quote:http://www.unox.nl/producten/images/packshot.php?ProductID=82
Op zaterdag 5 juli 2003 18:51 schreef schatje het volgende:[..]
Vind je dit zeker ook lekker??
Smak heet het volgens mij in Nederland.
Euhm.. Pindakaas + jam, pindakaas + komkommer, pindakaas + suiker, kaas + mosterd, kaas + mayo + roereitje (+ ham).
En een pita-broodje vullen met (oude) kaas en aardbeienjam en die in de broodrooster (goed opletten at er geen jam uitloopt ) of de oven gooien tot het broodje bruin wordt.. Pas op héét!! Maar verdomt lekker
quote:Daar is vroeger toch reclame voor gemaakt? Van die kant-en-klaar gevulde pita's.
Op vrijdag 25 juli 2003 11:38 schreef Evil-Cherry het volgende:
En een pita-broodje vullen met (oude) kaas en aardbeienjam en die in de broodrooster (goed opletten at er geen jam uitloopt) of de oven gooien tot het broodje bruin wordt.. Pas op héét!! Maar verdomt lekker
een hard bolletje, daarop doe je mostermayo, sla, gerookte kipfilet en pijnboompitten (als je geen mosterdmayo lust t kan ook met gewone mayo...)
quote:Owja? Ook met kaas en jam??
Op vrijdag 25 juli 2003 12:02 schreef Brrrs het volgende:[..]
Daar is vroeger toch reclame voor gemaakt? Van die kant-en-klaar gevulde pita's.
Voor mijn tijd zeker?
quote:Surinaams is fantastisch!!!
Op zondag 6 juli 2003 14:46 schreef schatje het volgende:
Surinaamse broodjes zijn ook lekker, worden verkocht door een bekende bakker op de markt, weet de naam zo gauw niet.
Wat ik eens ga proberen te maken is broodjes met kouseband en garnalen. Dat is een heerlijke combinatie.
quote:Heette dat niet cheezer ofzo.... "cheezer cheezer"
Op vrijdag 25 juli 2003 18:20 schreef Evil-Cherry het volgende:[..]
Owja? Ook met kaas en jam??
Voor mijn tijd zeker?
quote:en de slogan: ''Heb jij er al een gemaakt..maakt..maakt enz''
Op zondag 27 juli 2003 21:05 schreef Nijna het volgende:[..]
Heette dat niet cheezer ofzo.... "cheezer cheezer"
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 12:02 schreef Brrrs het volgende:
Daar is vroeger toch reclame voor gemaakt? Van die kant-en-klaar gevulde pita's.
quote:
Op zondag 27 juli 2003 21:05 schreef Nijna het volgende:
Heette dat niet cheezer ofzo.... "cheezer cheezer"
quote:Idd, volgens mij was dat om het eten van kaas te promoten ofzo. Maar is al wel een tijdje terug..... Wie weet nog wanneer?
Op zondag 27 juli 2003 23:43 schreef Ils het volgende:
en de slogan: ''Heb jij er al een gemaakt..maakt..maakt enz''
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |