Alice Deejay is terug!!
Jaja je leest het goed... Pronti & Kalmani hebben het project nieuw leven in geblazen en de nieuwe single ligt vanaf deze week in de winkels...
Er is echter 1 grote maar... ze heten geen Alice DeeJay meer, maar nu is het Candeejay.
Candee Jay is een onewoman act en de muziek is identiek aan al het vorige materiaal van Alice DeeJay. Zang klinkt hetzelfde als Alice Deejay en de frontwoman heet dit keer Ilze en komt uit Rotterdam... en die lijkt ook verdacht veel op Judy.. In de bio staat zelfs bij "Influences: Alice Deejay" :E
De eerste single heet:
"If I Were You"
Meer informatie kun je vinden op:
Uit de intro:
From the awardwinning producers that brought you:
- Better Off Alone
- Back In My Life
- Will I Ever
- and more comes the new queen of dance
Pronti & Kalmani are proud to present: "Candeejay"
En ik moet zeggen dat "If I Were You" best lekker klinkt.
Als je op biografie klikt zie je dat ze geinspireerd is door: Alice Deejay, Shakira, en Christina Aguilera
quote:Duh
Op vrijdag 4 juli 2003 09:37 schreef Falcon4ever het volgende:
hmm, volgens mijn zijn het de producers van Alice Deejay die dit meisje een kans geven. Dit is toch niet alice?
Maarre, ik vind het wel een leuke website en wel een aardig nummertje opzich.
quote:Inderdaad
Op vrijdag 4 juli 2003 09:53 schreef DeStedebouwer het volgende:
Maarre, ik vind het wel een leuke website en wel een aardig nummertje opzich.
Leuk meisje ook .
.
Behoefte aan nog meer foto's? Zoek ook tussen je Fancy's van een aantal jaren geleden. Een groene was het, en extra dik.
Misschien nutteloze info, maar ja, als mensen hier zeggen dat ze het een 'leuk meisje' vinden kunnen die mensen er misschien wel wat mee.....
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 04-07-2003 10:13]
quote:Cool! Ik pak meteen m'n stapel Fancy's erbij!
Op vrijdag 4 juli 2003 10:10 schreef postinggirl het volgende:
Behoefte aan nog meer foto's? Zoek ook tussen je Fancy's van een aantal jaren geleden. Een groene was het, en extra dik.Misschien nutteloze info, maar ja, als mensen hier zeggen dat ze het een 'leuk meisje' vinden kunnen die mensen er misschien wel wat mee.....
quote:Het was misschien een beetje een domme opmerking van mij (omdat hier voornamelijk jongens zitten), maar ja, sommigen hebben misschien zusjes met een abonnement hè.
Op vrijdag 4 juli 2003 10:14 schreef speknek het volgende:[..]
Cool! Ik pak meteen m'n stapel Fancy's erbij!
Edit: Even de doos op zolder in gedoken. Ik wist hem nog ongeveer te liggen. Hij is van oktober 1998. Eigenlijk best wel een beetje oud.
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 04-07-2003 10:53]
quote:mijn vriendin heeft een abo maar die heeft ze niet bewaard
Op vrijdag 4 juli 2003 10:18 schreef postinggirl het volgende:[..]
Het was misschien een beetje een domme opmerking van mij (omdat hier voornamelijk jongens zitten), maar ja, sommigen hebben misschien zusjes met een abonnement hè.
quote:Heeft ze niet ooit eens naakt in een blaadje gestaan. Ik herinner me nog een plaatje van haar naakt met allemaal melk ( nee niet dat type
Op vrijdag 4 juli 2003 10:18 schreef postinggirl het volgende:[..]
Het was misschien een beetje een domme opmerking van mij (omdat hier voornamelijk jongens zitten), maar ja, sommigen hebben misschien zusjes met een abonnement hè.
Edit: Even de doos op zolder in gedoken. Ik wist hem nog ongeveer te liggen. Hij is van oktober 1998. Eigenlijk best wel een beetje oud.
![]()
Haar muziek vind ik typisch "kleine zusjes dance"
Ach..als er een leuk clipje bij komt!
Het nummer is een "nice try", maar meer an hetzelfde. Niets origineels.
Ik ben benieuwd naar hun muziekale hoogstandjes
quote:Denk je dat je ondertitel ook bij deze aankomende jonge artieste van toepassing zou wezen?
Op zondag 3 augustus 2003 12:51 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
VerschrikkelijkIk ben benieuwd naar hun muziekale hoogstandjes
[Dit bericht is gewijzigd door ForeverEternalFreak op 03-08-2003 13:25]
Ze zingt niet zelf hoor, maar playbackt. Net als haar voorgangster.quote:Op maandag 5 april 2004 13:29 schreef speknek het volgende:
Lekker wijf. Leuke tekst ook, maar ze zingt het wel een beetje vals.
als een eventuele album in dezelfde lijn gaat liggen van de singlequote:Op donderdag 8 april 2004 12:01 schreef kriele het volgende:
Zijn er ook nog mensen die dit album werkelijk gaan kopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |