abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 juli 2003 @ 12:34:04 #251
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_11662840
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 12:25 schreef robinvdt het volgende:

[..]

hallo, alleeen Litmanen heeft een conract bij Ajax, deBoer en Bergkamp zijn alleen maar speculaties...

de Boer is nu toch wel erg waarschijnlijk, nu Chivu weggaat. Evenzo Escudé (helaas hoewel 'ie wel een stuk knapper is als z'n broer, waar ik als heterosexueel helaas weinig voordeel aan kan zien maar wellicht toch het vermelden waard was. Een gemiddelde Ajacied hoort uiterlijk jtoch ook de nodige uitstraling te hebben, i.t.t. een Feyenoorder of een PSV'er...Dat klasseverschil zit 'm niet alleen in de voetbalkwaliteiten )
quote:
nr 10 en 9: vdVaart,Pienaar,Litmanen, vdGun, Sonck en Zlatan,
Nouja, er bestaat gelukkig ook nog zoiets als een 11. Sonck en Zlatan kunnen mooi samen spelen zonder dat de 10 eronder hoeft te lijden. Bovendien vind ik Pienaar geen 10, en vd Gun heeft de kwaliteit niet om vd Vaart danwel Litmanen op de bank te dwingen. Bovendien speelt Ajax al een tijd meer met een 'valse' 10 dan met een echte 10. Daarbij hou ik er rekening mee dat Litmanen binnen de lijnen volgend seizoen niet veel meer speeltijd krijgt als vorig seizoen i.v.m. blessures.
quote:
Dat zijn al 6 spelers voor twee posities, die salarissen moeten allemaal betaald worden een dure Berkamp erbij ik heb mijn twijfels, je moet natuurlijk niet meteen alles uitgeven wat je binnenkrijgt
Een miljoen of 3-4 voor Bergkamp vind ik niet duur. Dan vind ik Escudé (7~11 miljoen) als oplossing een stuk duurder als je Pasanen, Heitinga en de Jong al hebt voor eventueel het centrum. Oké, behoudend zijn met de salarissen, maar zowel Bergkamp als de Boer zijn transfervrij. Dat kun je van Sonck niet zeggen.
quote:
aan de andere kant Berkamp

en weer een andere kant, Bergkamp heeft zelf gezegd of Arsenal of stoppen....

Bergkamp

En ja, Chivu zei ook dat 'ie dit seizoen bij Ajax zou zitten. Volgens de Engelse (roddel)pers zit Bergkamp op het moment (nog) in Amsterdam. En hoewel de roddelpers de verhalen meestal niet bij het goede eind is, stalken ze de persoon in kwestie meestal wel goed genoeg om zijn of haar locatie te bepalen. En bovendien, waar rook is...

[Dit bericht is gewijzigd door twi op 09-07-2003 12:37]

woensdag 9 juli 2003 @ 12:34:15 #252
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_11662842

cool ventje

Gisteren bij interview:
Ja, maare ik moet denke aan mijne career

Ik zal hem missen

"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  woensdag 9 juli 2003 @ 12:39:11 #253
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_11662933
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 12:28 schreef FrankyMcG het volgende:
Laat Frank de Boer a.u.b. terugkomen, dan krijgt hij in april een warm onthaal bij ons!

Kan Cohen de krokettenboer weer zielig gaan lopen doen!

Je bedoelt, dan laat 'ie zien wat Feyenoord komend seizoen moet missen qua het vrije-trappen in de kruising schieten?
  woensdag 9 juli 2003 @ 12:39:53 #254
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_11662952
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 12:39 schreef twi het volgende:

[..]

Je bedoelt, dan laat 'ie zien wat Feyenoord komend seizoen moet missen qua het vrije-trappen in de kruising schieten?

woensdag 9 juli 2003 @ 12:40:12 #255
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_11662960
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 12:32 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

oprotten met die boer

btw leuk dat feyenooit uit dit jaar met pasen valt.......een ei, een ei hoort erbij

Een? Elf eieren met zwarte broekjes en rood/witte shirts bedoel je...
  woensdag 9 juli 2003 @ 12:41:11 #256
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_11662986
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 12:39 schreef twi het volgende:

[..]

Nou ja het aantal vrij trappen dat De Boer in de kruising geschoten heeft is ook op twee handen te tellen..
Onvergelijkbaar met van Hooijdkonk als je het mij vraagt. Het enige wat ze gemeen hebben is hun zucht naar geld en hun vermogen om overal met ruzie weg te gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')