Gelukkig luisterde onze negroide vriend naar zijn vrienden en verliet de situatie pardoes. Ik weet niet hoe het anders afgelopen was. Hij provoceerde, dus had alle recht om flink in elkaar geslagen te worden. Het is alleen aan ons te danken dat hij die avond compleet is gebleven en niet helemaal aan stukken is geslagen. Wij waren nobel, vredelievend en goed!
Mijn vraag is nu; Wat heeft die mafkees doen besluiten om mijn vriend (en mij daarmee) zo te provoceren? Uit het niets?
Wij waren namelijk helemaal niet uit op ruzie. Wij hadden geen ruziezoekende uitstraling. Het had gigantisch uit de hand kunnen lopen als wij maar een beetje uit waren geweest op een vechtpartij. Dus..
WAAROM?
quote:Nope.. that's not ihittt.
Op zondag 6 juli 2003 05:10 schreef HAL9000S het volgende:
omdat ie je hakenkruis tatoeage boven je string zag uitsteken??
Gewoon om te laten zien dat ze wel stoer zijn ook ja
quote:Ik was dus die vriend van bombie.. die neger (ja oneerbiedig) stond tegen mij aan.. ik stond op het punt haast om hem flink op zijn muil te slaan. Maar ik keek even zijn "vrienden" aan en die wisten hem op andere gedachten te brengen.. Bombie en ik waren alleen maar op weg naar een pin automaat.. maargoed.. hij had er 1 op z'n muil kunnen krijgen maar ook ik had geen zin in .. Hij was wel 2 koppen kleiner dan ik. Dus vertrouwen in zichzelf had ie wel.. maar met mijn bruine band Penciak Silat denk ik dat ik als ik zou willen hem wel ff knok out geslagen zou kunnen hebben.. Gelukkig waren zijn vrienden slimmer..
Op zondag 6 juli 2003 05:08 schreef Bombie het volgende:
Vanavond was ik met een vriend gezellig aan 't stappen en toen ik door de gezellige binnenstad van Wageningen aan 't wandelen was, kwam er een stelletje negers op ons afgestapt. Wat gebeurde er?
Eén van de negers ging richting mijn vriend en stond provocerend met zijn borst tegen de borst van de vriend. Zijn negroide vrienden waren heel sympathiek en riepen: "geen ruzie maken alsjeblieft" tegenover hun metgezel. Wij stonden rustig tegenover hun kameraad en wachtten af hoe of wat. Ik ben niet vies van een vechtpartij, maar ik begin er niet graag één, want dan voel ik me schuldig.Gelukkig luisterde onze negroide vriend naar zijn vrienden en verliet de situatie pardoes. Ik weet niet hoe het anders afgelopen was. Hij provoceerde, dus had alle recht om flink in elkaar geslagen te worden. Het is alleen aan ons te danken dat hij die avond compleet is gebleven en niet helemaal aan stukken is geslagen. Wij waren nobel, vredelievend en goed!
Mijn vraag is nu; Wat heeft die mafkees doen besluiten om mijn vriend (en mij daarmee) zo te provoceren? Uit het niets?
Wij waren namelijk helemaal niet uit op ruzie. Wij hadden geen ruziezoekende uitstraling. Het had gigantisch uit de hand kunnen lopen als wij maar een beetje uit waren geweest op een vechtpartij. Dus..
WAAROM?
quote:Er zit wel een kern van waarheid in. Mijn vriend is kleiner dan ik en die gast ging gelijk ak op hém af. Hij was ongeveer van dezelfde lengte. Ik stak er een stuk bovenuit. Ik weet niet of dat ermee te maken heeft?
Op zondag 6 juli 2003 05:12 schreef Sjiwan het volgende:
Tja, Kan bv. er ook van af hangen hoe jij eruit ziet ofzow.. kijk als jij een kast ben van 2 meter gaan ze niet zo snel op je af... als jij nou met zn 2en bent en een mietje van weet ik veel bent... dan hebben ze wel zin in deze onzin..
quote:Tja ik ben kleiner dan Bombie.. maar wel 2 keer zo breed.. dat negertje was 2 koppen kleiner.. snap het niet echt..
Op zondag 6 juli 2003 05:12 schreef Sjiwan het volgende:
Tja, Kan bv. er ook van af hangen hoe jij eruit ziet ofzow.. kijk als jij een kast ben van 2 meter gaan ze niet zo snel op je af... als jij nou met zn 2en bent en een mietje van weet ik veel bent... dan hebben ze wel zin in deze onzin..Gewoon om te laten zien dat ze wel stoer zijn ook ja
quote:Verklaar je nader, zoon.
Op zondag 6 juli 2003 05:14 schreef sig000 het volgende:
Je moet morgen je post nog maar eens teruglezen..
quote:Ik ben dan wel benieuwd geweest als jij hem nou egt had geslagen..
Op zondag 6 juli 2003 05:13 schreef Gitano het volgende:[..]
Ik was dus die vriend van bombie.. die neger (ja oneerbiedig) stond tegen mij aan.. ik stond op het punt haast om hem flink op zijn muil te slaan. Maar ik keek even zijn "vrienden" aan en die wisten hem op andere gedachten te brengen.. Bombie en ik waren alleen maar op weg naar een pin automaat.. maargoed.. hij had er 1 op z'n muil kunnen krijgen maar ook ik had geen zin in .. Hij was wel 2 koppen kleiner dan ik. Dus vertrouwen in zichzelf had ie wel.. maar met mijn bruine band Penciak Silat denk ik dat ik als ik zou willen hem wel ff knok out geslagen zou kunnen hebben.. Gelukkig waren zijn vrienden slimmer..
en is onze avond niet verpest..
quote:Wij hadden geen wiet. Ik zweer je... er was GEEN reden.
Op zondag 6 juli 2003 05:15 schreef HAL9000S het volgende:
of mischien was ie uit op jullie wiet??
quote:Ze waren met z'n drieën.
Op zondag 6 juli 2003 05:16 schreef Sjiwan het volgende:[..]
Ik ben dan wel benieuwd geweest als jij hem nou egt had geslagen..
want ik neem aan dat ze met zn 4 a 5 waren ??
quote:Nee ik was met Bombie op stap.. de 'negers' waren met z'n drieën...
Op zondag 6 juli 2003 05:16 schreef Sjiwan het volgende:[..]
Ik ben dan wel benieuwd geweest als jij hem nou egt had geslagen..
want ik neem aan dat ze met zn 4 a 5 waren ??
quote:waarom vraag je het verdomme dan?? Of wil je ons iets duidelijk maken?
Op zondag 6 juli 2003 05:17 schreef Bombie het volgende:[..]
. Ik zweer je... er was GEEN reden.
quote:Dat is 100% zoals het gegaan is.
Op zondag 6 juli 2003 05:18 schreef Gitano het volgende:[..]
Nee ik was met Bombie op stap.. de 'negers' waren met z'n drieën...
was er maar 1 die problemen zocht.. die andere 2 hadden al een blik in de ogen van jezus hou op man..
quote:Ik vraag het VERDOMME omdat het bizar was, eikel!
Op zondag 6 juli 2003 05:19 schreef HAL9000S het volgende:[..]
waarom vraag je het verdomme dan?? Of wil je ons iets duidelijk maken?
En hoezo ONS? Ben je met meer?
[Dit bericht is gewijzigd door Bombie op 06-07-2003 05:21]
quote:Kan zijn dat ik nu redelijk aangeschoten ben.. We zijn gewoon verder gegaan met stappen na het pinnen.. het voorval was om 1:20 ongeveer.. nu al 5:19 ;-) .. en toen we ze tegen kwamen was ik echt og niet dronken ofzo.. Bombie en ik liepen gewoon te praten en op weg naar pinautomaat.
Op zondag 6 juli 2003 05:14 schreef sig000 het volgende:
Je moet morgen je post nog maar eens teruglezen..
[Dit bericht is gewijzigd door Gitano op 06-07-2003 05:21]
quote:Dat ga je beseffen als je weer bij zinnen bent.
Op zondag 6 juli 2003 05:16 schreef Bombie het volgende:[..]
Verklaar je nader, zoon.
quote:Volgens mij vroegen jullie er gewoon stiekum om, heel zachtjes zodat alleen die ene neger het kon horen.
Op zondag 6 juli 2003 05:19 schreef Bombie het volgende:[..]
Ik vraag het VERDOMME omdat het bizar was, eikel!
quote:Precies... en ik loop al de hele avond met de gedachte: "waarom deed die ene gast zo raar?"
Op zondag 6 juli 2003 05:21 schreef Sjiwan het volgende:
hmm ok dan.. wat moet ik zeggen... Blij voor de negers dat ze niet hebben geslagen
Maar ja.., toch heb je soms zo'n situaties..
quote:ik hoor niet bij hem duz
Ik vraag het VERDOMME omdat het bizar was, eikel!
quote:
quote:an
Op zondag 6 juli 2003 05:22 schreef Bombie het volgende:[..]
Precies... en ik loop al de hele avond met de gedachte: "waarom deed die ene gast zo raar?"
Daar wil ik graag een antwoord op... omdat het namelijk totaal onvoorspelbaar was.
En als reactie op dit... wat hadden we moeten doen? Hebben we verstandig gehandeld of hadden we er op los moeten slaan. En ik zweer je bij God... ik vecht graag, maar niet zonder duidelijke reden! Nogmaals... het is GEEN grapje... het is echt zo gegaan.
quote:Ja en het is maar WAGENINGEN.. niet 1 of andere super grote uitgaansplaats.. Adam, Utrecht, Rotterdam ofzo..
Precies... en ik loop al de hele avond met de gedachte: "waarom deed die ene gast zo raar?"
Daar wil ik graag een antwoord op... omdat het namelijk totaal onvoorspelbaar was.
quote:jeh jeh allochtonen he... ik bedoel er nix mee, maar je snapt me wel waar ik op doel.. k ben zelf ook allochtoon, nl. aziaat en ik ben blij.. aziaten zouden dit dus noooooit doen he. Nergus voor nodig.
quote:zeker verstandig, weet je zelf ook denk ik he
Op zondag 6 juli 2003 05:24 schreef Bombie het volgende:[..]
an
En als reactie op dit... wat hadden we moeten doen? Hebben we verstandig gehandeld of hadden we er op los moeten slaan. En ik zweer je bij God... ik vecht graag, maar niet zonder duidelijke reden! Nogmaals... het is GEEN grapje... het is echt zo gegaan.
quote:Ik heb zelf een aantal aziatische vrienden. idd. nooit problemen mee.. Gewoon een heel vaag voorval geweest in iedergeval ..
Op zondag 6 juli 2003 05:24 schreef Sjiwan het volgende:[..]
jeh jeh allochtonen he... ik bedoel er nix mee, maar je snapt me wel waar ik op doel.. k ben zelf ook allochtoon, nl. aziaat en ik ben blij.. aziaten zouden dit dus noooooit doen he. Nergus voor nodig.
quote:.
Op zondag 6 juli 2003 05:24 schreef Sjiwan het volgende:[..]
jeh jeh allochtonen he... ik bedoel er nix mee, maar je snapt me wel waar ik op doel.. k ben zelf ook allochtoon, nl. aziaat en ik ben blij.. aziaten zouden dit dus noooooit doen he. Nergus voor nodig.
[Dit bericht is gewijzigd door Bombie op 06-07-2003 05:28]
quote:lol ? jah dan heb jij wel die ene te pakken die criminelen zijn ofzow, ken egt maar weinig tot geen aziaten die op het slechte pad zijn
Op zondag 6 juli 2003 05:26 schreef HAL9000S het volgende:
nounounou, aziaten zijn nou ook niet bepaalt heilige boontjes
edit - sorry behalve de jappen mahahha
quote:
Op zondag 6 juli 2003 05:27 schreef Bombie het volgende:[..]
.
En ik wil weten WAAROM?
quote:Stop deze waanzin!
Op zondag 6 juli 2003 05:17 schreef Bombie het volgende:[..]
Ik zweer je... er was GEEN reden.
quote:Oh ja, en die treinkaping dan??
Op zondag 6 juli 2003 05:27 schreef Sjiwan het volgende:[..]
lol ? jah dan heb jij wel die ene te pakken die criminelen zijn ofzow, ken egt maar weinig tot geen aziaten die op het slechte pad zijn
quote:Nouja dat waren Molukkers.
Op zondag 6 juli 2003 05:29 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Oh ja, en die treinkaping dan??
quote:Oh, en die wonen niet in Azie? Mijn half Molukse ass gaat denk ik maar eens slapen, doe die neger maar de groeten van me
Op zondag 6 juli 2003 05:30 schreef Gitano het volgende:[..]
Nouja dat waren Molukkers.
quote:sjeezus
Op zondag 6 juli 2003 05:29 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Oh ja, en die treinkaping dan??
Kijk jonge Aziaten - jappen - molukkers - indonesiers - whatever = ik bedoel van chinese afkomst.. NU GOED?
quote:Tja maar het waren geen aziatien.. het ging hier om negers .. donker gekleurde mensen, of wathever je ze wilt noemen. maakt niet uit.. waren geen aziaten.. dus ik snap die sprong die richting uit verder niet ;-)
Op zondag 6 juli 2003 05:32 schreef Sjiwan het volgende:[..]
sjeezus
Kijk jonge Aziaten - jappen - molukkers - indonesiers - whatever = ik bedoel van chinese afkomst.. NU GOED?
Ik zie het meer als oer-gedrag "...oenga bunga...ikke sterk...jij slap"
Het is me ook opgevallen dat het altijd wel 2 of meerdere mensen zijn geweest... ooh stom van mij... met meerdere is het natuurlijk "heldhaftiger"...
als ik het zo mag zeggen tenminste...
quote:Tja deze was alleen niet al te intelligent ;-) Ik weet dat ik hem waarschijnlijk wel met weinig moeite had kunnen laten gaan zitten. Maar was verstandig genoeg om niet op z'n provocatie in te gaan.
Op zondag 6 juli 2003 06:58 schreef Dragonetti het volgende:
Wat jij met die negers meegemaakt hebt, heb ik ook met mensen van andere afkomst meegemaakt...Ik zie het meer als oer-gedrag "...oenga bunga...ikke sterk...jij slap"
Het is me ook opgevallen dat het altijd wel 2 of meerdere mensen zijn geweest... ooh stom van mij... met meerdere is het natuurlijk "heldhaftiger"...
als ik het zo mag zeggen tenminste...
quote:Absoluut. We hadden echt niks heel van ze gelaten. Ik weet wel dat dat heel stoer klinkt en heel wijsneuzerig, maar ik ken mezelf en ik ga er vanuit dat Gitano ook aardig explosief kan reageren. Het is dat ik van die andere jongens de indruk kreeg dat ze helemaal niet uit waren op ruzie en dat er gewoon één dissonant was die de boel bijna had verpest. Hadden die andere jongens ook zoiets gehad van: "jaaa.. kom op.. vechten..." dan was het goed misgegaan. Het is dus, met andere woorden, simpelweg te wijten aan de vrienden van die ene gast dat het niet uit de hand gelopen is. Bravo voor hun!
Op zondag 6 juli 2003 07:17 schreef Gitano het volgende:[..]
Tja deze was alleen niet al te intelligent ;-) Ik weet dat ik hem waarschijnlijk wel met weinig moeite had kunnen laten gaan zitten. Maar was verstandig genoeg om niet op z'n provocatie in te gaan.
(btw had die vriend soms honing op zijn borst gesmeerd :y, negers zijn dol op honing schurken, schijnt )
quote:
Op zondag 6 juli 2003 05:08 schreef Bombie het volgende:
Hij provoceerde, dus had alle recht om flink in elkaar geslagen te worden. Het is alleen aan ons te danken dat hij die avond compleet is gebleven en niet helemaal aan stukken is geslagen.
quote:Had het lekker aan hem gevraagd dan...
Op zondag 6 juli 2003 05:22 schreef Bombie het volgende:
quote:Vind je? Op mij kom je vooral heel dom en puberaal over...
Op zondag 6 juli 2003 07:20 schreef Bombie het volgende:
Absoluut. We hadden echt niks heel van ze gelaten. Ik weet wel dat dat heel stoer klinkt en heel wijsneuzerig
quote:'te danken aan' zou beter op z'n plaats zijn...
Het is dus, met andere woorden, simpelweg te wijten aan de vrienden van die ene gast dat het niet uit de hand gelopen is. Bravo voor hun!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |