Kat in de zak gekocht?
Dan kan je hier je kittenoverschot kwijtraken.
Je kan je kat natuurlijk ook voor lul zetten op internet als je dat wilt...
Kleikattenschieten is ook heel leuk :)
Stuur nikky naar deze wedstrijd, dan kan ze daarna meteen door naar het gekkenhuis
Nog zo'n spelletje waarbij je katten voor lul kan zetten :)
Je kan natuurlijk ook een kat erbij kopen en die elkaar laten doodvechten
Dit apparaat is trouwens ook heel nuttig...
Een avondje bowlen met katten is natuurlijk ook heel leuk!
quote:een super soaker helpt ook wel, katten hebben een hekal aan water
Op vrijdag 4 juli 2003 23:12 schreef ook_gek het volgende:[..]
De katten bij mij in de buurt slopen alle vuilnis zakken. Zitten m,n hond s,nachts om half 3 uit te dagen. Schijten en zeiken in de tuin. En ze hebben 1X zitten kotsen in de tuin. En 1X een vogel half dood achter gelaten. Kut katten van de buren. En als je er iets van zegt doen ze er niks aan. Ik heb er van de week 1 van de schuting getieft met een ZACHT balletje van de hond. Nu ben ik er al 2 dagen van af
onze buren zijn ook wat hardleers betreft onze katten: ze willen geen net over de vijver doen, dus vissen
quote:nee laat je een net doen over een vijver in je EIGEN tuin. wat denk je zelf. Ik ben weer fout als ik zeg dat ik ze dood maak. dus ik zal ze vangen en dan ergens aan de andere kant van nederland in een asiel geven. Chip er uit laten halen bantje weg. En klaar. Optieften met die kut beesten in MIJN tuin. Zeg maar dag tegen je katje
Op zaterdag 5 juli 2003 22:07 schreef PietF het volgende:[..]
een super soaker helpt ook wel, katten hebben een hekal aan water
onze buren zijn ook wat hardleers betreft onze katten: ze willen geen net over de vijver doen, dus
vissen
quote:Triest sukkeltje.....
Op zaterdag 5 juli 2003 22:14 schreef ook_gek het volgende:[..]
nee laat je een net doen over een vijver in je EIGEN tuin. wat denk je zelf. Ik ben weer fout als ik zeg dat ik ze dood maak. dus ik zal ze vangen en dan ergens aan de andere kant van nederland in een asiel geven. Chip er uit laten halen bantje weg. En klaar. Optieften met die kut beesten in MIJN tuin. Zeg maar dag tegen je katje
quote:Mag ik je bedanken voor deze perfecte onderbouwing
Op zaterdag 5 juli 2003 22:23 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Triest sukkeltje.....
Dus ik moet mijn tuin aan passen omdat andere mensen niet hun dieren binnen kunnen houden Ik moet geen last hebben van ander mans dieren. Anders moet ik maar daar actie op ondernemen. Een kat afmaken gaat me net iets te ver. Maar een kat naar een asiel brengen aan de andere kant van nederland zie ik als een perfecte oplossing. Wie niet luisteren wil. Moet maar voelen. SIM-PEL
quote:ok omdat je het zo lief vraagt
Op zaterdag 5 juli 2003 22:29 schreef ook_gek het volgende:[..]
Mag ik je bedanken voor deze perfecte onderbouwing
Dus ik moet mijn tuin aan passen omdat andere mensen niet hun dieren binnen kunnen houden
Ik moet geen last hebben van ander mans dieren. Anders moet ik maar daar actie op ondernemen. Een kat afmaken gaat me net iets te ver. Maar een kat naar een asiel brengen aan de andere kant van nederland zie ik als een perfecte oplossing. Wie niet luisteren wil. Moet maar voelen. SIM-PEL
Jij bent een triest sukkeltje omdat je menselijk concepten 1 op 1 toepast op dieren (in dit geval katten) en het niet in je botte rotkop opkomt dat die katten waar jij zo een hekel aan hebt gewoon doen waar ze voor gemaakt zijn en per definitie onschuldig zijn. Dit gaat jou natuurlijk boven je pet, maar het komt erop neer dat je dus die katten niets kunt kwalijk nemen. Je kunt hooguit het beesie verjagen met water oid en de eigenaar vragen zijn kat bij zich te houden.
En nou optiefen!
Oh, en dat geleuter over die onderbouwing...je hele reactie was een grote sukkelige aanname, ik heb geen woord gerept over wat jij uitbraakt...
quote:Bedankt voor je mening
Op zaterdag 5 juli 2003 22:41 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
ok omdat je het zo lief vraagt
Jij bent een triest sukkeltje omdat je menselijk concepten 1 op 1 toepast op dieren (in dit geval katten) en het niet in je botte rotkop opkomt dat die katten waar jij zo een hekel aan hebt gewoon doen waar ze voor gemaakt zijn en per definitie onschuldig zijn. Dit gaat jou natuurlijk boven je pet, maar het komt erop neer dat je dus die katten niets kunt kwalijk nemen. Je kunt hooguit het beesie verjagen met water oid en de eigenaar vragen zijn kat bij zich te houden.
En nou optiefen!
![]()
![]()
Oh, en dat geleuter over die onderbouwing...je hele reactie was een grote sukkelige aanname, ik heb geen woord gerept over wat jij uitbraakt...
Feit is en blijft. Ik moet geen last hebben van ander mans huisdieren. Zo wel zal ik daar actie op ondernemen. Door eerst de eigenaar aan te spreken.
Katten zijn niet heilig of zo hoor? Ik kan ook gewon prikkeldraad op de schutting doen. Is dat dan de oplossing
quote:Ik heb zo een pesthekel aan mensen die katten haten
Op vrijdag 4 juli 2003 23:02 schreef ook_gek het volgende:
Het is wel de katten dag he. Ik heb zo een pest hekel aan die beesten
Maar kan je heb niet opsluiten op z,n kattenbak dan? Net zo lang tot dat hij klaar is met schijten. Je kan ook gewoon stoppen met eten geven. Dan komt er ook niks meer uit.Nog even volhouden en hij is zo slim dat hij op de kattenbak gaat schijten. Tot die tijd. Sterkte. En niet buiten laten lopen. Want er mag gejaagt orden op die beesten dat weet je he. En als die kat in m,n tuin komt dan zet ik hem in het asiel aan de andere kant van nederland. KUT BEESTEN
maar je hebt altijd katten die zijn hardleers, maar ik ben een volhouder
quote:Snap je wel maar je gaat voorbij aan 2 dingen, dat beest kan er niets aan doen, en je doet mischien met je acties andere mensen veel pijn, en dat kan nooit je bedoeling zijn....supersoaker is toch de beste, en daar kun JIJ ook lol uithalen.
Op zaterdag 5 juli 2003 22:52 schreef ook_gek het volgende:[..]
Bedankt voor je mening
Ik wil geen last hebben van ander mans dieren. Als de eigenaar z,n kat binnen houd is er niks aan de hand. Als een kat m,n vissen op eet is er wel iets aan de hand. Een kat verjagen met water lukt dus niet. Die komen echt wel terug. Een hond op af sturen helpt ook niet. Ik zie het aan de katten in m,n eigen tuin. Als de eigenaar er niks aan dil doen is het jammer jo. Maar dan vang ik dat beest en gaat het naar het asiel. Ik ga niet m,n tuin verranderen voor iemand anders sz,n huisdier. En dan aan komen met het verhaal een kat is gemaakt om vissen te etenJa stuur ik m,n hond er op af en laat ik hem er mee spelen. Daar is de hond voor gemaakt
![]()
Feit is en blijft. Ik moet geen last hebben van ander mans huisdieren. Zo wel zal ik daar actie op ondernemen. Door eerst de eigenaar aan te spreken.
Katten zijn niet heilig of zo hoor? Ik kan ook gewon prikkeldraad op de schutting doen. Is dat dan de oplossing
quote:Ik honger die katten toch ook niet uit
Op zaterdag 5 juli 2003 23:02 schreef Raspberry het volgende:[..]
Ik heb zo een pesthekel aan mensen die katten haten
Zullen we jou eens opsluiten op de plee en voorlopig niet meer te eten geven?
quote:Wat in m,n 2de reactie stond wat niet in de eerste stond is dat ik eerst met de eigenaar een oplossing zal zoeken.
Op zaterdag 5 juli 2003 23:06 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Snap je wel maar je gaat voorbij aan 2 dingen, dat beest kan er niets aan doen, en je doet mischien met je acties andere mensen veel pijn, en dat kan nooit je bedoeling zijn....supersoaker is toch de beste, en daar kun JIJ ook lol uithalen.
Lees even m,n reactie hier boven. Daar staat hoe ik ben afgekomen van die kat. Nu al 3 dagen of 2 weet het niet meer.
quote:Jawel, niet schijten.
Op zaterdag 5 juli 2003 23:06 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Snap je wel maar je gaat voorbij aan 2 dingen, dat beest kan er niets aan doen,
quote:En waarom niet? Wat boeit het nu dat je daar andere mensen pijn mee doet? As if I care.
en je doet mischien met je acties andere mensen veel pijn, en dat kan nooit je bedoeling zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |