ik zelf
Desley, meisje die bij mij op school zat en is verhuist naar apeldoorn.
ene jullie?
quote:Same here
Op vrijdag 4 juli 2003 20:01 schreef HAL9000S het volgende:
niemand eigenlijk
[Dit bericht is gewijzigd door Count_Blah op 04-07-2003 20:07]
quote:dat lijkt mij idd een heel erg klote gevoel
Op vrijdag 4 juli 2003 20:04 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Mijn Hondje Toby, helaas 2 jaar al overleden. Hij zat vol met darmkanker en we hebben hem laten inslapen. Jezus wat moest ik die dag toen janken, en ik had die dag daarvoor zo raar tegen hem gedaan omdat ie vervelend was, en de volgende dag was ie zomaar weg. Heb nooit een kans gehad om het met hem goed te maken
quote:LEES NOU EENS DE OPENINGSPOST
Op vrijdag 4 juli 2003 20:05 schreef Count_Blah het volgende:
me vriendinen me lokale bierboer
quote:Ja dat vergeet je nooit meer inderdaad
Op vrijdag 4 juli 2003 20:05 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:[..]
dat lijkt mij idd een heel erg klote gevoel
en me 2 beste vrienden die 3 jaar geleden bij ongeluk in spanje om zijn gekomen ...
moet je nagaan dat ik eigenlijk bij ze had moeten zijn als ik op het laatste moment niet af had gezegd
quote:oei
Op vrijdag 4 juli 2003 20:08 schreef Count_Blah het volgende:
me vorig jaar overleden rottweiler pup.. XOen me 2 beste vrienden die 3 jaar geleden bij ongeluk in spanje om zijn gekomen
...
moet je nagaan dat ik eigenlijk bij ze had moeten zijn als ik op het laatste moment niet af had gezegd
lijkt me wel klote om 2 beste vrienden op die manier kwijt te moeten raken
edit: je moet niet de schuld op je nemen, jij kon er niks aan doen
[Dit bericht is gewijzigd door Lord_Of_Darkness op 04-07-2003 20:10]
het kaasmeisje bij de AH in Utrecht 3 jaar geleden...
Haar zou ik graag nog eens ontmoeten. Deed aan ballet en ging naar Amsterdam studeren, zei ze...
quote:Misschien voorkomen
Op vrijdag 4 juli 2003 20:10 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:[..]
quote:neej ze zijn met de auto geraakt door een vrachtwagen die uitweek maar hun niet zag waardoor zij naar de rechter kant gedrukt werden en in een "afgrond" storten...1 was op slag dood
Op vrijdag 4 juli 2003 20:10 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:[..]
oei
busongeluk?lijkt me wel klote om 2 beste vrienden op die manier kwijt te moeten raken
en weet dat k dat nie moet doen maar soms wouk eigenlijk dat ik mee was gegaan dan had ik die schuldgevoelens ook niet meer
Margaret, een vriendin die ik heb leren kennen via mijn stagebedrijf in Engeland.
Mijn ex-vriendin dus
En dan... langzaam vermindert het contact, het kost te veel tijd. En voor je het weet...
quote:Idd. ik zou heel graag Bobby rond hebben lopen... maar helaas. Ik heb hem in laten slapen, het ergste wat ik ooit gedaan heb. Ik heb mezelf belooft dat ik dat nooit meer hoef te doen.
Op vrijdag 4 juli 2003 20:04 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Mijn Hondje Toby, helaas 2 jaar al overleden. Hij zat vol met darmkanker en we hebben hem laten inslapen. Jezus wat moest ik die dag toen janken, en ik had die dag daarvoor zo raar tegen hem gedaan omdat ie vervelend was, en de volgende dag was ie zomaar weg. Heb nooit een kans gehad om het met hem goed te maken
zonder enige twijfel
mijn:
Gastzus
quote:Dit lijkt me zo zwaar, ik wens je veel sterkte om dit verlies te verwerken.
Op vrijdag 4 juli 2003 20:13 schreef Count_Blah het volgende:[..]
neej ze zijn met de auto geraakt door een vrachtwagen die uitweek maar hun niet zag waardoor zij naar de rechter kant gedrukt werden en in een "afgrond" storten...1 was op slag dood
en de ander na 2 uur in het ziekenhuis overleden
![]()
en weet dat k dat nie moet doen maar soms wouk eigenlijk dat ik mee was gegaan dan had ik die schuldgevoelens ook niet meer
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 20:13 schreef Count_Blah het volgende:[..]
neej ze zijn met de auto geraakt door een vrachtwagen die uitweek maar hun niet zag waardoor zij naar de rechter kant gedrukt werden en in een "afgrond" storten...1 was op slag dood
en de ander na 2 uur in het ziekenhuis overleden
![]()
af en toe komt et trug weet je met wat nummers die je hoort waar een "emotionele binding" mee is.. of alsk de foto's zie
maar voor de rest gaat et wel is toch al aardige tijd geleden maar et blijft heavy
Ik mis op dit moment..
Vloe..
En een cigaret...
Eventueel...
Iets te drinken...
quote:reageer normaal.
Op vrijdag 4 juli 2003 20:20 schreef SMOOGY het volgende:
nou...Ik mis op dit moment..
Vloe..
En een cigaret...
Eventueel...
Iets te drinken...
quote:jah gister nog met me vriendin die eigenlijk beetje ongeinteresseerd zei:
Op vrijdag 4 juli 2003 20:18 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:[..]
![]()
Dat lijkt me idd zwaar klote, ooit er over gepraat? omdat ik wel merk dat je het heel moeilijk hebt.
k d8 echt "grrrr die honkbalknuppel is nu wel handig wat ik daar al niet mee kan?"
quote:sorry was alleen aangetrokken door de titel..
Op vrijdag 4 juli 2003 20:18 schreef Xilantof het volgende:
ondanks dat ik het niet wil... of niet willen... het niet "mag" van mij zelf:zonder enige twijfel
mijn:Gastzus
quote:Hmmz, dat lijkt me best klote als ze zo reageerd, dan heb je het gevoel alsof het haar niks boeit
Op vrijdag 4 juli 2003 20:23 schreef Count_Blah het volgende:[..]
jah gister nog met me vriendin die eigenlijk beetje ongeinteresseerd zei:
" jah das kut " met nog zo'n sarcastisch lachje erbij...;(k d8 echt
"grrrr die honkbalknuppel is nu wel handig wat ik daar al niet mee kan?"
Ik hoop voor je dat je het een beetje een plekje kan vinden
me psych zei vorig jaar ook zoiets.
Uiteindelijk maar gezegd dak et zelf op zou lossen en telkens die sessies praten en praten en praten me niet echt helpen.
Dus toen benk alles maar op gaan schrijven... Elke keer dak er aan denk ofzo schrijf ik op hoek me dan voel en wat ik deed toenk er aan d8 zit nu aan 233 pagina's..
[Dit bericht is gewijzigd door Count_Blah op 04-07-2003 20:29]
quote:maakt niks uit
Op vrijdag 4 juli 2003 20:26 schreef Xilantof het volgende:[..]
sorry was alleen aangetrokken door de titel..
deze voldoet niet aan de TS-eisen...
heb haar laatst nog gezien (maandag) maar met de wetendheid dat ik haar 2 maanden niet zie...................
quote:Damn dat is ook zoiets ongelooflijk Kuts!!
Op vrijdag 4 juli 2003 20:30 schreef RJensen het volgende:
M'n moeder, die alweer 10 jaar geleden is overleden maar kmis haar nog steeds erg veel. Vaak 't idee dat ik gewoon wat mis !
Heb er zelf geen ervaring mee maar kan me er wel wat bij indenken denk ik.
Na een 1/2 jaar kanker was het snel afgelopen
quote:Ik heb er spijt van dat ik zo raar tegen hem deed. Het inslapen heb ik geen spijt van omdat hi jtoch al zo'n pijn had, en toch niet meer at.
Op vrijdag 4 juli 2003 20:17 schreef Miesjel het volgende:[..]
Idd. ik zou heel graag Bobby rond hebben lopen... maar helaas. Ik heb hem in laten slapen, het ergste wat ik ooit gedaan heb. Ik heb mezelf belooft dat ik dat nooit meer hoef te doen.
quote:Same here... in oktober is het voor mij ook 10 jaar geleden.. 'k was zelf 17 en m'n moeder toen 47... Ik mis ook nog steeds wat, dat had ik vooral toen ik samen ging wonen, advies e.d.
Op vrijdag 4 juli 2003 20:30 schreef RJensen het volgende:
M'n moeder, die alweer 10 jaar geleden is overleden maar kmis haar nog steeds erg veel. Vaak 't idee dat ik gewoon wat mis !
'K mis haar.
En ook mijn ex vriendin
Die is pas 3 dagen weg maar ze komt pas over een hele tijd trug....
En ik mis een ex van mij waar ik sinds een week toch weer contact mee heb maar nog niet irl
en onze vorige hond Die is dood gegaan door te spelen met mij
We hebben er een nieuwe voor in de plaats maar it's not the same.
en m'n hondje die is overleden van de een op de andere dag, hoewel ze het waarschijnlijk zelf al wel had voelen aankomen, ze was erg aanhankelijk de dag vantevoren.
ik mis ze zo erg!
Nu ze sinds kort geen relatie meer heeft, verhuist ze hoogst waarschijnlijk naar Nijmegen waardoor ik haar nog minder zal zien
Misschien moet ik haar 'ns uitnodigen om een bioscoopje te pikken of zoiets. Durf alleen niet zo goed
[Dit bericht is gewijzigd door InsomnianDancer op 05-07-2003 01:06]
quote:ahh
Op zaterdag 5 juli 2003 00:04 schreef _lunatic_ het volgende:
mijn oma, was altijd een schat van een vrouw, stond altijd voor je klaar en was het zonnetje in huis.
heb helaas de laatste maanden dat ze leefde het contact laten verwaterendaar heb ik zo'n spijt van, zou willen dat ik het over kon doen op een geheel andere manier.
ik mis Atta ook wel erg.. was vriendje van me.. is op jonge leeftijd overleden.. we speelden altijd samen met nog een jochie ik vraag me af hoe ie er nu uit zou zien
luv ya dushi!!
......
Wat een droevig draadje zeg... vooruit een grap:
Oh ja, en mijn ex-vriendin als kiespijn!
het meisje dat wat met een van m'n beste vrienden kreeg en ik zodoende nooit meer spreek
maar als ik dit hier allemaal lees vind ik dat ik me niet zo moet aanstellen
1. Een oud penvriend van me uit Engeland (heb nu wel contact via email maar toch) heb hem 6 jaar niet gezien
2. Mijn grote held Eddy Matzger (een Amerikaanse (wereld kampioen!!!) inline skater), die woonde een aantal jaren terug bij mijn opa en oma in huis, het is dus een soort van oom voor me... Heb hem denk ik 4 jaar niet gezien, maar ik zag hem gister op tv (AT5) en de tranen schoten me in de ogen!!!!!!
Er is overigens ook een Caroline die ik helemaal niet mis: een collega waarvan iedereen hier zou snappen waarom als men haar een keertje tegenkam
quote:Sandra, meisje dat bij mij op school zat en is verhuisd naar Apeldoorn.
Op vrijdag 4 juli 2003 20:01 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
ik zelfDesley, meisje die bij mij op school zat en is verhuist naar apeldoorn.
en jullie?
quote:offtopic lees de openingspost nog is
Op zaterdag 5 juli 2003 23:40 schreef ElCriz het volgende:
Caroline! Maar gelukkig zie ik haar morgen weer!!Er is overigens ook een Caroline die ik helemaal niet mis: een collega waarvan iedereen hier zou snappen waarom als men haar een keertje tegenkam
En nu mis ik ook mijn vriendinnetje die op vakantie is om mijn hart uit te storten!!
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 00:59 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Een jongen uit mijn klas.
heeft veel problemen thuis
we praten over msn
maar ik vind het zo balen voor hem...
dus wil ik hem helemaal doodknuffelen
zodat ie zijn troubles eventjes vergeetluv ya dushi!!
quote:Ja maar die heb je toch wel gezien de afgelopen jaren?
Op zondag 6 juli 2003 22:29 schreef miendobbelsteen het volgende:
Erik, een voormalige vriend (gewone vriend wel te verstaan) en mijn ex Jean-Paul (wat toch niet goed gaat komen, ondanks eerdere positieve signalen van zijn kant)
quote:die reactie vind ik nou niet passen
Op vrijdag 4 juli 2003 20:05 schreef Count_Blah het volgende:
lokale bierboer
Tja verder mis ik mijn oma die een aantal jaar geleden is overleden en mis ik Lenneke als mn beste vriendin.. maarja dat was mn eigen stomme schuld
quote:Eventjes off-topic en uit nieuwsgierigheid: wat voor nieuws dan (wellicht gaat 't me geen kont aan maar toch)
Op maandag 7 juli 2003 00:09 schreef onetouch het volgende:
beste vriend, die thuis is bij zijn ouders klotenieuws brengen...
En ik mis nu (nog steeds) m'n lieve vriendin, die nu in Centerparcs zit... Morgen komt ze gelukkig weer thuis en zondag gaan we naar Maastricht
[Dit bericht is gewijzigd door Shai-Hulud op 12-07-2003 03:24]
oja. ik mis de tijd dat ik verliefd was.
Atm mis ik mijn vader die in de file staat terwijl we zouden gaan winkelen... *grrr*
Dit is een niet zo'n leuke dag, zeker omdat het morgen ook mijn verjaardag is, die nu dus wel heel anders zou gaan lopen dan normaal...
quote:Sterkte!!
Op zaterdag 12 juli 2003 14:41 schreef Grooviee17 het volgende:
Ik mis mijn oma....de laatste tijd door omstandigheden niet naar toe gekund, en ze is net een half uurtje geleden overleden. Vind het erg jammer dat ik de laatste tijd er niet heen geweest ben.
Sweet
maar ik zou wel willen weten waar een oude vriend van me is...
hij is verhuisd toen ik naar de Middelbare school ging,
en sindsdien nooit meer iets van m gehoort...
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 18:22 schreef on_the_mike het volgende:
de ware
maar ik wacht lekker af
maar helaas gaat dat niet lukken, hij is bijna een jaar geleden overleden
quote:Waarom ga je terug en bleef je niet?
Op maandag 14 juli 2003 12:34 schreef Funny het volgende:
Mijn vrouw en 2 kinderen. Heb ze vorig weekend naar italie gebracht en ben zelf dit weekend weer terug gekomen. Over 4 weken ga ik ze pas weer ophalen. Echt balen!!
maarja mis der wel erg maar in januarie gaak daar heen!
quote:Omdat ik van mijn werk geen 6 weken vakantie kan krijgen. Daarom helaas.
Op maandag 14 juli 2003 13:03 schreef Rekkie het volgende:[..]
Waarom ga je terug en bleef je niet?
quote:Aha ok
Op maandag 14 juli 2003 13:13 schreef Funny het volgende:[..]
Omdat ik van mijn werk geen 6 weken vakantie kan krijgen. Daarom helaas.
Mis mijn jongste dochtertje behoorlijk. Ze is pas 5 maanden...
17 dagen duren zoooooo lang
quote:
Ik bedoel iemand die je heel lang niet heb gezien
en niet je vriend(in)
bedoel iemand die je echt jaren niet heb gezien en geen contact meer mee heb:
M'n ex (eerste en enige) in de persoon zoals ze was toen ik nog iets met d'r had. Inmiddels vind ik 'r een bitch en dom wijf, maar toen was ze echt speciaal voor me.
hoe kan je het dan missen? zul je je nu vast afvragen
simpel...
door iedereen om je heen, die verteld hoe fantastisch het wel niet is. ...
enz enz.
quote:Je mist een vriendin, ik mis mijn ex-vriendin, en ow ja wat was het toch fantastisch, totdat je als een ouwe vaatdoet aan de kant wordt gezet..
Op zaterdag 19 juli 2003 21:35 schreef Xilantof het volgende:
iemand die ik nog nooit gekend heb......hoe kan je het dan missen? zul je je nu vast afvragen
simpel...
door iedereen om je heen, die verteld hoe fantastisch het wel niet is. ...
enz enz.
quote:idd dat mis ik (denk ik)
Op zaterdag 19 juli 2003 21:39 schreef nozem het volgende:[..]
Je mist een vriendin, ik mis mijn ex-vriendin, en ow ja wat was het toch fantastisch, totdat je als een ouwe vaatdoet aan de kant wordt gezet..
quote:jonge je bent 17, komt nog wel
Op zondag 20 juli 2003 00:02 schreef Linux het volgende:
Een vriendin, er zijn echt van die momenten dat k me echt super alleen voel. Overal zie je van die jonge stelletjes lopen en jij loopt daar dan alleen.dat is echt super irry, k merk nu pas dat k echt die warmte mist van iemand die van je houd en om je geeft.
quote:Thnx
Op zondag 20 juli 2003 02:08 schreef agnestor het volgende:[..]
jonge je bent 17, komt nog wel
quote:Nu mis ik haar helemaal, de relatie is uit maar niet vanwege problemen tussen ons(heb ik een topique over gewijd) .
Op zaterdag 19 juli 2003 12:04 schreef Stormblast het volgende:
M,n vriendin Saska, ze is 3 weken op vakantie.
Gister afscheid genomen dat was toch moeilijker dan we allebei dachten.
quote:Sterkte ermee, Stormblast!!!
Op woensdag 20 augustus 2003 11:08 schreef Stormblast het volgende:[..]
Nu mis ik haar helemaal, de relatie is uit maar niet vanwege problemen tussen ons(heb ik een topique over gewijd) .
Ik mis haar warmte, haar liefde, haar lach, en ik weet nu gewoon ff geen raad meer.
Ik weet het het is nogal of topic gezien de openings post maar de pijn is gewoon ondraaglijk.
Ik mis nu mijn vriendje een beetje. Maar eigenlijk is dat ook wel een erg fijn gevoel... Want vrijdag is ie weer terug en zaterdag 'maken we er een dagje van'.
quote:Gewoon bellen (als er tenminste geen ruzie aan het verwateren ten grondslag ligt).
Op woensdag 20 augustus 2003 11:40 schreef Detroit het volgende:
Een vriendin van vroeger waarmee het contact verwaterd is. Zelfs 6 jaar later mis ik haar nog.
Ik had dit ook een paar weken geleden. Opeens miste ik een oude vriendin die ik zelf een beetje had verwaarloosd, heel erg.
Meteen de telefoon gepakt en het was direct weer als vanouds.
Ook meteen een afspraak gemaakt en heerlijk bij zitten kletsen.
Is echt de (kleine) moeite waard!!!
quote:lijkt me f*ckin erg! Enne geen schuldgevoelens gaan aan zitten praten het was ut lot......(uhm ja.)
Op vrijdag 4 juli 2003 20:08 schreef Count_Blah het volgende:
en me 2 beste vrienden die 3 jaar geleden bij ongeluk in spanje om zijn gekomen...
Syl...
Een hele goeie vriend die ik al zeker 6 weken niet in person gesproken heb. I.v.m vakantie..
maar verder niet echt. mis wel op een andere manier. maar geen persoon.
al hoe wel, of ik echt niemand mis valt nog te bezien. volgend weekend namelijk. maarja, zien we dan wel
quote:Hier bij mij in de buurt genoeg jongens die Jacob heten.... (waaronder enkele niet bezet)
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:59 schreef AngelWings het volgende:Mijn ware jakob
Zucht
quote:Ik moag ook weer wachten tot ik een potentiele ware tegenkom
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:59 schreef AngelWings het volgende:Mijn ware jakob
Zucht
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 20:20 schreef MrTorture het volgende:
M'n oude ik. Die nog emotioneel sterk was en tegen een stootje kon...
Hier een foto van 'mijn' huidige hondje (woont bij mijn vader).
MIss ya
Ik denk dat ik haar ouders maar eens opbel komende week om te vragen waar ze tegenwoordig uithangt, goed idee.
quote:Mijn toekomstige vrouw
Op zondag 24 augustus 2003 23:20 schreef CherryLips het volgende:
mijn toekomstige man.
als ik nou eens wist wie t was...?
en dan nog een ander waarbij de dagen alweer weken worden, en dat worden gok ik ook wel jaren
quote:Ik mis haar
Op zaterdag 30 augustus 2003 21:16 schreef Mryc het volgende:
Ik mis mijn vriendje. Hij woont in Den Haag en ik in Oldenzaal. Tis niet eerlijk
na mijn halve leven gedeeld te hebben, bij de geboorte van mijn kinderen aanwezig geweest te zijn, wiens man alleen mij om zich heen wilde hebben als steun toen zij aan borstkanker geopereerd werd, die mij toevertrouwde dat ze verliefd was op een ander, die me met raad en daad altijd terzijde stond, die me uit de penarie hielp en ik haar, met wie ik geinde in de stad, met wie ik naar de film ging, met wie ik zong, wiens kop ik kaal moest scheren na de chemo, met wie ik op vakantie ben geweest, die met mij mijn trouwpak ontwierp, met wie ik ging dansen bij Janse, die me midden in de nacht opbelde omdat ze zich shit voelde, met wie ik huilde, jankte krijste, met wie ik lachte, gierde brulde, etc...........
..... van de een op de andere dag te kennen gaf dat ze niets meer met me te maken wilde hebben.
En ik snap het nóg niet. Wat deed ik verkeerd 6 jaar geleden? Ik heb op mijn vragen nooit uitleg gehad En ik heb haar NU nodig
* Goede Doel - Vriendschap is een illusie* opzet.
quote:Dat lijkt me ontzettend klote, ik leef met je mee.Sterkte he !!
Op zondag 31 augustus 2003 02:51 schreef Tronica het volgende:
Anlies, een 'vriendin' van me die me......na mijn halve leven gedeeld te hebben, bij de geboorte van mijn kinderen aanwezig geweest te zijn, wiens man alleen mij om zich heen wilde hebben als steun toen zij aan borstkanker geopereerd werd, die mij toevertrouwde dat ze verliefd was op een ander, die me met raad en daad altijd terzijde stond, die me uit de penarie hielp en ik haar, met wie ik geinde in de stad, met wie ik naar de film ging, met wie ik zong, wiens kop ik kaal moest scheren na de chemo, met wie ik op vakantie ben geweest, die met mij mijn trouwpak ontwierp, met wie ik ging dansen bij Janse, die me midden in de nacht opbelde omdat ze zich shit voelde, met wie ik huilde, jankte krijste, met wie ik lachte, gierde brulde, etc...........
..... van de een op de andere dag te kennen gaf dat ze niets meer met me te maken wilde hebben.
En ik snap het nóg niet. Wat deed ik verkeerd 6 jaar geleden? Ik heb op mijn vragen nooit uitleg gehad
En ik heb haar NU nodig
![]()
![]()
* Goede Doel - Vriendschap is een illusie* opzet.
quote:Die vacature neem ik wel op me
mijn toekomstige man.
mijn beste vriend van de basisschool, Auke. Ik heb hem wel op MSN maar gek genoeg zie ik hem niet vaak online. Hij woont nu aan de andere kant van Nederland, dus afspreken zal moeilijk gaan. Hoop hem binnenkort weer eens te zien op MSN, toch eens even bijkletsen..
Kon alles aan hem kwijt eigenlijk, we vertelde elkaar alles, en we waren vaak bij elkaar, leuke dingen doen enzo. Ach, dat waren nog eens tijden.. -zucht-
Mijn slapie tijdens de dienstplicht in Duitschland.
Hij was motorordonans en is bij een aanrijding in ' 91 om het leven gekomen.
Mag dat? .. ik mis een meisje dat altijd blij was.. en zong.. en precies wist wie ze was en wat ze wou in der leven.
Dat meisje dat duizend en een interesses had, dat overal over las, en zo verschrikkelijk veel wist.
mij. ik mis mij
quote:Waarom?
Op maandag 1 september 2003 11:47 schreef diannetjhu het volgende:
Ik mis mij.Mag dat? .. ik mis een meisje dat altijd blij was.. en zong.. en precies wist wie ze was en wat ze wou in der leven.
Dat meisje dat duizend en een interesses had, dat overal over las, en zo verschrikkelijk veel wist.
mij. ik mis mij
Na een tijd aanzien een spuitje laten geven
(maand of 3 terug) maar k mis em wel
"Ze is 95 en ze heeft een hart als die van een 18-jarige." zei de beste dokter nog.
Ze overleeft ons allemaal, maar ze zou het niet meer weten.
quote:*meldt zich
mijn toekomstige man.
checkt profiel: hmmm Ede, ligt niet echt in de buurt
quote:Sterkte
Op maandag 1 september 2003 20:03 schreef Chaosma het volgende:
Ik mis mijn 2 katers, heb ze kort (2 maanden) na elkaar moeten laten inslapen, kan nog janken als ik eraan denk en het is al een paar jaar geleden.
Ze hebben 18 jaar lang mijn leven gedeeld en ze waren zo lief.
quote:Dat meisje, lieve vriendin, ben jij nog steeds..
Op maandag 1 september 2003 11:47 schreef diannetjhu het volgende:
Ik mis mij.Mag dat? .. ik mis een meisje dat altijd blij was.. en zong.. en precies wist wie ze was en wat ze wou in der leven.
mij. ik mis mij
he bah wat klinkt dit zoetsappig , maar blij dat ik het ff van me af heb kunnen schrijven
dank iig voor jullie lezend oor
quote:*verhaaltje geleest*
Op maandag 1 september 2003 23:23 schreef marcek het volgende:
Al lange tijd me ex.
Uit om rare reden , want we zijn nog steeds gek van elkaar , missen elkaar, vaak om een bevestiging gevraagd om het af te sluiten , maar die kan ze me blijkbaar niet geven.
Klinkt makkelijk (ik bedoel 2 mensen die gek zijn van elkaar simpel toch?).
Voor haar om persoonlijk reden (ik weet hem ) niet mogelijk , heb er begrip voor , hoe het me ook sloopt en ik er ook mis, heb af en toe mischien teveel hoop , maar zolang ik geen echte bevestiging heb (en die kans heb ik er vaak genoeg gegeven om het me te zeggen,gewoon een simpele nee ) heb ik altijd dat sprankje hoop .....time will tell............. maar gevoelens zijn niet zo makkelijk te veranderen.he bah wat klinkt dit zoetsappig , maar blij dat ik het ff van me af heb kunnen schrijven
dank iig voor jullie lezend oor
Beetje offtopic, maar idd, een ware bevestiging waarom het uit is geeft je idd de voldoening om haar en de liefde richting haar uit je kop te zetten, ik weet er (helaas nagenoeg) álles van... En er zijn op het geestelijke vlak weinig andere dingen zo moeilijk in een mensenleven als onbeantwoorde liefde, dus zet het van je af!
En mijn beste vriendin woonde al best een endje weg en nu ze weer naar school gaat zie ik haar bijna helemaal niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |