En wederom is het tijd voor een Final Fantasy topic! Voorlopig is het nog stil op het Final Fantasy front, maar op korte termijn staan er enkele nieuwe games op stapel. Deze staan hieronder beschreven:
Final Fantasy X2 (PS2).
Het vervolg op Final Fantasy X.
In FFX-2 speel je met hoofdpersoon Yuna die op zoek gaat naar haar verloren liefde Tidus. Twee jaar na het einde van FFX krijgt Yuna info door dat Tidus er nog (of weer) is en ergens gevangen wordt gehouden. Samen met Rikku en nieuwkomer Paine besluit ze dan op zoek te gaan. Dit doen ze under-cover en als een partij "Sphere hunters": Kamome-Dan.
Final Fantasy: Crystal Chronicles (GC)
Dit Wordt sinds tijden weer de eerste FF voor een Nintendo console, Cube eigenaren zullen er erg blij mee zijn. Het spel valt buiten de normale reeks, net zoals eerder de Final Fantasy Legends (3 delen) op de gameboy en Final Fantasy Mystic Quest op de SNES. FF:CC zal meer cutesy zijn dan andere Final Fantasies, de stijl van de karakters komt nog het meeste in de buurt van Final Fantasy IX. Tevens zal het spel gebruik maken van de GBA-GC linkup, maar er is nog niet bekend hoe of wat.
Final Fantasy: Advance Tactics (GBA)
Dit wordt een remake van FF Tactics die al eerder op de PSX is verschenen maar dan voor GBA. Het is een turnbased strategie game, gebaseerd op Final Fantasy!
Final Fantasy XII
Er is nog weinig bekend over deze game behalve de teaser poster.
En uiteraard blijven we allemaal de klassieke Final Fantasy games spelen, waarbij naar mijn mening Final Fantasy VII toch wel de beste blijft. .,
.,
.
Oude, en orginele FF 7 advertenties:
[Duidelijke verwijzing naar N64 cartridges]:
Interessante Links:
Final Fantasy Info:
Algemene RPG info:
Merchandise:
En ik wil dit hemd! .
Links naar vorige delen:
Ohw ja, er was ook nog een Film .
OP met dank aan Strolie, Notorious_Roy en Zooi. .
Edit: Even FF7 pics op eigen server gezet, i.v.m. traag laden.
[Dit bericht is gewijzigd door Zooi op 05-07-2003 01:41]
Het blijft soms wat langdradig, maar het verhaal begint steeds beter en beter te worden.Farplane vond ik enorm roelen en flirten met lulu heeft me ook al geen zak opgeleverd. .
Final Fantasy .
quote:Die ziet er ook wel erg serieus uit ja.
Op zaterdag 5 juli 2003 01:40 schreef Poogie het volgende:
Ik krijg die droplul van een SEYMOUR FLUX / MORTIORCHIS nog steeds niet verslagen, heb het al zo vaak en vaak en vaak geprobeerd, en krijg hem maar nie verslagen, gewoon om depri van te worden
Alleen al voor de vormgeving zou je zo'n boek moeten aanschaffen.
quote:Ik heb hem ook, fantastisch boek!
Op zaterdag 5 juli 2003 10:26 schreef Rano het volgende:
Ik heb laatst een hintboek voor FF10 aangeschaft, wat gaaf zeg! Elk monster staat er in, een complete walktrough, wapens alles! Van piggyback.Alleen al voor de vormgeving zou je zo'n boek moeten aanschaffen.
quote:Jup.
Op zaterdag 5 juli 2003 10:36 schreef Rano het volgende:
Final Fantasy Anthology is toch deel 4 & 5?
Ik heb zelf ook een hintboek voor VII en X liggen hier. Zo fantastisch mooi. Persoonlijk vind ik het zelfs een aanvulling op de game zelf, omdat je toch (ik althans wel) veel na zit te zoeken, na zit te lezen, dingen beter begrijpt, etc.
Als ik klaar ben met X en aan een van de andere delen zou beginnen dan gaat daarvoor zeker ook een hintboek besteld worden.
quote:tis te proberen...
Op zaterdag 5 juli 2003 01:43 schreef Zooi het volgende:[..]
Die ziet er ook wel erg serieus uit ja.
Als je wil, kan ik wel even een stukje van mijn guide overtypen, wellicht dat het helpt?
quote:Ik zal het vanmiddag even inscannen, dan moet je maar zien of je er je voordeel mee kan doen.
Op zaterdag 5 juli 2003 10:49 schreef Poogie het volgende:[..]
tis te proberen...
maar tis gewoon telkens dat ik dood ga doordat ie eerst zo'n truckje doet met z'n zwaarden, dan zijn er meestal 2 dood ofso, en daarna doet ie meteen zo'n instant dead spell en dan is de 3e ook dood, en ik heb dus geen tijd om de ander weer levend te maken
quote:Bij mij is het deel 5 en 6...deel 4 zit gebundeld met Chrono Trigger. Maar dat zal wel zijn omdat het import is.
Op zaterdag 5 juli 2003 10:36 schreef Rano het volgende:
Final Fantasy Anthology is toch deel 4 & 5?
Bij FZ:
Is dit het hintboek voor deel 4 & 5? Weet iemand dit? Ik kan het er namelijk niet echt van afleiden...
quote:oki thnx
Op zaterdag 5 juli 2003 11:02 schreef Zooi het volgende:[..]
Ik zal het vanmiddag even inscannen, dan moet je maar zien of je er je voordeel mee kan doen.
.
quote:Ik vind Lulu ook geil
Op zaterdag 5 juli 2003 01:30 schreef Zooi het volgende:
Farplane vond ik enorm roelen en flirten met lulu heeft me ook al geen zak opgeleverd..
Final Fantasy
.
quote:De hintboeken zijn Amerikaans, en daar is Anthology deel 5 en 6.
Op zaterdag 5 juli 2003 11:20 schreef Rano het volgende:
Ik heb FF: Anthology en dat is FF4&5. FF6 is apart met FFX dvd. Maar ik vroeg het eigenlijk vanwege het hintboekBij FZ:
Is dit het hintboek voor deel 4 & 5? Weet iemand dit? Ik kan het er namelijk niet echt van afleiden...
Maar als je bij Futurezone besteld hoor je er NIX meer van... Ik kreeg alleen een bevestiging dat ik het besteld had, verder nix...
Geen betalings gegevens oid. En geen reacties op mijn mails...
Succes. .
Beetje schuin gescanned omdat het boek nogal dik is, maar denk dat het wel goed leesbaar is zo. Klik ff voor een extra grote versie.
quote:Bij deze boss heb ik erg veel baat gehad bij de Boss FAQ op http://www.gamefaqs.com. Persoonlijk vond ik dit ook de meest lastige boss uit heel Final Fantasy X.
Op zaterdag 5 juli 2003 01:40 schreef Poogie het volgende:
Ik krijg die droplul van een SEYMOUR FLUX / MORTIORCHIS nog steeds niet verslagen, heb het al zo vaak en vaak en vaak geprobeerd, en krijg hem maar nie verslagen, gewoon om depri van te worden
Succes!
quote:Ik heb deel 10 van piggyback, die van Brady vond ik minder mooi...
Op zaterdag 5 juli 2003 12:54 schreef Ker_Plunk het volgende:
Heb zelf de hintboeken van VII, IX & X.
VII is nog van Brady games als ik het goed heb, nl versie was niet uitgebracht.Van VIII staat ergens in een magazine van mij...
quote:Piggyback is prachtig
Op zaterdag 5 juli 2003 13:17 schreef Rano het volgende:[..]
Ik heb deel 10 van piggyback, die van Brady vond ik minder mooi...
FFVIII heb ik van Bradygames en FFVII heb ik van zowel Bradygames als Versus books,......... De Versus versie heeeerst
Versus ken ik niet Choco? Linkje ?
quote:Dit is DE guide
Op zaterdag 5 juli 2003 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Versus ken ik niet Choco? Linkje ?
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lelijke cover zeg
quote:Ieder zijn smaak dan maar toch ?
Op zaterdag 5 juli 2003 14:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Veel te druk, tis geen fucking manga ook
Ben je nu beig met VIII ?
quote:Ik vind hem juist wel uber, eerlijk gezegd.
Op zaterdag 5 juli 2003 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lelijke cover zeg
quote:Missile base net gedaan
Op zaterdag 5 juli 2003 14:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Das waarBen je nu beig met VIII ?
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 15:34 schreef Zooi het volgende:[..]
Ik vind hem juist wel uber, eerlijk gezegd.
quote:Ah,...
Op zaterdag 5 juli 2003 17:05 schreef Ker_Plunk het volgende:
Cover heersthad hem als icon.
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 17:19 schreef Chocobo het volgende:[..]
[..]Ah,...
mannen met verstand van FF
Ik dat laatste...
quote:Ik vind 7 erg cool maar de stijl van 8 spreekt me ook aan. De fijnste tijd vind ik altijd de mid century tijden,... je weet wel,...als je bv net de stoommachine hebben uitgevonden enzo... maar das alleen bij 6 en 9....
Op zaterdag 5 juli 2003 22:57 schreef Rano het volgende:
Welke FF stijl vinden jullie eigenlijk leuker? De realistische stijl van 8 en 10 of de meer cartoonigere stijl van 7 & 9?Ik dat laatste...
Door dit topic kreeg ik weer kriebels en ben ik vanaf vandaag toch weer aan de gang gegaan met de site. Het wordt een Nederlandstalige site (Engelstalige zijn er genoeg, bijna te veel) en voorlopig ben ik van plan om FF7, FF8, FF9 en FF10 te coveren. De rest komt later wel.
Ik heb ff een enterpagina gemaakt: http://www.planetspira.com
quote:Prima start iig,.. lekker rustig,.. strak en uitnodigend en de juiste font
Op zaterdag 5 juli 2003 23:48 schreef Rano het volgende:
Ik was vorig jaar van plan om een Final Fantasy site te maken. Daarom had ik het domein planetspira.com geregistreerd. Eigenlijk helemaal niets meer mee gedaan.Door dit topic kreeg ik weer kriebels en ben ik vanaf vandaag toch weer aan de gang gegaan met de site. Het wordt een Nederlandstalige site (Engelstalige zijn er genoeg, bijna te veel) en voorlopig ben ik van plan om FF7, FF8, FF9 en FF10 te coveren. De rest komt later wel.
quote:Hehe
Op zaterdag 5 juli 2003 23:54 schreef Chocobo het volgende:[..]
Prima start iig,.. lekker rustig,.. strak en uitnodigend en de juiste font
quote:Mooi. Stijlvol en rustig.
Op zaterdag 5 juli 2003 23:48 schreef Rano het volgende:
Ik was vorig jaar van plan om een Final Fantasy site te maken. Daarom had ik het domein planetspira.com geregistreerd. Eigenlijk helemaal niets meer mee gedaan.Door dit topic kreeg ik weer kriebels en ben ik vanaf vandaag toch weer aan de gang gegaan met de site. Het wordt een Nederlandstalige site (Engelstalige zijn er genoeg, bijna te veel) en voorlopig ben ik van plan om FF7, FF8, FF9 en FF10 te coveren. De rest komt later wel.
quote:En 5, 4, 3, 2 en 1.
Op zaterdag 5 juli 2003 23:03 schreef Chocobo het volgende:
Ik vind 7 erg cool maar de stijl van 8 spreekt me ook aan. De fijnste tijd vind ik altijd de mid century tijden,... je weet wel,...als je bv net de stoommachine hebben uitgevonden enzo... maar das alleen bij 6 en 9....
quote:De delen voor III (6) heb ik nooit gespeeld,... dat was toen grafisch een te grote stap terug voor me
Op zondag 6 juli 2003 02:43 schreef chibibo het volgende:[..]
En 5, 4, 3, 2 en 1.
quote:Hehe
Op zondag 6 juli 2003 05:22 schreef Ker_Plunk het volgende:
PlanetSpira??Was jij vorig jaar niet Wakka(account)?
Eniewee... Het verhaal wordt steeds beter, steeds minder saaie momenten en wow! wat zijn de movies tussendoor zo godlike mooi!
quote:*PETS*
Op zondag 6 juli 2003 18:39 schreef Zooi het volgende:
want ik vind het eigenlijk helemaal niet leuk om als chickie te spelen.
Yuna roelt
Ik moet wel zeggen dat je me lekker maakt,........ ben nu bijna op cd 3 met FFVIII maar ik weet NU al dat ik hierna FFX weer ga doen. Die stem van Tidus vind ik zo cool
Ik ga nu richting Esthar was echt vergeten hoe cool deel 8 is
quote:Yuna roelt zeker, net als Lulu en Rikku, maar dan wel om naar te kijken en niet om mee te spelen.
Op zondag 6 juli 2003 19:27 schreef Chocobo het volgende:[..]
*PETS*
Yuna roelt
![]()
Ik moet wel zeggen dat je me lekker maakt,........ ben nu bijna op cd 3 met FFVIII maar ik weet NU al dat ik hierna FFX weer ga doen. Die stem van Tidus vind ik zo cool
Ik ga nu richting Esthar
was echt vergeten hoe cool deel 8 is
Zit zelf te twijfelen wat de volgende na X wordt, 8/9 of 6.
quote:VIII
Op zondag 6 juli 2003 19:42 schreef Zooi het volgende:[..]
Yuna roelt zeker, net als Lulu en Rikku, maar dan wel om naar te kijken en niet om mee te spelen.
.
Zou FFX-2 dan wel wat voor je zijn ?
quote:Geen idee. Misschien dat als ik me er vooraf op in stel, dat het dan wel leuk is. Bij Tombraider zou ik ook niet ineens als een vent willen spelen.
Op zondag 6 juli 2003 19:43 schreef Chocobo het volgende:[..]
VIII
![]()
Zou FFX-2 dan wel wat voor je zijn ?
quote:Laat Poogie het maar niet horen...
Op zondag 6 juli 2003 22:57 schreef Zooi het volgende:
Pfff, heb net een potje staan vechten met seymour flux, en ben er eindelijk voorbij. Pittig manneke hoor.
Cloud heeft net zijn ware ik ontdekt
Dit spel heerst echt aan alle kanten.
* Eazzz speelt snel weer verder
quote:
Op maandag 7 juli 2003 00:59 schreef Eazzz het volgende:
OMGCloud heeft net zijn ware ik ontdekt
Dit spel heerst echt aan alle kanten.
* Eazzz speelt snel weer verder
Iedereen druk aan het gamen..
MOOI!
Ben nu zelf bezig met IX, erg toppie!
Ben in Chocobo Forest geweest, lachuh
Ga nu op weg naar (? moeilijke naam ?), ff helpen met die oorlog daar..
Krijg nu alweer de kriebels, doe um net uit
quote:JA ,...........
Op maandag 7 juli 2003 08:28 schreef PhaE het volgende:
Hehhehe..Ben in Chocobo Forest geweest, lachuh
Final Fantasy IX
quote:ow jij had hem dus ook nog niet eerder verslagen? nou ik ben nou maar eerst ff wa dingen aan het leren, misschien dat ik daarna wel wat verder kom..want met de dingen die ik nu kan haal ik hem gewoon nie
Op zondag 6 juli 2003 22:57 schreef Zooi het volgende:
Pfff, heb net een potje staan vechten met seymour flux, en ben er eindelijk voorbij. Pittig manneke hoor.
quote:Gewoon een paar uur flink heen en weer lopen daar. Het is de ultime levelplaats vind ik. Je kunt geen twee stappen doen, of er zitten weer 3 monsters te hijgen in je nek.
Op maandag 7 juli 2003 16:50 schreef Poogie het volgende:[..]
ow jij had hem dus ook nog niet eerder verslagen? nou ik ben nou maar eerst ff wa dingen aan het leren, misschien dat ik daarna wel wat verder kom..want met de dingen die ik nu kan haal ik hem gewoon nie
quote:FF IX heeft zeker een mooi einde maar het is voor mij de Final Fantasy die me het minst bij blijft. FF VII is voor mij toch wel het geweest, de haat woede en de wraak in dat verhaal zijn zo gruwelijk weergegeven
Op maandag 7 juli 2003 15:54 schreef LuQas het volgende:
Ik heb zojuist Final Fantasy IX voor de tweede keer uitgespeeld en ik hield het (weer) niet droog. Wat een fantastische finale en ontknoping. Wat mij betreft verreweg het mooiste einde ooit (onder voorbehoud, want ik moet deel X nog spelen).Final Fantasy IX
quote:FF3, was dat een leuk deel?
Square Enix announced they are currently examining the sale decisions of Final Fantasy III. The game was originally scheduled to release on WonderSwan Color, Square Enix mentioned that are interested in porting the game to GameBoy Advance.Bron: www.evilavatar.com
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 14:31 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dit is DE guide
quote:ik wil best wel helpen op dat gebied
Op zondag 6 juli 2003 00:11 schreef Rano het volgende:[..]
Hehe
Thnx... Nu nog inhoud
quote:heb je wel door HOE dubbelzinnig dat klinkt
Yuna roelt zeker, net als Lulu en Rikku, maar dan wel om naar te kijken en niet om mee te spelen.
.
zo dat was mijn update weer voor van het afgelopen weekend
zie jullie later weer heren, dames....
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 09:25 schreef Priss het volgende:
heb je wel door HOE dubbelzinnig dat klinkt![]()
quote:Kingdom Hearts is idd fantastisch
Op dinsdag 8 juli 2003 09:25 schreef Priss het volgende:
ben een poosje weg geweest ^_^ (kingdom hearts....is zo schattig)
quote:Ik kan Sephiroth niet aan, en das eigenlijk ook wel terecht
Op dinsdag 8 juli 2003 12:13 schreef Priss het volgende:
Chocobo:
topic niet gezien
dat spel is zo vet,
ik kan alleen Sephy niet verslaan in Olympus arena >.<
zelf in een ander spel blijft 't een taaie kerel
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 09:08 schreef Strolie75 het volgende:[..]
FF3, was dat een leuk deel?
Eindelijk !
quote:En ut kan ook niet door me strot dat die fucking homo van een Hercules Cloud heeft 'gered' ...kutnicht.
Op dinsdag 8 juli 2003 12:50 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik kan Sephiroth niet aan, en das eigenlijk ook wel terecht
quote:FF3: de basis van het job system!
Op dinsdag 8 juli 2003 09:08 schreef Strolie75 het volgende:
FF3, was dat een leuk deel?
P.S. Ik vond 'em leuk.
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 19:08 schreef Zooi het volgende:
Ik heb nog steeds niet mijn handen kunnen leggen op KH..
quote:Heb hem zelf ook niet meer gespeeld wat eigenlijk wel zonde is.
Op dinsdag 8 juli 2003 19:08 schreef Zooi het volgende:
Ik heb nog steeds niet mijn handen kunnen leggen op KH..
quote:Same here
Op dinsdag 8 juli 2003 20:54 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Heb hem zelf ook niet meer gespeeld wat eigenlijk wel zonde is.
quote:Ik kan wel met Lulu spelen.
.
En ja de kwaliteit is wat minder.
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 22:24 schreef nikanoru het volgende:[..]
Ik kan wel met Lulu spelen.
..........
En ja de kwaliteit is wat minder.
en was was 't wat, of is ze een beetje stijf
Aantal dingen vond ik wel beter dan VII (omdat dit voor mij momenteel de enige versie is om mee te kunnen vergelijken) en een aantal dingen toch wel wat minder.
Hoewel het verhaal zich wat sloom ontwikkeld en zeker in het begin er veel momenten tussen zitten die toch wel akelig lang zijn om naar te moeten kijken, wordt het na mate het einde dichterbij komt steeds mooier en goed uitgedacht.
Raar om toch altijd weer te denken dat je het verhaal snapt en het uiteindelijk toch weer een compleet andere wending neemt. Minpunt: De langzame opbouw van het verhaal in het begin. Pluspunt: de uber graphics en prachtige omgevingen.
Het gewone turnbased attacken vond ik wel een verademing. Gewoon niet op tijd, maar op beurt geef toch iets meer rust en nodigd uit om soms goed na te kunnen denken over een te volgen strategie.
Ik miste het materia systeem! De vrijheid en mogelijkheid om creatief met combinaties om te gaan vond ik toch wel een van de sterke punten van VII, en hoewel een sphrere grid ook wel heel mooi werkt, haalt het toch niet helemaal.
Verder: . FF X
. Het einde was ontzettend cool, hoewel ik de laatste loodjes er naar toe wel erg lang vond duren.
Totale speeltijd: ca. 38 uur.
Ik heb besloten rond de 110 uur dat het wel leuk geweest was, en kon niet meer wachten om Sin te lijf te gaan..
Nadeel is wel dat het dan super-easy is om alle volgende monsters en bosses te verslaan..
Ik vond het einde erg tof maar ook een "NEEEEEEEE"-moment, waardoor je niet kan wachten tot X-2
Ik heb daar tevens de FF:Anthology guiode besteld.
quote:'t heerst zeer zeker ^_^
Op woensdag 9 juli 2003 16:43 schreef beyond_cool het volgende:
Kingdom Hearts heerscht echt hoor. Het is zo'n goed verhaal, zo'n leuke setting met al die Disney figuren. Amen.
quote:Eigenlijk nog geen idee. Heb 1/2, 4/5/6, 8 en 9 nog liggen.
Op woensdag 9 juli 2003 16:45 schreef chibibo het volgende:
En Zooi, weet je al wat je volgende FF wordt?
6
Alles tot en met 5 lijkt me meer iets om te spelen uit nostalgie. .
quote:^_^ <-- Koreaans voor beginners = Happy.
Op woensdag 9 juli 2003 16:50 schreef Priss het volgende:[..]
't heerst zeer zeker ^_^
als ze nou FF7 zo Remaken ben ik al happy [edit: in die stijl ongeveer, de FF7 crew daarin is)
Ontopic: Als er FF7 chars in zitten dan moet KH er zeker gaan komen, zal dit weekend eens kijken waar hij nog te koop is. Wellicht dat dat een leuk project is tussen de FF break door.
quote:oh mede zeeuw???
Op woensdag 9 juli 2003 17:27 schreef Zooi het volgende:[..]
^_^ <-- Koreaans voor beginners = Happy.
.
Je moet maar eens een overzichtje maken, mede zeeuw..
Ontopic: Als er FF7 chars in zitten dan moet KH er zeker gaan komen, zal dit weekend eens kijken waar hij nog te koop is. Wellicht dat dat een leuk project is tussen de FF break door.
quote:[geheel offtopic]
Op woensdag 9 juli 2003 18:40 schreef Priss het volgende:[..]
oh mede zeeuw???
hmmm check www.finalfantastgoodies.nl
misschien dat ze daar wat hebben
Jup, Terneuzen hier.
[/geheel offtopic]
quote:maar 't is wel een leuke site
Op donderdag 10 juli 2003 11:20 schreef beyond_cool het volgende:
http://www.finalfantasygoodies.nl , finalfantastgoodies.nl zal niet veel opleveren
quote:Ik heb er wel aardige dingen gekocht: FF VII voor de PSX, FF III voor de SNES en FF Legend II voor de GB
Op donderdag 10 juli 2003 17:20 schreef Priss het volgende:[..]
maar 't is wel een leuke site
ze hebben wel niet erg veel, maar er zit af en toe WEL wat interessants tussen zitten
Mijn FF topi 3 zeg maar
quote:Tja, de interessante spullen zijn helaas zeldzaam en erg duur, over het algemeen...
ze hebben wel niet erg veel, maar er zit af en toe WEL wat interessants tussen zitten
quote:Ik wil nog steeds dat cactuar-shirt hebben.
Op vrijdag 11 juli 2003 12:10 schreef chibibo het volgende:[..]
Tja, de interessante spullen zijn helaas zeldzaam en erg duur, over het algemeen...
quote:Ik ook! En die sabotender-gitaar! En de Highwind! En Cloud op z'n Hardy Daytona! En die Materia Collection!
Ik wil nog steeds dat cactuar-shirt hebben.
Ach, in ieder geval heb ik bijna alle CD's van deel 1 t/m 7, da's al iets.
quote:Je weet 't nooit. Als er Hello Kitty vibrators zijn, vind ik een FF sticker niet te veel gevraagd.
En een grote sticker voor op mn achterruit maar die zal ik zelf moeten laten maken denk ik.
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 15:27 schreef chibibo het volgende:[..]
Ik ook! En die sabotender-gitaar! En de Highwind! En Cloud op z'n Hardy Daytona! En die Materia Collection!
Vooral die Highwind en de Materia collection zijn erg gaaf !
Ik heb dus alle verkrijgbare versies van Final Fantasy op de PSone/2 origineel Ik ben echt heel blij!!
Tevens heb ik gisteren de official strategy guides van Final Fantasy Origins, VII en VIII binnen Nice......
quote:Way to go! Ik moet zelf ook nog origins halen voor de heb.
Op vrijdag 11 juli 2003 18:41 schreef Rano het volgende:
Ik heb vandaag mijn collectie compleet gemaakt. Ik had al FF: Anthology, FF VI, FF VII, FF VIII, FF IX en FF X. Vandaag Origins gekocht. Ik ging toevallig een 2e hands winkel in, ff kijken bij de PS spellen. Daar lag voor ¤7,50 FF VIII 2e hands zonder krassen, het origineel (ik heb de Platinum versie). Gelijk gekocht!! Nieuw cd-hoesje en het is alsof ie net nieuw is.Ik heb dus alle verkrijgbare versies van Final Fantasy op de PSone/2 origineel
Ik ben echt heel blij!!
Tevens heb ik gisteren de official strategy guides van Final Fantasy Origins, VII en VIII binnen
Nice......
quote:Oe! In dat geval ga ik hem zo maar ff halen dan.
Op vrijdag 11 juli 2003 19:23 schreef Rano het volgende:
Volgens E-Plaza wordt Origins niet meer geproduceerd, dus wees er snel bij...
quote:Zal ik wel doen jah
Op vrijdag 11 juli 2003 19:29 schreef Zooi het volgende:[..]
Oe! In dat geval ga ik hem zo maar ff halen dan.
quote:Ik had dit bestelt:
Geachte R.S. Abbink,Hartelijk dank voor uw bestelling bij Future Zone Online.
Wij zullen uw bestelling zo snel mogelijk verwerken.
Mocht u niets gehoord hebben van ons, maar uw bestelling is niet binnen 24 uur aangekomen, wilt u dan zo vriendelijk zijn om contact met ons op te nemen?
Met vriendelijke groet,
Future Zone BV
For All Your Games and Accessories
- Final Fantasy IX (Hintboek)
- Final Fantasy Anthology (Hintboek)
Dit mailtje is van vorige week zaterdag Ik zal eens bellen
Ben nu de bestelling aan het annuleren. Mijn drie boeken bij DimPlus waren dinsdag al binnen
quote:Helaas heeft dimplus geen IX als hintboek liggen zag ik gisteren, maar ik moet zeggen dat ik altijd een dag later mijn bestelling heb gehad, ongeacht wat voor geks het was. Als ik tegenwoordig wat moet bestellen is het 99% zeker via hun.
Op zaterdag 12 juli 2003 10:30 schreef Rano het volgende:
Ik bel die losers, krijg ik een of andere flapdrol die net uit zijn bed is aan de lijnJa, mijn collega heeft u een mailtje gestuurd met daarin dat het nog lang kon duren...
Nooit gehad...
Ben nu de bestelling aan het annuleren. Mijn drie boeken bij DimPlus waren dinsdag al binnen
quote:Ik heb net gebeld, en ze hadden nog IX van piggyback en brady liggen. Ik heb gelijk die van Piggyback bestelt
Op zaterdag 12 juli 2003 11:02 schreef Zooi het volgende:[..]
Helaas heeft dimplus geen IX als hintboek liggen zag ik gisteren, maar ik moet zeggen dat ik altijd een dag later mijn bestelling heb gehad, ongeacht wat voor geks het was. Als ik tegenwoordig wat moet bestellen is het 99% zeker via hun.
Bel anders, gaat sneller: 050-3129818. Aardige kerel! Prima zaak
quote:Cool, zal zo nog eens kijken dan want ik had nog e.e.a. op mijn lijstje staan om te bestellen en wilde de hintboeken van VIII en IX ook graag daarin meenemen. Bedankt voor de tip.
Op zaterdag 12 juli 2003 11:07 schreef Rano het volgende:[..]
Ik heb net gebeld, en ze hadden nog IX van piggyback en brady liggen. Ik heb gelijk die van Piggyback bestelt
Dus bellen man!! Hij staat wel op de site, klik op Playstation, scroll helemaal naar beneden en dan zie je daar een plaatje van het hintboek van deel IX.
Bel anders, gaat sneller: 050-3129818. Aardige kerel! Prima zaak
quote:Graag gedaan, damn ik ben echt blij... IX hintboek van piggy...
Op zaterdag 12 juli 2003 11:09 schreef Zooi het volgende:[..]
Cool, zal zo nog eens kijken dan want ik had nog e.e.a. op mijn lijstje staan om te bestellen en wilde de hintboeken van VIII en IX ook graag daarin meenemen. Bedankt voor de tip.
.
quote:Bron: GameMag
Square Enix spreektSquare Enix heeft onlangs op hun eerste conferentie sinds de fusie, aangekondigd dat zij van plan zijn om hun verkopen te gaan verdubbelen in een periode van 3 á 4 jaar.
Zij hopen vooral te gaan scoren in de VS en Europa, en voor een deel in het online gebeuren.
Volgens Yoichi Wada, president van S-E, die het vorige ficale jaar afsloot met een ¤ 466.000.000 omzet, zijn de plannen om in de kortste keren een omzet te gaan realiseren van ¤ 901.000.000.
Grote verwachtingen dus aangezien zij met zulke cijfers één der grootste winstgevende developers zullen zijn, naast bijvoorbeeld Nintendo.
Online games zullen een belangrijk aandeel gaan vormen in Square Enix' strategie, en zij hopen dat een 25 % van de winstvoorspelling uit deze nieuwe markt zal komen.
De Online Sectie van S-E maakt nog steeds veel verlies, maar Final Fantasy XI wordt toch wel als een success gezien, met 250,000 geregistreerde gebruikers en 100,000 spelers die tegelijkertijd op het systeem zitten.
-----------------------------------------------------------------------
''Taking games online is not easy, we want to build on our experiences up until now and establish a bigger presence online.''
-----------------------------------------------------------------------aldus Wada
Wada wil ook wat gaan doen aan de wat zwakke input van Square Enix op het Europese vlak. Hij meent zelfs dat het potentieël veel hoger ligt dan in Japan zelf.
Betekent dit eindelijk een goede Final Fantasy conversie van NTSC naar PAL waar we niet jaren op hoeven te wachten?
Ook werden er nog enkele games aangekondigd op de conferentie voor de PS2 :
*Final Fantasy XII : Lente 2004
*Dragon Quest VIII : Lente 2004
*Drag-on Dragoon
*All-Star Professional Wrestling III
*Hanjuku Hero VS 3D
*Final Fantasy XI plus add-on disc (voor USA en Europa).
*3 games die binnenkort zullen worden aangekondigd.Kingdom Hearts 2 zit voorlopig nog in het slop wegens contractuele grappen met Disney, maar kan elk moment aangekondigd gaan worden.
Voor de rest zijn alleen Crystal Chronicles en Legend of Mana voor andere systemen dan de Ps2 in ontwikkeling (respectievelijk de GC en de GBA).
De Xbox krijgt dit jaar in ieder geval geen S-E titels. Er is eigenlijk ook nog helemaal niks in de planning bij S-E voor de Xbox.
quote:Ik krijg altijd een brok in mn keel als ik dat filmpje zie.
Op zaterdag 12 juli 2003 14:20 schreef Chocobo het volgende:
De NostalgieFinal Fantasy X Part 5
[afbeelding]Final Fantasy X Part 6
[afbeelding]
quote:Vind het ook een pokkezaak.... baal er van dat het nu in een FF topic staat
Op zaterdag 12 juli 2003 18:01 schreef beyond_cool het volgende:
Nooit kopen bij Future Zone. Het zijn misschien niet onmiddellijk oplichters maar ze doen toch goed hun best. Het zijn mislukte oplichters dus ...
quote:Ik wordt gek van die FFgoodies spam,.... krijg mezelf niet van die klotemailing af. Automatische script werkt niet en mijn mails beantwoorden ze niet,... en maar kijken in de cunt etalage van ze
Op zaterdag 12 juli 2003 23:46 schreef beyond_cool het volgende:
Als het goed is kan FFgoodies trouwens nog vrij makkelijk aan Origins komen ...
quote:Van de mailing afraken is nochtans niet zo moeilijk
Op zondag 13 juli 2003 00:47 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik wordt gek van die FFgoodies spam,.... krijg mezelf niet van die klotemailing af. Automatische script werkt niet en mijn mails beantwoorden ze niet,... en maar kijken in de cunt etalage van ze
quote:Je moet dus een mailtje zonder subject, zonder HTML encodering, in plain text dus (HTMLmail is evil) sturen naar listserv(a)finalfantasygoodies.nl en vervolgens UNSUBSCRIBE news(a)finalfantasygoodies.nl in de body zetten. Dat kan toch niet zo moeilijk zijn
U ontvangt deze e-mail omdat u ingetekend heeft op onze mailing-list. Wilt u geen e-mails meer ontvangen via deze list, stuur dan een e-mail naar listserv@finalfantasygoodies.nl. De tekst van het mailtje mag alleen bestaan uit de woorden UNSUBSCRIBE news@finalfantasygoodies.nl. U wordt dan automatisch van de list afgehaald.
Enneh, je moet dus geen mail sturen naar news(a)finalfantasygoodies.nl want dat is gewoon een robot. Mail naar anne(a)finalfantasygoodies.nl zal wel aankomen
quote:Het is inderdaad een supermooi filmpje... Echt heel mooi...
Op zaterdag 12 juli 2003 18:21 schreef nikanoru het volgende:[..]
Ik krijg altijd een brok in mn keel als ik dat filmpje zie.
![]()
quote:
Op zondag 13 juli 2003 10:28 schreef Rano het volgende:
Ik ben gisteren opnieuw begonnen met Final Fantasy VII (ik heb het spel nooit eerder echt goed gespeeld, een uurtje ofzo). Inmiddels 2,5 uur gespeeld. Ik heb net Aeris ontmoet. We gaan nu naar haar huis, nadat we ontsnapt zijn.
quote:Geniet ze!
Op zondag 13 juli 2003 10:28 schreef Rano het volgende:
Ik ben gisteren opnieuw begonnen met Final Fantasy VII (ik heb het spel nooit eerder echt goed gespeeld, een uurtje ofzo). Inmiddels 2,5 uur gespeeld. Ik heb net Aeris ontmoet. We gaan nu naar haar huis, nadat we ontsnapt zijn.
quote:Ik heb 2 jaar geleden een PSone gekocht, omdat ie niet zo duur meer was. Toen was ik tegen mijn zwager aan het opscheppen dat ik Final Fantasy 9 had gekocht (hij zei dat dat een gaaf spel was) en dat had ik dus niet gedaan. Hij wilde het spel graag zien, dus moest ik het wel kopen. 140 gulden toen nog
Op zondag 13 juli 2003 11:16 schreef Chocobo het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb trouwens ook het artbook van FF9 Aanrader voor alle fans!!
quote:Heb er trouwens wel respect voor dat je het gaat gamen.... beste FF ooit gemaakt naar mijn nederige mening
Op zondag 13 juli 2003 12:09 schreef Rano het volgende:[..]
................. heel verhaal
quote:VIII heb ik ook een uurtje gespeeld ofzow... Zat ergens in een grot met mijn lerares
Op zondag 13 juli 2003 12:23 schreef Chocobo het volgende:[..]
Heb er trouwens wel respect voor dat je het gaat gamen.... beste FF ooit gemaakt naar mijn nederige mening
VIII ook al gegamed ?
quote:
Op zondag 13 juli 2003 12:36 schreef Rano het volgende:[..]
VIII heb ik ook een uurtje gespeeld ofzow... Zat ergens in een grot met mijn lerares
![]()
Die moet je ook nog gamen dus Quistis was dat zeker
quote:Zodra Tombraider uit is ga ik ook weer met FFX beginnen
Op zondag 13 juli 2003 14:03 schreef Rano het volgende:
Die jaIk ga eerst FFVII, daarna VIII, daarna IX (nog een keer) en daarna X uitspelen...
quote:Geen FFCC voor mij dus
Op zondag 13 juli 2003 18:52 schreef BMH het volgende:[..]
De uiteindelijke versie van het spel is echt ALLEEN in mulitaplyer te doen met GBA's.
FF:CC kan ook gewoon SinglePlayer gespeeld worden.
quote:Dat wilde ik net zeggen, dat kan wel zeker!
Op zondag 13 juli 2003 20:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet waar...FF:CC kan ook gewoon SinglePlayer gespeeld worden.
quote:JOEPIIIII
quote:..............................................................................
Op maandag 14 juli 2003 10:03 schreef Strolie75 het volgende:
Is FFVI (PSX) een beetje de moeite waard?
.......................................
.............
als je door het grafische heen kan kijken heb je een van de beste FF games die er zijn
Cyan en Locke
quote:Grafisch vind ik em ook super mooi, haalt het maximale uit die snes...
Op maandag 14 juli 2003 11:50 schreef Chocobo het volgende:
als je door het grafische heen kan kijken heb je een van de beste FF games die er zijnCyan en Locke
quote:Ja dat is opzeker waar ja, maar hij kan niet echt tegen het grafishe geweld FFX op ofzo dus ik zeg het er maar even bij. Wacht,.... screens anders
Op maandag 14 juli 2003 11:58 schreef Rano het volgende:[..]
Grafisch vind ik em ook super mooi, haalt het maximale uit die snes...
Na VII de beste FF game voor mij Strol Hier,... wat meer info:
http://www.geocities.com/dvo_finalfantasy/ff6.html
quote:Dat weet ik ook wel Gijs!
Op maandag 14 juli 2003 12:03 schreef Chocobo het volgende:
Ja dat is opzeker waar ja, maar hij kan niet echt tegen het grafishe geweld FFX op ofzo dus ik zeg het er maar even bij. Wacht,.... screens anders
Ik wil wel eens een oude FF uitproberen, en ik zag deze staan voor € 17,95.
quote:Heb het vroeger ooit op de NEs gespeeld. (huur voor een week)
Op maandag 14 juli 2003 12:48 schreef Rano het volgende:
Weet iemand hoe lang je er ongeveer overdoet om Final Fantasy I (van Origins) uit te spelen? Is het verhaal net zolang als die van FFVII?
had er toen 25 uur inzitten en ik had nog niet echt het idee dat ik dicht bij het einde was.
quote:Halen
Op maandag 14 juli 2003 12:41 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Dat weet ik ook wel Gijs!
Ik wil wel eens een oude FF uitproberen, en ik zag deze staan voor € 17,95.
quote:Niks doorheen kijken, het is (ook grafisch) gewoon zwaar okee!
Op maandag 14 juli 2003 11:50 schreef Chocobo het volgende:
als je door het grafische heen kan kijken heb je een van de beste FF games die er zijn
weet iemand waar ik the PAL versie van FF 7 kan krijgen voor 'n prikkie?
voor de pc hoef ik 'm niet (meer)
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 18:33 schreef Priss het volgende:
FF7
tja.....
ik heb 't wel maar na onderzoek schijnt mijn installatie cd kaduuk te wezen....... geprobeert copietje ervan te draaien, maarja de cd was al overleden...
:`(weet iemand waar ik the PAL versie van FF 7 kan krijgen voor 'n prikkie?
quote:Lees nog eens goed wat ik zeg. Ik zei dat ie in Multiplayer alleen te spelen is met een GBA.
Singleplayer kan met GC controller, GBA of allebei.
quote:meany!
Op dinsdag 15 juli 2003 18:51 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
![]()
Us versie links?
te gekke cover!
quote:Ik heb hier nog een gesealde FFVII US game liggen
Op dinsdag 15 juli 2003 20:27 schreef Priss het volgende:[..]
meany!
Us versie links?
te gekke cover!
quote:Mag ik je aanraken
Op woensdag 16 juli 2003 10:22 schreef Zooi het volgende:
Ik een. duitse
.
.
quote:Ik heb dubbele
Op woensdag 16 juli 2003 12:37 schreef Rano het volgende:
Ik heb alle versies geunsealedAnders kan ik ze niet spelen
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 12:37 schreef Rano het volgende:
Ik heb alle versies geunsealedAnders kan ik ze niet spelen
quote:Artwork van die Game heerst echt
Op woensdag 16 juli 2003 10:31 schreef Chocobo het volgende:
Hiereen coole officiele CC site
http://www.square-enix.co.jp/games/gc/ffcc/
quote:Ik heb alleen 8 dubbel, een budget en het origineel...
Op woensdag 16 juli 2003 12:37 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik heb dubbele
/* edit */
Nieuw avatar!!
Dat meisje kan wel lekker zingen Goede muziek!
quote:Godver,........ zit op mijn werk en kan dat niet zien nu
Op woensdag 16 juli 2003 14:09 schreef BMH het volgende:
Click hier voor de Video clip van FF:CC.Dat meisje kan wel lekker zingen
Goede muziek!
quote:hijz echt geweldig... Oef wat een mooi filmpje. Dit moet je echt nu zien. LOL
Op woensdag 16 juli 2003 15:47 schreef Chocobo het volgende:[..]
Godver,........ zit op mijn werk en kan dat niet zien nu
![]()
quote:Dacht ik ook,............
Op donderdag 17 juli 2003 00:32 schreef Zooi het volgende:
Real player zuigt per definitie.
Net als Final Fantasy VII ! Ook zo'n kutspel
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 00:32 schreef Zooi het volgende:
Real player zuigt per definitie.
quote:Jezus,.... mijn complimenten,... wat mooi zeg !
Op donderdag 17 juli 2003 01:25 schreef Rano het volgende:
Voor de liefhebbers heb ik een Final Fantasy forum opgezet.
quote:Bron: Gamemag
Dengeki GC heeft de eer gehad een aantal fijne GameCube games te kunnen testen. elke game krijgt een viertal cijfers. Final Fantasy: Crystal chronicles scoorde daarbij gemiddeld.De totale score lijst
FFCC 7 9 9 8
F-Zero 8 9 9 8
Kirby Airride 8 9 8 9
Pokemon Channel 8 7 9 7
Enter the matrix 7 6 7 7
Tony Hawk 7 6 7 7
Lupin the 3rd 7 6 6 8
Bomberland 2 7 7 6 8
Biohazard: CV 7 7 7 8
Alleen die 7 is jammer.. Is dat Graphics?
quote:Je hebt ze toch niet weg gegooit he???
Op dinsdag 15 juli 2003 18:33 schreef Priss het volgende:
FF7
tja.....
ik heb 't wel maar na onderzoek schijnt mijn installatie cd kaduuk te wezen....... geprobeert copietje ervan te draaien, maarja de cd was al overleden...
:`(weet iemand waar ik the PAL versie van FF 7 kan krijgen voor 'n prikkie?
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 11:37 schreef nikanoru het volgende:
FFX-2 art
quote:hmm ik betwijfel dat .....
Op donderdag 17 juli 2003 11:08 schreef nikanoru het volgende:[..]
Je hebt ze toch niet weg gegooit he???
Er zijn namelijk apparaatjes op de markt die cd´s weer helemaal als nieuw kunnen maken.
http://www.teledirekt.nl/cgi-bin/shop/shop.cgi?path=product&page=305012&cart_id=NL_8802774_17866
quote:ePSXe
Op donderdag 17 juli 2003 17:06 schreef Rano het volgende:
Bestaan er nu eigenlijk al goede PSX emulators? Dan kan ik mooi screenshots voor mijn site maken.
quote:Fan-art.
Op donderdag 17 juli 2003 11:37 schreef nikanoru het volgende:
FFX-2 art
quote:Ik ga binnenkort weer overnieuw
Op vrijdag 18 juli 2003 11:07 schreef Hakkert het volgende:
* Hakkert denkt nog eens trug aan FFX... Lang geleje, maar uitgespeeld!
quote:Ja wilde ik eigenlijk ook nog een keertje doen, maar ben net met Jak and daxter begonnen ( jaartje in de kast gelegen zonder spelen ) en heb net MK: Deadly alliance binnen dus die moet ook gegamed worden en Burnout 2 krijg ik morgen ook nog ( Die klotepost of die gozert heeft vertraging opgelopen!
Op vrijdag 18 juli 2003 16:31 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik ga binnenkort weer overnieuw
quote:Ik lees zo nu en dan de gebieden waar iedereen is en dan krijg ik een cool gevoel over me heen. Wil die fantastische pelgrimstocht nog wel een keer meemaken. Vond het een prachtig avontuur
Op vrijdag 18 juli 2003 16:36 schreef Hakkert het volgende:[..]
Ja wilde ik eigenlijk ook nog een keertje doen, maar ben net met Jak and daxter begonnen ( jaartje in de kast gelegen zonder spelen ) en heb net MK: Deadly alliance binnen dus die moet ook gegamed worden en Burnout 2 krijg ik morgen ook nog ( Die klotepost of die gozert heeft vertraging opgelopen!
)
quote:Ja dan begint het weer te kriebelen he!
Op vrijdag 18 juli 2003 17:13 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik lees zo nu en dan de gebieden waar iedereen is en dan krijg ik een cool gevoel over me heen. Wil die fantastische pelgrimstocht nog wel een keer meemaken. Vond het een prachtig avontuur
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 18:03 schreef eenmeisje het volgende:
FINAL FANTASY ROELT!!!!!!!
zo dat wou ik ff kwijt
quote:Nog een favoriet deel?
Op vrijdag 18 juli 2003 18:03 schreef eenmeisje het volgende:
FINAL FANTASY ROELT!!!!!!!
zo dat wou ik ff kwijt
*fluister*
Zeg maar IX
*/fluister*
quote:Ik geloof zo,.........
Op vrijdag 18 juli 2003 19:38 schreef Manfredje het volgende:
Oke domme vraag, maar kan iemand mij vertellen hoe de overdrive van Lulu in FFX werkt???
kies een magie,... en draai de analoge tepels van je controller met je duimen naar binnen,....... de linker draai je dus rechtsom en de rechter linksom,......... blijf draaien en draaien
quote:Voor zover mijn kennis reikt, volstaat het draaien met de rechtertepel....
Op vrijdag 18 juli 2003 19:42 schreef Chocobo het volgende:
Ik geloof zo,.........kies een magie,... en draai de analoge tepels van je controller met je duimen naar binnen,....... de linker draai je dus rechtsom en de rechter linksom,......... blijf draaien en draaien
quote:Dan heb ik mezelf voor lul gezet in mijn eentje
Op vrijdag 18 juli 2003 22:30 schreef AirwiN het volgende:[..]
Voor zover mijn kennis reikt, volstaat het draaien met de rechtertepel....
quote:Ik draai zelf ook liever aan twee tepels tegelijk hoor...
Op vrijdag 18 juli 2003 22:49 schreef Chocobo het volgende:
Dan heb ik mezelf voor lul gezet in mijn eentjein mijn gamekamer
quote:Ik zie niks geen forum
Op donderdag 17 juli 2003 01:25 schreef Rano het volgende:
Voor de liefhebbers heb ik een Final Fantasy forum opgezet.
quote:whehehehehehe
Op vrijdag 18 juli 2003 22:52 schreef AirwiN het volgende:[..]
Ik draai zelf ook liever aan twee tepels tegelijk hoor...
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 11:09 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Fan-art.
neey
het is Amano
(oops 't is geen song van Era )
Chocobo......
tsk tsk
[Dit bericht is gewijzigd door Priss op 19-07-2003 01:15]
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 01:13 schreef Priss het volgende:[..]
neey
het is Ameno
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 23:43 schreef beyond_cool het volgende:[..]
Ik zie niks geen forum
Alleen een u/c paginaatje ...
quote:jaaaaa.
Op zaterdag 19 juli 2003 01:14 schreef Chocobo het volgende:[..]
Amano doet het wel op een aparte manier,
maar hij heeft
als ik het me goed herinner.
FF4,5,6,9 ( 8 was van iemand anders, ff 7 weet ik niet zeker) en tien op zijn geweten
voor character designs
(ben een kleine fan van zijn werk)
quote:meer een anorexia versie van Zell
Op donderdag 17 juli 2003 16:43 schreef Chocobo het volgende:[..]
Die gozer die Yuna opgeilt lijkt Zell wel
alleen FF7 kan k nergens meer kopen en daar baal ik van
quote:Veel plezier,...... wil ook FFX gaan doen maar ik wacht even totdat ik deel VIII uit heb. FFVII kan je platinum gewoon bestellen bij de diverse gamewinkels hier. Duurt even maar dan heb je hem wel. Of je probeert het 2e hands ergens
Op zondag 20 juli 2003 00:00 schreef shinoda het volgende:
k ben op het stomme idee gekomen om morgen me PS2 in de tuin te zetten en FFX opnieuw uit te spelen.
heb k al een keer eerder gedaan alleen nu wil k die celestial wapens ook allemaal.alleen FF7 kan k nergens meer kopen en daar baal ik van
quote:Euh... *pets* of zoiets. Dat is Yoshitaka Amano, gek!
Op vrijdag 18 juli 2003 11:09 schreef Strolie75 het volgende:
Fan-art.
[Dit bericht is gewijzigd door chibibo op 20-07-2003 08:36]
quote:Yoshitaka Amano heeft het character design gedaan voor alle FF's t/m 6, plus deel 9. Tetsuya Nomura heeft deel 7, 8, 10 en X-2 gedaan.
Op zaterdag 19 juli 2003 20:33 schreef Priss het volgende:
jaaaaa.
als je FF kent dan moet je OOK weten wie de character DESIGNS doet.....Amano doet het wel op een aparte manier,
maar hij heeft
als ik het me goed herinner.
FF4,5,6,9 ( 8 was van iemand anders, ff 7 weet ik niet zeker) en tien op zijn geweten
voor character designs
(ben een kleine fan van zijn werk)
quote:er is wel werk van amano van FF10
Op zondag 20 juli 2003 08:35 schreef chibibo het volgende:[..]
Yoshitaka Amano heeft het character design gedaan voor alle FF's t/m 6, plus deel 9. Tetsuya Nomura heeft deel 7, 8, 10 en X-2 gedaan.
Van deel 11 weet ik het niet en kan ik het zo snel niet achterhalen, maar Google vertelt me wel dat Toshiyuki Itahana verantwoordelijk is voor FF:CC.
Tetsuya Nomura
deed toch de muziek IPV van Nobuo Uematsu? in 9 (samen met Nobuo) en 10?
quote:Dat klopt, voor FF7, 8 en 10 was Amano verantwoordelijk voor de zgn. image design, al moet je me niet vragen wat dat precies inhoudt of wat het verschil is met character design. Hij heeft in ieder geval alle logo's ontworpen.
er is wel werk van amano van FF10
als je FF10 + dvd hebt dan zie je dat hij die designs ook gedaan heeft
maar Amano heeft WEL tekeningen van FF10
zelfde voor FF9
dat weet ik ZEER zeker....
quote:Nee joh, Nomura speelt niet eens triangel (bij wijze van spreken)! Maar hij kan wel mooi tekenen. Bijna net zo mooi als Amano.
Tetsuya Nomura
deed toch de muziek IPV van Nobuo Uematsu? in 9 (samen met Nobuo) en 10?
Uematsu heeft voor alle FF's t/m 9 in z'n eentje de muziek gedaan; voor FF10 heeft hij samengewerkt met Masashi Hamauzu en Junya Nakano, en voor FF11 met Naoshi Mizuta en Kumi Tanioka.
De muziek van FFX-2 komt geloof ik van o.a. Noriko Matsueda. De namen van de overige componisten kan ik me niet herinneren, maar ik weet bijna zeker dat Uematsu er niet bij zit.
Edit: na een beetje zoeken kom ik op Takahito Eguchi (nog nooit eerder van gehoord).
quote:*g*
Op zondag 20 juli 2003 19:59 schreef chibibo het volgende:[..]
Dat klopt, voor FF7, 8 en 10 was Amano verantwoordelijk voor de zgn. image design, al moet je me niet vragen wat dat precies inhoudt of wat het verschil is met character design. Hij heeft in ieder geval alle logo's ontworpen.
[..]Nee joh, Nomura speelt niet eens triangel (bij wijze van spreken)! Maar hij kan wel mooi tekenen. Bijna net zo mooi als Amano.
Uematsu heeft voor alle FF's t/m 9 in z'n eentje de muziek gedaan; voor FF10 heeft hij samengewerkt met Masashi Hamauzu en Junya Nakano, en voor FF11 met Naoshi Mizuta en Kumi Tanioka.
De muziek van FFX-2 komt geloof ik van o.a. Noriko Matsueda. De namen van de overige componisten kan ik me niet herinneren, maar ik weet bijna zeker dat Uematsu er niet bij zit.
Edit: na een beetje zoeken kom ik op Takahito Eguchi (nog nooit eerder van gehoord).
maarre die japanse namen ^-^;;;;
oopsie
ach
Amano rulez
hmm
oooh ik weet het al
Amano heeft wel een vinger in de pap gehad met FF9
maar Nomura was verantwoordelijk voor het uiteindelijke design
>_<
verwarrend allemaal.
^_^;;;
quote:Eh, nou nee, voor FF9 is het namelijk precies andersom: daar is Amano verantwoordelijk voor het uiteindelijke design. Nomura heeft geloof ik niet eens meegewerkt aan 9.
hmm
oooh ik weet het al
Amano heeft wel een vinger in de pap gehad met FF9
maar Nomura was verantwoordelijk voor het uiteindelijke design
quote:Bron: SquareInsider.com
Square has updated its PlayOnline Website with some fun news for owners of Final Fantasy XI. The company will be making special fireworks items available for sale within the game for those interested in throwing in-game celebrations.Between 7/18 and 7/27, four types of fireworks will be available to those who make the trip down to San D'oria Harbor, Bastok Harbor or the Windurst Water district. The fireworks are said to use some brand new special effects.
If you're playing Final Fantasy XI either through the Japanese version or as part of the American beta program, get shopping and aim for the perfect blast!
quote:nou weet ik het zelf helemaal niet meer...
Op zondag 20 juli 2003 21:06 schreef chibibo het volgende:[..]
Eh, nou nee, voor FF9 is het namelijk precies andersom: daar is Amano verantwoordelijk voor het uiteindelijke design. Nomura heeft geloof ik niet eens meegewerkt aan 9.
Wat jij beschrijft geldt voor 7, 8 en 10. Van 11 en X-2 weet ik het niet, maar ik verwacht dat voor X-2 hetzelfde geldt als voor 10.
quote:Ik ook
Op maandag 21 juli 2003 18:26 schreef wc-eend het volgende:
Ik heb er nooit tussengestaan, maar ik was meer een lurker dan poster, nog steeds trouwens..
quote:eh?
Op maandag 21 juli 2003 18:07 schreef Hakkert het volgende:
Wat een nostalgie.. Hier hoorde ik er ook nog bij
quote:Moet ik even een overzichie maken?
Op maandag 21 juli 2003 17:02 schreef Priss het volgende:
nou weet ik het zelf helemaal niet meer...
ach ja....
laat ook maar ^_~
quote:is niet nodig
Op maandag 21 juli 2003 23:05 schreef chibibo het volgende:[..]
Moet ik even een overzichie maken?
quote:Whahaha
Ik ben bezig nu met Zelda, maar moet zeggen dat het a) half zo leuk niet is als Final Fantasy, en b) ik het mis .
quote:Ik ga in de herst heerlijk genieten (opnieuw) van FFX (wat een avontuur
Op dinsdag 22 juli 2003 15:03 schreef Zooi het volgende:
Geil.Ik ben bezig nu met Zelda, maar moet zeggen dat het a) half zo leuk niet is als Final Fantasy, en b) ik het mis
.
quote:hee, ik ook
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 14:47 schreef Chocobo het volgende:
Blijft cool !
quote:Top,......... VIII is onwijs. Heb hem ook al eens gespeeld maar beleef weer een hoop plezier nu.
Op dinsdag 22 juli 2003 18:11 schreef dontcare het volgende:
*gaat vanavond Sephiroth zijn kont schoppenen dan maar weer eens aan FF VIII beginnen .....
quote:Heb er ook wel weer zin in
Op dinsdag 22 juli 2003 18:51 schreef Chocobo het volgende:[..]
Top,......... VIII is onwijs. Heb hem ook al eens gespeeld maar beleef weer een hoop plezier nu.
Ziet er lijp uit!
quote:Japanse meisjes... *zucht*
Nieuw filmpje van Final Fantasy: Crystal Cronicles kun je hier zien.
Ziet er lijp uit!
quote:Uitgesteld
Op woensdag 23 juli 2003 08:39 schreef BMH het volgende:
Nieuw filmpje van Final Fantasy: Crystal Cronicles kun je hier zien.Ziet er lijp uit!
Nintendo of America today announced new official release dates for several anticipated GameCube projects. Many of the games have been pushed back later into the year and at least one major project won't come out until next February, according to the company.
Final Fantasy: Crystal Chronicles -- February 9, 2004
Denk dat wij pas diep in de lente FFCC gaan gamen maar kan er gelukkig toch niet zo warm voor draaien. Geef mij maar FFX-2
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 16:44 schreef Zooi het volgende:
*schop omhoog*
Vandaag de FF VIII guide gewonnen, dus dat gaat de volgende worden om uit te spelen..
* speelt nu FFIV weer met veel plezier
quote:En ? Ga je VIII ook gamen ? Ben zelf ook druk bezig
Op donderdag 24 juli 2003 16:44 schreef Zooi het volgende:
*schop omhoog*
Vandaag de FF VIII guide gewonnen, dus dat gaat de volgende worden om uit te spelen..
quote:Absoluut, echter momenteel niet veel tijd. Het is al bijna 10 dagen geleden dat ik achter een console heb gezeten.
Op donderdag 24 juli 2003 17:57 schreef Chocobo het volgende:[..]
En ? Ga je VIII ook gamen ? Ben zelf ook druk bezig
Ze leeft ................. in mijn hart dan
http://www.nekobox.org/cgi-bin/gallery.cgi?archive=Girls%20of%20FF
hehe
zal ik wat handdoeken naar hem sturen?
quote:TERING
Op vrijdag 25 juli 2003 10:38 schreef Priss het volgende:
*evil grin*
ooh ik heb er zo nog een paar
van de FF girls
Young Wang is echt goedhttp://www.nekobox.org/cgi-bin/gallery.cgi?archive=Girls%20of%20FF
hehe
quote:Heb FFX-2 maar alvast ge-pre-orderd zodat ik hem geen dag te laat binnen heb
Op dinsdag 22 juli 2003 15:26 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik ga in de herst heerlijk genieten (opnieuw) van FFX (wat een avontuur
) en rond de kerst komt in Europa FFX-2 binnen
Stond trouwens bij dat die op 21-11-2003 uit komt, m'n everaning met deze site is dat ik hem dan enkele dagen eerder al binnen heb.
quote:Maar is dat PAL ?
Op zaterdag 26 juli 2003 09:33 schreef Manfredje het volgende:[..]
Heb FFX-2 maar alvast ge-pre-orderd zodat ik hem geen dag te laat binnen heb
Stond trouwens bij dat die op 21-11-2003 uit komt, m'n everaning met deze site is dat ik hem dan enkele dagen eerder al binnen heb.
die is helemaal mol door de rockets
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 10:34 schreef Zooi het volgende:. Die is inderdaad erg mooi.
. Laat Ker het maar niet zien, die komt per direct klaar.
.
quote:Cunts!
Op vrijdag 25 juli 2003 10:38 schreef Priss het volgende:
*evil grin*
ooh ik heb er zo nog een paar
van de FF girls
Young Wang is echt goedhttp://www.nekobox.org/cgi-bin/gallery.cgi?archive=Girls%20of%20FF
hehe
quote:Kwam je niet dan ? Ik wel
Op zondag 27 juli 2003 17:07 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
[..]Cunts!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |