* just me gaat eens beginnen met haar hutkoffer inpakken!
quote:echt niet
Op zaterdag 5 juli 2003 22:53 schreef golfer het volgende:[..]
Je had nu 10 stableford-punten?
ik heb alles ingepakt, auto is ingeladen, koelvloeistof bijgevuld, straks even banden op spanning brengen en nu op weg naar mijn voetbalclub om alle grote zooi in te pakken in een grote bus! Vandaag kamp in orde maken en morgen komen de 64 kleine hools op kamp aan!
Jullie hoeven je niet ongerust te maken dat ik drank te kort ga krijgen want er gaat een heuse tapinstallatie en 2 vaten bier mee
dag lieve hools tot over een klein weekje
quote:Lieve JustMe,
Op zondag 6 juli 2003 09:42 schreef just me het volgende:het is gelukt!!
ik heb alles ingepakt, auto is ingeladen, koelvloeistof bijgevuld, straks even banden op spanning brengen en nu op weg naar mijn voetbalclub om alle grote zooi in te pakken in een grote bus! Vandaag kamp in orde maken en morgen komen de 64 kleine hools op kamp aan!
Jullie hoeven je niet ongerust te maken dat ik drank te kort ga krijgen want er gaat een heuse tapinstallatie en 2 vaten bier mee
dag lieve hools tot over een klein weekje
Heel veel plezier op het voetbalkamp.
Doe geen dingen die ik ook niet/wel zou doen en gedraag je vooral niet.
Tot over een week!
vertrekt nu ook richting honkbalstadion voor finale WPT
quote:Hee golfer heb je gesien dat dat boefje van een olavski nu alweer twee notes heeft....
Op zondag 6 juli 2003 09:46 schreef golfer het volgende:
quote:
Op zondag 6 juli 2003 11:17 schreef Doc het volgende:[..]
Hee golfer heb je gesien dat dat boefje van een olavski nu alweer twee notes heeft....
Geloof er geen bal van. Sinds een dikke 3 jaar fok nog steeds een voorbeeldig user
Koffie zwart graag.
quote:mitt heeft ook al maaaaaaanden een note en ik heb er ook 4 terwijl ik echt superbeleefd ben altijd
Op zondag 6 juli 2003 11:45 schreef olavski het volgende:[..]
Geloof er geen bal van. Sinds een dikke 3 jaar fok nog steeds een voorbeeldig user
Koffie zwart graag.
Koffie komt er aan...
Bans worden niet besproken op dit forum, laat staan notes. Eventuele opmerkingen per mail/icq/msn graag.
Goh, zou zo mod kunnen worden
quote:Hengel hengel?
Op zondag 6 juli 2003 12:01 schreef olavski het volgende:
ZegBans worden niet besproken op dit forum, laat staan notes. Eventuele opmerkingen per mail/icq/msn graag.
Goh, zou zo mod kunnen worden
Je zou op het lijstje van mogelijke mods hoog op lijst staan hoor...
Neuh, dat geziek in FB zou niks voor mij zijn, krijg de kriebels van sommige users daar.
Woorden als constructief, huilie en whatever schieten bij mij in 't verkeerde keelgat.
quote:
Op zondag 6 juli 2003 12:23 schreef mitt het volgende:
Wakker
quote:die notes van jou liegen er ook niet om
Op zondag 6 juli 2003 12:24 schreef olavski het volgende:[..]
quote:
Bans worden niet besproken op dit forum, laat staan notes. Eventuele opmerkingen per mail/icq/msn graag.
quote:De reluser in je ontwaakt
Op zondag 6 juli 2003 12:43 schreef olavski het volgende:
goh, weer een FB F5 topic.*kriebels*
quote:Alsof je als mod verplicht bent FB te volgen.
Op zondag 6 juli 2003 12:43 schreef olavski het volgende:
goh, weer een FB F5 topic.*kriebels*
BIER!!!
nog even geen bier, zeggen we dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |