quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lelijke cover zeg
quote:Ieder zijn smaak dan maar toch ?
Op zaterdag 5 juli 2003 14:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Veel te druk, tis geen fucking manga ook
Ben je nu beig met VIII ?
quote:Ik vind hem juist wel uber, eerlijk gezegd.
Op zaterdag 5 juli 2003 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lelijke cover zeg
quote:Missile base net gedaan
Op zaterdag 5 juli 2003 14:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Das waarBen je nu beig met VIII ?
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 15:34 schreef Zooi het volgende:[..]
Ik vind hem juist wel uber, eerlijk gezegd.
quote:Ah,...
Op zaterdag 5 juli 2003 17:05 schreef Ker_Plunk het volgende:
Cover heersthad hem als icon.
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 17:19 schreef Chocobo het volgende:[..]
[..]Ah,...
mannen met verstand van FF
Ik dat laatste...
quote:Ik vind 7 erg cool maar de stijl van 8 spreekt me ook aan. De fijnste tijd vind ik altijd de mid century tijden,... je weet wel,...als je bv net de stoommachine hebben uitgevonden enzo... maar das alleen bij 6 en 9....
Op zaterdag 5 juli 2003 22:57 schreef Rano het volgende:
Welke FF stijl vinden jullie eigenlijk leuker? De realistische stijl van 8 en 10 of de meer cartoonigere stijl van 7 & 9?Ik dat laatste...
Door dit topic kreeg ik weer kriebels en ben ik vanaf vandaag toch weer aan de gang gegaan met de site. Het wordt een Nederlandstalige site (Engelstalige zijn er genoeg, bijna te veel) en voorlopig ben ik van plan om FF7, FF8, FF9 en FF10 te coveren. De rest komt later wel.
Ik heb ff een enterpagina gemaakt: http://www.planetspira.com
quote:Prima start iig,.. lekker rustig,.. strak en uitnodigend en de juiste font
Op zaterdag 5 juli 2003 23:48 schreef Rano het volgende:
Ik was vorig jaar van plan om een Final Fantasy site te maken. Daarom had ik het domein planetspira.com geregistreerd. Eigenlijk helemaal niets meer mee gedaan.Door dit topic kreeg ik weer kriebels en ben ik vanaf vandaag toch weer aan de gang gegaan met de site. Het wordt een Nederlandstalige site (Engelstalige zijn er genoeg, bijna te veel) en voorlopig ben ik van plan om FF7, FF8, FF9 en FF10 te coveren. De rest komt later wel.
quote:Hehe
Op zaterdag 5 juli 2003 23:54 schreef Chocobo het volgende:[..]
Prima start iig,.. lekker rustig,.. strak en uitnodigend en de juiste font
quote:Mooi. Stijlvol en rustig.
Op zaterdag 5 juli 2003 23:48 schreef Rano het volgende:
Ik was vorig jaar van plan om een Final Fantasy site te maken. Daarom had ik het domein planetspira.com geregistreerd. Eigenlijk helemaal niets meer mee gedaan.Door dit topic kreeg ik weer kriebels en ben ik vanaf vandaag toch weer aan de gang gegaan met de site. Het wordt een Nederlandstalige site (Engelstalige zijn er genoeg, bijna te veel) en voorlopig ben ik van plan om FF7, FF8, FF9 en FF10 te coveren. De rest komt later wel.
quote:En 5, 4, 3, 2 en 1.
Op zaterdag 5 juli 2003 23:03 schreef Chocobo het volgende:
Ik vind 7 erg cool maar de stijl van 8 spreekt me ook aan. De fijnste tijd vind ik altijd de mid century tijden,... je weet wel,...als je bv net de stoommachine hebben uitgevonden enzo... maar das alleen bij 6 en 9....
quote:De delen voor III (6) heb ik nooit gespeeld,... dat was toen grafisch een te grote stap terug voor me
Op zondag 6 juli 2003 02:43 schreef chibibo het volgende:[..]
En 5, 4, 3, 2 en 1.
quote:Hehe
Op zondag 6 juli 2003 05:22 schreef Ker_Plunk het volgende:
PlanetSpira??Was jij vorig jaar niet Wakka(account)?
Eniewee... Het verhaal wordt steeds beter, steeds minder saaie momenten en wow! wat zijn de movies tussendoor zo godlike mooi!
quote:*PETS*
Op zondag 6 juli 2003 18:39 schreef Zooi het volgende:
want ik vind het eigenlijk helemaal niet leuk om als chickie te spelen.
Yuna roelt
Ik moet wel zeggen dat je me lekker maakt,........ ben nu bijna op cd 3 met FFVIII maar ik weet NU al dat ik hierna FFX weer ga doen. Die stem van Tidus vind ik zo cool
Ik ga nu richting Esthar was echt vergeten hoe cool deel 8 is
quote:Yuna roelt zeker, net als Lulu en Rikku, maar dan wel om naar te kijken en niet om mee te spelen.
Op zondag 6 juli 2003 19:27 schreef Chocobo het volgende:[..]
*PETS*
Yuna roelt
![]()
Ik moet wel zeggen dat je me lekker maakt,........ ben nu bijna op cd 3 met FFVIII maar ik weet NU al dat ik hierna FFX weer ga doen. Die stem van Tidus vind ik zo cool
Ik ga nu richting Esthar
was echt vergeten hoe cool deel 8 is
Zit zelf te twijfelen wat de volgende na X wordt, 8/9 of 6.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |