ik heb alleen de muziek video's uit die filmquote:Op maandag 3 juli 2006 22:05 schreef JackHerrer het volgende:
Pas nog de film Rock 'n' Roll High School gezien, en wat heb ik gelachen.
De film zelf is niet bijzonder, maar de Ramones maken het zeker de moeite waard om te kijken.
Nee man, www.remones.nlquote:Op maandag 3 juli 2006 20:23 schreef roooosje het volgende:
De beste Ramones coverband is toch wel http://www.danones.nl/
ik zal eens kijken als ik die kan vindenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:22 schreef spacemangraig het volgende:
alle Ramones liefhebbers zouden eens het nr. I wanna be your Joey Ramone van Sleater-Kinney moeten luisteren..
gehehe, die spelen nog regelmatig eens in de brasserie in emmen, ik heb ze daar iig wel eens gezienquote:Op maandag 3 juli 2006 20:23 schreef roooosje het volgende:
De beste Ramones coverband is toch wel http://www.danones.nl/
Die vond ik heel goed, vooral Tom Waits en Rob Zombie hun nummers waren vet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 07:47 schreef AntiChrist het volgende:
wat vinden jullie eigenlijk van de cover cd we're a happy familiy : a tribute to the Ramones met oa Metallica, Marilyn Manson, Greenday, Offspring, Rancid en The Red Hot Chili Peppers?
Dat kloptquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:41 schreef sound-storm het volgende:
[..]
gehehe, die spelen nog regelmatig eens in de brasserie in emmen, ik heb ze daar iig wel eens gezien
ik ken alleen die van marylin mansonquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:07 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Die vond ik heel goed, vooral Tom Waits en Rob Zombie hun nummers waren vet.![]()
Zelfs U2 was goed, en daar heb ik normaal een hekel aan.
Ach, ik vind hem dan wel weer leuk, het is niet een 'we spelen het nummer na' cover, maar meer 'we geven er onze draai aan'. Marilyn Manson is vaak redelijk duister, en dit nummer past aardig in de sfeer van vooral het album Holywood, wat twee jaar daarvoor uitkwam. Sowieso bestaat die cd voornamelijk uit covers waar bands er echt hun eigen draai aan geven.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:11 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
ik ken alleen die van marylin manson
wat een verkrachting!
heligschennis!
nee joh, die gozer kan echt niet zingen. Joey Ramone probeerde het tenminste nog.quote:
Ach ik denk dat de Ramones lang niet bij iedereen bekend zijn. Op deze manier ontdekken nieuwe mensen hun muziek in ieder geval.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:57 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
toch vind ik het heiligschennis om het door z'n b artiest te laten coveren
Mag niet op het forumquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |