quote:Valt nog wel mee, ze is nog lang niet zo hysterisch als op haar kantoor.
Op zondag 3 augustus 2003 21:46 schreef Woodpecker het volgende:
Wat is die Bohler toch een eng mens...
quote:Ijzingwekkend.
Ze draait nu een beetje om de hete brij aan.
quote:Bij haar houding tov de RAF haak ik af met mijn slag om de arm wb "misschien toch wel een sympathiek mens, laat ik er iig voor openstaan", hoor
ik heb in eerdere interviews gelezen dat ze die mensen echt bewonderden, en ondanks nu door voorzichtige woordkeuze enigzins verhuld, is dat duidelijk niet veranderd
quote:Nee, niet bepaald, nee.
Op zondag 3 augustus 2003 22:12 schreef schatje het volgende:
De waardigheid waar ze het nu over heeft rijmt niet echt met de RAF bezigheden.
quote:Wim T. Schippers is in mijn ogen de beste tot nu toe....
Op zondag 3 augustus 2003 12:42 schreef SCH het volgende:Na Van Dis, Groenteman, Peter van Ingen, Freek de Jonge etc. Persoonlijk vind ik Van Ingen nog altijd de beste presentator voor dit programma.
quote:Eens.
Op zondag 3 augustus 2003 22:50 schreef schatje het volgende:
Ik vind dat Joost Zwagerman het niet slecht doet.
Ballet
.
quote:Ik vind dat - wat ik er vanavond van heb gezien - wel meevallen eigenlijk.
V.
quote:...und?
Op zondag 3 augustus 2003 22:59 schreef schatje het volgende:
Noam Chomsky is toch joods??
V.
quote:Dat is juist haar punt. Hoe mensonwaardig de daad van een crimineel ook is, toch heeft die crimineel recht op een menswaardige behandeling door justitie. Of, in het geval dat werd aangehaald, een menswaardige begrafenis. De daad doet niet ter zake.
Op zondag 3 augustus 2003 22:19 schreef milagro het volgende:[..]
Nee, niet bepaald, nee.
Over de mensonwaardigheid van 20 jaar opgesloten zitten in een cel kan ze heerlijk uitwijden , maar vervolgens nog geen 10 seconden stil staan bij de mensonwaardige daad van iemand het leven nemen, om je wazige punt te maken.
Ze straalt ook helemaal als ze het over hen en hun idealen heeft
Ze keurt het niet goed, maaaaaaaaaaar...
quote:Niks eigenlijk hoor, mag het toch wel vragen.
Op zondag 3 augustus 2003 23:02 schreef Verbal het volgende:[..]
...und?
V.
quote:Yep, dwz, in ieder geval zijn vader.
Op zondag 3 augustus 2003 22:59 schreef schatje het volgende:
Noam Chomsky is toch joods??
quote:Pas op, Kozzmic, niet te genuanceerd nu.
Op zondag 3 augustus 2003 23:02 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Dat is juist haar punt. Hoe mensonwaardig de daad van een crimineel ook is, toch heeft die crimineel recht op een menswaardige behandeling door justitie. Of, in het geval dat werd aangehaald, een menswaardige begrafenis. De daad doet niet ter zake.
V.
quote:Dat begrijp ik ook wel.
Op zondag 3 augustus 2003 23:02 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Dat is juist haar punt. Hoe mensonwaardig de daad van een crimineel ook is, toch heeft die crimineel recht op een menswaardige behandeling door justitie. Of, in het geval dat werd aangehaald, een menswaardige begrafenis. De daad doet niet ter zake.
Vreemd dat ze zo'n bewondering heeft voor de gedrevenheid van die mensen, mensen die zo maar beslissen dat iemand het leven niet waard is..daar borduurt ze niet op door, die onmenselijkheid, die misplaatste overtuiging van een gelijk en een recht om het ander het leven te nemen. haar ogen sprankelen gewoon als ze het over dioe lui heeft..en ja ze hebben een misdaad begaan, foei, maar man wat een gedrevenheid..
Nee, sorry, zoals ik al zei, dan haak ik af.
Die bewondering voor radicale bewegingen loopt als een rode draad door alles heen, nu en in eerdere inteviews..lijkt wel een soort afgunst bijna, dat die lui zo hun stempel hebben kunnen zetten.
quote:Oww... sorry...
Op zondag 3 augustus 2003 23:05 schreef Verbal het volgende:[..]
Pas op, Kozzmic, niet te genuanceerd nu.
V.
Misschien was dat ook wel iets te politiek voor TV.
Over het programma, het is voor het eerst sinds jaaaaaaaaren dat ik weer eens vrijwel een volledige zomergast uitzit, en ik vind Britta een boeiende persoonlijkheid. En eigenlijk ook wel sympathiek. Interessante keuzes ook.
quote:Nou hè, stel je voor dat je je zomaar niet kunt vinden in haar ideeën.
Op zondag 3 augustus 2003 23:05 schreef Verbal het volgende:[..]
Pas op, Kozzmic, niet te genuanceerd nu.
V.
M.
quote:Je hoeft het niet met haar eens te zijn.
Op zondag 3 augustus 2003 23:13 schreef milagro het volgende:[..]
Nou hè, stel je voor dat je je zomaar niet kunt vinden in haar ideeën.
Shame on me.
Maar je doet verdorie alsof dat mens verlekkerd zit te kijken naar haar RAF-vriendjes, terwijl ze meerdere keren meldt dat wat ze hebben gedaan absoluut niet kan. Je vooringenomenheid straaaaaalt er vanaf.
V.
quote:Dan moet je eerdere gesprekken met haar eens lezen, dan doet ze dat wel degelijk.
Op zondag 3 augustus 2003 23:15 schreef Verbal het volgende:[..]
Je hoeft het niet met haar eens te zijn.
Maar je doet verdorie alsof dat mens verlekkerd zit te kijken naar haar RAF-vriendjes, terwijl ze meerdere keren meldt dat wat ze hebben gedaan absoluut niet kan. Je vooringenomenheid straaaaaalt er vanaf.
V.
Ik vind haar verder erg sympathiek overkomen verder, dus jij bent net zo vooringenomen als waarvan je mij beschuldigt
Nogmaals ik haak af bij het RAF gedoe, daarin vind ik haar eng.
quote:Ik vond haar nou niet bepaald duidelijk stelling nemen wat betreft de acties van de RAF hoor.
Op zondag 3 augustus 2003 23:15 schreef Verbal het volgende:[..]
Je hoeft het niet met haar eens te zijn.
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |