abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11567144
Kweet ook nie of Sonck ut gaat make in Amsterdam --> In Belgie wel dik topscorer (of was da vorig jaar alweer)
Maar da kun je eigenlijk ook geen kunst noemen (kijk maar naar Kezman, als je tegen FC groningen en FC Zwollen enz... met 6-0 wint kun je als spits wel ff aan je doelsaldo werken!!)
Zlatan blijft toch 1e man en Sonck gebruiken ze als Zaltan weer eens een schorsing heeft ofzo
www.marsive.nl
Kenners weten waarom....
pi_11567330
als zlatan ze ellebogen weer eens heeft gebruikt
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_11576106
Ajax heeft aan Sonck een goede spits denk ik. Het lijkt me geen gemakkelijk mannetje, maar hij zal toch wel wat gaan dimmen in het 'mondaine' Amsterdam.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_11576315
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 19:24 schreef sjeng007 het volgende:
Zlatan blijft toch 1e man en Sonck gebruiken ze als Zaltan weer eens een schorsing heeft ofzo
Ik ben benieuwd hoe dit zich zal gaan ontwikkelen. Sonck heeft een aantal kwaliteiten die Zlatan zeker niet heeft. Ik denk dat Koeman ze op basis van gelijkwaardigheid aan het seizoen wil laten beginnen en ik hoop dat Zlatan dat een beetje goed accepteert.
pi_11576772
Ik mag aannemen dat we volgend jaar gewoon met Sonck EN Zlatan gaan spelen...!!!
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 5 juli 2003 @ 13:38:30 #31
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_11578355
Voor het eerst sinds de perikelen rond Wesley Sonck en een mogelijke komst naar Ajax heeft de speler van Racing Genk gereageerd op een mogelijke komst naar Ajax.

Tegenover de Telegraaf liet Sonck weten dat hem tijdens een gesprek met Ajax-coach Ronald Koeman was verteld, dat hij in ieder geval voor de basis gehaald zou worden.

"Hij (Ronald Koeman, red.) zocht een spits die scoort omdat Zlatan Ibrahimovic dit nationaal te weinig deed in de ogen van de trainer", aldus Sonck tegenover het Amsterdamse dagblad.

zone

Het komt goed.... En anders maar niet.
  zaterdag 5 juli 2003 @ 13:39:18 #32
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_11578367
Volgens de zaakwaarnemer van Mido zet Ajax steeds meer druk op haar spits met als doel dat hij tekent bij Olympique Marseille. Ajax zelf bereikte onlangs al een akkoord met de Franse club over de overgang van Mido.

Wanneer Mido voor maandag niet zou tekenen bij Marseille, dan wordt hij direct terugverwacht in Amsterdam om daar de trainingen te hervatten.

De zaakwaarnemer van Mido denkt dat de spits zo lang als mogelijk tijdrekt met de hoop dat Ajax dan toch nog bereid zou zijn hem opnieuw te verhuren aan Celta de Vigo.

zone

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_11579667
Ik was eerst als Belg anti-Ajax, maar nu Sonck bij Ajax gaat spelen hoop ik dat hij het goed doet in de Champions League en dat ik veel plezier ga beleven aan Ajax in Europa.
pi_11582832
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 11:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik mag aannemen dat we volgend jaar gewoon met Sonck EN Zlatan gaan spelen...!!!
dat hoop ik toch ook
anders zitten we nog steeds zonder spitsen probleem

waarom staat op ajax.nl eigenlijk niks over Sonck?

pi_11582934
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 18:45 schreef Maikel1 het volgende:
Omdat er nog geen contract getekend is.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_11585933
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 18:45 schreef Maikel1 het volgende:
En hoppa, tis rond!
quote:
Ajax versterkt zich met Wesley Sonck

Amsterdam, 5 juli 2003
Ajax heeft overeenstemming bereikt met K.R.C. Genk over de transfer van Wesley Sonck. De 24-jarige spits gaat bij Ajax een contract voor vijf seizoenen tekenen. Over de financiële condities van de verbintenis doet Ajax zoals gebruikelijk geen mededelingen.

Wesley Sonck zal zich morgen in Amsterdam melden voor de medische keuring. Maandag zal hij aan de media worden gepresenteerd.
Onderdeel van het contract met Racing Genk is de overgang van de Zuid-Afrikaanse verdediger Aaron Mokoena en Paul Kpaka, spits uit Sierra Leone, van Germinal Beerschot Antwerpen naar Racing Genk. Ajax heeft met Germinal Beerschot Antwerpen een technisch samenwerkingsverband.

Wesley Sonck werd geboren op 9 augustus 1978 in Ninove. Via de plaatselijke VK Ninove debuteerde hij in 1997 in de Belgische Eersteklasse. Na twee seizoenen RWD Molenbeek, één seizoen Germinal Ekeren en één seizoen Germinal Beerschot Antwerpen kwam hij in 2000 bij Racing Genk terecht.

Bij Racing Genk werd Sonck de afgelopen drie seizoenen clubtopscorer. Bovendien was hij de laatste twee seizoenen topscorer van België met respectievelijk 30 en 24 doelpunten.

Aan de hand van Wesley Sonck vierde Genk, gecoached door de Nederlander Sef Vergoossen, in 2002 het landskampioenschap. Afgelopen seizoen debuteerde Sonck in de UEFA Champions League. Na in de voorronde 2 keer in 2 wedstrijden te hebben gescoord, maakte hij in de eerste groepsfase 2 doelpunten in 6 wedstrijden.

In 2001 won Sonck de prestigieuze Gouden Schoen. In 2002 eindigde hij als tweede in deze verkiezing.

Het jaar 2001 markeerde ook het debuut van Wesley Sonck als international. Sonck speelde tot nog toe 25 interlands en maakte 7 doelpunten voor de Rode Duivels. Tijdens het WK van 2002 in Korea en Japan speelde hij 4 wedstrijden en scoorde 1 keer. De Belgen werden tijdens het WK in de achtste finales gestuit door de latere wereldkampioen Brazilië.

www.ajax.nl
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_11585991
Tis wel een beetje een van nistelrooij. Veel scoren in de competitie, maar niet tijdens interlands. Maar ach, boeit ons dat wat .
pi_11586625
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 17:05 schreef Klop_Klop het volgende:
...Gaan er trouwens nog meer mensen maandag heen? Ik wel in ieder geval
Zeker. Ben zeer benieuwd naar Sonck. Ken 'em natuurlijk van TV, maar in 't echt zie je pas écht hoe een speler is.

'T kan trouwens nog een mooi jaar worden voor Ajax. Meeste spelers zitten in de bloei van hun talent (Chivu, O'Brien, Maxwell, Zlatan, van der Meyde enz.) en hebben vorig jaar een prachtig leerjaar gehad. En trouwens hopen dat de samenwerking tussen Zlatan/Sonck goed gaat, zoals men weet is Zlatan ook niet echt een 'modelprof' en als hij een tijdje op de bank komt kan dat misschien nog wel voor wat oproer zorgen.

Btw, helemaal hopen dat het volgend jaar geen leegloop meer wordt bij Ajax zoals voorgaande jaren. Chivu zal vrijwel zeker vertrekken, maar hopen dus dat de rest niet plots ook "ontdekt" wordt door de top van Europa en Ajax leeg wordt gehaald wanneer er opeens weer een goedlopende markt is...

pi_11587227
Hoe laat is die training eigenlijk? Op ajax.nl kan ik niks vinden .
pi_11587713
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 22:48 schreef keeper het volgende:
Hoe laat is die training eigenlijk? Op ajax.nl kan ik niks vinden .
Als ik me niet vergis om 10.30 in de ochtend
pi_11588196
quote:
Tis wel een beetje een van nistelrooij. Veel scoren in de competitie, maar niet tijdens interlands. Maar ach, boeit ons dat wat .
Hmm... 5 keer in de laatste 8 wedstrijden is toch niet slecht.
pi_11588450
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 23:07 schreef Mr.Markuz het volgende:

[..]

Jammer, dan heb ik een tentamen.
pi_11595091
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 23:07 schreef Mr.Markuz het volgende:

[..]

Toch in het Amsterdamse Bos?, bij de roeibaan ofzo?
  zondag 6 juli 2003 @ 11:51:17 #44
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11595254
Zijn er trouwens nog ajacieden die het jammer vinden dat Mido weggaat?

Volgens mij niet echt he?

Begrijpelijk overigens!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_11595286
ik vind het wel mooi dat ie weg gaat
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_11595313
quote:
Op zondag 6 juli 2003 11:51 schreef FrankyMcG het volgende:

Begrijpelijk overigens!

Ik vond het jammer dat hij werd weggestuurd, want het is een goede speler die uit kan groeien tot een geweldige speler. Nu ik de commentaren van Koeman, Chivu en Van der Vaart erop heb gelezen is duidelijk dat hij echt niet meer terug kan komen.
Als ajax daadwerkelijk nog 13 miljoen euro voor hem vangt is dat beter voor beide kanten. Ik hoop dat hij nog een goede toekomst tegemoet gaat.
  zondag 6 juli 2003 @ 12:17:12 #47
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_11595630
quote:
Op zondag 6 juli 2003 11:51 schreef FrankyMcG het volgende:

Begrijpelijk overigens!

I don't give a rats ass
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_11596148
quote:
Op zondag 6 juli 2003 11:39 schreef mbn het volgende:

[..]

Toch in het Amsterdamse Bos?, bij de roeibaan ofzo?

Volgens mij toch echt gewoon op hét trainingsveld naast de Arena

Je moet het niet verwarren met PSV, die hebben aan het begin van elk seizoen een bosloop in het bos waar de Herdgang ligt.

pi_11596230
quote:
Op zondag 6 juli 2003 12:51 schreef Mr.Markuz het volgende:

[..]

Volgens mij toch echt gewoon op hét trainingsveld naast de Arena

Je moet het niet verwarren met PSV, die hebben aan het begin van elk seizoen een bosloop in het bos waar de Herdgang ligt.

Vroeger begon ajax ook altijd in het bos met een korte training, met wat spelletjes en zo. Leverde mooie plaatjes voor de pers op en als fan kon je dichtbij komen, omdat het rustig was, omdat weinig mensen wisten waar ze zich verzamelden. (keer dat ik ben geweest bij de roeibaan)

Als het bij de Arena is gaik misschien ook wel even kijken. Zijn er de rest van de week meer trainingen bij de Arena?

zondag 6 juli 2003 @ 13:00:17 #50
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_11596304
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 00:01 schreef echt het volgende:

[..]

Je neemt in ieder geval wel de moeite om m'n profiel te bekijken..

[maar was ff als test, ben nl. nieuw hier]

Ook hallo bekende
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')