abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11646783
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 17:22 schreef mat_herben het volgende:
Verkeerde keuze van Chivu
Daar komt die nog wel achter met een Roma wat zwaar verouderd is en al helemaal geen geld heeft, maarja nu maar hopen dat die rotzak van een de Boer niet terugkomt.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 17:27:44 #152
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_11646792
Respect Chivu, onzer bikkel.

Alleen dat hij voor Roma heeft gekozen vind ik wat minder .

dinsdag 8 juli 2003 @ 17:30:31 #153
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_11646847
Chivu zal best wel het 1 en ander bijleren (ik vermoed zelfs vrij veel) als verdediger ook al speelt hij 'alleen maar' Serie A.
Hij heeft in de afgelopen CL van dichtbij gezien hoe er verdedigd wordt door Italianen.

En salaristechnisch gesproken zal hij er ook niet op achteruit gaan, we zitten economisch tenslotte in een dalletje

[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  dinsdag 8 juli 2003 @ 17:37:18 #154
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_11646994
Chivu

We zullen je missen

"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_11647046
Kiwoe...

Bah, ben hier gelijk een beetje chagarijnig aan het worden...

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_11647456
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 17:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Kiwoe... [afbeelding]

Bah, ben hier gelijk een beetje chagarijnig aan het worden...

en terecht.
Chivu

is er al een Chivu uitzwaai-topic

Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
  dinsdag 8 juli 2003 @ 18:17:35 #157
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_11647830
as roma

Gelukkig geen Inter tenminste.

You must be out of your brilliant mind.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 18:56:29 #158
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_11648679
jammer dat chivu weggaat
echt jammer, hij kon veel nog hebben geleerd en hebben gedaan
nou ja, zo is het leven
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_11648707
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 18:17 schreef olavski het volgende:
as roma

Gelukkig geen Inter tenminste.

Nee maar AS Roma.... Bah...
In Southern Sun
  dinsdag 8 juli 2003 @ 19:43:51 #160
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_11649707
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 18:57 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nee maar AS Roma.... Bah...

2-1, 1-1

Ieder geval, 't is een verlies maar zeker niet onoverkomelijk.

You must be out of your brilliant mind.
pi_11649839
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 19:43 schreef olavski het volgende:

[..]

2-1, 1-1

Ieder geval, 't is een verlies maar zeker niet onoverkomelijk.

Das waar, maar het is en blijft zo'n smerige Italiaanse club (sorry voor de genomineerden uit het Italië front )
In Southern Sun
  dinsdag 8 juli 2003 @ 20:12:47 #162
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_11650389
Het is ongelooflijk hoe velen van jullie neerkijken op AS Roma. Een club die kampioen van Italië wordt en spelers in de selectie heeft die in hun linkerteen meer talent, uitstraling en klasse hebben dan de halve Ajax-selectie en jullie vinden het een matig ploegje? Ja daag... Goed, het is geen Real Madrid of Manchester, maar AS Roma behoort structureel bij de Top 6 in Italië en dat is iets dat ik toch beduidend hoge inschat dan Top 3 van Nederland of een enkele keer de kwartfinale CL.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 8 juli 2003 @ 20:16:00 #163
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11650456
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 20:12 schreef Dylan Dog het volgende:
Het is ongelooflijk hoe velen van jullie neerkijken op AS Roma. Een club die kampioen van Italië wordt en spelers in de selectie heeft die in hun linkerteen meer talent, uitstraling en klasse hebben dan de halve Ajax-selectie en jullie vinden het een matig ploegje? Ja daag... Goed, het is geen Real Madrid of Manchester, maar AS Roma behoort structureel bij de Top 6 in Italië en dat is iets dat ik toch beduidend hoge inschat dan Top 3 van Nederland of een enkele keer de kwartfinale CL.
Ze zijn gewoon gefrustreerd dat 1 van hun "betere" spelers weg gaat.

Was ie bv naar Celtic gegaan was het ook niet goed geweest

NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11650458
quote:
En daarom deden ze het zo goed in de CL......................
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 20:17:36 #165
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11650489
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 20:16 schreef aldostuta het volgende:

[..]

wat wil dat zeggen.
Ik sla AS Roma toch nog altijd hoger aan dan ajax.

Denk dat de NL top 3 blij mag zijn als ze in de Italiaanse competitie op een 8e plek zouden kunnen eindigen

NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 8 juli 2003 @ 20:25:22 #166
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_11650647
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 20:16 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Achtste finale, winst tegen Valencia en Real Madrid, 12 wedstrijden tegen Ajax 14 en de afgelopen vijf seizoenen meer punten behaalt in Europa. Lijkt me niet zo slecht. Verder zal Chivu iedere week tegen veel en veel betere aanvallers spelen, in mooie stadions mogen aantreden, onder hogere druk spelen en een netto salaris vangen waar hij bij Ajax bruto van kon dromen. Als jij dan liever bij Ajax speelt...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_11650738
quote:
2 jaar geleden waren ze nog de besten van Italie nu allang niet meer ze hebben een zeer oude ploeg gekregen.
Daarnaast is hun ploeg heel erg afhankelijk van Totti als die niet speelt dan is het 30 % minder, en dat ze 8ste geindigd zijn is niet zo raar aangezien er maar hoogstens 8 "topploegen" in Italie zijn. (de rest heeft veel kleinere begrotingen.)
En de realiteit blijft gewoon dat Ajax momenteel veel meer potentie heeft, maarja daar komt Chivu nog wel achter.
pi_11651106
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 20:29 schreef The_Coach het volgende:

2 jaar geleden waren ze nog de besten van Italie nu allang niet meer ze hebben een zeer oude ploeg gekregen.

Dat willen ze dus blijkbaar veranderen en Chivu kopen is een eerste aanzet daartoe.
quote:
Daarnaast is hun ploeg heel erg afhankelijk van Totti als die niet speelt dan is het 30 % minder, en dat ze 8ste geindigd zijn is niet zo raar aangezien er maar hoogstens 8 "topploegen" in Italie zijn. (de rest heeft veel kleinere begrotingen.)
Toch lijkt me ook wel tof om met een speler als Totti te mogen spelen. Ik verwacht ook dat AS volgend jaar weer hoger eindigt dan 8e
quote:
En de realiteit blijft gewoon dat Ajax momenteel veel meer potentie heeft, maarja daar komt Chivu nog wel achter.
Potentie zeker wel, maar de realiteit is ook, dat zodra iemand zich bij Ajax (of welke andere ploeg in NL) ook maar een beetje ontwikkelt, ze worden weggekocht. Ook vd Vaart, Pienaar, De Jong etc. blijven niet hun hele leven bij Ajax en dan heb je aan die potentie ook vrij weinig.
Ook dit jaar zal Ajax de Champion's League niet winnen, kampioen misschien wel, maar dat heeft Chivu ook al meegemaakt. Ook lijkt het me iets leuker spelen in de Italiaanse competitie.
Ik vind het ook best jammer, maar weet wel dat 18 miljoen toch wel veel geld is en zijn afwezigheid best opgevangen kan worden.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_11651612
Heb nooit begrepen hoe ze in Italië van die lamme wedstrijden kunnen "genieten", wat is er leuk aan het kijken naar twee ploegen die elkaar aanvallend zo willen uitschakelen dat de bal slechts 3x per wedstrijd weg is uit het gebied rond de middenlijn?

Maar goed, als we het daarover gaan hebben, dan krijgen we een hele andere discussie.

Heeft iemand misschien nog ergens wat info kunnen vinden over hoever Ajax al is met een vervanger voor Chivu? Ik heb gelezen dat ze niet op een luie reet hebben gezeten in de vakantie omdat ze druk bezig waren mogelijke vervangers te vinden en deze zo mogelijk met een afspraak "vast te leggen", mocht er iemand (Chivu) vertrekken...

dinsdag 8 juli 2003 @ 21:04:38 #170
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_11651691
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 21:01 schreef Mr.Markuz het volgende:

Heeft iemand misschien nog ergens wat info kunnen vinden over hoever Ajax al is met een vervanger voor Chivu? Ik heb gelezen dat ze niet op een luie reet hebben gezeten in de vakantie omdat ze druk bezig waren mogelijke vervangers te vinden en deze zo mogelijk met een afspraak "vast te leggen", mocht er iemand (Chivu) vertrekken...

Je zou de moeite even kunnen nemen dit topic door te lezen.
Het antwoord op jouw vraag staat hier namelijk al lang gepost.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_11651879
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 21:04 schreef golfer het volgende:

[..]

Je zou de moeite even kunnen nemen dit topic door te lezen.
Het antwoord op jouw vraag staat hier namelijk al lang gepost.

Ik heb het hele topic door gelezen... en heb geen jampotglazen in me kop

Ik bedoel officiële info, info die werkelijk waar is. En niet "keeper" (toch?) die zegt dat Julien Escudé vast wel een voorcontractje heeft getekend.

dinsdag 8 juli 2003 @ 21:18:09 #172
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_11652035
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 21:12 schreef Mr.Markuz het volgende:

Ik bedoel officiële info, info die werkelijk waar is. En niet "keeper" (toch?) die zegt dat Julien Escudé vast wel een voorcontractje heeft getekend.

Officiële info van Ajax komt er altijd pas als een deal rond is.
Ajax heeft niet de gewoonte geruchten te gaan verspreiden, maar volgens onofficiële bronnen (ANP) zou er inderdaad belangstelling bestaan voor Juliën Escudé.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_11652119
Misschien was officiële info het verkeerde woord, maar er lekt altijd wel wat uit. En het nieuws is meestal al bekend voordat de club ermee komt. En ook al doet Ajax altijd zo 'geheimzinnig'.

Julien Escudé wordt genoemd, maar het is slechts een gerucht evenals dat Frank de Boer komt of dat Koeman niets ziet in een terugkeer van Frank de Boer...

pi_11652290
Julien Escudé kost 7 miljoen euro, dan houd je dus 11 miljoen euro over, plus 5 miljoen van Mido (Sonck er al afgehaald). Dan heb je 16 miljoen euro om misschien nog wat andere zwakke plekken af te dekken.

Maar de vraag is of Escudé als buitenlander inderdaad de defensie kan leiden. Taal is zeker in de defensie belangrijk. Frank de Boer zou dan wel een optie zijn, ondanks zijn leeftijd. Het is nog wel iemand die een bepaald niveau kan halen en dus waarde zal hebben.

Misschien moet Ajax toch proberen beiden te halen, Frank is immers gratis.

Dan Chivu.. Dat ie een keer zou vertrekken zat er in, had het alleen nu niet meer verwacht. AS Roma is dan inderdaad niet de ploeg die je verwacht. Dat is sportief qua club geen vooruitgang. Roma is ongeveer gelijk aan Ajax. Financieel zal hij er dik op vooruitgaan en de Serie A is hoe je het wendt of keert toch een competitie met veel meer grandeur dan de HCE.

AS Roma hoort zoals Dylan Dog zegt bij de beste 6 van Italië, maar is dan in mijn ogen wel meer de nummer 6 dan de nummer 2 of 3. Maar het is natuurlijk zo dat je, eenmaal in de Serie A, snel een transfer kunt bewerkstelligen en dat Chivu misschien na een jaartje of twee wennen opeens bij Milan of Juve terechtkomt....

Chivu is wel te missen, ondanks zijn enorme potentie. Hij was namelijk nog niet uitgeleerd, dus nog niet een echte Europese topspeler. Hij maakte zijn foutjes. Daarom zal hij toch wel even moeten wennen straks. Hij zal er ontegenzeglijk beter van worden, want wedstrijden tegen Crespo, Trezeguet, Vieri, Shevchenko en noem ze maar op zijn natuurlijk geschikter qua leermoment dan duels met Drent, Hristov en van der Haar. Chivu komt er vast wel en Ajax komt er ook wel over heen. Zo is het immers altijd gegaan...

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_11652448
Ajax heeft genoegen genomen met betaling in termijnen. Bij Italiaanse ploegen heeft dit al zo vaak tot problemen geleid.
Het verbaast me niks als ajax over een jaar een rechtzaak moeten starten om de tweede termijn binnen te krijgen.

Dus eigenlijk kan je slechts zeggen dat ajx 6 miljoen voor Chivu heeft gekregen. De rest van het geld is nog afwachten of ze die ooit krijgen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')