Iig kunt u hier centraal al dan niet wanhopig op zoek naar een kamer.
Iemand die daar een leuke kamer voor mij weet? Niet al te klein, niet al te duur, +/- 4 huisgenoten, tussen campus en centrum...
quote:chill.. suc6
Op zondag 6 juli 2003 09:35 schreef Snufje het volgende:[..]
Bij die 3e ga ik straks kijken;)
quote:oei
Op zondag 6 juli 2003 22:06 schreef Snufje het volgende:
Ik geloof dat ik een kamer heb..:D![]()
(Niet die van het oproepje hierboven.. Die viel best wel tegen.. !)
waar dan als ik vragen mag?
gefeliciteerd iig dan
quote:Hengelosestraat, 18m2, alles net nieuw geschilderd en nieuwe vloerbedekking enzo...
Op zondag 6 juli 2003 22:52 schreef Jerommeke.nl het volgende:[..]
oei
waar dan als ik vragen mag?
gefeliciteerd iig dan
quote:Nee, het is wat meer op de campus aan... Huurprijs is 200 euro excl, gas, water en electra komen daar dus nog bij, wat geschat wordt op 35 euro / maand...
Op maandag 7 juli 2003 09:31 schreef Jerommeke.nl het volgende:
damn chill
toch niet boven pizzeria antonio hehuurprijs enzo?
Er zijn nog 3 huisgenoten, maar die heb ik alle 3 nog niet gezien:o (Zij elkaar ook niet.. alle vier nieuw dus.. hehe) Dus daar ben ik wel heel erg benieuwd naar.. Er is alleen geen gemeenschappelijke woonkamer, wel een mooie keuken met tv, magnetron, etc..
Kamer gezocht in Nijmegen
Min. 12m2, max. ¤280,- incl.
voor 19 jarige studente aan de HAN (Culturele Maatschappelijke Vorming). Evt. anti- kraak.
Kamer gezocht in Eindhoven voor een 18-jarige student Technische Bedrijfskunde aan de TU/e.
Huurprijs max: 275,- Euro.
Grootte: Niet te klein.
Evt. 2 vrije kamers in zelfde huis. (Voor een maat die Bouwkunde gaat doen aan de TU/e)
Ga studeren aan de RUG (informatiekunde), woon nu in Eindhoven dus das een beetje ver Max. 250 euro per maand. Ik ben heeel gezellig
Ik ga aankomend jaar Geschiedenis studeren aan de Universiteit Utrecht en woon in het Oosten des lands. Max 275 euro.
Per wanneer: ongeveer 1 - februari - 2004, tijdsduur: resp. 6 en 8 mnd.
Prijs: rond de E200 (all incl.) is wenselijk!
Mensen er is WONINGNOOD onder studenten. Zie eerst maar eens dat je een kamer krijgt, hoe groot die ook is en ga dan eventueel verder kijken. Oké, hier in Enschede valt het nog mee, maar in steden als Nijmegen, Amsterdam en Utrecht moet je niet te kieskeurig willen zijn, want dan heb je een goede kans dat je na de zomer met een groot probleem zit omdat je geen woonruimte hebt.
reageren @ slinxxx@hotmail.com svp
ps. ik ben 18, man, en studeer planologie 1e jaars uva
quote:Schrijf je in bij IN, bel er daarna heen en je krijgt na 2 weken 3 kamers aangeboden. Dat was bij mij het geval
Op dinsdag 8 juli 2003 11:19 schreef inkie1010 het volgende:
Gezocht kamer in GroningenGa studeren aan de RUG (informatiekunde), woon nu in Eindhoven dus das een beetje ver
Max. 250 euro per maand. Ik ben heeel gezellig
quote:Echt waar? Ik ben daar wel ingeschreven!
Op donderdag 10 juli 2003 21:31 schreef iscara het volgende:[..]
Schrijf je in bij IN, bel er daarna heen en je krijgt na 2 weken 3 kamers aangeboden. Dat was bij mij het geval
en ik kom uit Delfzijl.
Vond de eerste te ver weg (Beijum), de andere te duur. Derde heb ik maar genomen.
quote:In Silvolde? Ken je ene Vera?
Op dinsdag 8 juli 2003 11:56 schreef Tuurke het volgende:
Kamer gezocht in UtrechtIk ga aankomend jaar Geschiedenis studeren aan de Universiteit Utrecht en woon in het Oosten des lands. Max 275 euro.
quote:Jazeker, dat is de zus van een voormalige klasgenote van me.
Op vrijdag 11 juli 2003 18:31 schreef Meneer_Aart het volgende:[..]
In Silvolde? Ken je ene Vera?
quote:Die studeert nu dus ook geschiedenis in Utrecht, maar dat weet je dan waarschijnlijk ook wel. Ken haar wel redelijk goed.
Op vrijdag 11 juli 2003 23:25 schreef Tuurke het volgende:[..]
Jazeker, dat is de zus van een voormalige klasgenote van me.
quote:Ja, dat wist ik
Op zaterdag 12 juli 2003 00:05 schreef Meneer_Aart het volgende:[..]
Die studeert nu dus ook geschiedenis in Utrecht, maar dat weet je dan waarschijnlijk ook wel. Ken haar wel redelijk goed.
Kamer gezocht in Enschede voor een (dan) 19-jarige student MER aan het Saxion.
Huurprijs max: 200,- Euro.
Grootte: Niet te klein.
Vanaf: volgende week??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |