nooit last gehad.... Kuch..... Door baas water ingesleurd.... Snotter.....
  zondag 6 juli 2003 @ 23:15:39 #7
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_11608216
quote:
Op zondag 6 juli 2003 23:08 schreef CourtChester het volgende:
Paar dagen geleden..... Reutel.... Hoest..... Eerder nooit last gehad.... Kuch..... Door baas water ingesleurd.... Snotter.....
Hmmm, klinkt als een behoorlijk koudje, water zeker niet warm he?
Dan krijg je dat
Is kijken wat ik je ervoor kan geven. Lijkt me verstandig om hiermee te beginnen, zo'n weekje en dat je daarna even bij me terugkomt.

* Charmaine geeft CourtChester een doosje met daarin wat pilletjes.

Neem hiervan voor je slapen gaat een pilletje van in samen met een plakje worst voor de smaak en wat water om het in je maag in op te lossen. Overigens hebben de pilletjes ook een worstensmaak, speciaal voor honden ontwikkeld.
Als het goed is, moet het na deze kuur over zijn, maar mocht het toch nog niet helemaal terug zijn, heb ik nog een ander middeltje.

Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
pi_11608323
Thx Doc..... * Kwispel ........
Met pillen praktijk uitwandelt....

Kuch.... Hoest.....Rekening graag naar ZigZagWanderer!!!!

  zondag 6 juli 2003 @ 23:22:02 #9
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_11608387
quote:
Op zondag 6 juli 2003 23:19 schreef CourtChester het volgende:
Thx Doc..... * Kwispel ........
Met pillen praktijk uitwandelt....

Kuch.... Hoest.....Rekening graag naar ZigZagWanderer!!!!


Ok, komt voor elkaar.
Tot over een week en sterkte met je kou.
Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
  zondag 6 juli 2003 @ 23:30:45 #10
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_11608614
* charmaine gaat uitgeput haar huisje binnen, dat naast de praktijk zit en gaat op de bank zitten.

Verbouwen en patienten helpen, gaat nou eenmaal niet echt samen, hoop dat ik snel wat hulp krijg.

[Dit bericht is gewijzigd door Charmaine op 07-07-2003 13:42]

Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
  maandag 7 juli 2003 @ 13:45:41 #11
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_11617770
Na nog wat spulletjes te hebben uitgepakt en opgeruimd en de overnachtingskamer te hebben schoongemaakt, loopt Charmaine naar de deur om die open te doen, het spreekuur kan weer beginnen.
Ze loopt naar haar operatie kamer om daar de operatietafel neer te zetten en daarna gaat ze verder met opruimen, te wachten op patienten.
Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
  dinsdag 8 juli 2003 @ 20:47:45 #12
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_11651249
Charmaine loopt wat door haar huis, hier en daar wat spullen op zijn plaats zettend en gaat dan naar haar badkamer om zich wat op te frissen.
Vandaag ik het erg stil geweest in de praktijk, alleen wat kleine voorvalletjes, nog niets bijzonder. Natuurlijk moet ze blij zijn dat de eilandbewoners zo gezond zijn en gezond leven, maar ja, zo is er voor haar niet zoveel werk.
Ze zal zich niet vervelen, op het ogenblik is er nog genoeg op te knappen.
Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
  zondag 13 juli 2003 @ 16:26:49 #13
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_11744865
Bijna is de dierenarts praktijk bijna klaar. charmaine bedenkt dat ze eerdaags een openingsfeest moet geven en een open huis, zodat de mensen gewoon een kijkje kunnen komen nemen, zonder drempelvrees.
Meestal zijn er dieren bang voor de dierenarts, maar ze wil laten zien dat het ook anders kan.
Charmaine houd van dieren en wil niks liever dan ze goed verzorgen en beter maken.
Haar huis is ook bijna ingericht en ook daar wil ze een feest voor geven, wat meer mensen leren kennen, want ze is nog niet zo bekend op het eiland.
Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
  maandag 14 juli 2003 @ 10:59:05 #14
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_11757369
Charmaine kijkt rond en beseft dat ze toch nog een aantal dingen mist, ook is er bij de verhuizing een aantal meubelen stuk gegaan, dus bedenkt ze dat ze maar eens naar Timmerwerkplaats De Blauwe Vinger moet gaan, voor meubels.
Ze maakt een lijstje met wat ze nodig heeft, sluit de deur en gaat op weg.
Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
  dinsdag 15 juli 2003 @ 09:17:58 #15
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_11779391
Charmaine komt weer terug in haar praktijk, met wat benodigde spullen voor een telefoon aansluiting en legt het allemaal klaar voor degene die het komen installeren. Dan zet ze de airco laag aan, aangezien het al best warm is geworden binnen.
Ze pakt een bakkie koffie en bladert wat door een tijdschrift op zoek naar ideeen voor een feest.
Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
pi_11867376
Wacht hier maar even lief.....
* Bonny wandelt praktijk binnen .... Hallooooooo is de doc thuis???
More Bitch than You can Handle
  vrijdag 18 juli 2003 @ 21:47:17 #17
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_11868174
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 21:06 schreef BonnyTramp het volgende:
Wacht hier maar even lief.....
* Bonny wandelt praktijk binnen .... Hallooooooo is de doc thuis???
* Charmaine loopt haar wachtkamer binnen, als ze hoort dat ze geroepen word

Hallo welkom, wat kan ik voor u doen?

Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
pi_11868411
Hi Doc.... de naam is Bonny..... ehm ik ben hier eigenlijk niet voor mezelf, maar voor mijn man..... U kent hem al: Chester....
Ziet U...wij hebben een zoon..... en ehm... ehm.... Wij hebben besloten, dat het bij 1 zoon moet blijven..... * Als vrouw tegen vrouw...
U begrijpt, dat het voor hem een beetje moeilijk is (denail enzow).... maar hij is eigenlijk hier: om zich te laten helpen.....

Hij doet, zelf alsof het een behandeling voor de hoest is..... U kunt het beste maar meespelen.... Als hij éénmaal onder narcose is.... is het zo gepiept.... zal ik hem roepen, hij wacht hier buiten......

More Bitch than You can Handle
pi_11869819
Ehm.... als het om de kosten gaat.... ZZW betaalt, zoals gewoonlijk

Dussuh.... zal ik hem roepen?????

More Bitch than You can Handle
pi_11870619
Owkay..... * Bonny denkt: "veterinairen..... no sense of humanity"

'k geloof, dat U me niet kunt helpen..... sorry

Dag, dan maar weer......

* verlaat spreekkamer

Kommaar lief, de doc heeft me wat voor mijn koppijn gegeven....

More Bitch than You can Handle
  FOK!fotograaf vrijdag 18 juli 2003 @ 23:44:45 #21
13368 NiGeLaToR
pi_11870636
M'n kat spuitpoept regelmatig tegen de muren, volgens mij valt dit niet onder geurvlag uitzetten - al ruikt het wel flink. Wat doe ik ertegen?
pi_11870695
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 23:43 schreef BonnyTramp het volgende:
Kommaar lief, de doc heeft me wat voor mijn koppijn gegeven....
Ok babe.... lets go home..... BTW..... long time no....... wat dacht je er van BonBonny?????
pi_11870739
De pillen die doc me gaf werken pas vanaf morgen..... stomme Reu
Kom nou maar..... en laat me in vredesnaam met rust
More Bitch than You can Handle
  zaterdag 19 juli 2003 @ 12:29:48 #24
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_11875646
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 23:44 schreef NiGeLaToR het volgende:
M'n kat spuitpoept regelmatig tegen de muren, volgens mij valt dit niet onder geurvlag uitzetten - al ruikt het wel flink. Wat doe ik ertegen?
Is hij gecastereerd?
Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
pi_11877255
* ZigZagWanderer en Chester lopen de fraaie in aanbouw zijnde praktijk binnen.
Hee, visite kaartjes.... zow.... eigen site, email....

Goedendag, dokter. Ik kom de rekening voor dit eigenwijze exemplaar eens voldoen.

And when the boot came up, the fire went out. And hell was just an ice cube melting off on the ground.
  zaterdag 19 juli 2003 @ 14:53:26 #26
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_11877408
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 14:38 schreef ZigZagWanderer het volgende:
* ZigZagWanderer en Chester lopen de fraaie in aanbouw zijnde praktijk binnen.
Hee, visite kaartjes.... zow.... eigen site, email....

Goedendag, dokter. Ik kom de rekening voor dit eigenwijze exemplaar eens voldoen.


goedendag, ik zal hem even voor u pakken.
Aha hier heb ik hem, alstublieft.
Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
pi_11877429
* Achter baas aanhuppelt....

Vreemd..... iedereen schijnt ineens koppijn te hebben

  zaterdag 19 juli 2003 @ 14:57:43 #28
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_11877451
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 14:55 schreef CourtChester het volgende:
* Achter baas aanhuppelt....

Vreemd..... iedereen schijnt ineens koppijn te hebben


Hallo Chester.

Hoe is het met je hoest?

Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
pi_11877481
Hi doc,
Volledig genezen, dankzij Uw pillen.... * kwispelt eens naar de Doc....
Oh en óók nog bedankt voor het genezen van de koppijn van mijn vrouw
  zaterdag 19 juli 2003 @ 15:02:35 #30
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_11877510
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 14:59 schreef CourtChester het volgende:
Hi doc,
Volledig genezen, dankzij Uw pillen.... * kwispelt eens naar de Doc....
Oh en óók nog bedankt voor het genezen van de koppijn van mijn vrouw
Koppijn van je vrouw? o, ja, geen dank hoor, ben blij dat je je beter voelt
Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
pi_11877727
BTW Doc,

Doet U óók aan huisbezoek..... Jr. Needs his shots....

* Kijkt naar Baas en vraagt zich af offie voor dit soort zaken óók garant staat

  zaterdag 19 juli 2003 @ 16:02:33 #32
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_11878135
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 15:27 schreef CourtChester het volgende:
BTW Doc,

Doet U óók aan huisbezoek..... Jr. Needs his shots....

* Kijkt naar Baas en vraagt zich af offie voor dit soort zaken óók garant staat


Jr? Ik doe ook aan huisbezoek hoor, als het maar van te voren doorgegeven word natuurlijk. Ik heb nog geen assistente, maar dan moet je gewoon een afspraak bij mij maken.
Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
pi_11878233
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 14:53 schreef Charmaine het volgende:
goedendag, ik zal hem even voor u pakken.
Aha hier heb ik hem, alstublieft.
Dank u.
Niks te huisbezoeken, Ches.

Kunt u hem meteen zijn jaarlijkse vaccinatie en wormkuurtje geven, dok? * naar Chester wijst

(vraagt zich af of de dokter wel eens haar email leest)

And when the boot came up, the fire went out. And hell was just an ice cube melting off on the ground.
  zaterdag 19 juli 2003 @ 16:25:19 #34
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_11878412
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 16:10 schreef ZigZagWanderer het volgende:

[..]

Dank u.
Niks te huisbezoeken, Ches.

Kunt u hem meteen zijn jaarlijkse vaccinatie en wormkuurtje geven, dok? * naar Chester wijst

(vraagt zich af of de dokter wel eens haar email leest)


Tuurlijk, zou je even mee willen lopen naar de praktijk gedeelte Chester.

* charmaine pakt ondertussen de benodigde spullen bij elkaar: De naald en de ampul met medicijnen. Zodra ze de naald gevuld heeft, pakt ze een gedeelte van Chesters nekvel en stopt daar de spuit in.
Daarna pakt ze de wormenkuur.

Zo Chester je hebt je inenting weer gehad en je hebt er niks van gevoelt toch? Mag hij een koekje voor de schrik?
Ik geef u de wormenkuur mee, op het doosje staat precies hoeveel hij moet hebben, en dan kunt u het over een half jaar gewoon zelf herhalen.

* Charmaine geeft het doosje aan Chester's baas

Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
pi_11878551
auw

* Koekkie dankbaar aanpakt..... en over pijnlijke plek likt....

Ehm..... dat hadden we niet afgesproken hé baas

Jr zou gemarteld worden weetuwel

pi_11878572
Tuurlijk mag hij een koekje.

En dan nog iets, Dok....
Er is een prachtig collie teefje met ons mee komen lopen, met haar jong.
Daar wil ik wel even voor zorgen, maar heeft u er enig idee van waar die thuis hoort?

And when the boot came up, the fire went out. And hell was just an ice cube melting off on the ground.
pi_11878586
BTW Baas...... wordt het niet eens tijd voor Bonny...... om geholpen te worden
pi_11878613
Zoooooo HIER zijn jullie!!!!!..... nou aan deze Doc heppie ook niet veel, kan ik mededelen....... Hi Doc
More Bitch than You can Handle
pi_11878622
Ow.... wat kijkt hij weer beledigd!

Hij heeft zooooo'n gevoelige natuur....

* Chester grijnzend een knuffel geeft

And when the boot came up, the fire went out. And hell was just an ice cube melting off on the ground.
pi_11878687
* Baas eens "quasi speels" in neus bijt

Hi BonBonny.... weer hoofdpijn?????

Of miste je me gewoon....

pi_11878732
Hi Boss..... Hi Hub....
* Kijkt vol verwachting naar Baas.....

En...... issie geholluppu

More Bitch than You can Handle
pi_11878739
* Verbaast naar de binnen lopende Bonny kijkt

My god.... dit beest is zo mogelijk nog eigenwijzer dan Chester!
De stambomen beginnen me boven het hoofd te groeien!

Over dit teefje had ik het, dok. Kent u haar?

[Dit bericht is gewijzigd door ZigZagWanderer op 19-07-2003 16:53]

And when the boot came up, the fire went out. And hell was just an ice cube melting off on the ground.
pi_11878773
* SpurterdeHijgSpring ...... Jr enters the room..... Hi all......
pi_11878846
* Kijkt naar alle apparatuur.... röntgending.... spuiten..... bloeddrukmeter....... scalpellen...... apotheekstuff......

WOH.....

Pa, Ma, Baas...... ben een b'tje bang......

pi_11878938
ZO!!! Genoeg gedonderjaag!!

Mee naar buiten jullie. NU!!!

* Geld neer legt voor Dr. Charmaine, die even wat aan het opzoeken is.
Opschrijft: ik bel u nog.

And when the boot came up, the fire went out. And hell was just an ice cube melting off on the ground.
pi_11879008
* opgelucht achter Baas, Pa en Ma naar buiten loopt......

Bye Doc !!!

  zaterdag 19 juli 2003 @ 19:24:32 #47
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_11880878
* Charmaine kiikt inderdaad even verbaasd naar het teefje en de puppy dat binnen komt lopen. Gisteren had ze hun al vaa herkent, maar na de foto te hebben gezien weeet ze het zeker.
Ze belt het nummer dat bij haar achter gelaten is en niet veel later krijgt ze ZigZagWanderer aan de telefoon

goedendag, u spreekt met Dienrenarts Charmaine. U vroeg of ik wist waar de Teef en de puppy die nu bij u wonen vandaan komen. Ik heb hier een foto van de ex-burgemeester van Fokeiland en daar staat in ider geval de Teef op. Ik heb wel gehoord dat ze een puppy had gekregen, nog niet zo lang geleden.
De ex-burgemeester is op het ogenbik niet op het eiland, vanwege wat omstandigheden en hij had zijn honden wel verzorgt achter gelaten.
Ik hoop dat u zo wat meer weet, ik zal de foto naar u opsturen zodat u zelf ook kunt kijken dat het zeker de Teef is.

* Charmaine na nog wat informatie uitgewisseld te hebben, habgt Charmaine weer op

Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
pi_11922337
* ChesterJr was, nog ff teruggekomen om net als Pa.... een koekkie te scoren.... wil net naar binnen hollen, maar hoort nog net de laatste woorden van de Doc.....foto????? teef??????

Wat zou dat betekenen??????

Oh Mamaaaaa!!!!!!..........

* Rent weg uit praktijk...........

  dinsdag 22 juli 2003 @ 20:52:26 #49
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_11945238
Charmaine ruimt de boel op en zorgt dat alles weer aan kant is, mocht de volgende patient zo voor de deur staan.
Ze met het in haar behandelkamer ook een keertje een beetje opvrolijken en bedenkt wie ze daar voor zou kunnen inhuren, wat vrolijke kleuren enzo.
Dan gaat ze maar aan de administratie, die nodig even bijgewerkt moet worden.
Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
pi_11946244
* Hijgend komt AirRaid de kliniek binnen

Zou... u... eens.... mee.... kunnen... komnen... naar.... FC Fok! 20 - Voor het beachsoccerkampioenschap...

We hebben daar iemand liggen met vermoedelijk een gebroken been, maar we kunnen de eilanddokter nergens vinden.

  dinsdag 5 augustus 2003 @ 13:43:14 #51
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_12234757
* Charmaine kijkt haar praktijk rond en ziet hoe mooi het geworden is, alles ziet er gezellig uit, hier en daar zijn wat mooie planten neergezet. Schilderen hangen aan de muur en de ontvangstbalie staat ook te glimmen.
Trots loopt ze haar behandelkamer uit, die er netjes, maar ook gezellig uitziet, de mensen en dieren van het eiland moeten niet met angst naar haar toekomen, maar gerust zijn op haar goede verzorging.
Ze gaat achter haar computer zitten en begint haar boekhouding bij te werken.
Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
pi_12290570
* Klopt tevergeefs aan deur van praktijk.......
Keert met z'n lievelingskonijn huiswaarts...... abces blijkt niet meer heelbaar zonder dedicated treatment.....
Nu Vet weg is, rest slechts de dood voor SNUFFEL.......
Hoopt, dat de Vet zich amuseert ...... met wat ze aan het doen is.....

Loopt teleurgesteld weer weg.......

just hanging on the wall
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 10:29:23 #53
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_12297574
* Charmaine word wakker van een licht geklop, maar als ze haar oren splitst en niks meer hoort, gaat ze weer slapen, als het een patient is, kunnen ze op de noodgevallen bel drukken, die staat zowel in verbinding met haar pieper als met haar huisgong.
Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
  FOK!fotograaf vrijdag 8 augustus 2003 @ 10:35:53 #54
13368 NiGeLaToR
pi_12297673
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 12:29 schreef Charmaine het volgende:

[..]

Is hij gecastereerd?


Jazeker!
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 10:41:18 #55
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_12297751
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 10:35 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Jazeker!


Hoe lang is hij al gecastereerd? En hoe lang heeft hij dit probleem al?En heeft u nog meer dieren in huis?
Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
  woensdag 27 augustus 2003 @ 16:46:49 #56
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_12760376
* Na een lange dag met veel operaties en spoedgevallen, gaat Charmaine achter haar buro zitten en begint met de boekhouding.
Ze kijkt haar email na en bedenkt dat ze eigenlijk nog geen openingsfeest heeft gegeven. Ze begint foldertjes op haar computer te ontwerpen. Na een tijdje is ze tevreden en print er een aantal uit, die ze op haar receptie tafel legt en in de wachtkamer de rest is ze van plan uit te delen.
Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
pi_12762033
Hoi,

Ik ben van de tattooshop om de hoek en kom even kijken wie ik als buur heb, ik ben nieuw

* pro_jeex is dol op diertjes

A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  woensdag 27 augustus 2003 @ 18:21:10 #58
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_12762801
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 17:43 schreef pro_jeex het volgende:
Hoi,

Ik ben van de tattooshop om de hoek en kom even kijken wie ik als buur heb, ik ben nieuw

* pro_jeex is dol op diertjes


Hoi, ik ben Charmaine de dierenarts, dus jij hebt dat leegstaande pand over genomen, gezellig om weer buren te hebben. tattoos? leuk heb er zelf ook eentje.
Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
pi_12763004
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 18:21 schreef Charmaine het volgende:

[..]

Hoi, ik ben Charmaine de dierenarts, dus jij hebt dat leegstaande pand over genomen, gezellig om weer buren te hebben. tattoos? leuk heb er zelf ook eentje.


Leuk
Ik heb 2 konijntjes, 2 dobermann's en een valkparkiet.
Oke, nou kom gerust eens langs voor een kop koffie of een drankje

Tot ziens

A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  donderdag 28 augustus 2003 @ 13:31:15 #60
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_12781331
* Charmaine verzorgt twee kleine konijntjes die zijn binnen gebracht, door iemand die ze gevonden heeft in haar tuin.
Ze vraagt zich af wat ze ermee moet misschien dat ze bij de kinderboederij er plaats voor hebben.
Charmaine stopt ze in een reistas. Pakt een aantal folders van de toonbank en sluit de deur achter zich, zet haar pieper aan voor noodgevallen en gaat op weg naar De FOK!eiland kinderboerderij geopend!
Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
  donderdag 28 augustus 2003 @ 19:47:20 #61
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_12790480
* Na haar bezoek aan de kinderboederij komt Charmaine weer haar praktijk binnen en gaat aan de slag, voor de open dag volgende week, wil ze graag wat werk hebben verzet
Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 21:22:18 #62
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_12836626
* Charmaine gaat er even bij zitten, ze heeft een vermoeiende dag achter de rug en het is een aardige puinhoop in haar praktijk en ook in haar huis, misschien dat ze beter iemand daarvoor kan aannemen. Ze loopt naar de keuken en maakt een kopje thee voor zichzelf
Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
pi_12846122
* Anjadepanja vraagt zich af of deze dierenarts ook op zondag open is voor noodgevallen
Ik heb nu lekker ook een man op mn desktop staan :P
  zondag 31 augustus 2003 @ 14:03:27 #64
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_12846908
* Charmaine vraagt zich af wat ze hoort, misschien iemand met een noodgeval, de praktijk is elke dag geopent en anders is ze altijd te breiken op haar pieper, waarvan de nummer op het plaatje bij de deur staat
Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
pi_12848192
* Anjadepanja belt Charmaine op....hoopt dat er snel wordt opgenomen. M'n hondje is aangereden!
Ik heb nu lekker ook een man op mn desktop staan :P
pi_12848219
* Anjadepanja springt bij nader inzien toch maar in de auto met Fluffy in een dekentje gepakt. Het lijkt niet zo heel erg, maar ze wil er toch nog maar naar laten kijken.
Ik heb nu lekker ook een man op mn desktop staan :P
pi_12848274
* Anjadepanja is blij dat de dierenarts niet zo ver rijden is. Ze gaat in de wachtkamer zitten, hopend dat er iemand komt. Het lijkt alsof er geen receptioniste aanwezig is, maar dat zal wel komen omdat het zondag is.
Ik heb nu lekker ook een man op mn desktop staan :P
  zondag 31 augustus 2003 @ 15:09:28 #68
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_12848587
* Charmaine ziet iemand in de wachtkamer zitten, die best gespannen is en loopt er op af

Kan ik u helpen?

Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
pi_12851797
M'n hondje is aangereden! En hij bloed uit z'n pootje. Hij kon nog wel lopen, maar ik maak me toch best wel zorgen. Kunt u er even naar kijken?

Het is een Shiba Inu, en hij is bijna 3.

Ik kon er niks aan doen! Die auto kwam zo de hoek omscheuren. En die lul is doorgereden

Ik heb nu lekker ook een man op mn desktop staan :P
  zondag 31 augustus 2003 @ 18:05:58 #70
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_12852804
Hmmm, erg vervelend. Het belangrijkste is dat u nu tot rust komt, als u van slag bent zal u hond dat ook zijn. Mag ik vragen hoe uw hond heet?
Ik had de ras inderdaad al herkend, oorspronkelijk komt de ras uit China of Japan als ik het goed heb, niet?
Zou u met mij mee willen lopen, naar de behandelkamer, dan kan ik uw hond onderzoeken en eventueel een foto maken, mocht ik het niet helemaal vertrouwen.
Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
pi_12853178
Hij heeft Fluffy

*snif*

Ik loop wel gauw mee....sorry....

* Anjadepanja roept Fluffy die daarna achter haar aan de behandelkamer in stompelt

Ik heb nu lekker ook een man op mn desktop staan :P
  zondag 31 augustus 2003 @ 19:16:17 #72
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_12854272
Ah, Fluffy. Goed kunt u hem voor me op de behandeltafel leggen, dan zal ik even naar hem kijken. Kunt u mij vertellen hoe lang geleden het ongeluk is gebeurt? Of hij daarna anders reageerde, zou hij een shock kunnen hebben?

* Terwijl Dokter Charmaine deze vragen stalt, gaan haar handen over het lichaam van Fluffy elke bot bevoelend en ze kijkt het lichaam na op on effen heden, dingen die er niet zouden horen te zijn zoals bloeduitstortingen. Ook kijk ze hoe Fluffy op haar handelingen reageert

Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
pi_12855207
Nou, het is nu iets minder dan een uur geleden denk ik. Ik was hem aan het uitlaten toen het gebeurde, en toen kwam dus die auto....*snif*...ik heb hem meteen naar huis gedragen waar ik in paniek u heb opgebeld.

Toen er niet direct opgenomen werd, bleek het later wat beter met hem te gaan. Hij kon alweer lopen, maar z'n poot zag er slecht uit. Toen heb ik dus z'n deken gepakt. Hij stond namelijk heel erg te trillen.

Hierna ben ik direct hierheen gekomen.

Ik weet dus niet of dat trillen door de shock komt of niet. Ik denk dat hij gewoon geschrokken is en alleen last heeft van z'n pootje

* Anjadepanja houdt ondertussen Fluf in bedwang die z'n hele leventje al een hekel aan dierenartsen heeft gehad.Na een kleine worsteling lukt het om hem op de tafel te krijgen, maar hij staat nog steeds erg te trillen

Ik heb nu lekker ook een man op mn desktop staan :P
  zondag 31 augustus 2003 @ 20:15:21 #74
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_12855946
Hmmm, eens kijken. Dat trillen kan ook van de zenuwen komen, maar ik neem aan dat het gewoon de schrik is.
Aan zijn lichaam kan ik verder niks ongewoons aan ontdekken, behalve dat hij wat gekneusde ribben lijkt te hebben, maar zijn pootje, baart me wel zorgen, is het goed als ik er een foto van maak, even voor de zekerheid, om te zien of hij het gebroken heeft?
Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
pi_12856084
Zijn die gekneusde ribben erg..?

En die foto, als dat nu al kan, graag! Kan dat hier gewoon in uw praktijk?

Ik heb nu lekker ook een man op mn desktop staan :P
  zondag 31 augustus 2003 @ 20:29:02 #76
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_12856364
Die gekneusde ribben waren niet ernstig, zijn ppotje lijkt me ernstiger, maar ik kan daar nog niks van zeggen tot ik foto's heb gemaakt, voor de zekerheid maak ik ook een foto van zijn ribben, maar ik verwacht niks ernstigs daar.
Ja ik heb al de aparaten die ik nodig heb, op een eiland is dat wel makkelijk, nou eens kijken of Fluffie wil meewerken, moet hem helaas wel een verdoving geven.

* Omdat Fluffie niet zo snel wil meewerken, is het even moeilijk om hem een slaapmiddel te geven, maar zodra Charmaine hem een spuitje heeft gegegeven is Fluffie in slaap. Ze loopt met Fluffie naar de foto kamer en legt Fluffie op de gereed staande behandeltafel. Fluffies pootje word zo neergelegt dat Charmaine er makkelijk een foto van kan maken en Charmaine doet haar loodschortje voor en maakt de eerste foto, dan legt ze Fluffie neer zodat ze een foto kan maken van zijn ribbenkast en ook die fto is zo gemaakt. Ze pakt Fluffie op en loopt weer terug naar de behandelkamer en legt daar Fluffie weer neer. Charmaine loopt met de foto's naar de lichtkast op de muur, plakt de foto's ertegen aan en zet het ligt aan en bekijkt de foto's even nauwkeurig voor ze zich omdraait

Als u het interessant vind mag u wel even komen kijken hoor. Fluffies ppotje is helaas gebroken, maar wel netjes, dus die hoef ik niet te zetten, alleen krijg hij wel speciaal gips. Zoals ik al had verwacht zijn zijn ribben niet gebrokken, alleen licht gekneusd, waardoor hij wel pijn zal hebben, maar dat moet vanzelf helen, zal wel wat geven tegen de pijn.

Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
pi_12856627
* Anjadepanja loopt aarzelend naar de foto's toe.

Gelukkig is in elk geval duidelijk wat er dan aan de hand is . Hoe lang gaat hij nog pijn hebben nadat zijn pootje in het gips is gezet? Is de pijn dan meteen over?

Nu moet hij zeker medicijnen slikken?

* Anjadepanja aait Fluf over z'n bolletje....

Ik heb nu lekker ook een man op mn desktop staan :P
  zondag 31 augustus 2003 @ 21:08:59 #78
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_12857520
Het moet een week of vier in het gips en ik geef u pijnstillers mee voor de eerste pijn, het is ook een ander gips dan bij mensen, eentje waar hij zich wat makkelijker mee kan bewegen, maar wel zo dat het pootje wat rust heeft. Aangezien het een niet zo heel groot hondje is, hebben we niet zo veel gips nodig. Ik zal het pootje meteen in het gips zetten, nu hij nog onder narcose is, dat scheelt. Teveel narcose is niet goed, dus hoe sneller hoe beter.

* Charmaine neemt Fluffie weer mee naar achteren en maakt alles gereed voor het gipsen, dan scheert ze eerst het pootje van Fluffie, na het mengsel klaar te hebben gemaakt, gaat ze aan de slag en niet veel later, klinkt er een goedkeurend gemompel, ten teken dat Charmaine tevreden is met het resultaat. Ze loopt weer terug naar de behandelkamer en legt Fluffie op tafel, dan opent ze een deur en haalt daar medicijnen uit

Zo dit moet u hem 3x daags geven, dit is tegen de pijn en deze moet u ook 3x per dag geven, dit is antibiotica tegen ontstekingen die zouden kunnen optreden, en die we liever voor willen zijn. U moet uw hondje zo rustig mogelijk houden, hoewel het moeilijk zal worden, want na een paar dagen, zal hij de schok wel weer teboven zijn en weer willen spelen, maar zijn pootje heeft rust nodig.
Heeft u nog vragen?

Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
pi_12857629
* Anjadepanja kijkt nerveus naar Fluffy met zijn pootje in het gips. Het was altijd zo'n vrolijk hondje Ze hoopt dat het snel beter gaat, want dit kan ze niet veel langer aanzien.

Vriendelijk bedankt voor de goeie zorgen dierenarts, vooral op deze zondagavond! Ik ben blij dat u me zo snel kon helpen. Die medicijnen gaan wel goedkomen! Het wordt alleen even wennen dat ik niet met zijn knuffel kan gooien, dat was altijd z'n favoriete spelletje. Maar goed, dat is niet zo erg. Moet ik nog voor controle terugkomen?

Als alles zo geregeld is, wil ik graag even pinnen als dat kan. Ik heb helaas in de haast geen contact geld meegenomen.

Ik heb nu lekker ook een man op mn desktop staan :P
pi_12857760
* Anjadepanja zoekt vast of ze haar portemonne eigenlijk wel bij zich heeft. Opeens bedenkt ze dat haar handtas in de wachtkamer ligt. Op zich niet zo erg, want het lijkt toch niet erg druk te zijn.

* Anjadepanja haalt haar handtas en pak haar portemonne alvast. Dan bedenkt ze dat ze nog een foto van Fluffy had. Ze kan het niet laten en pakt de foto...

Hier was hij nog een puppy...

* Anjadepanja loopt verslagen weer terug naar de behandelkamer. Gelukkig is hij er nog goed vanaf gekomen.

Ik heb nu lekker ook een man op mn desktop staan :P
  zondag 31 augustus 2003 @ 21:26:20 #81
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_12857960
U hoeft zich niet ongerust te maken hoor, met Fluffie zal alles goed komen, als u over een week of vier wilt terug komen, haal ik het gips eraf en dan moet er behalve dat zijn haar daar terug moet groeien, niks meer van te zien te zijn. Hij moet ongeveer een week of twee weken rustig gehouden worden en dan zal alles goed komen.

* Charmaine bekijkt de foto

Shiba Inu's zijn erg mooie beesten, u heeft een mooie hond. Ik vind ze in het zwart/tan ook erg mooi, maar die schijnen maar weinig hier voor te komen. Maar een erg mooie hond, ik hoop dat u nog lang plezier van Fluffie zult hebben en wat zijn gezondheid betreft zal ik mijn best voor u doen.

U kunt hier natuurlijk pinnen, momentje.... ok haal u pas er maar doorheen.
Ik wil u hartelijk bedanken voor uw vertrouwen in mij en ik heb komende week een open huis zeg maar, zodat de eilanders een kijkje kunnen nemen hier.

Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
pi_12858098
* Anjadepanja haalt pinpas door de automaat en toests code in.

De zwarte tan shiba's komen meer voor schijnt, maar ik vond deze zo mooi op een vos lijken! Ik was meteen helemaal verliefd toen ik hem als puppy zag!

Nogmaals bedankt voor alle goede zorgen, ik zal komende week zeker even langs komen. Als u me niet kwalijk neemt, ik moet nog even het een en andere regelen voor mijn eigen zaak

Tot ziens!

* Anjadepanja loopt de winkel uit met een inmiddels redelijk bijgekomen Fluffy achter haar aan. De narcose was gelukkig niet zo zwaar dat hij moet overnachten. Ze doet aangekomen bij de auto de achterbak open en tilt Fluffy erin. Normaal springt hij zelf, maar dat lijkt vandaag niet te lukken . Ze doet de klep dicht, stapt zelf in, en rijdt weg. Terwijl ze wegrijdt, zwaait ze nog even naar de dierenarts, maar ze is er niet zeker van dat die haar nog kan zien.

Ik heb nu lekker ook een man op mn desktop staan :P
  zondag 31 augustus 2003 @ 21:35:32 #83
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_12858200
* Charmaine zwaait haar patient nog even gedag als hij met zijn baasje op weg gaat naar zijn huis en loopt dan haar praktijk weer in om op te ruimen. Een schoonmaakster zou nu wel makkelijk zijn, het is jammer dat nog niemand op haar vacatures heeft gereageert. Nou ja, misschien komt er wel een werkneem(st)er volgende week op de open dag, ze hoopt dat al haar folders baat hebben gehad en dat ze veel bezoekers krijgt.
Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
  zondag 31 augustus 2003 @ 21:45:32 #84
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_12858434
* Voor ze naar haar bed gaat, besluit Charmaine even te gaan relaxen in superbam's hangout.... Ze pakt haar pieper en loopt naar buiten, waar ze de deur achter zich afsluit en gaat op weg
Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
  maandag 1 september 2003 @ 08:25:11 #85
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_12864819
* Met grote vaart komt Charmaine aan bij haar praktijk en gaat snel naar haar huis toe om even snel te douchen en een ontbijtje met koffie naar binnen te werken. Tenslotte is het vandaag de eerste open dag, iets wat deze hele week duurt, om mensen de praktijk te laten zien.

Ze zorgt dat de koffie, thee en chocolademelk apparaat in de wachtkamer, schoon en gevuld is en snijd de cake die ze voor deze gelegenheid heeft ingeslagen en zet dat bij de koffiezetapparaat met een folie erover heen. Dan gaat ze achter de balie zitten en begint de post na te kijken

Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
pi_12864892
Juno en Mauron wandelen over het eiland en komen bij de dierenpraktijk aan.
Boven de deur hangt een poster waarop staat open dag voor u en uw huisdieren

* Haaaaa, Mauron, dat is wat voor ons, kom mee naar binnen

Juno stapt met de vervaarlijke draak naar binnen en ziet een vrouwtje druk doen achter een balie

* Mmmm, is er hier misschien ook wat te beleven?

Mauron heeft zich ondertussen tegoed gedaan aan een hele schaal cake die hij met folie en al
opvreet en kijkt naar de vrouw achter de balie terwijl een grote sliert kwijl uit zijn mond druipt...

  maandag 1 september 2003 @ 08:48:59 #87
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_12864968
* Charmaine moet lachen als ze de draak ziet met een sliert kwijl uit zijn bek. Tja dat had ze kunnen verwachten, maar gelukkig heeft ze meer dan genoeg ingeslagen, lachend kijkt ze haar bezoekers aan.

hahaha, ik hoop dat het gesmaakt heeft en welkom in mijn praktijk. Eigenlijk is het gewoon meer een kijkdag, Alles is te bekijken, behalve de apotheek, die zit vandaag op slot. Maar waar ben u in geinteresseerd in, of wilt u gewoon alles zien, kan u wel een rondleiding geven, mocht u dat op prijs stellen?

Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
pi_12868179
Wij zijn voornamelijk geinteresseerd in vetgemestte duifjes mevrouw

Eventueel kippetjes maar die smaken toch iets minder.... wat heeft u zoal?

pi_12868245
Wroooohwwwoorrrrm.......ja wat heb je zoal wijffie, vraagt Mauron terwijl hij
met een verlekkerde blik naar de borsten van de dame achter de balie kijkt
  maandag 1 september 2003 @ 12:22:46 #90
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_12868383
Zo zo, ik heb geen kippetjes, en zeker niet gebraden, mijn werk ik om kippetjes en andere dieren weer gezond te maken en proberen ze juist levend te houden.
Verder kan ik je alleen nog wat cake aanbieden als eten en is de open dag, voornamelijk bedoelt om de praktijk te laten zien.
Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
pi_12868443
Ooh ja, maar dat bedoelen we ook, we willen je praktijk zien

Wie heeft het hier over gebraden kippetjes?!!! ik niet

Jij Mauron?

pi_12868465
Nee, ik niet
  maandag 1 september 2003 @ 13:21:04 #93
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_12869591
* Charmaine kijkt haar bezoekers even doordringend aan

Nou vooruit, als jullie mij willen volgen?

Dit is de behandelkamer, de eerste stap voor een patiënt. Hier worden kleine behandelingen gegeven. De begin onderzoek vind hier plaats, dus het vragen naar de klachten, een eventueel noodzakelijk onderzoek en de eventuele makkelijke behandeling.

Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
  dinsdag 2 september 2003 @ 10:38:35 #94
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_12888429
* Nadat Charmaine Juno en Mauron heeft rondgeleid en ze weer weg zijn, gaat Charmaine maar weer wat opruimen. Ze pakt nieuwe cake uit haar kast en begint die in stukjes te snijden, ook kijkt ze of ze nog ergens een bus slagroom heeft.
Moe rekt ze zich uit en wrijft even over haar voorhoofd en massert even haar nek, om te proberen de opkomende hoofdpijn te verdrijven.Dan gaat ze even op de uitnodigende bank in de wachtkamer zitten en pakt een boek.
Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
pi_12896132
* Onze lieve Charmaine is niet één van de slimste en snelste blijkt maar weer
Mauron. Ze denkt dat wij weg zijn terwijl we hier gewoon nog rondlopen

Eens even kijken wat ze hier allemaal voor lekkere hapjes heeft liggen en kruipen...

Oeeeeee, hamstertjes en een klein konijntje

Mauron geef die zak eens even aan, we gaan even wat proviand inslaan.

Juno stopt de 2 hamstertjes en het konijntje uit de dierenkliniek rap in een zak
en loopt verder de kliniek in op zoek naar meer lekkere hapjes.....

* Kijk nou!!! Ze houden hier ook muizen en een heuze vogelspin in een kooitje

Juno laat de muizen en de spin snel los en kijkt ze glimlachend na als ze ziet
dat de muizen zich vliegensvlug door de praktijk heen verspreiden en de spin langzaam
naar de baliedame kruipt die nog altijd diep in haar boek zit te lezen.....

Juno en Mauron laten verder nog wat kooitjes met vogeltjes en eentje met
een slang open en kijken vervolgens of er in de apotheek nog wat te halen valt

Een aapje met een verbandje om zijn hoofd springt op de schouder van Juno
en Mauron haalt alle verdovende middelen uit de apotheek .

Als ze uiteindelijk een grote zak vol met spullen hebben verlaten ze het pand.

Juno neemt het aapje mee, das wel een lieverd, * Ja......jij wil wel bij Juno wonen he?

Juno kroelt het aapje nog eens onder zijn kin en samen klimmen ze op de rug van Mauron.
Mauron cirkelt nog eenmaal over de dierenartspraktijk terwijl vlammen uit zijn
neusgaten de dakbedekking zwart blakeren. Al snel is er niets meer van het tweetal te zien

Met een zak vol proviand en medicamenten én een nieuw vriendje vliegen ze verder...

  dinsdag 2 september 2003 @ 19:42:33 #96
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_12900113
* Charmaine ziet dat de twee denken dat ze nog in haar boek verdiept zit, maar ondertussen heeft ze alles gezien, blij dat ze is dat ze haar apotheek op slot heeft gedaan, en dat ze alleen maar bij de slechte medicatie kunnen, die al een tijdje over datum is, is het geen probleem dat ze dat mee nemen. Ze weet dat in de zak met dieren die ze mee hebben genomen een gat zit en ze zit de dieren er dan ook meteen uitvallen, zonder dat die twee dat door hebben. Charmaine moet in zich zelf lachen en pakt liefdevol de spin op, die over haar heen kruipt om hem terug in zijn bakje te stoppen, ook de muizen en de slang zijn zo weer terug gestopt. De rest van de beesten zijn ook snel genoeg weer terug in hun hok, dat door jaren lange ervaring en ze moet lachen als ze bedenkt dat die twee straks zonder eten zitten. Ze loopt naar de deur en doet die op slot, de open dag is weer voorbij.
Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
  donderdag 11 september 2003 @ 12:00:37 #97
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_13091425
* Charmaine gaat maar weer aan haar boekhouding, ze moet een aantal nieuwe spullen kopen en ook heeft ze nog geen personeel kunnen aannemen. Ze is ook nog op zoek naar iemand die kan schoonmaken voor haar.
Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
pi_13117748
quote:
Op donderdag 11 september 2003 12:00 schreef Charmaine het volgende:
* Charmaine gaat maar weer aan haar boekhouding, ze moet een aantal nieuwe spullen kopen en ook heeft ze nog geen personeel kunnen aannemen. Ze is ook nog op zoek naar iemand die kan schoonmaken voor haar.
[paniek]Charmaine, je kent me vast niet, ik ben Guusie van ut politie bureau, en heb je help zo snel mogelijk nodig... Om een hutje van mijn goede vriend prely staat een reusachtige draak die niet weg gaat en alleen maar vuurspuugt heb jij verlijding tehnieken ofzo voor dat ie weg gaat... het gaaaat hier om een dwergen leven dus kan je snel wat bedenkene [paniek]
  vrijdag 12 september 2003 @ 14:01:31 #99
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_13118126
* Charmaine hoort het hele verhaal aan en pakt snel haar dokters tas, stopt daar een zwaar verdovend middel is, voor zelfs de grootste draken en loopt snel achter de persoon aan

[Dit bericht is gewijzigd door Charmaine op 12-09-2003 14:01]

Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
  vrijdag 19 september 2003 @ 15:43:56 #100
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_13290728
* Charmaine zakt na een drukke dag op de bank neer in de wachtkamer. Na even gezeten te hebben loopt ze door haar tussendeur haar huis binnen en na zich uitgekleed te hebben gaat ze onder de douche staan.
Na het douchen en het droogwrijven van haar haar, loopt ze naar haar keuken om wat thee te maken, daarna gaat ze zich aankleden.
Ze pakt een boek en gaat in haar huiskamer op de bank zitten lezen
Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
  donderdag 16 oktober 2003 @ 10:11:10 #101
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_13913709
* Charmaine voelt zich al helemaal thuis op het eiland, heeft al een aantal mensen begroet en voelt zich erg welkom.
Ze snijdt de cake weer aan, zorgt dat de koffiezetapparaat verse koffie heeft en schoongemaakt is en maakt zich klaar voor een nieuwe dag.
Van haar krullende haar maakt ze een paardestaart wat makkelijker en efficienter werkt. Ze trekt haar witte dokters jas aan en legt alle spullen die ze eventueel nodig heeft alvast klaar in de behandelkamer. Dan loopt ze naar de informatiebalie, zet haar computer aan en kijkt haar email na. Dan pakt ze een bekertje koffie en wacht op de eerste patiente.
Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
  maandag 5 januari 2004 @ 09:25:35 #102
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_15974118
* Na wat een tijd lijkt, wordt de deur van de praktijk weer geopend. Om het eiland extra van dienst te kunnen zijn, moest Charmaine een cursus volgen op het vaste land. En om haar tijd goed te besteden heeft ze meerdere cursussen tegelijk gedaan en gelukkig allemaal met een goede afloop.

Charmaine moet even zuchten als ze de stapels post achter de deur ziet liggen en ook hoe stoffig de praktijk in die tijd is geworden. Eerst loopt ze haar huis in, waar ze haar jas en tas neerzet. Dan loopt ze naar het koffiezetapparaat om die te verschonen en vervolgens te kunnen genieten van een vers kopje koffie.

Ze pakt een emmer en een doek, maakt een sopje en zorgt dat haar praktijk weer toonbaar is aan eventuele patienten.

Ze moet ook eens kijken wat ze met de extra ruimte kan doen. Dit huis is zo groot dat ze een hele lege ruimte heeft. Misschien dat ze die kan verhuren ofzo, daar moet ze nog maar eens rustig over gaan nadneken. In ieder geval is Charmaine weer terug

Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
  donderdag 15 januari 2004 @ 15:09:09 #103
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_16284742
* Charmaine net terug van het vaste land hoort hoe een vloedgolf het eiland bedreigt. Heeft ze daarom zo lang cursussen gedan, ze dacht het toch niet.
Ze loopt de deur uit en sluit de deur achter haar, stevig in het slot. Op de deur hangt ze een bordje
code:
De praktijk is voor onbepaalde tijd gesloten. Wij kunnen u niet meer helpen.
* Met tranen in haar ogen draait Charmaine zich om, weg van haar huis en haar praktijk, om te kijken of ze kan helpen bij de dam.

Vaarwel!!!!!!!!!!!

Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')