abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 juli 2003 @ 12:16:48 #26
13337 GRUMBLER
It is I.....
pi_11556982
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 12:08 schreef Cruoninga het volgende:
Grumbler, wie speelde er volgens jou dan op die plek van Krstev??
++verschillende spelers waaronder Krestev hebben kansen gehad op die positie, zelfs Salmon heeft er gespeeld.
Hugo heeft helaas voor de voetbal liefhebbers alweer niet de voorkeur op die positie

Puur, verschil tussen Jongsma en Hardarson is toch dat tegen die 1e al gezegd is dat hij weg moest en die 2e nog niet??? Als Dordt Allach niet meer zou willen en hij zou ook niet naar Twente gaan zou die dan ook moeten verschijnen op de 1e training???
++yep

Het is trouwens nog steeds niet zeker dat Hoogstrate naar PSV gaat i.v.m. zijn mentale problemen die best ernstig schijnen te zijn.

[afbeelding]

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 juli 2003 @ 12:24:40 #27
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11557233
Ik heb er even een centraal Groningen topic van gemaakt...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_11558751

[Dit bericht is gewijzigd door Puur op 04-07-2003 13:23]

vrijdag 4 juli 2003 @ 14:18:06 #29
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_11560741
Ray Fränkel voor twee seizoenen naar FC Groningen

4 juli 2003

Ray Fränkel speelt de komende twee seizoenen voor FC Groningen. De 20-jarige verdediger tekent een contract tot juli 2005. Na deze periode van twee seizoenen heeft FC Groningen een optie om het contract met nog eens twee seizoenen te verlengen.

Ray Fänkel is een rechtsbenige verdediger, geboren op 15 september 1982 te Paramaribo en woonachtig in Rotterdam. Hij doorliep de jeugdopleiding van Feyenoord en stond twee seizoenen geleden nadrukkelijk in de belangstelling van het Belgische KV Mechelen. Hij Koos voor een ander buitenlands avontuur en werd in 2002 kampioen met FC Flora Tallinn in Estland, waar de Nederlander Arno Pijpers hoofdtrainer is.
Zijn contract liep af in de winterstop en kwam zodoende op stage bij RBC, waar Chris Dekker op dat moment aan het roer stond. In Suriname moest hij wat papierwerk in orde maken om op amateurbasis te komen spelen bij de Roosendaalse club. Toch werd besloten dat hij niet de goede vervanger werd geacht voor Sander Keller. Na de overgang van Dekker naar Sparta kwam Fränkel in de picture bij die andere Rotterdamse club. Daar trainde Ray tot het einde van het seizoen mee om zijn conditie op peil te houden. Behalve als rechtsback, kan de kopsterke Fränkel ook als centrale verdediger en als middenvelder worden ingezet.

Bron: Internetredactie FC Groningen
pi_11561045
Een leuke stand in voor Kurt Elshot.

Ik voeg hem even toe aan de spelerslijst boven in het topic. Want het gaat hier ook nog steeds over de beste opstelling voor FC Groningen.

zaterdag 5 juli 2003 @ 17:52:00 #31
55091 JorgL
Royale With Cheese
pi_11581943
Denk dat het wel weer 4-3-3 wordt, sowieso in thuiswedstrijden...

Beukenkamp (kan niet anders, lambers nog niet sterk genoeg)

Elshot (een van de betere backs in nederland)
Vrede (goede verdediger, kan soort van leider worden achterin)
Kruiswijk (komt eraan dit seizoen)
Floren (super goed ontwikkeld afgelopen jaar)

Krstev (dynamische middenvelder met techniek+goed schot, denk beter vanaf 6 of 8 dan op 10)
van Gessel (duidelijk, inzicht gecombineert met inzet en techniek)
Smit/Hugo (Hugo is super goed maar komt er helaas niet uit! Dus dan smit maar....hopen dat het bij hem er wel uit komt)

Pinas (talentvol, snel, en redelijke passing/voorzet)
Salmon (goede spits met scorendvermogen...vorig jaar niet maar nu wel...ik heb vertrouwen...!!)
De Witte/Landerl (ik vind landerl goede voetballer maar was vorig seizoen wat ongelukkig...dus word voor beide op 0 beginnen en dan maar kijken wie het wordt)

Ik heb Paul Mathijs er buiten gelaten omdat hij het afgelopen seizoen echt slecht heeft gespeeld (behalve zijn vrijballen), heel jammer want vind hem wel een goede speler.

Raymond Bronckhorst komt er denk ik heel vaak in als invaller en als ie dat goed doet kan hij misschien een basisplaats veroveren als rechterspits

Drent niet goed genoeg voor de basis, ook krijg je dan te vaak de lange bal, als pinchitter prima !! zekers nu Curovic er niet meer is...

Tsja zoiets moet het dan maar worden

C'mon, C'mon, C'mon, C'mon,
Hook Me Up,
Bartender Please,
Won't You?
pi_13021717
De 800 beschikbare kaarten voor het uitvak in heerenveen zijn bijna uitverkocht. De 100 voor de combi zijn al weg en morgen gaan de laatste 100 voor eigen vervoer in de verkoop. 700 man op eigen vervoer dus in totaal.
Als je nog mee wilt moet je er snel bij zijn.
pi_13022318
Ik heb mijn omwisselbiljet al een eeuwigheid, lijkt het wel. Kan niet wachten hem om te wisselen voor een toegangsbewijs tot het altijd stille en doodse ALS.
Jesus died for our sins... Let's make it worth his while!
pi_13033713
Of ik echt zin heb? Nou nee....

Vanaf het eerste jaar dat Heerenveen erbij is kom ik daar al en om eerlijk te zijn, het zijn altijd kutpotten met een tegenvallend resultaat geweest. En die vuile anabolen stewards zijn er ook al zolang als ik me kan heugen. Elk jaar weer een strafexpeditie naar de saaiste club van Nederland, met de saaiste supporters, de meest hypocriete voorzitter (op Jorien vd Herik na) en de vuilste stewards.

pi_13042671
Vier dagen voor de wedstrijd zijn alle 800 kaarten al voor 12 uur 's middags verkocht.

Wat zei Riemer ook alweer? Iets over ons en een uitvak wat niet vol zou komen?

pi_13622134
MVV zou geīnteresseerd zijn in Raymond Bronkhorst. Iemand die me wat over die speler kan vertellen?
pi_13633561
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:18 schreef Afunados het volgende:
MVV zou geīnteresseerd zijn in Raymond Bronkhorst. Iemand die me wat over die speler kan vertellen?
Erg toffe gast. Ken hem persoonlijk. Komt namelijk na afloop altijd in't supportershome en gaat veel om met een aantal fans.

Zijn inzet is top. Leuke stand-in als rechtsbuiten dus misschien bij MVV basisplaats.

Leuke vriendin ook

pi_13633980
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 21:43 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Erg toffe gast. Ken hem persoonlijk. Komt namelijk na afloop altijd in't supportershome en gaat veel om met een aantal fans.

Zijn inzet is top. Leuke stand-in als rechtsbuiten dus misschien bij MVV basisplaats.

Leuke vriendin ook

Kun je hem eens vragen of de interesse concreet is?

En raad hem maar aan naar Maastricht te komen(uiteraard mét zijn vriendin )

pi_13635163
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 21:58 schreef Afunados het volgende:

[..]

Kun je hem eens vragen of de interesse concreet is?

En raad hem maar aan naar Maastricht te komen(uiteraard mét zijn vriendin )

Gisteren was ik op't stadion toen een andere supporter met hem belde. Hij zei dat die sowieso niet naar Veendam wou omdat die zovaak negatief in't nieuws komen. Dat zou dus positief voor jullie kunnen zijn.
Toch wel jammer als die zou gaan alleen.
pi_13635316
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:43 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Gisteren was ik op't stadion toen een andere supporter met hem belde. Hij zei dat die sowieso niet naar Veendam wou omdat die zovaak negatief in't nieuws komen. Dat zou dus positief voor jullie kunnen zijn.
Toch wel jammer als die zou gaan alleen.

Zo positief komen wij helaas ook niet meer in het nieuws..

maargoed; het zou leuk zijn als hij zou komen en anders zoeken we wel weer verder

zondag 2 november 2003 @ 16:45:52 #41
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_14322746
Geweldig!

Gefeliciteerd.

Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_14322774
Gefeliciteerd!

leuke uitslag

Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_14323095
Op karakter, de manier waarmee Feyenoord bekend staat.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_14323139
Netjes teruggevochten!
pi_14327386
Heb vanmiddag weer genoten van FC Groningen...nou ja na de rust dan. Van mij mag Landerl altijd in de basis, gedreven en vechtend...dat mag ik wel!
Weet iemand wat Vrede heeft? Weer zijn lies? Vind dat ie eerder had aan moeten geven dat ie gewisseld moest worden...dit kostte mooi een tegendoelpunt (en bijna meerdere)!
Talk sense to a fool and he calls you foolish
pi_14328533
quote:
Op zondag 2 november 2003 19:54 schreef DaZilva het volgende:
Heb vanmiddag weer genoten van FC Groningen...nou ja na de rust dan. Van mij mag Landerl altijd in de basis, gedreven en vechtend...dat mag ik wel!
Inderdaad; Landerl moet gewoon altijd in de basis, want ik vind hem zowel in een 4-4-2 als 4-3-3 erg goed passen (vooral voor op de rechterkant). Ik heb liever Tuhuteru helemaal niet meer in de basis; zijn 1e seizoen bij de FC was prima, maar daarna is hij behoorlijk teruggevallen.
Wellicht zou Hugo de komende wedstrijd(en) meer naast Drent of Salmon in de spits moeten gaan spelen (vooral toch wel in uitwedstrijden). Suggestieve opstelling FC tegen NEC volgende week;
Beukenkamp,
Elshot (?; mits hij niet geschorst is), Kruiswijk, vd Linden, Floren,
Smit, Matthijs, v Gessel, Pinas,
Hugo, Salmon / Drent

Ben in ieder geval heel blij met de 3-3!!!!!

pi_14841399
RKC-FCG 1-1
Het was zeker niet verdiend, maar mooi dat we ook eens een puntje stelen. De doelstelling om vroeg veilig te zijn lijkt gehaald te gaan worden. Maar waakzaamheid blijft nodig aangezien alles erg dicht op elkaar staat.

Leuk sfeertje in't uitvak trouwens, iets wat niet van de overige vakken gezegd kan worden.

pi_14843762
Goede uitslag, maar ik kreeg de indruk dat RKC véél sterker was.
Ik kon er zelf niet bijzijn omdat ik zelf moest sporten Ik belde na afloop nog met iemand en die klonk heel erg tevreden vanuit een gezellig café in Waalwijk.

Tegen AZ kan gelukkig wel weer mee!

pi_15106560
Zo afgelopen vrijdag ff rbc opgerold. En ik heb zo'n gevoel dat az morgen wel eens klop kan krijgen van onze enige echte (Pride of the North) fc Grunn
  donderdag 4 december 2003 @ 10:27:31 #50
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_15138698
En bijna ging AZ ten onder, Ali redt drie punten waar Groningen volgens mij, de lange samenvatting gezien te hebben, minimaal een punt had verdient. Maar da's voetbal

Leuk voetbal dit jaar. En Ron Jans is lief.

Hup Drent.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')