Vervolg op [HOMO] 423 - Niet geheel kosteloos topic
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 16:17 schreef fulco- het volgende:
Wij vragen overigens wel om een vrijwillige bijdrage..
* Doffy pakt z'n koffer en gaat op zoek naar een ander zeiktopic
quote:En wie ben jij dat je dat voor mij kunt beslissen?
Op vrijdag 4 juli 2003 16:13 schreef Doffy het volgende:[..]
Ow jawel!
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 16:18 schreef Twoflower het volgende:
En wie ben jij dat je dat voor mij kunt beslissen?
Doffy Almighty
quote:Als ik bij een kampvuur met een gitaar ga spelen, is de kans groot, dat die gitaar ook op het kampvuur gegooid wordt. Ik had beter piano kunnen spelen... die branden langer
Op vrijdag 4 juli 2003 16:14 schreef Doffy het volgende:[..]
De reden dat ik ooit een gitaar kocht, was dat ik mezelf een beetje wilde begeleiden bij "het kampvuur" zeg maar. Maar sinds ik een gitaar heb, heb ik nooit meer bij een kampvuur gezeten
quote:Doe mee aan Idols 2 ja
Op vrijdag 4 juli 2003 16:02 schreef Driftwood het volgende:
ik vind mijn stem ook nog niet optimaal
maar op mijn werk wil ik nog wel eens de microfoon pakken en een nummer meezingen, en daar krijg ik wel positieve reacties op, met het gevolg dat ze me nu zelfs willen gaan opgeven voor idols 2
maar zelf vind ik mijn stem dus nog niet goed genoeg, denk dat vooral de techniek niet optimaal is
En een wurgcontract
quote:Enig idee hoe die zwarte verf van die dingen stinkt!?
Op vrijdag 4 juli 2003 16:19 schreef fulco- het volgende:
Als ik bij een kampvuur met een gitaar ga spelen, is de kans groot, dat die gitaar ook op het kampvuur gegooid wordt. Ik had beter piano kunnen spelen... die branden langer.
quote:Om nog maar te zwijgen van de giftige dampen die vrijkomen
Op vrijdag 4 juli 2003 16:20 schreef Doffy het volgende:[..]
Enig idee hoe die zwarte verf van die dingen stinkt!?
quote:Ik heb daar geen ervaring mee! Ook de lucht van verbrande keyboards en blokfluiten ken ik niet.
Op vrijdag 4 juli 2003 16:20 schreef Doffy het volgende:[..]
Enig idee hoe die zwarte verf van die dingen stinkt!?
Overigens wel de geur van opgeblazen condensators, en verbrande printplaten. Mijn collega had het gistermiddag voor elkaar. Er ging een autoradio in rook op, omdat ie een connectortje scheef had aangesloten .
quote:haha, ach, ik weet niet, als ik er nou echt zeker van was, dat het inderdaad een beetje klinkt, maar ik kom toch niet bij de laatste 30 dus van de ene kant heb ik zoiets van ...waarom zou ik gaan... maar mischien hebben ze wel een advies ofzo
Op vrijdag 4 juli 2003 16:19 schreef Vlarp het volgende:[..]
Doe mee aan Idols 2 ja
Dan krijg je zangbegeleiding enzo...
En een wurgcontract
quote:Ach, gewoon voor de lol gaan. Als je echt met serieuse intenties gaat dan haal je het niet. Dat zag je in Idols 1 ook...
Op vrijdag 4 juli 2003 16:22 schreef Driftwood het volgende:[..]
haha, ach, ik weet niet, als ik er nou echt zeker van was, dat het inderdaad een beetje klinkt, maar ik kom toch niet bij de laatste 30 dus van de ene kant heb ik zoiets van ...waarom zou ik gaan... maar mischien hebben ze wel een advies ofzo
quote:Dat ken ik maar al te goed ja...
Op vrijdag 4 juli 2003 16:21 schreef fulco- het volgende:
Overigens wel de geur van opgeblazen condensators, en verbrande printplaten. Mijn collega had het gistermiddag voor elkaar. Er ging een autoradio in rook op, omdat ie een connectortje scheef had aangesloten.
quote:dat weet ik, maar goed, hallo idols2, wat voor een loser ben je dan
Op vrijdag 4 juli 2003 16:23 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ach, gewoon voor de lol gaan. Als je echt met serieuse intenties gaat dan haal je het niet. Dat zag je in Idols 1 ook...
quote:Kun je me dan ook snel ff aan een vriendje helpen?
Op vrijdag 4 juli 2003 16:19 schreef Doffy het volgende:[..]
Doffy Almighty
quote:Verbrandde elektronica meurt! :S De eerste paar weken dat ik een nieuwe voeding in m'n pc had zitten kwam die lucht ook uit de voeding, dus heel m'n kamer meuren. Nieuwe- en uitgefikte elektronica ruikt hetzelfde.
Op vrijdag 4 juli 2003 16:23 schreef Doffy het volgende:[..]
Dat ken ik maar al te goed ja...
quote:Nee, sorry, die zijn momenteel op...
Op vrijdag 4 juli 2003 16:24 schreef Twoflower het volgende:
Kun je me dan ook snel ff aan een vriendje helpen?
quote:Geen loser, maar een kat-uit-de-boom-kijker. Nu weet je dat je met jouw kwaliteiten ook een kans maakt...
Op vrijdag 4 juli 2003 16:24 schreef Driftwood het volgende:[..]
dat weet ik, maar goed, hallo idols2, wat voor een loser ben je dan
(ja okay ik was het al, maar toch
quote:Dat zeg ik, voor de lol gaan. Wel je best doen, maar er geen enorm punt van maken...
Op vrijdag 4 juli 2003 16:24 schreef Driftwood het volgende:[..]
dat weet ik, maar goed, hallo idols2, wat voor een loser ben je dan
(ja okay ik was het al, maar toch
quote:Shit, heb ik weer de uitverkoop gemist...
Op vrijdag 4 juli 2003 16:25 schreef Doffy het volgende:[..]
Nee, sorry, die zijn momenteel op...
quote:mjah, ik zie wel
Op vrijdag 4 juli 2003 16:25 schreef Twoflower het volgende:[..]
Geen loser, maar een kat-uit-de-boom-kijker. Nu weet je dat je met jouw kwaliteiten ook een kans maakt...
(idd kat-uit-de-boom-kijker ik ga mezelf iig niet opgeven, als zij dat willen doen voor me, moeten zij dat maar doen)
quote:mietje
Op vrijdag 4 juli 2003 16:28 schreef Driftwood het volgende:[..]
mjah, ik zie wel
(idd kat-uit-de-boom-kijker
ik ga mezelf iig niet opgeven, als zij dat willen doen voor me, moeten zij dat maar doen)
quote:ja, en je staat toch niet meteen voor de echte jury, maar eerst voor een andere die de erg slechte en betere door laten gaan
Op vrijdag 4 juli 2003 16:26 schreef Vlarp het volgende:[..]
Dat zeg ik, voor de lol gaan. Wel je best doen, maar er geen enorm punt van maken...
Ik heb er zelf ook wel over gedacht om voor de gein mee te gaan doen...
quote:Zij zoeken de leukste voor op tv uit
Op vrijdag 4 juli 2003 16:30 schreef Driftwood het volgende:[..]
ja, en je staat toch niet meteen voor de echte jury, maar eerst voor een andere die de erg slechte en betere door laten gaan
quote:Hmm.. zelfkennis is goed...
Op vrijdag 4 juli 2003 16:31 schreef Driftwood het volgende:[..]
I know
quote:In het Bölke kan je je makkelijk zat aan een nieuw vriendje helpen. Overigens... bij niet goed, ruilen binnen 1 dag. Dat is ook, wat er meestal gebeurt!
Op vrijdag 4 juli 2003 16:24 schreef Twoflower het volgende:[..]
Kun je me dan ook snel ff aan een vriendje helpen?
quote:inderdaad
Op vrijdag 4 juli 2003 16:31 schreef Vlarp het volgende:[..]
Zij zoeken de leukste voor op tv uit
quote:Niet alleen in 't Bölke hoor
Op vrijdag 4 juli 2003 16:32 schreef fulco- het volgende:[..]
In het Bölke kan je je makkelijk zat aan een nieuw vriendje helpen. Overigens... bij niet goed, ruilen binnen 1 dag. Dat is ook, wat er meestal gebeurt!
quote:haha ja maar in hoeverre is dit dan zelfkennis of mezelf voor de gek houden
Op vrijdag 4 juli 2003 16:32 schreef Vlarp het volgende:[..]
Hmm.. zelfkennis is goed...
quote:Uhm.. je weet dat je een mietje bent, da's goed
Op vrijdag 4 juli 2003 16:34 schreef Driftwood het volgende:[..]
haha ja maar in hoeverre is dit dan zelfkennis of mezelf voor de gek houden
En mja, je zangkwaliteiten.. dat moeten professionals beoordelen..
Met wat voor nummers zing je mee als je aan het werk bent?
quote:Dat zijn niet de vriendjes waar ik naar op zoek ben...
Op vrijdag 4 juli 2003 16:32 schreef fulco- het volgende:[..]
In het Bölke kan je je makkelijk zat aan een nieuw vriendje helpen. Overigens... bij niet goed, ruilen binnen 1 dag. Dat is ook, wat er meestal gebeurt!
quote:'t kan soms leuk zijn hoor
Op vrijdag 4 juli 2003 16:36 schreef Twoflower het volgende:[..]
Dat zijn niet de vriendjes waar ik naar op zoek ben...
quote:Neuh, zo zit ik niet in elkaar...
Op vrijdag 4 juli 2003 16:36 schreef Vlarp het volgende:[..]
't kan soms leuk zijn hoor
quote:Je moet je principes gewoon overboord gooien
Op vrijdag 4 juli 2003 16:37 schreef Twoflower het volgende:[..]
Neuh, zo zit ik niet in elkaar...
quote:Volgens mij kan het blokje wel weer wat worden opgeschoond. Een aantal fokkers komt hier de laatste tijd wel erg weinig...
Op vrijdag 4 juli 2003 16:17 schreef fulco- het volgende:
Wij vragen overigens wel om een vrijwillige bijdrage..
quote:jonguh, bakkes, of ik zal uw dalijk is me uwe kop tege eenne stoeptegel anstoempe
Op vrijdag 4 juli 2003 16:35 schreef Vlarp het volgende:[..]
Uhm.. je weet dat je een mietje bent, da's goed
quote:summerjam van voor naar achter natuurlijk, maar die is redelijk makkelijk.
Met wat voor nummers zing je mee als je aan het werk bent?
en ja normaal zing ik met de meeste liedjes daar wel mee, maar dan niet met de microfoon aan
quote:Waar zijn het dan principes voor?
Op vrijdag 4 juli 2003 16:38 schreef Vlarp het volgende:[..]
Je moet je principes gewoon overboord gooien
quote:Hmm.. nah, da's goed.. geen skihut nummers dus. Wel nummers met enig niveau
Op vrijdag 4 juli 2003 16:39 schreef Driftwood het volgende:[..]
jonguh, bakkes, of ik zal uw dalijk is me uwe kop tege eenne stoeptegel anstoempe
(zo stoer genoeg)
[..]summerjam van voor naar achter natuurlijk, maar die is redelijk makkelijk.
verder ook de remake van Wham's I'm Your Man (how gay)
en feel wil ik heel af en toe ook nog wel eens doen.en ja normaal zing ik met de meeste liedjes daar wel mee, maar dan niet met de microfoon aan
quote:Om overboord te gooien
Op vrijdag 4 juli 2003 16:39 schreef Twoflower het volgende:[..]
Waar zijn het dan principes voor?
Nah, sommigen moet je echt wel houden, maar ik heb er in de afgelopen jaren toch echt wel aantal opgerekt of overboord gegooid om m'n leven wat makkelijker en leuker te maken.
quote:Ach, daar ben ik ook al wel een beetje mee begonnen hoor. Maar echt extreme dingen zal ik niet (gauw) doen...
Op vrijdag 4 juli 2003 16:41 schreef Vlarp het volgende:[..]
Om overboord te gooien
Nah, sommigen moet je echt wel houden, maar ik heb er in de afgelopen jaren toch echt wel aantal opgerekt of overboord gegooid om m'n leven wat makkelijker en leuker te maken.
quote:Neem eens wat op en laat er een paar mensen kritisch naar luisteren. En dat zijn dus geen oma's en tantes. Vraag ze zoveel mogelijk feedback terug te geven, en jou vooral niet te sparen! Succes!
Op vrijdag 4 juli 2003 16:34 schreef Driftwood het volgende:[..]
haha ja maar in hoeverre is dit dan zelfkennis of mezelf voor de gek houden
quote:ja zelfs ik heb stijl ahum ahum
Op vrijdag 4 juli 2003 16:40 schreef Vlarp het volgende:[..]
Hmm.. nah, da's goed.. geen skihut nummers dus. Wel nummers met enig niveau
quote:Lol.. mja, dat geloof ik ook wel
Op vrijdag 4 juli 2003 16:45 schreef Driftwood het volgende:[..]
ja zelfs ik heb stijl ahum ahum
Everybody has style! (Alleen sommigen hebben en iets afwijkende stijl )
* Vlarp is playing: Angie Stone - I Wish I Didn't Miss You (Nic Mercy's Vocal Mix) erg lekkere remix
quote:ja, echt dat bassie nog steeds niet doorheeft dat Schotse Ruit gewoon niet in is
Op vrijdag 4 juli 2003 16:47 schreef Vlarp het volgende:[..]
Lol.. mja, dat geloof ik ook wel
Everybody has style! (Alleen sommigen hebben en iets afwijkende stijl
)
quote:Whehe.. nee, Adriaan dan.. in dat prachtige jaren 20 shirt in politieblauw..
Op vrijdag 4 juli 2003 16:50 schreef Driftwood het volgende:[..]
ja, echt dat bassie nog steeds niet doorheeft dat Schotse Ruit gewoon niet in is
quote:it's so not done
Op vrijdag 4 juli 2003 16:52 schreef Vlarp het volgende:[..]
Whehe.. nee, Adriaan dan.. in dat prachtige jaren 20 shirt in politieblauw..
goed, ik ga aan het eten beginnen, laterz!
quote:Kookse!
Op vrijdag 4 juli 2003 16:53 schreef Driftwood het volgende:[..]
it's so not done
goed, ik ga aan het eten beginnen, laterz!
quote:Misschien zijn er een paar op vakantie
Op vrijdag 4 juli 2003 16:39 schreef Twoflower het volgende:[..]
Volgens mij kan het blokje wel weer wat worden opgeschoond. Een aantal fokkers komt hier de laatste tijd wel erg weinig...
quote:Succes...
Op vrijdag 4 juli 2003 16:55 schreef Twoflower het volgende:
* Twoflower gaat maar eens naar de kapper en dan naar huis
quote:Zo, dit was echt geluk hebben. Ik kon meteen gaan zitten, en was ook weer vrij snel klaar. Dus ik ben alweer thuis...
Op vrijdag 4 juli 2003 16:57 schreef Vlarp het volgende:[..]
Succes...
quote:http://www.abandonware-france.org/clic.php3?url=5 is zelfs een windowsversie...
Op vrijdag 4 juli 2003 18:02 schreef LuQas het volgende:
Weet iemand waar ik het spelletje Lemmings kan downloaden? En dan niet allemaal 3d features maar gewoon de originele oude lieve lemmings?
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 18:04 schreef Twoflower het volgende:[..]
http://www.abandonware-france.org/clic.php3?url=5 is zelfs een windowsversie...
Ik ga nu bami eten en dan lekker spelen
Lach me maar uit , spreek er maar schande van
, mijn GL doet dat ook al.
.
quote:Dus jij bent weer een tijdje onder de pannen? We zien je hier dus niet meer terug voorlopig?
Op vrijdag 4 juli 2003 18:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb Tomb Raider 6 gekocht..
Lach me maar uit
, spreek er maar schande van
, mijn GL doet dat ook al.
.
quote:Hoezo? Foutmelding of zo?
Op vrijdag 4 juli 2003 18:42 schreef LuQas het volgende:
De lemmings doen het niet
quote:Nope, moet er niet aan denken...
Wie gebruikt er hier eigenlijk drugs? Soms?
quote:Nope, nooit. Zelfs nooit geprobeerd. Ik heb er ook geen behoefte aan, zie niet wat het toevoegt aan m'n leventje. Alcohol is soms erg leuk, maar verder ga ik niet.
De lemmings doen het nietWie gebruikt er hier eigenlijk drugs? Soms?
quote:eiglik nooit gedaan, klinkt stom maar ben wel "nieuwsgierig" naar wat voor effect een klein beetje bij mij zou hebbe..
quote:Hoezo?
Wie gebruikt er hier eigenlijk drugs? Soms?
Ik stelde de vraag eigenlijk omdat ik onder homos toch wel meer drugs-gebruik zie dan onder heteros die ik ken. Iig veel meer slikken en snuiven.
quote:Nou, mij zul je er niet op kunnen betrappen, simpelweg omdat ik er nooit aan zal beginnen. Geen behoefte aan, en veel te bang dat het mis kan gaan. Ik ben echt iemand die de controle niet wil verliezen. Heb ik ook met drank. Maar daar weet ik tot hoe ver ik kan gaan...
Op vrijdag 4 juli 2003 19:06 schreef LuQas het volgende:
Ik snap die afkeer over dingen als softdrugs eigenlijk nauwelijks. Zelf blow ik soms, 1 a 2 keer per maand, en dan ook altijd een joint delen met iemand. Vroeger ook wel met paddo's geexperimenteerd. Dat laatste ging goed mis na een paar keer..... was echt heel eng.Ik stelde de vraag eigenlijk omdat ik onder homos toch wel meer drugs-gebruik zie dan onder heteros die ik ken. Iig veel meer slikken en snuiven.
quote:Na een keertje blowen weet je dat ook wat betreft soft-drugs. Zelf kan ik er niet supergoed tegen. Vind het soms ook wel erg vermoeiend, heb laatst een uur lang zitten nadenken over het fenomeen 'pasta' terwijl ik pasta at.
Op vrijdag 4 juli 2003 19:08 schreef Twoflower het volgende:[..]
Nou, mij zul je er niet op kunnen betrappen, simpelweg omdat ik er nooit aan zal beginnen. Geen behoefte aan, en veel te bang dat het mis kan gaan. Ik ben echt iemand die de controle niet wil verliezen. Heb ik ook met drank. Maar daar weet ik tot hoe ver ik kan gaan...
quote:Ik snap dat ook niet echt. Zeker softdrugs kan weinig kwaad, hoewel je er geen dagelijkse praktijk van moet maken - dan ben je ook weinig waard.Ik heb nooit paddo's gehad, maar wel wat ander spul.
Ik snap die afkeer over dingen als softdrugs eigenlijk nauwelijks. Zelf blow ik soms, 1 a 2 keer per maand, en dan ook altijd een joint delen met iemand. Vroeger ook wel met paddo's geexperimenteerd. Dat laatste ging goed mis na een paar keer..... was echt heel eng.Ik stelde de vraag eigenlijk omdat ik onder homos toch wel meer drugs-gebruik zie dan onder heteros die ik ken. Iig veel meer slikken en snuiven.
Of het onder homo's erger is dan onder hetero's, waag ik te betwijfelen. Misschien wel wat betreft poppers en dat soort shit, maar wat betreft drugs algemeen denk ik het niet.
ow, ik krege es de kans soft drugs te proberen, heb het nie gedaan omdat ik bang was voor de gevolgen, ook omdat ik toen dipje had, en in een rveemde omgeving was....
quote:Misschien zijn mijn homovrienden dan wat stouter
Op vrijdag 4 juli 2003 19:20 schreef Doffy het volgende:[..]
Ik snap dat ook niet echt. Zeker softdrugs kan weinig kwaad, hoewel je er geen dagelijkse praktijk van moet maken - dan ben je ook weinig waard.Ik heb nooit paddo's gehad, maar wel wat ander spul.
Of het onder homo's erger is dan onder hetero's, waag ik te betwijfelen. Misschien wel wat betreft poppers en dat soort shit, maar wat betreft drugs algemeen denk ik het niet.
Ik denk wel dat er onder homo's meer coke gebruikt wordt, dat zie je zo vaak. Ben zelf 2 keer in zo'n situatie gekomen, maar heb tot nu toe nog wel nee kunnen zeggen, en achteraf ook wel blij om geweest. Poppers natuurlijk ook, in de Cockring heb je ook constant van die enge mannen die dat onder je neus trachten te duwen als je aan het dansen bent.
quote:Ik heb ook een aantal 'stoute' vrienden. Heb nog niet aan de coke gezeten, maar ik heb zo'n donker vermoeden dat ik op een dag toch eens 'ja' zeg, gewoon om te weten wat en hoe t is.
Op vrijdag 4 juli 2003 19:24 schreef LuQas het volgende:
Misschien zijn mijn homovrienden dan wat stouterIk denk wel dat er onder homo's meer coke gebruikt wordt, dat zie je zo vaak. Ben zelf 2 keer in zo'n situatie gekomen, maar heb tot nu toe nog wel nee kunnen zeggen, en achteraf ook wel blij om geweest. Poppers natuurlijk ook, in de Cockring heb je ook constant van die enge mannen die dat onder je neus trachten te duwen als je aan het dansen bent.
Kom jij in de Cockring? Brrrr. * Doffy zeker niet!
quote:Ik heb geen afkeer van drugs, maar ik heb er gewoon geen behoefte aan. Ik vermaak me nu al prima, en zou niet weten waarom ik dan iets zou moeten gebruiken om me nog beter te voelen...
In mijn vriendenkring zijn zover ik weer weinig mensen die echt gebruiken. Hooguit een joint ofzo, maar verder niet.
quote:Ben er twee keer geweest. Beide keren in beschonken staat.
Op vrijdag 4 juli 2003 19:27 schreef Doffy het volgende:[..]
Kom jij in de Cockring? Brrrr. * Doffy zeker niet!
En op zich is het er nog best leuk, in de zin van dat de jongens een stuk mooier zijn dan je zou denken, hoewel er ook wel freak tussenlopen natuurlijk. Maar het blijft er wel ranzig. Maar dat is de Exit ook, alleen zit er daar wat meer show omheen.
Ik zie overigens net pas dat je uit Amsterdam komt, was dat altijd al zo?
quote:Hmm.. onder homo-groepen (zoals jij het noemt) zijn er ook genoeg die nooit of heel soms iets gebruiken (vooral alleen softdrugs). Onder hetero's zijn er ook genoeg die vaak gebruiken. Ik heb alleen het idee dat in de homodiscotheken vaker drugs wordt gebruikt.
Op vrijdag 4 juli 2003 19:29 schreef Doffy het volgende:
Volgens mij is het erg afhankelijk van het soort groep waar je inzit. Het is makkelijk om te zeggen dat homo's meer coke gebruiken dan hetero's, als je zelf deel uitmaakt van zo'n homo-groep. Nogal wiedes dat je dan denkt dat homo's meer coke verstoken, simpelweg omdat je niet in zo'n hetero-groep zit.
Kwestie van voorkeur.
Maar waarom doen de gebruikers het wel?
quote:Ik ben er 1 keer langsgelopen en dat vond ik al eng. Exit ben ik 2 keer geweest, ook mijn tent niet. Sowieso vind ik de hele 'scene' niet echt mijn ding, hoewel ik nog wel ns naar de Arc of Soho wil gaan - of de Trut als ik tijd heb.
Op vrijdag 4 juli 2003 19:30 schreef LuQas het volgende:
Ben er twee keer geweest. Beide keren in beschonken staat.
quote:Ik moet nog een paar graadjes sletteriger worden voordat ik me daar echt ga vermaken
En op zich is het er nog best leuk, in de zin van dat de jongens een stuk mooier zijn dan je zou denken, hoewel er ook wel freak tussenlopen natuurlijk. Maar het blijft er wel ranzig. Maar dat is de Exit ook, alleen zit er daar wat meer show omheen.
quote:Nou niet 'altijd' maar toch al meer dan een jaar hoor
Ik zie overigens net pas dat je uit Amsterdam komt, was dat altijd al zo?
quote:Dit klinkt vermoedelijk heel platvloers, maar het is weer eens een andere manier van onder invloed zijn. Als ik dronken ben, word ik meestal erg liefhebbend en heb ik grote bek en doe ik dingen waar ik soms wel spijt van heb de dag erna. Als ik stoned ben, raak ik meer in mezelf gekeerd, ga ik heel intensief nadenken over alles om me heen en drijf je een beetje mee op de 'vibe'.. Het heeft allebei wel wat, hoewel ik dronken zijn prefereer omdat de uitwerking daarvan altijd hetzelfde is, en het me ook wel vaak wat extatischer maakt.
Op vrijdag 4 juli 2003 19:34 schreef NathaN het volgende:
Maar waarom doen de gebruikers het wel?
quote:Maar waarom moet je onder invloed zijn?
Op vrijdag 4 juli 2003 19:35 schreef LuQas het volgende:
Dit klinkt vermoedelijk heel platvloers, maar het is weer eens een andere manier van onder invloed zijn. Als ik dronken ben, word ik meestal erg liefhebbend en heb ik grote bek en doe ik dingen waar ik soms wel spijt van heb de dag erna. Als ik stoned ben, raak ik meer in mezelf gekeerd, ga ik heel intensief nadenken over alles om me heen en drijf je een beetje mee op de 'vibe'.. Het heeft allebei wel wat, hoewel ik dronken zijn prefereer omdat de uitwerking daarvan altijd hetzelfde is, en het me ook wel vaak wat extatischer maakt.
quote:Ach, aansteller. Je zal zien dat het allemaal best meevalt als je er eens bent. En wat insinueer jij?
Op vrijdag 4 juli 2003 19:34 schreef Doffy het volgende:[..]
Ik ben er 1 keer langsgelopen en dat vond ik al eng. Exit ben ik 2 keer geweest, ook mijn tent niet. Sowieso vind ik de hele 'scene' niet echt mijn ding, hoewel ik nog wel ns naar de Arc of Soho wil gaan - of de Trut als ik tijd heb.
[..]Ik moet nog een paar graadjes sletteriger worden voordat ik me daar echt ga vermaken
[..]
quote:Omdat dat iets toevoegt. Mits je het in de juiste hoeveelheden gebruikt. Ik word er over het algemeen losser van, en het belangrijkste: ook erg vrolijk.
Op vrijdag 4 juli 2003 19:36 schreef NathaN het volgende:[..]
Maar waarom moet je onder invloed zijn?
quote:Toevoegen doet het bij mij niets, behalve dan dat ik ook wat losser word.
Op vrijdag 4 juli 2003 19:40 schreef LuQas het volgende:[..]
Omdat dat iets toevoegt. Mits je het in de juiste hoeveelheden gebruikt. Ik word er over het algemeen losser van, en het belangrijkste: ook erg vrolijk.
quote:Belangrijke mits.
Op vrijdag 4 juli 2003 19:40 schreef LuQas het volgende:
Omdat dat iets toevoegt. Mits je het in de juiste hoeveelheden gebruikt. Ik word er over het algemeen losser van, en het belangrijkste: ook erg vrolijk.
Maar to each his own, zal ik maar zeggen.
't Is voor mij dan ook vaak een afknappertje, drugs (soft of niet) en roken. Alcohol, ok, maar op zatlappen knap ik dan ook weer gigantisch af.
quote:En voor de duidelijkheid hebben we het dan over Grolsch, neem ik aan?
Op vrijdag 4 juli 2003 19:45 schreef Twoflower het volgende:
Toevoegen doet het bij mij niets, behalve dan dat ik ook wat losser word.Vrolijker word ik er echter niet van, alleen evt. iets meer moe...
quote:*noteer*
Op vrijdag 4 juli 2003 19:46 schreef NathaN het volgende:[..]
't Is voor mij dan ook vaak een afknappertje, drugs (soft of niet) en roken. Alcohol, ok, maar op zatlappen knap ik dan ook weer gigantisch af.
Trouwen?
quote:Nee, sorry.
Op vrijdag 4 juli 2003 19:48 schreef Twoflower het volgende:
*noteer*Trouwen?
quote:Wat pils betreft wel. Maar (rode) wijn of port of een zwaarder biertje zoals een trappist gaat er soms ook wel in hoor.
Op vrijdag 4 juli 2003 19:47 schreef NathaN het volgende:[..]
En voor de duidelijkheid hebben we het dan over Grolsch, neem ik aan?
quote:Vertel! Vertel!
Op vrijdag 4 juli 2003 19:48 schreef NathaN het volgende:b) ik heb al iemand anders op het oog.
quote:Nee
Op vrijdag 4 juli 2003 19:50 schreef Twoflower het volgende:
Vertel! Vertel!
quote:Zo, wat een gave slingers!
Op vrijdag 4 juli 2003 20:36 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]we like to party!
.
quote:die toeters waren leuker!
Op vrijdag 4 juli 2003 20:40 schreef Twoflower het volgende:[..]
Zo, wat een gave slingers!
quote:Heb je daar ook een actieshot van opzij van?
Op vrijdag 4 juli 2003 20:40 schreef Jerruh het volgende:[..]
die toeters waren leuker!
.
quote:whehe ehm, wel ene waarmee ik ze in elkaar aant douwen was, maar die is al es verschene
Op vrijdag 4 juli 2003 20:42 schreef Twoflower het volgende:[..]
Heb je daar ook een actieshot van opzij van?
quote:*ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee*
Op vrijdag 4 juli 2003 22:27 schreef Twoflower het volgende:
*aai*
quote:*oordopjes in doe*
Op vrijdag 4 juli 2003 22:29 schreef NathaN het volgende:[..]
*ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee*
quote:* Twoflower haalt de oordopjes maar weer uit zijn oren, want hij hoort niemand meer...
Op vrijdag 4 juli 2003 22:30 schreef Twoflower het volgende:[..]
*oordopjes in doe*
quote:Dan doe ik met je mee...
Op vrijdag 4 juli 2003 22:38 schreef Jerruh het volgende:
ik verveel me echt de kachels van de muur.
quote:Als iedereen nu op het resultaat gaat zitten wachten, dan duurt het nog wel even...
Op vrijdag 4 juli 2003 22:41 schreef NathaN het volgende:
*maar weer eens aan het schrijven sla*
quote:Ik zit er niet op te wachten hoor. Ben wel benieuwd, maar heb ondertussen wel andere bezigheden gevonden...
Op vrijdag 4 juli 2003 22:50 schreef NathaN het volgende:[..]
Als iedereen nu op het resultaat gaat zitten wachten, dan duurt het nog wel even...
quote:Koffie en soms wat alcohol
Heb vroeger wel eens geblowed en spacecake gegeten. Zowieso viel het effect tegen, en ik had helemaal geen plannen dat nog een keer te herhalen.
Vanmiddag nog uitgebreid over Barry White gehad op het forum, en nu issie dood....
en jullie zijn slapen dan wel uit........
Begin mei werd de zanger getroffen door een beroerte, waarna hij een deel van zijn spraakvermogen kwijtraakte. Ook had White al langer nierproblemen en was hij in afwachting van een niertransplantatie.
White scoorde wereldwijd veel hits, met name in het jaren 70 disco tijdperk. In Nederland stond de zanger tussen 1973 en 1990 acht keer met een hit in de top 40, met nummers als "Can't Get Enough of Your Love'', ''Never gonna give you up'' en ''You're the first, the last, my everything''.
quote:Of met anderen in gesprek via MSN...
Op vrijdag 4 juli 2003 23:59 schreef Waxxer het volgende:
Tsssssssss dit geloof je toch niet...Vanmiddag nog uitgebreid over Barry White gehad op het forum, en nu issie dood....
en jullie zijn slapen dan wel uit........
* error steekt er nog 1 op
quote:Rook je nou alweer/nog steeds?
Op zaterdag 5 juli 2003 00:13 schreef error het volgende:
over drugs: buiten alcohol (met mate) en tabak gebruik ik niets.
En voor degenen die mij iets te snel roepen: ie... yikes...jakkes... bah; lekker belangrijk...* error steekt er nog 1 op
quote:Yeps, ik geniet, maar niet met mate
Op zaterdag 5 juli 2003 00:15 schreef Twoflower het volgende:
Rook je nou alweer/nog steeds?
quote:En zeker ook niet met maten? Dus net zo ongezellig als ik...
Op zaterdag 5 juli 2003 00:17 schreef error het volgende:[..]
Yeps, ik geniet, maar niet met mate
quote:Ik heb de hele dag/avond al volk om me heen gehad. Ik zit lekker ff alleen... en maar weer genieten
Op zaterdag 5 juli 2003 00:20 schreef Twoflower het volgende:
En zeker ook niet met maten? Dus net zo ongezellig als ik...
quote:Ik geniet ook. Zonder rookgerei, maar met een heerlijke port, die ik van een goede vriend heb gekregen...
Op zaterdag 5 juli 2003 00:21 schreef error het volgende:[..]
Ik heb de hele dag/avond al volk om me heen gehad. Ik zit lekker ff alleen... en maar weer genieten
quote:Zo heeft ieder zijn genotsmiddelen. Ik drink ranja
Op zaterdag 5 juli 2003 00:22 schreef Twoflower het volgende:
Ik geniet ook. Zonder rookgerei, maar met een heerlijke port, die ik van een goede vriend heb gekregen...
quote:Dan toch wel met een rietje?
Op zaterdag 5 juli 2003 00:25 schreef error het volgende:[..]
Zo heeft ieder zijn genotsmiddelen. Ik drink ranja
quote:Nee.
Op zaterdag 5 juli 2003 00:27 schreef Twoflower het volgende:
Dan toch wel met een rietje?
quote:Dan moet er wel eerst alcohol in zitten hoor!
Op zaterdag 5 juli 2003 00:28 schreef error het volgende:[..]
Nee.
Ik heb altijd begrepen dat je van drinken door een rietje snel dronken wordt...
quote:Ow, dat wist ik niet...
Op zaterdag 5 juli 2003 00:30 schreef Twoflower het volgende:
Dan moet er wel eerst alcohol in zitten hoor!
quote:Je bent toch niet als een keeper op de ballen gedoken, he?
Op zaterdag 5 juli 2003 00:42 schreef raptorix het volgende:
Avond, zo lekker terug van biljarten met me pa
quote:Nee
Op zaterdag 5 juli 2003 00:45 schreef fulco- het volgende:[..]
Je bent toch niet als een keeper op de ballen gedoken, he?
quote:Ie, Yikes, Jakkes & Bah.
En voor degenen die mij iets te snel roepen: ie... yikes...jakkes... bah; lekker belangrijk...* error steekt er nog 1 op
Ik ben weer thuis. Het was weer erg gezellie En nu ga ik slapen. Morgen weer een zware dag voor de boeg (lees: lange reis naar Enschede en stappen).
slaapse!
quote:weltrusten vlarp
Op zaterdag 5 juli 2003 02:46 schreef Vlarp het volgende:
Haaaaai!Ik ben weer thuis. Het was weer erg gezellie
En nu ga ik slapen. Morgen weer een zware dag voor de boeg (lees: lange reis naar Enschede en stappen).
slaapse!
quote:euhm hallo ik werk elke avond nacht van 7 tot 4, en nu heb ik eindelijk eens twee dagen vrij, zoek je eigen leven op
Op zaterdag 5 juli 2003 02:52 schreef Doffy het volgende:
Mensen die hier om kwart voor 3 's nachts posten hebben duidelijk geen leven!
Mazzel
quote:En andere mensen zien niet altijd de ironie van sommige posts in om dit tijdstip!
Op zaterdag 5 juli 2003 02:55 schreef Driftwood het volgende:
euhm hallo ik werk elke avond nacht van 7 tot 4, en nu heb ik eindelijk eens twee dagen vrij, zoek je eigen leven opMazzel
@ drift
quote:sorry ben een beetje prikkelbaar de laatste week
Op zaterdag 5 juli 2003 02:58 schreef Doffy het volgende:[..]
En andere mensen zien niet altijd de ironie van sommige posts in om dit tijdstip!
@ drift
maar alvast weltrusten meneer Doffy
quote:Geeft niet, ik zou het ook zijn als ik 's nachts moest werken. Het is je vergeven Driffie
Op zaterdag 5 juli 2003 03:01 schreef Driftwood het volgende:
sorry ben een beetje prikkelbaar de laatste week
no offense, no personal meaning to anyonemaar alvast weltrusten meneer Doffy
Ik ga maffen. Enneh, je mag gewoon Doffy zeggen hoor, of zelfs Dofster ofzo
Sterkte verder!
quote:en zowat 20 over 4 al helemaal niet
Op zaterdag 5 juli 2003 02:52 schreef Doffy het volgende:
Mensen die hier om kwart voor 3 's nachts posten hebben duidelijk geen leven!
quote:Like I said: Lekker belangrijk.....
Op zaterdag 5 juli 2003 01:27 schreef Great_Expectations het volgende:
Ie, Yikes, Jakkes & Bah..
quote:Wat doe jij zo vroeg op? (M.a.w.: wat doe ik zo vroeg op?
Op zaterdag 5 juli 2003 09:51 schreef error het volgende:[..]
Like I said: Lekker belangrijk.....
quote:Mijn buurman had besloten dat ik wel 600 tegels kon gaan sjouwen.
Op zaterdag 5 juli 2003 09:54 schreef Twoflower het volgende:
Wat doe jij zo vroeg op? (M.a.w.: wat doe ik zo vroeg op?)
quote:Dan hadden hij en ik eigenlijk wel zo'n beetje hetzelfde idee...
Op zaterdag 5 juli 2003 10:01 schreef error het volgende:[..]
Mijn buurman had besloten dat ik wel 600 tegels kon gaan sjouwen.
Hij zal wel gedacht hebben dat ik een bouwvakker was, of zo
quote:Met jou meerderen
Op zaterdag 5 juli 2003 10:02 schreef Twoflower het volgende:
Dan hadden hij en ik eigenlijk wel zo'n beetje hetzelfde idee...
quote:*mess*
Op zaterdag 5 juli 2003 10:03 schreef error het volgende:[..]
Met jou meerderen
Don't mess with someone who is about to sjouw 600 stenen
En wat wou je nou doen?
*uitrek*
quote:Hallow
Op zaterdag 5 juli 2003 11:53 schreef XMN8R het volgende:
wat een heeeerlijk rustig topic is dit toch zeg*uitrek*
quote:gedaan met de rust
Op zaterdag 5 juli 2003 11:54 schreef Vlarp het volgende:
Hallow
Hallo
in de trein die langs Den Haag-Moerwijk rijd? (HINT!)
(HINT!)
quote:die trein die langs Den Haag-Moerwijk rijdt ???
Op zaterdag 5 juli 2003 12:04 schreef DennisMoore het volgende:
*ontbijt*En dan zo de trein 's pakken.
.
zwaai ik mijn arm misschien toch niet weer voor niks uit de kom...
quote:Denk 't niet. Maar hoe dan ook stap ik eerder uit. Te Utrecht.
Op zaterdag 5 juli 2003 12:07 schreef XMN8R het volgende:die trein die langs Den Haag-Moerwijk rijdt ???
zwaai ik mijn arm misschien toch niet weer voor niks uit de kom...
quote:hmmz... nou, als iedereen weg gaat, dan ga ik ook maar weg vandaag...
Op zaterdag 5 juli 2003 12:08 schreef DennisMoore het volgende:
Denk 't niet. Maar hoe dan ook stap ik eerder uit. Te Utrecht.
hoewel... als iedereen weg is, dan wordt het hier natuurlijk weer heeeerlijk rustig!
quote:*tussen de vele boodschappen door meld*
Op zaterdag 5 juli 2003 12:10 schreef XMN8R het volgende:[..]
hmmz... nou, als iedereen weg gaat, dan ga ik ook maar weg vandaag...
hoewel... als iedereen weg is, dan wordt het hier natuurlijk weer heeeerlijk rustig!
quote:Ik insinueer helemaal niks!
Op vrijdag 4 juli 2003 19:38 schreef LuQas het volgende:
Ach, aansteller. Je zal zien dat het allemaal best meevalt als je er eens bent. En wat insinueer jij?![]()
*weer weg is - fles whisky haal*
quote:Gelukkig ben ik straks bij m'n ouders
Op zaterdag 5 juli 2003 12:08 schreef DennisMoore het volgende:
Denk 't niet. Maar hoe dan ook stap ik eerder uit. Te Utrecht.
quote:De trein naar Enschede rijdt niet bepaald langs Den Haag (vanuit Rotterdam dan). Ik kom langs Gouda, maar dichter langs Den Haag ga ik niet.
Op zaterdag 5 juli 2003 12:03 schreef XMN8R het volgende:
moet jij niet al in de trein naar Enschede zitten? (hint!)in de trein die langs Den Haag-Moerwijk rijd? (HINT!)
(HINT!)
quote:Bel de pizzaboer maar...
Op zaterdag 5 juli 2003 13:00 schreef Driftwood het volgende:
goeiemoguh
heeft er iemand zin om straks ff eten voor me te koken, daar heb ik vandaag geen zin in
quote:nou vooruit, het is je wederom vergeven...
Op zaterdag 5 juli 2003 12:52 schreef Vlarp het volgende:
De trein naar Enschede rijdt niet bepaald langs Den Haag (vanuit Rotterdam dan). Ik kom langs Gouda, maar dichter langs Den Haag ga ik niet.
quote:dat kan ik inderdaad ook doen ja
Op zaterdag 5 juli 2003 13:02 schreef Vlarp het volgende:[..]
Bel de pizzaboer maar...
hoest met vlarp?
mogguh! .
quote:Na een heerlijk ontbijt ben ik weer wakker en bijgekomen. Gisteren toch weer iets te veel gedronken denk ik
Op zaterdag 5 juli 2003 13:03 schreef Driftwood het volgende:[..]
dat kan ik inderdaad ook doen ja
zat zelf aan pasta ofzo te denkenhoest met vlarp?
Hoe'st met Drift dan?
quote:Eej Jer!
Op zaterdag 5 juli 2003 13:04 schreef Jerruh het volgende:.
.
en nog eens.
pa en ma zijn de hele dag weg, dus moet alles zelf gaan doen, ook koken.
maar ja. wel hethele huis alleen.
mogguh!
.
Je gaat voor huisman spelen vandaag
quote:het gaat wel, heb redelijk weer eens geslapen vanacht, klein beetje koppijn nog steeds, maar dat krijg ik er wel weer uit met een paar paracetamols...
Op zaterdag 5 juli 2003 13:05 schreef Vlarp het volgende:[..]
Na een heerlijk ontbijt ben ik weer wakker en bijgekomen. Gisteren toch weer iets te veel gedronken denk ik
Hoe'st met Drift dan?
maar ik kan wederom hieruit afleiden dat het gisteren gezellig was
quote:Dat zou je kunnen doen ja
Op zaterdag 5 juli 2003 13:06 schreef Driftwood het volgende:[..]
het gaat wel, heb redelijk weer eens geslapen vanacht, klein beetje koppijn nog steeds, maar dat krijg ik er wel weer uit met een paar paracetamols...
verder gewoon lekker relaxed.maar ik kan wederom hieruit afleiden dat het gisteren gezellig was
quote:moguh...
Op zaterdag 5 juli 2003 13:04 schreef Jerruh het volgende:.
.
en nog eens.
pa en ma zijn de hele dag weg, dus moet alles zelf gaan doen, ook koken.
maar ja. wel hethele huis alleen.
mogguh!
.
ik mag vandaag dus ook gaan opruimen, morgen komen ze terug van vakantie
quote:erg happy dus
Op zaterdag 5 juli 2003 13:08 schreef Vlarp het volgende:[..]
Dat zou je kunnen doen ja
Nah ja, ik had nog dik een uur happy hour te gaan toen ik binnen kwam, dus er moest even flink getankt worden
En ik had weer geluk ook. Ik had ook buiten het happy hour nog besteld en aan het eind werd m'n hele bon als happy hour aangeslagen
Soms is het best handig dat je het goed met het personeel kunt vinden
quote:whoehahahaaaaaa ik laat hier de boel verslonzen en verneuken en ga lekker friet hale enzo
Op zaterdag 5 juli 2003 13:05 schreef Vlarp het volgende:[..]
Eej Jer!
Je gaat voor huisman spelen vandaag
quote:als je dan toch bezig bent, hier mag de stofzuiger ook een rondje maken
Op zaterdag 5 juli 2003 13:08 schreef Driftwood het volgende:[..]
moguh...
ik mag vandaag dus ook gaan opruimen, morgen komen ze terug van vakantie
quote:dacht het dus van niet he
Op zaterdag 5 juli 2003 13:10 schreef Jerruh het volgende:[..]
als je dan toch bezig bent, hier mag de stofzuiger ook een rondje maken
.
quote:pfff is da nou hardwerkersmentaliteit
Op zaterdag 5 juli 2003 13:11 schreef Driftwood het volgende:[..]
dacht het dus van niet he
quote:Hoeveel ik ook bestel en hoe veel/weinig er op m'n bon staat en of contant of met pin betaal ik geef ze altijd fooi daar. Toen ik bij Jolanda betaalde en zij (met opzet) alles als happy hour aansloeg stond ze ook al bedelend met een glas in haar hand om een drankje te vragen, dus heb haar nog maar wat gegeven
Op zaterdag 5 juli 2003 13:09 schreef Driftwood het volgende:[..]
erg happy dus
ja dan schiet het wel op
je hebt toch wel fooi gegeven he
quote:eten koke
Op zaterdag 5 juli 2003 13:13 schreef Jerruh het volgende:[..]
pfff is da nou hardwerkersmentaliteit
.
wat zal ik vandaag es gaan doen, behalve schoonmake en kutdinge...
quote:That's the spirit! Yeah!
Op zaterdag 5 juli 2003 13:09 schreef Jerruh het volgende:[..]
whoehahahaaaaaa ik laat hier de boel verslonzen en verneuken en ga lekker friet hale enzo
.
owja, de hond mot ook uitgelate worden maar ik laat lekker de achterdeur open, schijt ie maar in de tuin!!! ik heb vandaag een badjasdag!.
quote:je bent te goed voor deze wereld
Op zaterdag 5 juli 2003 13:15 schreef Vlarp het volgende:[..]
Hoeveel ik ook bestel en hoe veel/weinig er op m'n bon staat en of contant of met pin betaal ik geef ze altijd fooi daar. Toen ik bij Jolanda betaalde en zij (met opzet) alles als happy hour aansloeg stond ze ook al bedelend met een glas in haar hand om een drankje te vragen, dus heb haar nog maar wat gegeven
Is ze ook weer blij...
quote:en behalve eten koke...
Op zaterdag 5 juli 2003 13:16 schreef Driftwood het volgende:[..]
eten koke
quote:nope, moet om 6 uur weer richting werk
Op zaterdag 5 juli 2003 13:17 schreef Jerruh het volgende:[..]
en behalve eten koke...
(kom je hier etuh?)
quote:Mwoa.. we krijgen als het rustig is in de Regenboog ook regelmatig drank op kosten van de zaak. It's for a good cause
Op zaterdag 5 juli 2003 13:17 schreef Driftwood het volgende:[..]
je bent te goed voor deze wereld
quote:hmzz als t rustig is dan zou ik juist geld vragen, heb je eindelijk es bezoekers, geef je ze nog gratis drinken ook..
Op zaterdag 5 juli 2003 13:18 schreef Vlarp het volgende:[..]
Mwoa.. we krijgen als het rustig is in de Regenboog ook regelmatig drank op kosten van de zaak. It's for a good cause
quote:neej
Op zaterdag 5 juli 2003 13:20 schreef Jerruh het volgende:[..]
hmzz als t rustig is dan zou ik juist geld vragen, heb je eindelijk es bezoekers, geef je ze nog gratis drinken ook..
quote:mensen komen nooit binnen met het idee dat ze evt. een gratis drankje kenne krijgen dus als ze weggaan is het niet omdat ze geen gratis drank kenne krijgen, en mensen die er vaak komen zullen heus niet weggaan omdat ze geen gratis drank krijgen, die komen daar omdat het een leuke tent is..
Op zaterdag 5 juli 2003 13:22 schreef Driftwood het volgende:[..]
neej
want je moet mensen binnenhouden,
als er helemaal niemand zit, dan draait de eerste die binnenkomt om, en gaat,
als er wel wat te doen is, dan verwacht ie dat het gezellig is, en blijft ie binnen
quote:nee mensen hou je voornamenlijk binnen door met ze te lullen en ze ene drankje van het huis aan te bieden
Op zaterdag 5 juli 2003 13:24 schreef Jerruh het volgende:[..]
mensen komen nooit binnen met het idee dat ze evt. een gratis drankje kenne krijgen dus als ze weggaan is het niet omdat ze geen gratis drank kenne krijgen, en mensen die er vaak komen zullen heus niet weggaan omdat ze geen gratis drank krijgen, die komen daar omdat het een leuke tent is..
mensen binnenhouden doe je voornamelijk door er sfeer te brengen op de momenten dat het nodig is, dat is o.a. best pittig in de horeca.
quote:Inderdaad. Ik kom er voor de gezelligheid, en die gratis drank (voornamelijk dropshot, goldstrike en sambuca
Op zaterdag 5 juli 2003 13:24 schreef Jerruh het volgende:[..]
mensen komen nooit binnen met het idee dat ze evt. een gratis drankje kenne krijgen dus als ze weggaan is het niet omdat ze geen gratis drank kenne krijgen, en mensen die er vaak komen zullen heus niet weggaan omdat ze geen gratis drank krijgen, die komen daar omdat het een leuke tent is..
mensen binnenhouden doe je voornamelijk door er sfeer te brengen op de momenten dat het nodig is, dat is o.a. best pittig in de horeca.
quote:'t is bij ons inderdaad vooral om ons langer binnen te houden. Of ze proberen te zorgen dat we de laatste bus weer es missen
Op zaterdag 5 juli 2003 13:27 schreef Driftwood het volgende:[..]
nee mensen hou je voornamenlijk binnen door met ze te lullen en ze ene drankje van het huis aan te bieden
mensen komen idd nooit binnen met het idee dat ze een gratis drankje krijgen, mensen komen binnen met het idee leuk uit te gaan, en als er niemand is dan is het niet leuk en gaan ze sneller, en als dat steeds gebeurd krijg je dus een domino effect dus kan je beter de eerste klanten op een avond wat aanbieden als het niet echt loopt, dan blijven ze iig wat langer zitten, en hoop jij dat er in de tussentijd mensen bijkomen
quote:ik heb het voornamenlijk over het begin van de avond
Op zaterdag 5 juli 2003 13:29 schreef Vlarp het volgende:[..]
Of ze proberen te zorgen dat we de laatste bus weer es missen
![]()
quote:Mja, maar die komen in de Regenboog toch wle op gang. D'r zijn veel vaste bezoekers en het personeel kent die mensen ook, dus de vaste mensen blijven toch wel hangen voor een praatje.
Op zaterdag 5 juli 2003 13:31 schreef Driftwood het volgende:[..]
ik heb het voornamenlijk over het begin van de avond
quote:bijvoorbeeld bij de Thomas in eindhoven, daar komen de mensen vanzelf al aan, en omdat het daar een redelijk dure tent is, geven ze nie zomaar de drankjes, dus wa doen ze: vet de muziek open en de Thomassfeer dr in gooien, en dat werkt ook. Je kan het wat da betreft op vele manieren aanpakken. In ons hotel doen we het altijd door met het personeel bij grote feesten een soort shownummerke te maken, waardoor mensen binnenkomen, omdat er anderen zijn die roepen: zie dat!
Op zaterdag 5 juli 2003 13:29 schreef Vlarp het volgende:[..]
't is bij ons inderdaad vooral om ons langer binnen te houden. Of ze proberen te zorgen dat we de laatste bus weer es missen
En lullen doet het personeel van de Regenboog wel. Een van de weinige homokroegen in Rotterdam waar als het rustig is het personeel ook echt gezellig doet.
horeca is altijd leuk .
quote:Uhuh.. ik wil ook dolgraag de horeca in.. maar ja, eerst maar es zorgen dat ik in de stad kom te wonen. Dan kunnen we weer verder kijken.
Op zaterdag 5 juli 2003 13:33 schreef Jerruh het volgende:
horeca is altijd leuk.
quote:is wel handig
Op zaterdag 5 juli 2003 13:34 schreef Vlarp het volgende:[..]
Uhuh.. ik wil ook dolgraag de horeca in.. maar ja, eerst maar es zorgen dat ik in de stad kom te wonen. Dan kunnen we weer verder kijken.
ik krege net een junkmailtje met als titel: looking for a lover. ik had echt de neiging om te reageren: No! fuck off.
maar ik heb m lekker gedeleted .
quote:Als je reageert op zo'n mailtje dan krijg je nog meer spam, want dan weten ze dat je emailadres werkt
Op zaterdag 5 juli 2003 13:36 schreef Jerruh het volgende:[..]
is wel handig
.
ik krege net een junkmailtje met als titel: looking for a lover. ik had echt de neiging om te reageren: No! fuck off.
maar ik heb m lekker gedeleted.
quote:ik heb het gelukkig nog nooit gedaan
Op zaterdag 5 juli 2003 13:39 schreef Vlarp het volgende:[..]
Als je reageert op zo'n mailtje dan krijg je nog meer spam, want dan weten ze dat je emailadres werkt
en wat ga jij vandaag allemaal doen menneke?
quote:Ik ben druk gezig m'n tas in te pakken. Ik ga sinds tijden weer eens een tochtje naar Enschede maken. Pfff... weer 3,5 uur reizen
Op zaterdag 5 juli 2003 13:41 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik heb het gelukkig nog nooit gedaan
.
en wat ga jij vandaag allemaal doen menneke?
quote:joey enzo?
Op zaterdag 5 juli 2003 13:42 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik ben druk gezig m'n tas in te pakken. Ik ga sinds tijden weer eens een tochtje naar Enschede maken. Pfff... weer 3,5 uur reizen
Nou ja, het gaat vast gezellig worden
quote:Jeps.. Joey enzo
Op zaterdag 5 juli 2003 13:44 schreef Jerruh het volgende:[..]
joey enzo?
. doe ze de groetuh!
ik ga ook me spullen pakken, maar das alvast voor volgende week.
quote:juaaaa nou ja, 4 dagen samen met frank naar parijs en euro disney!
Op zaterdag 5 juli 2003 13:46 schreef Vlarp het volgende:[..]
Jeps.. Joey enzo
Ik zal de groeten doorgeven. Hmm.. je gaat op vakantie??
quote:Ohw, kewl!
Op zaterdag 5 juli 2003 13:48 schreef Jerruh het volgende:[..]
juaaaa nou ja, 4 dagen samen met frank naar parijs en euro disney!
.
quote:egwel, ben in beiden nog nooooit geweest
Op zaterdag 5 juli 2003 13:52 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ohw, kewl!
quote:Disneyland is wel kewl.. en Parijs is echt een mooie stad..
Op zaterdag 5 juli 2003 13:54 schreef Jerruh het volgende:[..]
egwel, ben in beiden nog nooooit geweest
.
*klaar is met inpakken* Enschede, here I come!
quote:fijn weekend menneke!!
Op zaterdag 5 juli 2003 13:57 schreef Vlarp het volgende:[..]
Disneyland is wel kewl.. en Parijs is echt een mooie stad..
*klaar is met inpakken*
Enschede, here I come!
quote:Bus gaat pas over 25 minuten
Op zaterdag 5 juli 2003 14:00 schreef Jerruh het volgende:[..]
fijn weekend menneke!!
![]()
.
quote:misleiderd!
Op zaterdag 5 juli 2003 14:01 schreef Vlarp het volgende:[..]
Bus gaat pas over 25 minuten
.
quote:de mzzol
Op zaterdag 5 juli 2003 14:16 schreef Vlarp het volgende:
Mensen ik ben er nu dus vandoor. Fijn weekend allemaal en tot morgenvond (laat) denk ik.
Gisteren echt super gezellie feestje gehad! Beetje laat en moe nu, maar ik hoefde gelukkig as om 12 uur te beginnen.
Dadelijk thuis m'n pc aansluiten en dan kan ik al weer naar t volgende feestje
Ver-moei-end
Hoest hier verder met iedereen?
quote:heya
Op zaterdag 5 juli 2003 14:20 schreef KrnKje het volgende:vanaf Vi-Computer Helmond
Vandaag beetje TD-en,dus beetje Fokken kan er ook wel bijGisteren echt super gezellie feestje gehad! Beetje laat en moe nu, maar ik hoefde gelukkig as om 12 uur te beginnen.
Dadelijk thuis m'n pc aansluiten en dan kan ik al weer naar t volgende feestje
Ver-moei-endHoest hier verder met iedereen?
quote:O ja, Vlarp: leuk stukje, maar dat wist je natuurlijk al...
Op zaterdag 5 juli 2003 15:16 schreef Twoflower het volgende:
Zo, daarstraks de Vlarp-special van Expreszo maar even gehaald. (Ja, ze liggen nu ook al in de winkel.) En ik ben nog niet overtuigd dat ik een abo moet nemen. Ik wacht nog even af...
quote:Als je nu niet overtuigd bent moet je het niet doen, ik vond deze de beste van de afgelopen maanden... Veel beter kan het denk ik niet worden
Op zaterdag 5 juli 2003 15:16 schreef Twoflower het volgende:
Zo, daarstraks de Vlarp-special van Expreszo maar even gehaald. (Ja, ze liggen nu ook al in de winkel.) En ik ben nog niet overtuigd dat ik een abo moet nemen. Ik wacht nog even af...
quote:Ik denk dat het vooral komt omdat de doelgroep toch duidelijk jonger is dan ik.
Op zaterdag 5 juli 2003 15:18 schreef KrnKje het volgende:[..]
Als je nu niet overtuigd bent moet je het niet doen, ik vond deze de beste van de afgelopen maanden... Veel beter kan het denk ik niet worden
Hoewel, in september hebben ze een jubileum nummer, ik ben benieuwd...
quote:Ze roepen inderdaad dat ze tussen de 16 en de 25 jaar willen bereiken volgens mij...
Op zaterdag 5 juli 2003 15:19 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ik denk dat het vooral komt omdat de doelgroep toch duidelijk jonger is dan ik.
* Twoflower is een ouwe zak van 26, bijna 27...
bis morgen
quote:Nee, van mij mag je! Rook maar lekker door, dan blijft er straks meer pensioen voor mij over!!
quote:*mee rook*
Op zaterdag 5 juli 2003 18:34 schreef fulco- het volgende:
Nee, van mij mag je! Rook maar lekker door, dan blijft er straks meer pensioen voor mij over!!
maar alleen om Fulco een plezier te doen
quote:Kijk, op zo'n manier had ik er nog niet over nagedacht...
Op zaterdag 5 juli 2003 18:34 schreef fulco- het volgende:[..]
Nee, van mij mag je! Rook maar lekker door, dan blijft er straks meer pensioen voor mij over!!
Error (en XMN8R): rook er maar lekker op los hoor!
quote:* XMN8R steekt er dan nog maar eentje op...
Op zaterdag 5 juli 2003 18:40 schreef Twoflower het volgende:
Kijk, op zo'n manier had ik er nog niet over nagedacht...Error (en XMN8R): rook er maar lekker op los hoor!
ik heb mijn longetjes al ter beschikking van Verkeer en Waterstaat gesteld, en tja, die rekenen daar natuulijk op he
quote:Ja, je mag Karla niet teleurstellen!
Op zaterdag 5 juli 2003 18:41 schreef XMN8R het volgende:[..]
* XMN8R steekt er dan nog maar eentje op...
ik heb mijn longetjes al ter beschikking van Verkeer en Waterstaat gesteld, en tja, die rekenen daar natuurlijk op he
quote:Mevrouw Peijs verwacht toch wel een aardig sommetje te kunnen besparen op de aanleg van nieuwe snelwegen; en wie ben ik dan om haar daar niet een handje bij te helpen
Op zaterdag 5 juli 2003 18:43 schreef Twoflower het volgende:
Ja, je mag Karla niet teleurstellen!
quote:Pensioen
Op zaterdag 5 juli 2003 18:34 schreef fulco- het volgende:
En niet over 3 weken klagen dat dat filetje er niet meer staat... nu luisteren
quote:heeft er iemand 'geil' gezegt ?
Op zaterdag 5 juli 2003 18:47 schreef error het volgende:
Pensioen
Naieveling, alsof er nog een pensioen bestaat tegen die tijd....
quote:*klikt*
Op zaterdag 5 juli 2003 18:48 schreef fulco- het volgende:
Ik ben aan het klooien geweest met mijn nieuwe keyboard & met mijn nieuwe geluidskaart (mooi ding van Terratec). Wie wat horen wil moet even hier klikken.En niet over 3 weken klagen dat dat filetje er niet meer staat... nu luisteren
quote:In pensioen t.z.t. geloof ik nog wel... niet in AOW!
Op zaterdag 5 juli 2003 18:47 schreef error het volgende:[..]
Pensioen
Naieveling, alsof er nog een pensioen bestaat tegen die tijd....
quote:dus: nú genieten!
Op zaterdag 5 juli 2003 18:49 schreef fulco- het volgende:
In pensioen t.z.t. geloof ik nog wel... niet in AOW!
* XMN8R maar maar eens een vers nieuw pakje open en biedt error er ook eentje aan..
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 18:48 schreef XMN8R het volgende:
heeft er iemand 'geil' gezegt ?
quote:Ik hoop voor je dat je dat niet las in de woorden 'Karla' of 'Mevrouw Peijs'...
Op zaterdag 5 juli 2003 18:58 schreef error het volgende:[..]
quote:Ik ben nog aan het downloaden... Jouw upload is niet al te best, of zit iedereen nu te downloaden?
Op zaterdag 5 juli 2003 18:59 schreef fulco- het volgende:
Hmmm... en niemand reageert inhoudelijk op dat liedje dat gratis te downloaden is. Nou ja... dan noemen we het volgende topic toch: [HOMO] 425 Klotemuziek!
quote:wie? WIE?
Op zaterdag 5 juli 2003 18:58 schreef error het volgende:
en vooral: WAAR???
quote:Met 15 kb/s een mp3tje van 3 Mb aan tig mensen wegsturen, duurt even
Op zaterdag 5 juli 2003 19:00 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ik ben nog aan het downloaden... Jouw upload is niet al te best, of zit iedereen nu te downloaden?
@XMN8R: "gezegt?" .... Ben je opeens praktijk examinator geworden?
quote:Opbouwende kritiek:
Op zaterdag 5 juli 2003 19:02 schreef fulco- het volgende:[..]
Met 15 kb/s een mp3tje van 3 Mb aan tig mensen wegsturen, duurt even
.
@XMN8R: "gezegt?" .... Ben je opeens praktijk examinator geworden?
quote:Het is een bestaand stuk wat traag moet & somber is. Maar het zou wel iets meer "peper" mogen krijgen ja... Maar het was ook een redelijk vlug uitprobeersel.
Op zaterdag 5 juli 2003 19:06 schreef Twoflower het volgende:[..]
Opbouwende kritiek:
- te traag
- te somber
- te eentonig
- 'sprankelt'/leeft niet
quote:Maar die kan er zelf niets aan veranderen hoor. Er is altijd een FA voor nodig...
Op zaterdag 5 juli 2003 19:10 schreef Jerruh het volgende:
@ TF: ben in contact met miss_bleu, daar kan je mee praten
quote:klopt maar die kan die roel_jewel wel op de vingers tikken en tegen een FA zegge da de ban eraf moet. en ze is roze
Op zaterdag 5 juli 2003 19:11 schreef Twoflower het volgende:[..]
Maar die kan er zelf niets aan veranderen hoor. Er is altijd een FA voor nodig...
je moet voortaan zo oppassen in B&H anders krijg je al meteen een ban het posten word er niet leuker op
quote:Jer: als ik het zo zie (je ban in B&H): een modje die OF jaloers is op je titel... OF die een erg slecht humeur heeft.
Op zaterdag 5 juli 2003 19:13 schreef Jerruh het volgende:[..]
klopt maar die kan die roel_jewel wel op de vingers tikken en tegen een FA zegge da de ban eraf moet. en ze is roze
.
quote:me eerste ban!
Op zaterdag 5 juli 2003 19:39 schreef Dave het volgende:
Heeft Mr Fok een ban!?!
.
quote:Ja en onterecht
Op zaterdag 5 juli 2003 19:39 schreef Dave het volgende:
Heeft Mr Fok een ban!?!
.
quote:waarschijnlijk omdta ik bi ben
Op zaterdag 5 juli 2003 19:43 schreef Dave het volgende:
Hij zal het er wel naaar gemaakt hebben..
quote:Roel_jewel mod niet goed die tikt babs(nietje) swatkat en bas_miss nooit op de vingers. Omdat het 3 hele mooie dames zijn. Hij mod niet eerlijk vind ik dan
Op zaterdag 5 juli 2003 19:42 schreef Jerruh het volgende:[..]
me eerste ban!
en dan da mailtje van roel toen ik op die ban reageerde:
ook mister fok! moet zich aan de regels houden.
leer toch modden, muts.
quote:jah..
Op zaterdag 5 juli 2003 19:45 schreef Riann het volgende:
Jerruh heb je een week?
ach hij zal wel jaloers zijn op mijn tag, een keertje meedoen met idols en een ronde evrderkomen en hijs helemaal jaloers...
quote:misschien was da de druppel voor roel
Op zaterdag 5 juli 2003 19:47 schreef Dave het volgende:
Die foto achter je pc was trouwens weer erg smakelijk, Jerruh.
quote:Toen roel_jewel mod werd had ik al meteen zoiets van o nee he want ik weet dat hij mij niet graag mag maar gelukkig heb ik er nog geen last van gehad. Maar die dingen die jij nu aanhaalt is me ook op gevallen ik heb het daar ook in dat ene topic gezegt dat ik het met je eens ben.
Op zaterdag 5 juli 2003 19:47 schreef Jerruh het volgende:[..]
jah..
en da heb ik dus ook gezegd: als er door vrouwelijke users wordt geslowchat zegt ie niks, maar zeg ik welgeteld 1 reactie op scandalous en meneer is meteen buiten zinnen.! ik vraag me werkelijk af waarom....ach hij zal wel jaloers zijn op mijn tag, een keertje meedoen met idols en een ronde evrderkomen en hijs helemaal jaloers...
quote:hij kreeg te weinig aandacht omdat jij met die geweldige leuke en lekkere foto's kwam dat alle vrouwelijke aandacht naar jou uitging
Op zaterdag 5 juli 2003 19:49 schreef Jerruh het volgende:[..]
misschien was da de druppel voor roel
.
quote:scandalous had een foto gepost als reactie op mijn foto, maar ze zou fotos nie meer daar posten maar op haar crap site, en ik zei: wooow scandalous je ziet er super uit. geef me snel een linkje naar die crapsite
Op zaterdag 5 juli 2003 19:48 schreef Dave het volgende:
Wat was dat verhaal over icq/msn en anders Google dan?
en da was nie geoorloofd (da was me eerste offtopic reactie in..ehm...maanden ofzo alst al offtopic was...
quote:terwijl ik een vriend heb!
Op zaterdag 5 juli 2003 19:52 schreef Dave het volgende:
Volgens mij is Riann Jerruh gewoon aan het versieren.
quote:Ik ook hoor, maar mij versierd ze niet!
Op zaterdag 5 juli 2003 19:53 schreef Jerruh het volgende:[..]
terwijl ik een vriend heb!
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |