Ik zal morgen een kopie van de (nog lege) plattegrond posten en een fotootje van hoe het er nu uitziet (de zandvlakte)! Goede ideeen zijn zeker erg welkom!quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:41 schreef Bright het volgende:
miss_sly, misschien dat je hier alvast een afdruk van de plattegrond kan maken (met de maten erbij) en wat je wilt; misschien kunnen we dan goede ideeen geven waarop je kunt voortborduren.
Gelukkig zijn we het onkruiddoek niet vergeten, want we hebben de eerste twee vlakken verkeerd om ingevuldquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:09 schreef Bright het volgende:
Ziet er al leuk uit, miss_sly! Vergeet je neit om doek onder de steentjes te plaatsen? Dat voorkomt veel groei van ongewild groen (in de volksmond: onkruid) ertussen
Haha - waar gewerkt wordt, vallen spaandersquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we het onkruiddoek niet vergeten, want we hebben de eerste twee vlakken verkeerd om ingevuld
Ik moes tkomen helpen, dus dat heb ik netjes gedaan, en ik ging ervan uit dat mijnde tekening goed had gecheckt om te kijken welke kleur grind in welk vlak moest. Doet ie gisteravond het gordijn op de slaapkamer dicht, kijkt nog eens naar de vlakken en zegt: hmm, we hebben het toch verkeerd om er in gedaan
Dus moeten de vakken leeg en opnieuw gevuld, en dat is met onkruiddoek toch gemakkelijker dan wanneer we dat niet hadden gebruikt
Ik zal zeer voorzichtig zijn met planten en inderdaad erg goed water geven. Waarschijnlijk ga ik niet alle vlakken nu nog vullen. Bovendien moeten we nog even bedenken wat we er in willen zettenquote:Op zondag 29 mei 2005 14:25 schreef Veersesmurf het volgende:
zozo, zier erg netjes uit zeg! zal een leuk effect geven als de beplanting erin staat![]()
let wel op als je gaat planten: veel water ej! de hele zomer...als je dat niet geeft (niet wilt, of op vakantie bent o.i.d.) kan je beter pas in het najaar planten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |