abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juli 2003 @ 19:49:47 #101
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11626022
quote:
Op maandag 7 juli 2003 19:46 schreef groenteboer het volgende:
superjoden je vergeet er een paar:

1-8 en 3-8 moet ajax ook nog voor het amsterdam tournament

tis wel geen cl/competitie maar tis denk ik wel de moeite van het kijken waard

met die 4 clubs?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 7 juli 2003 @ 19:50:44 #102
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_11626037
quote:
Op maandag 7 juli 2003 19:49 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

met die 4 clubs?

Waar spelen jullie tegen als voorbereiding?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 7 juli 2003 @ 19:51:41 #103
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11626060
quote:
Op maandag 7 juli 2003 19:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Waar spelen jullie tegen als voorbereiding?

oa Celtic en de Rangers
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11626530
quote:
Op maandag 7 juli 2003 19:28 schreef twi het volgende:

[..]

Nouja, hier even de voorlopige contractspelers voor het komende seizoen, inclusief vertrekkende spelers en jeugdspelers. Wat moet er de komende tijd allemaal gebeuren voor wat betreft de aanstormende talenten die in de A-selectie opgenomen gaan worden, en vertrekkenden?

Het is duidelijk dat Bergdolmo, .Machlas, Wamberto en Boukhari in mijn ogen het beste zo snel mogelijk mogen vertrekken. Maar dan zijn er nog zo ontzettend veel jeugdspelers over, wat moet daarvan terecht komen?

Bergdolmo en Machlas mogen van mij wel vertrekken. Wamberto en Boukhari kunnen nog best nuttig zijn komend jaar.Verder ben ik het met je eens dat alle verhuurde spelers verkocht mogen worden. Al hoop ik toch ooit nog een keer Cruz terug te zien, schijnt dat GBA fans erg enthousiast over hem zijn, en die paar keer dat ik hem heb zien spelen deed die het best leuk.
Verder erg snel de contracten van Maxwell, O'Brien en Trabelsi verlengen, en misschien nog een jonge talentvolle spits erbij we hebben nu eigenlijk alleen Ibrahimovic en Sonck als spitsen (ik weet niet wat er met Quansah gaat gebeuren), en we hebben dit jaar gezien wat voor ellende het kan zijn als er 1 of 2 wegvallen.
  maandag 7 juli 2003 @ 20:29:33 #105
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_11626981
de Ridder langzaam brengen, of is die er nog niet klaar voor?
pi_11628228
quote:
Op maandag 7 juli 2003 20:29 schreef twi het volgende:
de Ridder langzaam brengen, of is die er nog niet klaar voor?
Laat dat maar aan Koeman over, die doet dat tot nu toe perfect. Dus die komt, mits de Ridder goed genoeg is bevonden, echt wel in de A-selectie.

Boukhari en Wamberto kunnen nog zeker wel nuttig zijn. Wamberto wanneer hij in een vrije rol mag spelen (zie Celtic-uit, Twente-thuis onder Adriaanse toen). En Boukhari heeft ook nog niet echt kans gehad, vind ik tenminste. Komend jaar kan ie zich hopelijk wél bewijzen, hij kan nog best een aardig spelertje worden.

pi_11631979
quote:
Op maandag 7 juli 2003 21:18 schreef Mr.Markuz het volgende:
hij kan nog best een aardig spelertje worden.
Mee eens.
Ik hoop dat er ooit (liefst in de nabijje toekomst) een passende oplossing voor
Nando Rafael gevonden wordt..

Bij Ajax natuurlijk..

maandag 7 juli 2003 @ 23:51:02 #108
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_11632193
quote:
Op maandag 7 juli 2003 21:18 schreef Mr.Markuz het volgende:
En Boukhari heeft ook nog niet echt kans gehad, vind ik tenminste. Komend jaar kan ie zich hopelijk wél bewijzen, hij kan nog best een aardig spelertje worden.
Inderdaad. AGOVV zoekt nog een halve linksbuiten met twee linkerpoten en O-benen. Misschien dat 'ie daar een kansje kan krijgen.
pi_11632316
quote:
Op maandag 7 juli 2003 23:51 schreef twi het volgende:
AGOVV zoekt nog een halve linksbuiten met twee linkerpoten en O-benen.
Nah..
Nogmaals, Nordin verdient nog 1 kans. Hij kan echt wel wat.
Hopelijk heeft ie zijn plek dit seizoen gevonden.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 00:02:25 #110
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_11632491
quote:
Op maandag 7 juli 2003 23:55 schreef What het volgende:

[..]

Nah..
Nogmaals, Nordin verdient nog 1 kans. Hij kan echt wel wat.
Hopelijk heeft ie zijn plek dit seizoen gevonden.

Nordin Wooter is van harte welkom inderdaad, zolang Nourdin maar vertrekt. Wooter is de perfecte stand-in voor van der Meyde
pi_11632614
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 00:02 schreef twi het volgende:
Nordin Wooter is van harte welkom inderdaad, zolang Nourdin maar vertrekt. Wooter is de perfecte stand-in voor van der Meyde
Die ook maar ik bedoel natuurlijk die kluns van Boukari..
  dinsdag 8 juli 2003 @ 00:17:53 #112
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_11632803
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 00:08 schreef What het volgende:

[..]

Die ook maar ik bedoel natuurlijk die kluns van Boukari..

Boukhari? Wie is dat? Ging die niet naar AGOVV?
pi_11632839
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 00:17 schreef twi het volgende:
h
Die "h" blijft lastig.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 00:20:53 #114
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_11632857
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 00:19 schreef What het volgende:

[..]

Die "h" blijft lastig.

Net als die "u"

Ach, die hele Nourdin Boukhari is lastig, dus waar zeuren we over?

pi_11632931
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 00:20 schreef twi het volgende:
Ach, die hele Nourdin Boukhari is lastig, dus waar zeuren we over?
Right!

Kick.to.vfbstuttgart!

(ofzo)

pi_11643263
quote:
Vier Ajacieden zijn door de UEFA genomineerd voor de UEFA awards welke voor het zesde jaar uitgereikt worden aan de beste spelers van de Champions League van het afgelopen seizoen. De keuze van de supporters zal een stem zijn in de technische commissie (met o.a. Marcello Lippi, Sir Alex Ferguson, Gérard Houllier, Giovanni Trapattoni en Rinus Michels) die de uiteindelijke winnaars moet bepalen. Ajax verdediger Chivu is genomineerd voor de award van beste verdediger. Zlatan Ibrahimovic, Steven Pienaar en Andy van der Meyde zijn genomineerd voor de award van beste aanvaller.

Je kunt nu je stemming uitbrengen voor de diverse awards: UEFA polls

Overigens heeft deze supportersstem bij de UEFA afgelopen jaren weinig invloed gehad. Waar de UEFA vorig jaar nog zei dat de supporters de winnaar konden kiezen, daar werd de massale keuze voor Bert van Marwijk als beste coach door de technische commissie totaal genegeerd in de uiteindelijke nominatie van drie coaches.

De award waar de supporters in ieder geval wel rechtstreeks de winnaar kunnen kiezen is de award voor beste goal van het Champions League seizoen. Een van de 25 genomineerden is de goal van Zlatan Ibrahimovic tegen Olympique Lyon.

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_11643722
Chivu naar AS Roma volgens NOS
Koning.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 15:52:51 #118
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_11644294
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:32 schreef tha_dark het volgende:
Gvd, wat mot 'ie nou weer bij zo'n k*tploeg?

Nou, eens kijken wat we voor een vervanger gaan aantrekken, neem aan tenminste dat er een vervanger zal komen?

[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_11644591
quote:
Chivu is blij terug te zijn

Amsterdam, 7 juli 2003
Hoewel zijn vakantie door het spelen van twee interlands en een neusoperatie slechts twee weekjes duurde, voelt Cristian Chivu zich weer uitgerust. De Roemeense aanvoerder is blij terug te zijn in Amsterdam.

,,Ik hoop dat twee weken vakantie genoeg is", sprak Chivu na afloop van de eerste training. Hoewel er rond zijn persoontje genoeg is gespeculeerd, stond hij maandag toch in Amsterdam. ,,Ik luister niet naar de geruchten. Ik ben nu hier en hoop dat we een goede voorbereiding hebben, dat we de competitie winnen, maar eerst dat we ons kwalificeren voor de Champions League."
,,Vandaag was het een goede training", beschouwde de Roemeen. ,,Hoewel het natuurlijk wel een beetje wennen was met de nieuwe conditietrainer. Ik heb vier jaar met Laszlo Jambor gewerkt en als persoon mis ik hem. Maar René is ook heel goed. Ik deed de laatste oefeningen niet mee vanwege hooikoorts. Ik krijg heel erg last van mijn ogen als het gras net is gemaaid."

De eerste prioriteit is het halen van Champions League. ,,Wie de tegenstander wordt, maakt niet uit. We moeten winnen en dan is alles mogelijk. Ik sta hier met meer vertrouwen dan vorig jaar. We zijn een jaar verder en ondanks de hoge verwachtingen die er dit jaar ongetwijfeld zijn, heb ik vertrouwen in dit team."

,,We hadden een nieuwe spits nodig en die hebben we gevonden in Sonck. Natuurlijk kende ik hem al. Van België. Hij is een echte doelpuntenmachine, het soort speler dat we nodig hebben. En Boschker kent iedereen. Dat is een goede keeper die het samen met Bogdan en Maarten moet gaan uitvechten. Dan is het aan de trainer om te bepalen wie eerste keeper wordt."

Bron: www. ajax.nl

Om zo weg te gaan is nou niet bepaald chique te noemen.
pi_11644630
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:32 schreef tha_dark het volgende:
tja had niet verwacht dat hij voor Roma zou kiezen.
Jammer dat hij waarschijnlijk dan toch nog vertrekt maar 18 mln is natuurlijk niet echt verkeerd momenteel om dat te ontvangen voor een speler...
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  dinsdag 8 juli 2003 @ 16:05:02 #121
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11644682
Jammer voor ajax dat Chivu weggaat, goeie speler imho.

AS Roma heeft tenminste wel een mooie tenue!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  dinsdag 8 juli 2003 @ 16:05:20 #122
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_11644690
zaakwaarnemers hebben volgens mijn zo'n enorme invloed in dit soort dingen..... nou ja, niets meer aan te doen.. .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_11644753
Kansloos, die klootzak!

(goeievoetballer)

pi_11644758
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 16:05 schreef HeatWave het volgende:
zaakwaarnemers hebben volgens mijn zo'n enorme invloed in dit soort dingen..... nou ja, niets meer aan te doen.. .
inderdaad die zaakwaarnemer kwam bijna dagelijks in het nieuws van Chivu gaat daar en daarheen.
Toch is het jammer dat hij alsnog vertrekt alhoewel zijn vertrek niet echt tegen te houden was en hij anders waarschijnlijk volgend jaar zou zijn vertrokken.Nu vang je er nog 18 mln voor.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_11644786
Naja, die Escude heeft waarschijnlijk wel een voorcontractje voor z'n neus liggen al, dus die mag het #4 van Ajax binnenkort over zijn schouders hangen.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')