quote:Joehoe
Op woensdag 9 juli 2003 10:25 schreef Seborik het volgende:
Scream for me Fok! music.
Mogge Muziek .
* neemt kop thee en asperine
quote:Heheh, wel weer mooi met een 7,3 gehaald. Hoe kom ik er toch altijd mee weg...
Op maandag 7 juli 2003 20:16 schreef Zander het volgende:
Tentamen ging niet zo best
Ehhm, zondag op NSJ, de shortlist:
- Chick Corea (eigenlijk hoef ik die alleen solo te zien. Ik vermoed dat mijn vrienden ook graag later op de dag naar de Electric Band willen kijken maar zelf ben ik daar niet zo kapot van, foute jaren 80-fusion)
- Jesse van Ruller Groep (JvR is misschien wel de beste jazzgitarist van Nederland)
- Soulive (Funky orgeltrio, een soort modernere versie van the Meters of Jimmy Smith's jaren 70-werk)
- John Zorn Electric Masada (verder commentaar overbodig)
- Ben Allison's Peace Pipe (avantgarde-jazz, maar vrij toegankelijk)
- Jimi Tenor Big Band (spelen ook op de vrijdag, klinkt op z'n laatste cd een beetje als jaren 70 film-jazzfunk, met moderne electronica-invloeden)
- Peter Brötzmann Chicago Tentet - moeilijke freejazz / avantgarde / piep-knor shit.
- Jaga Jazzist: mengen jazz-achtige composities met electronica
- Gotan Project: soort Argentijnse tango-triphop. Dat klinkt in het echt een stuk beter dan op papier, en ze schijnen een goede live-show te hebben volgens de Werchter-gangers.
- Maceo Parker, altijd een leuke afsluiter. Funk van de man die onder meer met James Brown en George Clinton heeft gespeeld.
en verder is er op zondag nog de Piano Room, waarin diverse piano-trios spelen, da's ook altijd interessant. Ik wacht verder ook nog even op wat mijn vrienden willen zien, uiteraard. Hopelijk dwingen ze me niet om een uur lang naar Spyro Gyra te luisteren ().
quote:Nou ja, dat hangt er een beetje vanaf. Op zich probeer ik altijd wel zo veel mogelijk complete concerten af te kijken, maar soms wil je nu eenmaal van twee acts die tegenover elkaar geprogrammeerd staan alletwee een stukje zien, en soms valt de drukte in bepaalde zalen (met name de Jan Steen-zaal en de Carel Willink-zaal) zo tegen dat je toch liever naar een andere act gaat dan je eerst van plan was. 'T is tegelijkertijd een voor- en nadeel van zo'n brede programmering, maar ik vind het ook wel luxe...
Op woensdag 9 juli 2003 18:47 schreef Seborik het volgende:
Ah ok, maar dan kijk je die shows dus niet allemaal helemaal af?
Misschien dat we daarna naar Jagga Jazzist gaan, of naar wat acts die wat korter duren...
quote:Als je voor Wodan zo'n mooi lijstje maakt, wil ik ook wel weten wat de zaterdag brengt
Op woensdag 9 juli 2003 17:06 schreef Wodan het volgende:
Zander, bij wie ga je zondag kijken op NSJ?
quote:En Ani
Op woensdag 9 juli 2003 17:20 schreef Zander het volgende:
- Maceo Parker, altijd een leuke afsluiter. Funk van de man die onder meer met James Brown en George Clinton heeft gespeeld.
quote:Hehe, dat is een band de m'n drumleraar mij aanraadde. Wat voor stijl is het eigenlijk? Wat een gladde producties trouwens
Hopelijk dwingen ze me niet om een uur lang naar Spyro Gyra te luisteren![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 10-07-2003 10:26]
* Litpho is net uit bespreking *
quote:Was het niet zo'n fijne bespreking?
Op donderdag 10 juli 2003 11:48 schreef Litpho het volgende:
Mogge Muziek.
* Litpho is net uit bespreking
*
Hallo iedereen trouwens.
quote:Het was voornamelijk een door Litpho vergeten bespreking
Op donderdag 10 juli 2003 11:57 schreef Tristessa het volgende:
Was het niet zo'n fijne bespreking?.
Oh, en goedemorgen Tristessa .
ik twijfel nog of ik vanmiddag ga werken, of onder de bomen in de schaduw ga zitten.
quote:En wat gebeurt er als je een bespreking bent vergeten? Krijg je dan straf?
Op donderdag 10 juli 2003 12:03 schreef Litpho het volgende:[..]
Het was voornamelijk een door Litpho vergeten bespreking
.
Oh, en goedemorgen Tristessa
.
Oh en dwerg. Gewoon niet gaan werken. Maar waarom ga je in de schaduw zitten? Bang dat je bruin wordt?
Helaas moet ik wel werken, gelukkig is dat maar twee uurtjes. Maar ja dan heb ik wel minder tijd om te zonnebaden. .
quote:Awww
Op donderdag 10 juli 2003 15:56 schreef Tristessa het volgende:
* Tristessa is gestoken door gemene insecten tijdens het zonnen..
* Litpho troost Tristessa *
quote:In de schaduw gaan zitten met een boek, dat doe ik ook.
Op donderdag 10 juli 2003 12:03 schreef dwerg het volgende:
Hallo Muziek,ik twijfel nog of ik vanmiddag ga werken, of onder de bomen in de schaduw ga zitten.
quote:En je hebt je comp, meegenomen? Goede na-middag trouwens.
Op donderdag 10 juli 2003 16:04 schreef Seborik het volgende:[..]
In de schaduw gaan zitten met een boek, dat doe ik ook.
quote:Lees-break.
Op donderdag 10 juli 2003 16:05 schreef Z het volgende:[..]
En je hebt je comp, meegenomen?
quote:Ik ga een wandelingetje maken. Richting Utrechtse Straat ofzo
Op donderdag 10 juli 2003 16:04 schreef Seborik het volgende:[..]
In de schaduw gaan zitten met een boek, dat doe ik ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |