quote:Enige stukkie informatie wat ik van www.ajax.nl heb kunnen vissen:
Op zondag 6 juli 2003 12:55 schreef mbn het volgende:...
quote:Dus het is komende maandag iig wel op het trainingsveld bij de Arena.
Het seizoen 2003-2004 is vandaag, 1 juli, officieel begonnen. De Ajacieden kunnen nog een paar dagen genieten van hun vakantie, want maandag 7 juli dienen zij zich weer te melden. De training begint om 10.30 uur en is zoals gebruikelijk op het trainingsveld voor de Arena. Iedereen kan de training buiten het hek bezichtigen. Kom dus kijken naar de nieuwe aanwinst Sander Boschker en verwelkom Heitinga opnieuw na een lange blessureperiode!In de buurt van het trainingsveld is tevens voldoende parkeerplaats voor de auto, bijvoorbeeld in het Transferium.
En of er nog meer trainingen zijn komende week? Ik denk dat je dat misschien ff kunt navragen bij mogelijk personeel wat toevallig aanwezig is bij/in de Arena? Meestal is er altijd wel iemand die je dergelijke info kan verstrekken.
quote:Jazeker, omdat de potentie van Mido hoger reikt dan die van Sonck, maar ja.. Het blijft jammer, alleen het was gewoon niet haalbaar meer onder Koeman om hem te houden.
Op zondag 6 juli 2003 11:51 schreef FrankyMcG het volgende:
Zijn er trouwens nog ajacieden die het jammer vinden dat Mido weggaat?Volgens mij niet echt he?
Begrijpelijk overigens!
Blij dat ie weg is dus, nu hopen dat Sonck me wel kan charmeren
quote:Fijne opmerking.
Op zaterdag 5 juli 2003 13:38 schreef Harry het volgende:
"Hij (Ronald Koeman, red.) zocht een spits die scoort omdat Zlatan Ibrahimovic dit nationaal te weinig deed in de ogen van de trainer", aldus Sonck tegenover het Amsterdamse dagblad.
quote:Jij bent inderdaad geen liefhebber van Mido merk ik. Maar vergeet niet dat hij een zeeeeer groot aandeel had in de dubbel van 2001 / 02, dus alleen uit dat oogpunt dank ik hem al.
Op zondag 6 juli 2003 16:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Nooit gecharmeerd geweest van Mido, en na zijn irritante gedrag is dat natuurlijk ook nooit gekomen.Blij dat ie weg is dus, nu hopen dat Sonck me wel kan charmeren
Vooral in Europa zag je goed dat Mido tekort kwam, waar Zlatan nogal eens scoorde (iig meer als Kezman in de CL met 2/3 seizoenen bij PSV) en ook menigmaal onrust stookte in de verdediging van de oponent. In de Eredivisie was het omgedraaid, Zlatan minder scorend, Mido veelvuldig. Maar Zlatan is gewoon (nog) geen killer en Mido scoorde dan wel, maar in de HCE weten ze niet hoe ze bovengemiddelde spitsen moeten verdedigen...
quote:Klopt, dat aandeel heeft ie inderdaad. Maar ik beschouw die dubbel meer als een grote teamprestatie. Er was in dat elftal niemand die de ploeg naar die dubbel heeft gedragen, dat was het hele elftal tesamen. En dan moet Mido de arrogante gaan uithangen, daar kan ik niet zo goed tegen...
Op zondag 6 juli 2003 19:22 schreef methodmich het volgende:[..]
Jij bent inderdaad geen liefhebber van Mido merk ik. Maar vergeet niet dat hij een zeeeeer groot aandeel had in de dubbel van 2001 / 02, dus alleen uit dat oogpunt dank ik hem al.
quote:Eenvoudig zal wel meevallen. Ligt er ook aan wat de diverse clubs in Europa doen. Degene die het snelst eruit liggen, maken nu eenmaal meer kans. In Nederland is het niet mogelijk om een erg brede selectie te houden die breed van een hoog genoeg niveau is
Op maandag 7 juli 2003 10:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Met de komst van Sonck en het waarschijnlijke aanblijven van Zlatan en Chivu is Ajax voor mij veruit de belangrijkste titelkandidaat. Feyenoord lijkt me niet sterker te zijn geworden, zeker niet als Van Hooijdonk vertrekt. PSV had behoefte aan een kwaliteitsinjectie in de voorhoede maar die lijkt uit te blijven. Als Ajax de goed eprestaties van het afgelopen jaar door kan zetten, wordt het betrekkelijk eenvoudig kampioen.
quote:Zo maar even eerst.... :
Op maandag 7 juli 2003 10:27 schreef What het volgende:
Mocht er nog iemand naar de training gaan, vergeet je cam niet.
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 07-07-2003 11:38]
quote:Met allebei, duh. Of wil je weer 4 - 5 - 1 gaan spelen?
Op maandag 7 juli 2003 11:21 schreef superjoden het volgende:
ben benieuwd met wie koeman zal beginnen in de spits....
quote:wat dacht je van sikora linksbuiten....sonck in de spits en mandy rechtsbuiten........ en zlatan op de bank...
Op maandag 7 juli 2003 11:46 schreef twi het volgende:[..]
Met allebei, duh. Of wil je weer 4 - 5 - 1 gaan spelen?
quote:
Op maandag 7 juli 2003 11:49 schreef Ajaxno1 het volgende:
Hmm, Koeman ziet er niet echt fris uit op die foto, zeker naar Sensation geweest?
quote:Of gewoon Zlatan en Sonck in de spits.....
Op maandag 7 juli 2003 12:30 schreef superjoden het volgende:[..]
wat dacht je van sikora linksbuiten....sonck in de spits en mandy rechtsbuiten........ en zlatan op de bank...
quote:En weer die kritiek op Zlatan. Vergeten dat-ie Ajax bijna hoogstpersoonlijk naar de tweede ronde CL schoot? Ik heb vertrouwen in het duo Zlatan-Sonck!
Op maandag 7 juli 2003 12:30 schreef superjoden het volgende:[..]
wat dacht je van sikora linksbuiten....sonck in de spits en mandy rechtsbuiten........ en zlatan op de bank...
quote:Dat is zijn probleem inderdaad geweest. Komt ook door zijn achtergrond, waar ie al vanaf zijn 16e aanbeden wordt. Dat kan niet goed zijn voor een mens, lijkt me. Aan de ene kant hoort een zekere arrogantie ook wel bij Ajax, vind ik.
Op zondag 6 juli 2003 20:06 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Klopt, dat aandeel heeft ie inderdaad. Maar ik beschouw die dubbel meer als een grote teamprestatie. Er was in dat elftal niemand die de ploeg naar die dubbel heeft gedragen, dat was het hele elftal tesamen. En dan moet Mido de arrogante gaan uithangen, daar kan ik niet zo goed tegen...
De teamprestatie was inderdaad belangrijk, maar Mido is de man die toen Heerenveen en Utrecht klopte en tegen Groningen met Nikos samen ook heel belangrijk was. Cruciale goals, waarin hij in de laatste wedstrijden meer dan 1 op 1 liep.
Ik blijf het dan ook jammer vinden dat het zo heeft moeten eindigen. Ben benieuwd of hij zich in Frankrijk kan herpakken en zijn belofte in gaat lossen.
quote:Ik zal niet ontkennen dat hij belangrijke doelpunten heeft gemaakt in de CL, maar hij is naar mijn mening te vaak met zijn eigen spel bezig en heeft (te) weinig oog voor zijn medespelers.
Op maandag 7 juli 2003 13:15 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
En weer die kritiek op Zlatan. Vergeten dat-ie Ajax bijna hoogstpersoonlijk naar de tweede ronde CL schoot? Ik heb vertrouwen in het duo Zlatan-Sonck!
Van der Meyde, Sikora, Pienaar, Maxwell en eventueel zelfs Boukhari kunnen vanaf een flank spelen. Enige nadeel van 4-4-2 is dat je dan van der Vaart of vanaf links moet laten spelen of een controlerende middenvelder verliest en dus een ruit krijgt. Sneijder / Gálasek lijkt echter een prima duo centraal, dus geen ruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |