quote:PSV zou achterlijk moeten zijn om hem voor 3 miljoen pond weg te doen.
Op dinsdag 8 juli 2003 10:23 schreef ChAoZ het volgende:[..]
ik blijf het bedrag bij Kezman erg vermakelijk vinden
Kezman gaf gisteren overigens aan dat 6 tot 10 clubs interesse in hem hebben getoond, en in elk geval naar een gelijke club aan PSV wil.
dan zouden we Tottenham en Fulham dus meteen kunnen wegstrepen.
quote:Dat zit er wel in. Ze hebben nogal wat financiele problemen
Op maandag 7 juli 2003 23:38 schreef Fulton het volgende:[..]
Leeds gaat degraderen?
De huidige topspelers zouden verder ontevreden zijn dat er geen afscheid is genomen van de mindere goden en dat er geen betere spelers bij zijn gekomen. Verder dat als er volgende week nog niks is gebeurt dat de dragende spelers wel is boos naar Hiddink zouden kunnen stappen.
quote:Van Bronckhorst komt over 1 of 2 jaar terug naar Feyenoord, dat heeft hij al aangegeven. Hij heeft het nu nog goed naar zijn zin bij Arsenal!
Op dinsdag 8 juli 2003 11:42 schreef Dylan Dog het volgende:
De sportweek meldt dat Hiddink heel graag Van Bronckhorst en Van Hooydonk wil. Van Hooydonk als vervanger van Vennegoor. Van Bronckhorst als multifunctionele topspeler. Van Bronckhorst zou tegen en gunstig tarief wegmogen.
quote:Net als Cocu naar PSV bedoel je?
Op dinsdag 8 juli 2003 11:47 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Van Bronckhorst komt over 1 of 2 jaar terug naar Feyenoord, dat heeft hij al aangegeven. Hij heeft het nu nog goed naar zijn zin bij Arsenal!
quote:toch heeft het AD het vandaag ook over e5.
Op dinsdag 8 juli 2003 10:23 schreef ChAoZ het volgende:[..]
ik blijf het bedrag bij Kezman erg vermakelijk vinden
quote:Clemente Rodriques
Op maandag 7 juli 2003 13:54 schreef methodmich het volgende:
Feyenoord onderhandelt met 2 buitenlandse linksbacks, waarvan vermoedelijk Michael Zewlakow (Anderlecht) er één is. De ander zou een Argentijnse verdediger zijn, naam vooralsnog onbekend.
quote:Zal wel weer een type Rzasa en type Graff zijn.
Op maandag 7 juli 2003 13:54 schreef methodmich het volgende:
Feyenoord onderhandelt met 2 buitenlandse linksbacks, waarvan vermoedelijk Michael Zewlakow (Anderlecht) er één is. De ander zou een Argentijnse verdediger zijn, naam vooralsnog onbekend.
quote:
Volgens De Telegraaf komt AS Roma deze week naar Nederland voor onderhandelingen over een mogelijke transfer van Chivu. Aangezien de Italiaanse club eerder al kwam voor Zlatan, Mido en Van der Meyde maakt Koeman zich vooralsnog niet al te druk. AS Roma zou het transferbedrag willen betalen nu Lucio is afgevallen, maar alleen in termijnen. Mocht het toch tot een transfer komen dan zou Escude de gewenste vervanger zijn.De krant meldt verder dat Ajax bij het rondkomen van de transfer van Mido de Nigeriaanse aanvaller Kalu Uche zou willen hebben.
En wat we met Kale Kuche moeten weet ik niet
.
quote:Met z'n allen "Uche uche uche' roepen.
Op dinsdag 8 juli 2003 15:14 schreef keeper het volgende:
En wat we met Kale Kuche moeten weet ik niet.
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:14 schreef keeper het volgende:
Chivu (Ajax) > AS Roma
Kalu Uche (Warschau) > Ajax
[..]
As Roma.
Hij is toch echt weg
Ik hoop echt dat hij toch nog blijft.
Roma schijnt het tranferbedrag in termijnen te willen betalen, hoop dat het daarom afketst.
En wie is die Escudé van Rennes? (behalve het broertje van dan)
quote:Goedemorgen,staat net op text dat ie weg is
Op dinsdag 8 juli 2003 15:45 schreef LBDH het volgende:
Hoe zit het nu met Chivu?Ik hoop echt dat hij toch nog blijft.
Roma schijnt het tranferbedrag in termijnen te willen betalen, hoop dat het daarom afketst.En wie is die Escudé van Rennes? (behalve het broertje van dan)
quote:vi.nl
Transfer Brett Emerton nadert voltooiing8/7/2003 14:33
De overgang van Brett Emerton naar Blackburn Rovers is bijna rond. De Engelse club meldde op de eigen website dat de Australische international inmiddels al gekeurd is.
'De poging van de club om de 24-jarige Socceroo binnen te halen, is bijna geslaagd', begint de verklaring. 'Ik kan bevestigen dat de gesprekken nog steeds gaande zijn en dat we vooruitgang boeken', verzekert directeur John Williams. 'De speler zelf heeft inmiddels al een medische keuring ondergaan.'Feyenoord had de rechtbenige speler eerder al te kennen gegeven dat hij tot woensdag de tijd heeft om de transfer af te ronden. Mocht het Emerton voor die tijd niet lukken, dan verwacht coach Bert van Marwijk hem op de training.
Zo ver lijkt het niet te komen, gezien het recente bericht op de site van Blackburn. Na drie jaar zal Emerton zeer waarschijnlijk De Kuip gaan verlaten. Zijn contract loopt medio 2004 af.
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:47 schreef Quez het volgende:
18 miljoen euro.. bevestigd door NOS teletext...
Bron: http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390000-2003310616,00.html
quote:Onder die voorwaarden kan Kluivert natuurlijk naar elke club...;)
Op dinsdag 8 juli 2003 16:41 schreef Quez het volgende:
Kluivert kan naar Tottenham als Tottenham bereidt is het hoge salaris van 100k pond per week te betalenBron: http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390000-2003310616,00.html
quote:check de edit knop eens
Op dinsdag 8 juli 2003 16:52 schreef thomba het volgende:
wanneer halen ze die EDIT en QUOTE knoppen nou eens uit elkaar...
.
quote:Naja,het verhaal komt wel van de Sun af
Op dinsdag 8 juli 2003 16:41 schreef Quez het volgende:
Kluivert kan naar Tottenham als Tottenham bereidt is het hoge salaris van 100k pond per week te betalenBron: http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390000-2003310616,00.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |