Mooie goal van Salmon trouwens. Leek die toch even de koele afmaker te zijn waarvoor die eigenlijk gehaald is.
Als je mee wilt naar Zwolle moet je trouwens snel erbij zijn. Ik heb net kaarten gehaald en zit al in Bus 3. Ik meende dat de Z-Side ookal 3 bussen kreeg dus dan zouden we al op 6 zitten. En zo groot is dat uitvak daar echt niet.
quote:Ik weet niet of je er al eerder geweest ben, maar ik vind dat uitvak dus echt veruit het kutste uitvak wat er bestaat...en voor een EV-kaartje betaalden we nog 17,50 ook
Op donderdag 4 december 2003 18:18 schreef Cruoninga het volgende:
De pers was (terecht) ook vrij lovend over FCG. Als we Zwolle nu scherp benaderen en zéker niet onderschatten (remember Volendam) dan zitten de volgende 3 punten er in.Mooie goal van Salmon trouwens. Leek die toch even de koele afmaker te zijn waarvoor die eigenlijk gehaald is.
Als je mee wilt naar Zwolle moet je trouwens snel erbij zijn. Ik heb net kaarten gehaald en zit al in Bus 3. Ik meende dat de Z-Side ookal 3 bussen kreeg dus dan zouden we al op 6 zitten. En zo groot is dat uitvak daar echt niet.
quote:Ik was er vorig jaar. Het is niet het beste vak inderdaad, maar zo zijn er wel meer. Over de prijs weet ik weinig. Zwolle-uit is voor ons toch altijd een VC en dan betalen we altijd vast 25 euro.
Op donderdag 4 december 2003 18:21 schreef Bobu het volgende:[..]
Ik weet niet of je er al eerder geweest ben, maar ik vind dat uitvak dus echt veruit het kutste uitvak wat er bestaat...en voor een EV-kaartje betaalden we nog 17,50 ook
quote:keloel jij bent nog niet bij agovv geweest....
Op donderdag 4 december 2003 18:21 schreef Bobu het volgende:[..]
Ik weet niet of je er al eerder geweest ben, maar ik vind dat uitvak dus echt veruit het kutste uitvak wat er bestaat...en voor een EV-kaartje betaalden we nog 17,50 ook
Groningen - Appingedam 3-0 (Oosterpark)
Groningen - Emmen 3-2 (Terrein VV Haren)
Groningen - Rosenborg 1-2 (Mini-Toernooi Gran Canaria)
Groningen - CSKA Sofia 2-1 (Mini-Toernooi Gran Canaria)
Drent blijft trouwens bij Groningen. De contracten van Landerl en Schoenmakers zullen niet worden verlengd.
Deze 'verdediger' is toevallig ooit per ongeluk als linkshalf bij mijn amateurvereniging in het 1e beland. Vervolgens geraakt hij op de een of andere manier ook nog bij Sparta. Die jongen, die nooit bijzonder opviel en vrijdag en zaterdag te diep in het glaasje keek in de lokale kroeg, profvoetbal bij mijn favoriete voetbalclub?!
Mijn ergste vermoedens werden waar, en Antoine van der Linden was een drama. DRAAAAMA! Van der Linden debuteert bij Sparta, en Sparta debuteert in de nacompetitie.
Hij verdedigd op 100km afstand, is langzaam en wint geen duel. Niet gek dat je dan ook de eer hebt dat er een Anti-Antoine-Fanclub wordt opgericht.
Alle gebeden worden verhoord, en Antoine moet opzouten bij Sparta. Naar Swindon Town. Vervolgens komt die man nog terug ook, bij Emmen. En wat schetst mijn verbazing.......hij verdient een transfer naar Groningen, een eredivisieclub! Was ik bevooroordeeld? Liet ik me meeslepen door mijn medesupporters die om zijn hoofd schreeuwden?
Maar sinds enkele weken weet ik het weer zeker. De laatste 3 weekenden (de midweekse weet ik niet) hoorde in de woorden "Antoine van der Linden" "fout" en tegendoelpunt weer voorbij komen.
Antoine van der Linden is de slechste verdediger uit het Nederlands betaalde voetbal, en het spijt me voor FC Groningen-fans dat hij daar moet spelen.
De laatste wedstrijden maakt die misschien wat foutjes, maar zo lopen er hier wel meer...
quote:Bijzonder bedankt voor je medeleven. Ik vind Antoine eigenlijk wel meevallen, en dat is dan op zijn Gronings want hij heeft mij, en meerdere supporters eigenlijk zeer positief verrast. Tegen NEC thuis was hij bij de beste spelers op het veld, tegen NEC uit en Feyenoord thuis bracht hij een stukje extra waardoor we de overwinning pakten. Hij veel duelkracht, loopvermogen en een goede pass, waarmee ik hem een volwaardige FC Groningen verdediger vind.
Op woensdag 11 februari 2004 23:53 schreef Stpan het volgende:Antoine van der Linden is de slechste verdediger uit het Nederlands betaalde voetbal, en het spijt me voor FC Groningen-fans dat hij daar moet spelen.
quote:
We waren niet bij de les, na rust. ADO Den Haag heeft zelf niets gecreëerd. FC Groningen heeft alle kansen ingeleid. Ik heb daar zoals gezegd in de rust voor gewaarschuwd, en ik zal Antoine er vanavond niet of afrekenen wat hij allemaal goed heeft gedaan, maar op die ene fout die hij gemaakt heeft. Want die was bepalend voor het verloop van de wedstrijd."
Ik ben ook niet kapot van hem.quote:Op woensdag 11 februari 2004 23:53 schreef Stpan het volgende:
Antoine van der Linden is de slechste verdediger uit het Nederlands betaalde voetbal, en het spijt me voor FC Groningen-fans dat hij daar moet spelen.
quote:Het gesprek dat Henk Veldmate en Hans Nijland vanmiddag met Paul Matthijs hebben gevoerd, is nog niet ten einde. Na een emotioneel gesprek van anderhalf uur werd besloten om op donderdag of vrijdag het gesprek voort te zetten.
En er is nog meer FCGroningen nieuws.quote:FC Groningen kreeg vandaag een voorwaardelijke geldboete van 2000 euro opgelegd van de KNVB. Dit vanwege het gooien van voorwerpen naar de assistent-scheidsrechter en het uiten van kwetsende spreekkoren tijdens FC Groningen-FC Volendam (0-1).
De straf zal worden opgelegd als de aanhang van FC Groningen binnen één jaar nog eens dergelijke wanordelijkheden veroorzaakt. Tijdens de op 1 februari 2004 gespeelde wedstrijd werd er het één en ander gegooid naar assistent-scheidsrechter Hennie Merks. Een deel van het wedstrijdverslag:
Terwijl de arbiter dichterbij kwam, overhandigde hij (Merks-red.) een net gevonden voorwerp aan Wiedemeijer. Die gaf het kleinood vervolgens weer door aan vierde official Erwin Zeinstra. Vervolgens was de grensrechter zo bezig met het verzamelen van eurocenten, dat hij een aantal van de resterende situaties verkeerd inschatte. Zo kon Esajas nog een keer gevaarlijk worden, terwijl hij duidelijk in buitenspelsituatie vertrok en had Putter nog een grote kans met een lucht van off-side.
Bron: FCgroningen.nl
Dus Vrede.quote:FC Groningen heeft bij de arbitragecommissie van de KNVB een verzoek ingediend om het contract met Regillio Vrede te laten ontbinden. Dit naar aanleiding van een bedreiging aan het adres van Paul Matthijs bij het ingaan van de rust bij FC Groningen - FC Twente, afgelopen zondag.
Wederom is de bron de site van FC Groningen.
Z'n eigen teamgenoten...?quote:Op vrijdag 4 juli 2003 11:37 schreef Cruoninga het volgende:
3.Vrede centraal achterin ook zonder twijfel. Die vreet ze op dit jaar!
quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
Goeie zaak (als ie heel blijft). Per direct?
Zoals ik al reageerde op jullie (SCH) forum:quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:59 schreef SCH het volgende:
Tieme Klompe wordt morgen gepresenteerd als nieuwe speler van FC Groningen.
quote:Klompe per direct naar FC Groningen
quote:De speler zelf was nogal schimmig in zijn commentaar. In een telefoongesprek met de Fansite wilde hij de overgang bevestigen noch ontkennen.
Oftewel: Jullie schijnen gezien de duidelijke titel van het bericht zeker te weten dat Klompe deze kant op komt en de bron daarvoor is hij zelf. Toch doet hij nogal schimmig over zijn eventuele overgang. Daar kan ik dus niet echt een touw aan vast knopen.quote:Bron: Tieme Klompe
Ach gut, nog even een sneer uitdelen? Volgens mij valt dat nadrukkelijk naar beneden kijken best mee.quote:Bovendien zal Klompe met onmiddellijke ingang tot het einde van het seizoen op huurbasis uitkomen voor de oosterburen, die nog nadrukkelijk naar beneden moeten kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |