quote:Mark Sandman van Morphine
Op maandag 7 juli 2003 17:36 schreef Berkery het volgende:
Nieuwe vraag, wie is dit:
quote:Yep!
Op maandag 7 juli 2003 18:49 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:[..]
Mark Sandman van Morphine
Ik had ook nog kunnen zeggen dat zowel achternaam als bandnaam met slapen te maken hebben, maar hoeft niet meer.
Buurvrouw_Rietman + 1
1. makes you longing for your bed, warm
cycle's on, leaves drop dead
2. Low and behold, she's walking over to me
This must be fake
3. And the rain is falling and i believe
My time has come
4. Geen open haard
Maar de warmte van een verwarmingsbuis
5. Dies ist das Land, in dem man nicht versteht,
dass FREMD kein Wort für FEINDLICH is
quote:Hoe bedoel je ruilen?
Op maandag 7 juli 2003 20:02 schreef Salmonella het volgende:
Ik weet nummer 2, ruilen??
quote:OK
Op maandag 7 juli 2003 20:17 schreef Salmonella het volgende:
Ja, ik kan de rest wel gaan opzoeken, maar da's ook niet eerlijk he.... Maar als er verder niemand meer reageert, doe ik t wel zo
quote:Laten we het zo doen als je er een weet dan roep je hem. Punt per nummer (is dat goed?)! En degene die de laatste weet bedenkt de nieuwe vraag!
Op maandag 7 juli 2003 20:23 schreef Bonneke het volgende:
Ik weet nummertje 4!!
Allemaal goed, merendeel opgegoogled, maar dan is het maar klaar niet.
Van de artiesten kun je:
WADJU of DUW JA! maken.
Van de songtitels niets, trouwens...:P
quote:Punt per nummer... dacht het niet!
Op maandag 7 juli 2003 20:38 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:[..]
Laten we het zo doen als je er een weet dan roep je hem. Punt per nummer (is dat goed?)! En degene die de laatste weet bedenkt de nieuwe vraag!
quote:Lijkt me totaal terecht, ja!
Op maandag 7 juli 2003 20:52 schreef Weakling het volgende:
Punt voor Salmonella?
Sorry trouwens, ik zag nu dat de vraag nog helemaal niet zo heel lang open stond, maar goed...
quote:Nee... dan zou jij ineens 5 punten gaan verdelen. Beetje raar he? Punt gaan dus naar degene die de meeste weet of wie het snelst de 5 goeie antwoorden copy/paste in 1 post... tja...
Op maandag 7 juli 2003 20:38 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:[..]
Laten we het zo doen als je er een weet dan roep je hem. Punt per nummer (is dat goed?)! En degene die de laatste weet bedenkt de nieuwe vraag!
quote:
Their sound veering from post-grunge balladry to funk and ambient breakbeat to Madchester acid-house, *** emerged on the British scene as (nominally) a pop group with few similarities to any other act going. Formed around three friends originally from Edinburgh, the group later added bassist ###. Scant months after forming, *** gained a formidable ally in gaining exposure: manager Brian Cannon, the designer responsible for virtually every Oasis sleeve released to that point. The group's first EP featured mixing by the Verve's Nick McCabe. Two additional EPs followed in early 1998. After collecting all three EPs on an album, *** began recording for their proper debut, a self-titled effort released in 1999. While prepping for the release of their sophomore effort, $$$ in summer 2001, *** scored the opening slot on Radiohead's monumental summer tour of the United States.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |