quote:Heb hem zelf ook niet meer gespeeld wat eigenlijk wel zonde is.
Op dinsdag 8 juli 2003 19:08 schreef Zooi het volgende:
Ik heb nog steeds niet mijn handen kunnen leggen op KH..
quote:Same here
Op dinsdag 8 juli 2003 20:54 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Heb hem zelf ook niet meer gespeeld wat eigenlijk wel zonde is.
quote:Ik kan wel met Lulu spelen.
Op zondag 6 juli 2003 19:42 schreef Zooi het volgende:[..]
Yuna roelt zeker, net als Lulu en Rikku, maar dan wel om naar te kijken en niet om mee te spelen.
.
Zit zelf te twijfelen wat de volgende na X wordt, 8/9 of 6.
En ja de kwaliteit is wat minder.
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 22:24 schreef nikanoru het volgende:[..]
Ik kan wel met Lulu spelen.
..........
En ja de kwaliteit is wat minder.
en was was 't wat, of is ze een beetje stijf
Aantal dingen vond ik wel beter dan VII (omdat dit voor mij momenteel de enige versie is om mee te kunnen vergelijken) en een aantal dingen toch wel wat minder.
Hoewel het verhaal zich wat sloom ontwikkeld en zeker in het begin er veel momenten tussen zitten die toch wel akelig lang zijn om naar te moeten kijken, wordt het na mate het einde dichterbij komt steeds mooier en goed uitgedacht.
Raar om toch altijd weer te denken dat je het verhaal snapt en het uiteindelijk toch weer een compleet andere wending neemt. Minpunt: De langzame opbouw van het verhaal in het begin. Pluspunt: de uber graphics en prachtige omgevingen.
Het gewone turnbased attacken vond ik wel een verademing. Gewoon niet op tijd, maar op beurt geef toch iets meer rust en nodigd uit om soms goed na te kunnen denken over een te volgen strategie.
Ik miste het materia systeem! De vrijheid en mogelijkheid om creatief met combinaties om te gaan vond ik toch wel een van de sterke punten van VII, en hoewel een sphrere grid ook wel heel mooi werkt, haalt het toch niet helemaal.
Verder: . FF X
. Het einde was ontzettend cool, hoewel ik de laatste loodjes er naar toe wel erg lang vond duren.
Totale speeltijd: ca. 38 uur.
Ik heb besloten rond de 110 uur dat het wel leuk geweest was, en kon niet meer wachten om Sin te lijf te gaan..
Nadeel is wel dat het dan super-easy is om alle volgende monsters en bosses te verslaan..
Ik vond het einde erg tof maar ook een "NEEEEEEEE"-moment, waardoor je niet kan wachten tot X-2
Ik heb daar tevens de FF:Anthology guiode besteld.
quote:'t heerst zeer zeker ^_^
Op woensdag 9 juli 2003 16:43 schreef beyond_cool het volgende:
Kingdom Hearts heerscht echt hoor. Het is zo'n goed verhaal, zo'n leuke setting met al die Disney figuren. Amen.
quote:Eigenlijk nog geen idee. Heb 1/2, 4/5/6, 8 en 9 nog liggen.
Op woensdag 9 juli 2003 16:45 schreef chibibo het volgende:
En Zooi, weet je al wat je volgende FF wordt?
6
Alles tot en met 5 lijkt me meer iets om te spelen uit nostalgie. .
quote:^_^ <-- Koreaans voor beginners = Happy.
Op woensdag 9 juli 2003 16:50 schreef Priss het volgende:[..]
't heerst zeer zeker ^_^
als ze nou FF7 zo Remaken ben ik al happy [edit: in die stijl ongeveer, de FF7 crew daarin is)
Ontopic: Als er FF7 chars in zitten dan moet KH er zeker gaan komen, zal dit weekend eens kijken waar hij nog te koop is. Wellicht dat dat een leuk project is tussen de FF break door.
quote:oh mede zeeuw???
Op woensdag 9 juli 2003 17:27 schreef Zooi het volgende:[..]
^_^ <-- Koreaans voor beginners = Happy.
.
Je moet maar eens een overzichtje maken, mede zeeuw..
Ontopic: Als er FF7 chars in zitten dan moet KH er zeker gaan komen, zal dit weekend eens kijken waar hij nog te koop is. Wellicht dat dat een leuk project is tussen de FF break door.
quote:[geheel offtopic]
Op woensdag 9 juli 2003 18:40 schreef Priss het volgende:[..]
oh mede zeeuw???
hmmm check www.finalfantastgoodies.nl
misschien dat ze daar wat hebben
Jup, Terneuzen hier.
[/geheel offtopic]
quote:maar 't is wel een leuke site
Op donderdag 10 juli 2003 11:20 schreef beyond_cool het volgende:
http://www.finalfantasygoodies.nl , finalfantastgoodies.nl zal niet veel opleveren
quote:Ik heb er wel aardige dingen gekocht: FF VII voor de PSX, FF III voor de SNES en FF Legend II voor de GB
Op donderdag 10 juli 2003 17:20 schreef Priss het volgende:[..]
maar 't is wel een leuke site
ze hebben wel niet erg veel, maar er zit af en toe WEL wat interessants tussen zitten
Mijn FF topi 3 zeg maar
quote:Tja, de interessante spullen zijn helaas zeldzaam en erg duur, over het algemeen...
ze hebben wel niet erg veel, maar er zit af en toe WEL wat interessants tussen zitten
quote:Ik wil nog steeds dat cactuar-shirt hebben.
Op vrijdag 11 juli 2003 12:10 schreef chibibo het volgende:[..]
Tja, de interessante spullen zijn helaas zeldzaam en erg duur, over het algemeen...
quote:Ik ook! En die sabotender-gitaar! En de Highwind! En Cloud op z'n Hardy Daytona! En die Materia Collection!
Ik wil nog steeds dat cactuar-shirt hebben.
Ach, in ieder geval heb ik bijna alle CD's van deel 1 t/m 7, da's al iets.
quote:Je weet 't nooit. Als er Hello Kitty vibrators zijn, vind ik een FF sticker niet te veel gevraagd.
En een grote sticker voor op mn achterruit maar die zal ik zelf moeten laten maken denk ik.
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 15:27 schreef chibibo het volgende:[..]
Ik ook! En die sabotender-gitaar! En de Highwind! En Cloud op z'n Hardy Daytona! En die Materia Collection!
Vooral die Highwind en de Materia collection zijn erg gaaf !
Ik heb dus alle verkrijgbare versies van Final Fantasy op de PSone/2 origineel Ik ben echt heel blij!!
Tevens heb ik gisteren de official strategy guides van Final Fantasy Origins, VII en VIII binnen Nice......
quote:Way to go! Ik moet zelf ook nog origins halen voor de heb.
Op vrijdag 11 juli 2003 18:41 schreef Rano het volgende:
Ik heb vandaag mijn collectie compleet gemaakt. Ik had al FF: Anthology, FF VI, FF VII, FF VIII, FF IX en FF X. Vandaag Origins gekocht. Ik ging toevallig een 2e hands winkel in, ff kijken bij de PS spellen. Daar lag voor ¤7,50 FF VIII 2e hands zonder krassen, het origineel (ik heb de Platinum versie). Gelijk gekocht!! Nieuw cd-hoesje en het is alsof ie net nieuw is.Ik heb dus alle verkrijgbare versies van Final Fantasy op de PSone/2 origineel
Ik ben echt heel blij!!
Tevens heb ik gisteren de official strategy guides van Final Fantasy Origins, VII en VIII binnen
Nice......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |