Hij is natuurlijk als Helmond fan gegaanquote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:32 schreef pekel het volgende:
[..]
Als Emmen of als Helmond fan?![]()
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:55 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
he jullie winnen wel van dat zwolle he![]()
Je mag van mij kampioen worden hoor, zolang wij maar nacompetitie spelen.quote:Op woensdag 21 juli 2004 01:46 schreef pfaf het volgende:
Met Heracles in de 1e en 4e kun je die iig al vergeten.
Dealquote:Op woensdag 21 juli 2004 01:47 schreef pekel het volgende:
[..]
Je mag van mij kampioen worden hoor, zolang wij maar nacompetitie spelen.![]()
Als jullie dan ADO eruit trappen zou helemaal liev zijn.quote:Op woensdag 21 juli 2004 01:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Deal
Ja. Als bankzitter.quote:Op woensdag 21 juli 2004 01:50 schreef HeyFreak het volgende:
die Nino Furfaro, is dat wat?
och, Veendam bestaat dit seizon toch weer praktisch uit bankzittersquote:Op woensdag 21 juli 2004 01:52 schreef pekel het volgende:
[..]
Ja. Als bankzitter.
tjah, geld is op...quote:Op woensdag 21 juli 2004 01:54 schreef pekel het volgende:
Trouwens weer geniale aankopen aan de kant van Veendam....
Veenhof is het vorige seizoen al gekomen.quote:Op woensdag 21 juli 2004 01:54 schreef pekel het volgende:
Berry Hoogeveen, Lucien Sahetapy van de veredelde amateurclub ACV..
Jan Veenhof (bejaard) ook?.
Ach ja. Emmen zal dit jaar ook niet veel verder dan plaats 10 komen.quote:Op woensdag 21 juli 2004 01:55 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
tjah, geld is op...
er waren nog geruchten over Tvetkov en Wiekens, maar dat wist ik al gelijk dat het niet door zou gaan....
Nee, het wordt weer een koude winter aan de Langeleegte ben ik bang (en toch heb ik weer een seizoenskaart)
Ohw, nog nooit wat gemerkt van janneke...quote:Op woensdag 21 juli 2004 01:57 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Veenhof is het vorige seizoen al gekomen.
Van den Broek - Humphrey heeft het vorig seizoen nog best redelijk gedaan. Beter dan Veenhof naar mijn mening.
Hoogeveen moet ik ook nog zien of dat wat is, en verder, tjah, Darwinkel weer op doel dus dat wordt ook weer nagels bijten.
Ik zou het niet weten van die spits...quote:Op woensdag 21 juli 2004 01:59 schreef pekel het volgende:
[..]
Ohw, nog nooit wat gemerkt van janneke....
Maar waarom in godsnaam Sahetapy?.
Die spits van ACV is nog beter dan hem....
Idd...1 seizoen ploeteren moet dan maar...quote:Op woensdag 21 juli 2004 02:03 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Het is even behelpen. Veendam en Emmen moeten beide een beetje op adem komen en de financiën weer op orde hebben, dan gaat het wel weer loos denk ik (hoop ik)
ook voor de supportersquote:Op woensdag 21 juli 2004 02:04 schreef pekel het volgende:
[..]
Idd...1 seizoen ploeteren moet dan maar...
Jammer dat je niet bij Veendam - Emmen bent geweest. Daar kon je zien dat Emmen-supporters wel degelijk sfeer kunnen maken.quote:Op woensdag 21 juli 2004 02:07 schreef PLAE@ het volgende:
zo kil als de sfeer in Emmen is heb ik het nog nergens gezien. God wat een gekoukleum daar. Alleen in het centrum heb ik lol gehad.
Volgens mij heb je meer aan WKE in de 1e divisie ipv dit zooitje
da's natuurlijk altijd leuk. Wanneer is de eerste wedstrijd?quote:Op woensdag 21 juli 2004 02:07 schreef pekel het volgende:
Trouwens, al zin in de confrontatie HeyFreak? [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |