quote:Junkie XL - Blue Pill, Red Pill
Op maandag 7 juli 2003 11:41 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Another try:Op een avond uitgaan hoorde een vriend van me een nummer waar de matrix quote " Isn't that beautiful,isn't that worth dying for" in voorkwam.
( weet niet of het een trance,dance remix was, omdat ik bij god niet weet waar hij het over heeft, Ik weet alleen die quote)
Weet iemand Welk nummer/remix ofzo dit is ??Alvast bedankt
quote:Luv - The Greatest Lover
Op maandag 7 juli 2003 12:06 schreef Stefkuh het volgende:ric000000000000000000000000000000000000000000
Da was hem!!!!!!! You are the greatest!!
quote:R. Kelly - The World's Greatest
Op maandag 7 juli 2003 13:41 schreef ric0 het volgende:[..]
Luv - The Greatest Lover
Sister Sledge - He's the greatest dancer
Tony Touch - I wonder why (he's the greatest dj)
quote:hehe
Op maandag 7 juli 2003 13:41 schreef ric0 het volgende:[..]
Luv - The Greatest Lover
Sister Sledge - He's the greatest dancer
Tony Touch - I wonder why (he's the greatest dj)
nu heb ik gezocht op de site van de ster, maar ik vond meerdere hits, waaronder 'transplants - diamonds and guns' of 'big soul - hippy hippy shake'
weet iemand over welk nummer ik het heb n of het een van deze twee is? mijn downloadprogramma vind niks
quote:Transplants - Diamonds and Guns
Op maandag 7 juli 2003 15:08 schreef Tweater het volgende:
ik zoek een nummer dat eerst een piano stukje heeft, en dan whoo whoo! het is vrij snel en grappig en het zit ook in dereclame van garnier, (fructis ofzo)nu heb ik gezocht op de site van de ster, maar ik vond meerdere hits, waaronder 'transplants - diamonds and guns' of 'big soul - hippy hippy shake'
weet iemand over welk nummer ik het heb n of het een van deze twee is? mijn downloadprogramma vind niks
Tenminste, daar zit piano in en wordt er vaak Whoo whoo gezegd
quote:yeah
Op maandag 7 juli 2003 15:31 schreef SpaceAce het volgende:[..]
Transplants - Diamonds and Guns
Tenminste, daar zit piano in en wordt er vaak Whoo whoo gezegd
ik zal eens ff kijken
quote:Common -- Come Close (feat Mary J. Blige)
Op maandag 7 juli 2003 18:06 schreef marlboro3 het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van een nummer van Common Sense
Deze goede R&B soul zanger heeft een clip opgenomen die ik tijdje geleden op tv zag...Je ziet Common voor het huis in de tuin van een meisje staan..
Het meisje staat voor het raam van haar kamer..
En hij zingt een soort liefdes gedicht voor zijn meisje..
En met getekende plaatjes op rechthoekige witte borden zingt hij voor haar..Het meisje is doof..
en de tekening/plaatjes staan in verband met de tekst van het liedje...
En zingt zo voor zijn meisje..
IK ZOEK DAT NUMMER!!weet iemand hoe dat nummer heet?
[Dit bericht is gewijzigd door PaRoDiUzZ op 07-07-2003 18:32]
quote:Tomaz & Filterheadz - Sunshine ?
Op maandag 7 juli 2003 16:21 schreef Snoop_Dogg het volgende:
nummer wat ik veel op strand hoor het is dance met afrikaanse zang er door heen zo lekker. iemand die de naam weet ?
Weet iemand welk nr ik bedoel?
I wanna be the good in your goodmorning, i wanna be the sun in your sunday afternoon
(ofzoiets)
Wie-o-wie!
quote:Ik kon me nog wat herinneren, nl dat het refrein echt opvallend lang oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh is, paar keer achter elkaar (heeft elk apres-ski nr, ik weet het... probeer het toch maar ff).
Op zondag 6 juli 2003 20:30 schreef IwanOlsen het volgende:
Wie-oh-wie kent een bepaald apres-ski nummer, wat laatste tijd vaak gedraaid wordt. Wordt nederlands gezongen, en in de eerste zin zit het woordt spaans (dacht ik) Iemand die met deze weinige informatie iets kan?
-
Uuhm ja het deuntje weet ik eigenlijk niet meer, daarvoor was het gisteravond te gezellig, maar ik weet nog dat het niet een "heftig" nummer was, en volgens mij begon het met alleen een gitaar.
quote:Fabolous ft Lil Mo & Mike Shorey-Can't Let U Go (en dat andere nummer is Damn)
Op maandag 7 juli 2003 19:01 schreef Herfst het volgende:
Ik zoek een rap nummer, maar ik kan eigenlijk alleen de clip omschrijven; hij gaat uit met twee tweelingzusjes, en die komen erachter dat hij met allebei gaat. Daarna komt er een andere beat, en zegt ie d-d-d-, d-d-d damn![]()
Weet iemand welk nr ik bedoel?
quote:pennywise - bro hymn (geintje, maar wel erg lang "ooooh" erin)
Op maandag 7 juli 2003 19:37 schreef IwanOlsen het volgende:[..]
Ik kon me nog wat herinneren, nl dat het refrein echt opvallend lang oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh is, paar keer achter elkaar (heeft elk apres-ski nr, ik weet het... probeer het toch maar ff).
begin jaren 70....
quote:Van McCoy - The hustle (1975)
Op maandag 7 juli 2003 22:54 schreef Roderick het volgende:
ik (eigelijk mijn vader) zoekt een nummer dat is de oude tune van NOORDZEE of van radio veronica? iets met do the hussel ? misschien iemand een idee?begin jaren 70....
quote:hij gaat uit zijn dak heel erg bedankt
Op maandag 7 juli 2003 23:02 schreef Muziekstad2000 het volgende:[..]
Van McCoy - The hustle (1975)
quote:waarvan van een bepaald programma? een actie...uit de tijd dat ze op zee zaten....uit de 80-er jaren....
Op maandag 7 juli 2003 23:13 schreef Roderick het volgende:
hij vraagt ook nog wat de ouwe tune van Veronica was.... misschien iemand nog een idee?
Da's een beetje te breed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |