abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 juli 2003 @ 18:55:33 #101
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_11714171
quote:
Way to go! Ik moet zelf ook nog origins halen voor de heb.
Ik ook, maar dan voor de speel.
pi_11714709
Volgens E-Plaza wordt Origins niet meer geproduceerd, dus wees er snel bij...
  vrijdag 11 juli 2003 @ 19:29:06 #103
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_11714831
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 19:23 schreef Rano het volgende:
Volgens E-Plaza wordt Origins niet meer geproduceerd, dus wees er snel bij...
Oe! In dat geval ga ik hem zo maar ff halen dan.
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
pi_11719683
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 19:29 schreef Zooi het volgende:

[..]

Oe! In dat geval ga ik hem zo maar ff halen dan.

Zal ik wel doen jah
  zaterdag 12 juli 2003 @ 02:21:55 #105
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_11722254
Ik moet ook weer eens verder met FFVIII. Het net die Garden oorlog gehad.... zat ergens diep in de SeeD Garden en heb met master Norg gevochten
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_11723549
quote:
Geachte R.S. Abbink,

Hartelijk dank voor uw bestelling bij Future Zone Online.

Wij zullen uw bestelling zo snel mogelijk verwerken.

Mocht u niets gehoord hebben van ons, maar uw bestelling is niet binnen 24 uur aangekomen, wilt u dan zo vriendelijk zijn om contact met ons op te nemen?

Met vriendelijke groet,

Future Zone BV
For All Your Games and Accessories

Ik had dit bestelt:

- Final Fantasy IX (Hintboek)
- Final Fantasy Anthology (Hintboek)

Dit mailtje is van vorige week zaterdag Ik zal eens bellen

pi_11723612
Ik bel die losers, krijg ik een of andere flapdrol die net uit zijn bed is aan de lijn Ja, mijn collega heeft u een mailtje gestuurd met daarin dat het nog lang kon duren... Nooit gehad...

Ben nu de bestelling aan het annuleren. Mijn drie boeken bij DimPlus waren dinsdag al binnen

zaterdag 12 juli 2003 @ 11:02:58 #108
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_11723943
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 10:30 schreef Rano het volgende:
Ik bel die losers, krijg ik een of andere flapdrol die net uit zijn bed is aan de lijn Ja, mijn collega heeft u een mailtje gestuurd met daarin dat het nog lang kon duren... Nooit gehad...

Ben nu de bestelling aan het annuleren. Mijn drie boeken bij DimPlus waren dinsdag al binnen

Helaas heeft dimplus geen IX als hintboek liggen zag ik gisteren, maar ik moet zeggen dat ik altijd een dag later mijn bestelling heb gehad, ongeacht wat voor geks het was. Als ik tegenwoordig wat moet bestellen is het 99% zeker via hun.
pi_11723987
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 11:02 schreef Zooi het volgende:

[..]

Helaas heeft dimplus geen IX als hintboek liggen zag ik gisteren, maar ik moet zeggen dat ik altijd een dag later mijn bestelling heb gehad, ongeacht wat voor geks het was. Als ik tegenwoordig wat moet bestellen is het 99% zeker via hun.

Ik heb net gebeld, en ze hadden nog IX van piggyback en brady liggen. Ik heb gelijk die van Piggyback bestelt Dus bellen man!! Hij staat wel op de site, klik op Playstation, scroll helemaal naar beneden en dan zie je daar een plaatje van het hintboek van deel IX.

Bel anders, gaat sneller: 050-3129818. Aardige kerel! Prima zaak

zaterdag 12 juli 2003 @ 11:09:30 #110
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_11724014
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 11:07 schreef Rano het volgende:

[..]

Ik heb net gebeld, en ze hadden nog IX van piggyback en brady liggen. Ik heb gelijk die van Piggyback bestelt Dus bellen man!! Hij staat wel op de site, klik op Playstation, scroll helemaal naar beneden en dan zie je daar een plaatje van het hintboek van deel IX.

Bel anders, gaat sneller: 050-3129818. Aardige kerel! Prima zaak

Cool, zal zo nog eens kijken dan want ik had nog e.e.a. op mijn lijstje staan om te bestellen en wilde de hintboeken van VIII en IX ook graag daarin meenemen. Bedankt voor de tip. .
pi_11724131
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 11:09 schreef Zooi het volgende:

[..]

Cool, zal zo nog eens kijken dan want ik had nog e.e.a. op mijn lijstje staan om te bestellen en wilde de hintboeken van VIII en IX ook graag daarin meenemen. Bedankt voor de tip. .

Graag gedaan, damn ik ben echt blij... IX hintboek van piggy... IX is voor mij tot nu toe het beste deel, ik ben gisteren met FF7 begonnen, ik zit nu in de trein
pi_11726438
quote:
Square Enix spreekt

Square Enix heeft onlangs op hun eerste conferentie sinds de fusie, aangekondigd dat zij van plan zijn om hun verkopen te gaan verdubbelen in een periode van 3 á 4 jaar.

Zij hopen vooral te gaan scoren in de VS en Europa, en voor een deel in het online gebeuren.

Volgens Yoichi Wada, president van S-E, die het vorige ficale jaar afsloot met een ¤ 466.000.000 omzet, zijn de plannen om in de kortste keren een omzet te gaan realiseren van ¤ 901.000.000.

Grote verwachtingen dus aangezien zij met zulke cijfers één der grootste winstgevende developers zullen zijn, naast bijvoorbeeld Nintendo.

Online games zullen een belangrijk aandeel gaan vormen in Square Enix' strategie, en zij hopen dat een 25 % van de winstvoorspelling uit deze nieuwe markt zal komen.

De Online Sectie van S-E maakt nog steeds veel verlies, maar Final Fantasy XI wordt toch wel als een success gezien, met 250,000 geregistreerde gebruikers en 100,000 spelers die tegelijkertijd op het systeem zitten.

-----------------------------------------------------------------------
''Taking games online is not easy, we want to build on our experiences up until now and establish a bigger presence online.''
-----------------------------------------------------------------------

aldus Wada

Wada wil ook wat gaan doen aan de wat zwakke input van Square Enix op het Europese vlak. Hij meent zelfs dat het potentieël veel hoger ligt dan in Japan zelf.

Betekent dit eindelijk een goede Final Fantasy conversie van NTSC naar PAL waar we niet jaren op hoeven te wachten?

Ook werden er nog enkele games aangekondigd op de conferentie voor de PS2 :

*Final Fantasy XII : Lente 2004
*Dragon Quest VIII : Lente 2004
*Drag-on Dragoon
*All-Star Professional Wrestling III
*Hanjuku Hero VS 3D
*Final Fantasy XI plus add-on disc (voor USA en Europa).
*3 games die binnenkort zullen worden aangekondigd.

Kingdom Hearts 2 zit voorlopig nog in het slop wegens contractuele grappen met Disney, maar kan elk moment aangekondigd gaan worden.

Voor de rest zijn alleen Crystal Chronicles en Legend of Mana voor andere systemen dan de Ps2 in ontwikkeling (respectievelijk de GC en de GBA).

De Xbox krijgt dit jaar in ieder geval geen S-E titels. Er is eigenlijk ook nog helemaal niks in de planning bij S-E voor de Xbox.

Bron: GameMag
  zaterdag 12 juli 2003 @ 14:20:19 #113
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_11726616
pi_11726867
Zoiets bedoelde ik choc, maar dan voor dit... Soort van collage shit... Officieel lettertype... Gaat wel wat moois worden... Ben nu alleen op mijn werk
  zaterdag 12 juli 2003 @ 18:01:41 #115
56821 beyond_cool
Whosa numbah one now? LUIGI
pi_11729531
Nooit kopen bij Future Zone. Het zijn misschien niet onmiddellijk oplichters maar ze doen toch goed hun best. Het zijn mislukte oplichters dus ...
  zaterdag 12 juli 2003 @ 18:21:20 #116
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_11729866
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 14:20 schreef Chocobo het volgende:
De Nostalgie

Final Fantasy X Part 4

Final Fantasy X Part 5
[afbeelding]

Final Fantasy X Part 6
[afbeelding]

Ik krijg altijd een brok in mn keel als ik dat filmpje zie.
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
  zaterdag 12 juli 2003 @ 19:30:29 #117
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_11731234
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 18:01 schreef beyond_cool het volgende:
Nooit kopen bij Future Zone. Het zijn misschien niet onmiddellijk oplichters maar ze doen toch goed hun best. Het zijn mislukte oplichters dus ...
Vind het ook een pokkezaak.... baal er van dat het nu in een FF topic staat
  zaterdag 12 juli 2003 @ 23:46:37 #118
56821 beyond_cool
pi_11735832
Als het goed is kan FFgoodies trouwens nog vrij makkelijk aan Origins komen ...
  zondag 13 juli 2003 @ 00:47:15 #119
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_11737020
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 23:46 schreef beyond_cool het volgende:
Als het goed is kan FFgoodies trouwens nog vrij makkelijk aan Origins komen ...
Ik wordt gek van die FFgoodies spam,.... krijg mezelf niet van die klotemailing af. Automatische script werkt niet en mijn mails beantwoorden ze niet,... en maar kijken in de cunt etalage van ze
  zondag 13 juli 2003 @ 10:03:53 #120
56821 beyond_cool
pi_11740464
quote:
Op zondag 13 juli 2003 00:47 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik wordt gek van die FFgoodies spam,.... krijg mezelf niet van die klotemailing af. Automatische script werkt niet en mijn mails beantwoorden ze niet,... en maar kijken in de cunt etalage van ze

Van de mailing afraken is nochtans niet zo moeilijk
quote:
U ontvangt deze e-mail omdat u ingetekend heeft op onze mailing-list. Wilt u geen e-mails meer ontvangen via deze list, stuur dan een e-mail naar listserv@finalfantasygoodies.nl. De tekst van het mailtje mag alleen bestaan uit de woorden UNSUBSCRIBE news@finalfantasygoodies.nl. U wordt dan automatisch van de list afgehaald.
Je moet dus een mailtje zonder subject, zonder HTML encodering, in plain text dus (HTMLmail is evil) sturen naar listserv(a)finalfantasygoodies.nl en vervolgens UNSUBSCRIBE news(a)finalfantasygoodies.nl in de body zetten. Dat kan toch niet zo moeilijk zijn

Enneh, je moet dus geen mail sturen naar news(a)finalfantasygoodies.nl want dat is gewoon een robot. Mail naar anne(a)finalfantasygoodies.nl zal wel aankomen

pi_11740476
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 18:21 schreef nikanoru het volgende:

[..]

Ik krijg altijd een brok in mn keel als ik dat filmpje zie.

Het is inderdaad een supermooi filmpje... Echt heel mooi...
pi_11740592
Ik ben gisteren opnieuw begonnen met Final Fantasy VII (ik heb het spel nooit eerder echt goed gespeeld, een uurtje ofzo). Inmiddels 2,5 uur gespeeld. Ik heb net Aeris ontmoet. We gaan nu naar haar huis, nadat we ontsnapt zijn.
  zondag 13 juli 2003 @ 11:16:54 #123
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_11740942
quote:
Op zondag 13 juli 2003 10:28 schreef Rano het volgende:
Ik ben gisteren opnieuw begonnen met Final Fantasy VII (ik heb het spel nooit eerder echt goed gespeeld, een uurtje ofzo). Inmiddels 2,5 uur gespeeld. Ik heb net Aeris ontmoet. We gaan nu naar haar huis, nadat we ontsnapt zijn.
  zondag 13 juli 2003 @ 11:49:16 #124
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_11741215
quote:
Op zondag 13 juli 2003 10:28 schreef Rano het volgende:
Geniet ze! .
pi_11741398
quote:
Op zondag 13 juli 2003 11:16 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik heb 2 jaar geleden een PSone gekocht, omdat ie niet zo duur meer was. Toen was ik tegen mijn zwager aan het opscheppen dat ik Final Fantasy 9 had gekocht (hij zei dat dat een gaaf spel was) en dat had ik dus niet gedaan. Hij wilde het spel graag zien, dus moest ik het wel kopen. 140 gulden toen nog Spel gekocht, nooit gespeeld. Een half jaar later gingen mijn vriendin en ik op vakantie en de PSone ging mee (voor het geval dat het ging regenen) samen met een paar Crash games en Final Fantasy 9. Zij ging Final Fantasy 9 spelen en was helemaal verslaafd, toen moest ik het ook proberen en ja hoor, ik ook verslaafd. Wat een vet spel!! Daarna heb ik zo snel mogelijk alle andere delen gekocht. Dus ik ken Final Fantasy nog maar 2 jaar. Maar ik hoor van iedereen dat FF7 het vetst is, dus die moet ik wel gespeeld hebben. Maar door de aankoop van mijn PS2 en de grafische pracht van FFX ben ik FF7 een beetje vergeten

Ik heb trouwens ook het artbook van FF9 Aanrader voor alle fans!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')