abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11553123
En het is zo ver hoor.... na een lange periode van stilte...

Alice Deejay is terug!!

Jaja je leest het goed... Pronti & Kalmani hebben het project nieuw leven in geblazen en de nieuwe single ligt vanaf deze week in de winkels...

Er is echter 1 grote maar... ze heten geen Alice DeeJay meer, maar nu is het Candeejay.

Candee Jay is een onewoman act en de muziek is identiek aan al het vorige materiaal van Alice DeeJay. Zang klinkt hetzelfde als Alice Deejay en de frontwoman heet dit keer Ilze en komt uit Rotterdam... en die lijkt ook verdacht veel op Judy.. In de bio staat zelfs bij "Influences: Alice Deejay" :E

De eerste single heet:

"If I Were You"

Meer informatie kun je vinden op:

http://www.candeejay.nl

Uit de intro:
From the awardwinning producers that brought you:

- Better Off Alone
- Back In My Life
- Will I Ever
- and more comes the new queen of dance

Pronti & Kalmani are proud to present: "Candeejay"

En ik moet zeggen dat "If I Were You" best lekker klinkt.

Sex is like Nokia: Connecting People
pi_11553290
hmm, volgens mijn zijn het de producers van Alice Deejay die dit meisje een kans geven. Dit is toch niet alice?

Als je op biografie klikt zie je dat ze geinspireerd is door: Alice Deejay, Shakira, en Christina Aguilera

pi_11553318
Nee he, niet nog meer van die hersenloze muziek die er op gebrand staan om een hit te worden
  vrijdag 4 juli 2003 @ 09:44:40 #4
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_11553402
Better of alone was nog eenigszins verdraagbaar, maar de rest was gewoon kut. Ben benieuwd of dit de overtreffende trap van kut gaat worden.
  vrijdag 4 juli 2003 @ 09:53:05 #5
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_11553555
De stijl van Alice DeeJay vind ik eigenlijk helemaal niets (ik zou het nooit kopen in ieder geval). Toch denk ik dat de formule wel weer aanslaat.
(heb Eelke trouwens al jaren niet meer gezien)
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_11553564
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 09:37 schreef Falcon4ever het volgende:
hmm, volgens mijn zijn het de producers van Alice Deejay die dit meisje een kans geven. Dit is toch niet alice?
Duh

Maarre, ik vind het wel een leuke website en wel een aardig nummertje opzich.

vrijdag 4 juli 2003 @ 09:57:28 #7
8369 speknek
Another day another slay
pi_11553639
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 09:53 schreef DeStedebouwer het volgende:
Maarre, ik vind het wel een leuke website en wel een aardig nummertje opzich.
Inderdaad .

Leuk meisje ook .

.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_11553910
Bekend hoofd. Ik bezit thuis meerdere (gigantisch veel gelezen) oude bladen waarop zij ook op de cover staat, ik herkende d'r gelijk. De naam klopt ook nog. Ze is in de Yes ooit redelijk groot uitgelicht in een of andere reportage. Een jaar of anderhalf, twee geleden.

Behoefte aan nog meer foto's? Zoek ook tussen je Fancy's van een aantal jaren geleden. Een groene was het, en extra dik.

Misschien nutteloze info, maar ja, als mensen hier zeggen dat ze het een 'leuk meisje' vinden kunnen die mensen er misschien wel wat mee.....

[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 04-07-2003 10:13]

pi_11553911
  vrijdag 4 juli 2003 @ 10:14:01 #10
8369 speknek
Another day another slay
pi_11553969
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 10:10 schreef postinggirl het volgende:
Behoefte aan nog meer foto's? Zoek ook tussen je Fancy's van een aantal jaren geleden. Een groene was het, en extra dik.

Misschien nutteloze info, maar ja, als mensen hier zeggen dat ze het een 'leuk meisje' vinden kunnen die mensen er misschien wel wat mee.....

Cool! Ik pak meteen m'n stapel Fancy's erbij!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_11554060
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 10:14 schreef speknek het volgende:

[..]

Cool! Ik pak meteen m'n stapel Fancy's erbij!

Het was misschien een beetje een domme opmerking van mij (omdat hier voornamelijk jongens zitten), maar ja, sommigen hebben misschien zusjes met een abonnement hè.

Edit: Even de doos op zolder in gedoken. Ik wist hem nog ongeveer te liggen. Hij is van oktober 1998. Eigenlijk best wel een beetje oud.

[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 04-07-2003 10:53]

vrijdag 4 juli 2003 @ 10:20:32 #12
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11554116
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 10:18 schreef postinggirl het volgende:

[..]

Het was misschien een beetje een domme opmerking van mij (omdat hier voornamelijk jongens zitten), maar ja, sommigen hebben misschien zusjes met een abonnement hè.

mijn vriendin heeft een abo maar die heeft ze niet bewaard
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_11967623
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 10:18 schreef postinggirl het volgende:

[..]

Edit: Even de doos op zolder in gedoken. Ik wist hem nog ongeveer te liggen. Hij is van oktober 1998. Eigenlijk best wel een beetje oud.

Heeft ze niet ooit eens naakt in een blaadje gestaan. Ik herinner me nog een plaatje van haar naakt met allemaal melk ( nee niet dat type ) over haar heen ofzo

Haar muziek vind ik typisch "kleine zusjes dance"

Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
pi_12019256
Die lyrics met die stem...
De melodie is vrij goedkoop...maar 't klinkt alsof het wel wat gaat doen

Ach..als er een leuk clipje bij komt!

pi_12195380
Een site om een nieuwe superstar te lanceren... De site ziet er prachtig uit en de dame ziet er niet verkeerd uit, maar het is echt ongelooflijk "gemaakt"!

Het nummer is een "nice try", maar meer an hetzelfde. Niets origineels.

Ars longa, vita brevis
pi_12195407
Verschrikkelijk

Ik ben benieuwd naar hun muziekale hoogstandjes

Ask me no questions and I'll tell you no lies
pi_12195689
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 12:51 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
Verschrikkelijk

Ik ben benieuwd naar hun muziekale hoogstandjes

Denk je dat je ondertitel ook bij deze aankomende jonge artieste van toepassing zou wezen?
Ars longa, vita brevis
  zondag 3 augustus 2003 @ 13:18:34 #18
47571 ForeverEternalFreak
Per sempre vita eterna
pi_12195716
Nou, het zal wel weer topmuziek worden. Het is zo vreselijk simpel om elke 2 jaar weer zo'n goedkoop troepartiestje uit te brengen die een paar hitjes scoort, waarna de opvolger alweer in d'r nek staat te hijgen. Zo gaat het met al die commerciële B-artiesten.
Breng nou eens wat met kwaliteit uit!
Lachen trouwens, dat ze een simpele Nedstat-teller gebruiken, dit zegt wel genoeg. Zelf iets maken was zeker te moeilijk.

[Dit bericht is gewijzigd door ForeverEternalFreak op 03-08-2003 13:25]

It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
  zaterdag 3 april 2004 @ 11:04:45 #19
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_18147878
Het heeft even geduurd, maar bijna een jaar na het bericht dat 'If I were you' was uitgekomen issie dan eindelijk op nr. 30 in de Tipparade Top 30 binnengekomen. De musicvideo is vorige week gereleased en nu al aan te vragen op The Box. Ook is het nummer met 84% gemaakt op Radio 538!

Ik ben benieuwd wat er nog zal komen van dit nummer; ik denk dat het zeker hoog in de Mega Top 50 zal komen zodra het genoeg airplay krijgt! Ik vind het in ieder geval een supergoeie plaat!
Sue Me
  maandag 5 april 2004 @ 13:09:58 #20
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_18190709
ik moet deze kicken van Seb

maar dan vind ik dat seb ook de titel moet aanpassen, want dit is niet de terugkeer van alice deejay maar die van Sebastiaan Molijn & Eelke Kalberg, de mensen achter alice deejay (ik melde eerder weesel van diepen, maar dat is fout, alhoewel ik verwacht dat ie hier toch wel een en ander mee te maken heeft)......

verder vind ik de debuut single
nog even de Video opgezocht!
  maandag 5 april 2004 @ 13:29:11 #21
8369 speknek
Another day another slay
pi_18191107
Lekker wijf. Leuke tekst ook, maar ze zingt het wel een beetje vals.
  donderdag 8 april 2004 @ 08:28:38 #22
35967 Fusion
Tiki Torches in the Garage
pi_18267445
quote:
Op maandag 5 april 2004 13:29 schreef speknek het volgende:
Lekker wijf. Leuke tekst ook, maar ze zingt het wel een beetje vals.
Ze zingt niet zelf hoor, maar playbackt. Net als haar voorgangster.
pi_18268470
Die video. Het eerste wat ik dacht was "Better off alone".
pi_18270991
Zijn er ook nog mensen die dit album werkelijk gaan kopen?
  donderdag 8 april 2004 @ 12:06:06 #25
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_18271094
quote:
Op donderdag 8 april 2004 12:01 schreef kriele het volgende:
Zijn er ook nog mensen die dit album werkelijk gaan kopen?
als een eventuele album in dezelfde lijn gaat liggen van de single
schat ik de kans zeeeeeeer hoog dat ik het album ga "kopen"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')