abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 juli 2003 @ 18:19:21 #126
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
  zaterdag 5 juli 2003 @ 19:01:26 #127
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_11583094
Kat in de zak
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zaterdag 5 juli 2003 @ 22:07:01 #128
34400 PietF
Captain Obvious
pi_11586310
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 23:12 schreef ook_gek het volgende:

[..]

De katten bij mij in de buurt slopen alle vuilnis zakken. Zitten m,n hond s,nachts om half 3 uit te dagen. Schijten en zeiken in de tuin. En ze hebben 1X zitten kotsen in de tuin. En 1X een vogel half dood achter gelaten. Kut katten van de buren. En als je er iets van zegt doen ze er niks aan. Ik heb er van de week 1 van de schuting getieft met een ZACHT balletje van de hond. Nu ben ik er al 2 dagen van af

een super soaker helpt ook wel, katten hebben een hekal aan water

onze buren zijn ook wat hardleers betreft onze katten: ze willen geen net over de vijver doen, dus vissen

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -A. Einstein
"once again, you save the day captain obvious! without your obviousness the world would suck." (bash.org)
  zaterdag 5 juli 2003 @ 22:14:16 #129
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_11586447
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 22:07 schreef PietF het volgende:

[..]

een super soaker helpt ook wel, katten hebben een hekal aan water

onze buren zijn ook wat hardleers betreft onze katten: ze willen geen net over de vijver doen, dus vissen

nee laat je een net doen over een vijver in je EIGEN tuin. wat denk je zelf. Ik ben weer fout als ik zeg dat ik ze dood maak. dus ik zal ze vangen en dan ergens aan de andere kant van nederland in een asiel geven. Chip er uit laten halen bantje weg. En klaar. Optieften met die kut beesten in MIJN tuin. Zeg maar dag tegen je katje
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  zaterdag 5 juli 2003 @ 22:23:50 #130
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_11586653
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 22:14 schreef ook_gek het volgende:

[..]

nee laat je een net doen over een vijver in je EIGEN tuin. wat denk je zelf. Ik ben weer fout als ik zeg dat ik ze dood maak. dus ik zal ze vangen en dan ergens aan de andere kant van nederland in een asiel geven. Chip er uit laten halen bantje weg. En klaar. Optieften met die kut beesten in MIJN tuin. Zeg maar dag tegen je katje

Triest sukkeltje.....
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  zaterdag 5 juli 2003 @ 22:29:57 #131
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_11586811
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 22:23 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

Triest sukkeltje.....

Mag ik je bedanken voor deze perfecte onderbouwing

Dus ik moet mijn tuin aan passen omdat andere mensen niet hun dieren binnen kunnen houden Ik moet geen last hebben van ander mans dieren. Anders moet ik maar daar actie op ondernemen. Een kat afmaken gaat me net iets te ver. Maar een kat naar een asiel brengen aan de andere kant van nederland zie ik als een perfecte oplossing. Wie niet luisteren wil. Moet maar voelen. SIM-PEL

zaterdag 5 juli 2003 @ 22:41:42 #132
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_11587080
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 22:29 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Mag ik je bedanken voor deze perfecte onderbouwing

Dus ik moet mijn tuin aan passen omdat andere mensen niet hun dieren binnen kunnen houden Ik moet geen last hebben van ander mans dieren. Anders moet ik maar daar actie op ondernemen. Een kat afmaken gaat me net iets te ver. Maar een kat naar een asiel brengen aan de andere kant van nederland zie ik als een perfecte oplossing. Wie niet luisteren wil. Moet maar voelen. SIM-PEL

ok omdat je het zo lief vraagt

Jij bent een triest sukkeltje omdat je menselijk concepten 1 op 1 toepast op dieren (in dit geval katten) en het niet in je botte rotkop opkomt dat die katten waar jij zo een hekel aan hebt gewoon doen waar ze voor gemaakt zijn en per definitie onschuldig zijn. Dit gaat jou natuurlijk boven je pet, maar het komt erop neer dat je dus die katten niets kunt kwalijk nemen. Je kunt hooguit het beesie verjagen met water oid en de eigenaar vragen zijn kat bij zich te houden.

En nou optiefen!

Oh, en dat geleuter over die onderbouwing...je hele reactie was een grote sukkelige aanname, ik heb geen woord gerept over wat jij uitbraakt...

zaterdag 5 juli 2003 @ 22:52:44 #133
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_11587343
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 22:41 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

ok omdat je het zo lief vraagt

Jij bent een triest sukkeltje omdat je menselijk concepten 1 op 1 toepast op dieren (in dit geval katten) en het niet in je botte rotkop opkomt dat die katten waar jij zo een hekel aan hebt gewoon doen waar ze voor gemaakt zijn en per definitie onschuldig zijn. Dit gaat jou natuurlijk boven je pet, maar het komt erop neer dat je dus die katten niets kunt kwalijk nemen. Je kunt hooguit het beesie verjagen met water oid en de eigenaar vragen zijn kat bij zich te houden.

En nou optiefen!

Oh, en dat geleuter over die onderbouwing...je hele reactie was een grote sukkelige aanname, ik heb geen woord gerept over wat jij uitbraakt...

Bedankt voor je mening
Ik wil geen last hebben van ander mans dieren. Als de eigenaar z,n kat binnen houd is er niks aan de hand. Als een kat m,n vissen op eet is er wel iets aan de hand. Een kat verjagen met water lukt dus niet. Die komen echt wel terug. Een hond op af sturen helpt ook niet. Ik zie het aan de katten in m,n eigen tuin. Als de eigenaar er niks aan dil doen is het jammer jo. Maar dan vang ik dat beest en gaat het naar het asiel. Ik ga niet m,n tuin verranderen voor iemand anders sz,n huisdier. En dan aan komen met het verhaal een kat is gemaakt om vissen te eten Ja stuur ik m,n hond er op af en laat ik hem er mee spelen. Daar is de hond voor gemaakt

Feit is en blijft. Ik moet geen last hebben van ander mans huisdieren. Zo wel zal ik daar actie op ondernemen. Door eerst de eigenaar aan te spreken.

Katten zijn niet heilig of zo hoor? Ik kan ook gewon prikkeldraad op de schutting doen. Is dat dan de oplossing

zaterdag 5 juli 2003 @ 23:02:16 #134
60397 Raspberry
Pink, Soft and Delicious... :)
pi_11587584
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 23:02 schreef ook_gek het volgende:
Het is wel de katten dag he. Ik heb zo een pest hekel aan die beesten
Maar kan je heb niet opsluiten op z,n kattenbak dan? Net zo lang tot dat hij klaar is met schijten. Je kan ook gewoon stoppen met eten geven. Dan komt er ook niks meer uit.

Nog even volhouden en hij is zo slim dat hij op de kattenbak gaat schijten. Tot die tijd. Sterkte. En niet buiten laten lopen. Want er mag gejaagt orden op die beesten dat weet je he. En als die kat in m,n tuin komt dan zet ik hem in het asiel aan de andere kant van nederland. KUT BEESTEN

Ik heb zo een pesthekel aan mensen die katten haten Zullen we jou eens opsluiten op de plee en voorlopig niet meer te eten geven?
Enz. Enz. Enz.
  Milf zaterdag 5 juli 2003 @ 23:05:36 #135
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_11587667
ik gebruik een super soaker om de katten uit me tuin te jagen. en dat begint nu eondelijk zijn vruchten af te werpen want zel lopen met een boogje om me tuin heen

maar je hebt altijd katten die zijn hardleers, maar ik ben een volhouder

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zaterdag 5 juli 2003 @ 23:06:02 #136
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_11587683
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 22:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Bedankt voor je mening
Ik wil geen last hebben van ander mans dieren. Als de eigenaar z,n kat binnen houd is er niks aan de hand. Als een kat m,n vissen op eet is er wel iets aan de hand. Een kat verjagen met water lukt dus niet. Die komen echt wel terug. Een hond op af sturen helpt ook niet. Ik zie het aan de katten in m,n eigen tuin. Als de eigenaar er niks aan dil doen is het jammer jo. Maar dan vang ik dat beest en gaat het naar het asiel. Ik ga niet m,n tuin verranderen voor iemand anders sz,n huisdier. En dan aan komen met het verhaal een kat is gemaakt om vissen te eten Ja stuur ik m,n hond er op af en laat ik hem er mee spelen. Daar is de hond voor gemaakt

Feit is en blijft. Ik moet geen last hebben van ander mans huisdieren. Zo wel zal ik daar actie op ondernemen. Door eerst de eigenaar aan te spreken.

Katten zijn niet heilig of zo hoor? Ik kan ook gewon prikkeldraad op de schutting doen. Is dat dan de oplossing

Snap je wel maar je gaat voorbij aan 2 dingen, dat beest kan er niets aan doen, en je doet mischien met je acties andere mensen veel pijn, en dat kan nooit je bedoeling zijn....supersoaker is toch de beste, en daar kun JIJ ook lol uithalen.
  zaterdag 5 juli 2003 @ 23:08:57 #137
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_11587761
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 23:02 schreef Raspberry het volgende:

[..]

Ik heb zo een pesthekel aan mensen die katten haten Zullen we jou eens opsluiten op de plee en voorlopig niet meer te eten geven?

Ik honger die katten toch ook niet uit
En haten haten? Nou ik krijg geen moord neigingen als ik ze zie of zo. Maar op het moment dat ze in m,n tuin komen en de tering zooi gaan slopen is het ook_gek VS kat. En dan haat ik dat beest op dat moment wel jha. Maar wat moet ik dan doen? Dat beest met water weg pesten wat tot nu toe niet geholpen heeft Ik blijf niet bezich. Als ik last heb van beesten in m,n tuin wat ik niet wil. Dan kan het nog eens leuk worden. Op dit moment heb ik de oorlog verklaard aan de mieren in de tuin. En die kat komt nu niet meer gelukkig. Heb hem van de schuting af geknikkert met een zacht balletje van de hond.
  zaterdag 5 juli 2003 @ 23:10:23 #138
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_11587794
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 23:06 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

Snap je wel maar je gaat voorbij aan 2 dingen, dat beest kan er niets aan doen, en je doet mischien met je acties andere mensen veel pijn, en dat kan nooit je bedoeling zijn....supersoaker is toch de beste, en daar kun JIJ ook lol uithalen.

Wat in m,n 2de reactie stond wat niet in de eerste stond is dat ik eerst met de eigenaar een oplossing zal zoeken.

Lees even m,n reactie hier boven. Daar staat hoe ik ben afgekomen van die kat. Nu al 3 dagen of 2 weet het niet meer.

pi_11595969
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 23:06 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

Snap je wel maar je gaat voorbij aan 2 dingen, dat beest kan er niets aan doen,

Jawel, niet schijten.
quote:
en je doet mischien met je acties andere mensen veel pijn, en dat kan nooit je bedoeling zijn
En waarom niet? Wat boeit het nu dat je daar andere mensen pijn mee doet? As if I care.
[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')