quote:Ik weet dat er altijd een hoop TR vijanden in de wereld zijn en dat ze niet altijd de objectieve reviews krijgt die ze verdient daarom geloof ik nog steeds stilltjes in haar. Kijk morgen wel naar jullie reakties !
Op vrijdag 4 juli 2003 00:18 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Als je de klachten ziet is het voornamelijk van technische aard, consoles of pc's die het niet helemaal goed aankunnen. Daarnaast zitten er wel wat glitches in maar echt gigantische bugs heb ik nog niet gelezen.
Tel daarbij dat alles wat geen RTS of FPS is sowieso slechtere reviews krijgt, TR altijd al is afgezeken om de controlls (geen muis vind ik juist leuk) en dat sommige mensen torenhoge verwachtigen hadden.
En voor de rest hebben Eidos, TR en Lara momenteel een klein imago probleempje volgens mij.
Maar echt beoordelen kan ik morgenmiddag
http://www.angelfire.com/on/SaskiaNoteboom/smilies/madness.gif][afbeelding][/img] pas!
quote:Maar wilde jij hem voor de PC of de PS2 halen?
Op vrijdag 4 juli 2003 00:26 schreef Chocobo het volgende:
*meldt*
http://forums.eidosgames.com/forumdisplay.php?s=&forumid=35
begin ik toch echt wel een beetje huiverig te worden voor deze nieuwe Tomb Raider. Ook de review op:
http://www.gamespy.com/reviews/july03/tombraideraodps2/
stemt mij niet hoopvol
Kan iemand die 'm reeds gespeeld heeft mij iets opbeurender nieuws verschaffen, of is dit deel echt zo knudde met een rietje?
quote:Voor de PS2,....... pc games speel ik nooit
Op vrijdag 4 juli 2003 00:28 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Maar wilde jij hem voor de PC of de PS2 halen?
Ik heb trouwens net de videoreview van dik 6 minuten gekeken van IGN en ik ben erachter dat ik het spel toch ga halen Ze vinden het qua muziek en graphics prachtig maar ze balen dat er haast niks nieuws in zit en dat het meer van hetzelfde is (deel 1, 2 en 3) Dat vind ik dus eigenlijk helemaal niet erg. De videoreview deed het hem,.............. ik haal Lara morgen
http://insider.ign.com/videos/articles/425/425789p1.html
Alleen voor insiders
quote:Ben bang dat ze Lara willen killen want dit vind ik op Gamespy:
Op vrijdag 4 juli 2003 00:35 schreef Striffelbuur het volgende:
Ben zelf een Tomb Raider-fan van het eerste uur, en heb vooralsnog alle delen gekocht en met veel plezier gespeeld. Echter, als ik de aard van de 'glitches' lees op:http://forums.eidosgames.com/forumdisplay.php?s=&forumid=35
begin ik toch echt wel een beetje huiverig te worden voor deze nieuwe Tomb Raider. Ook de review op:
http://www.gamespy.com/reviews/july03/tombraideraodps2/
stemt mij niet hoopvol
Kan iemand die 'm reeds gespeeld heeft mij iets opbeurender nieuws verschaffen, of is dit deel echt zo knudde met een rietje?
"Finished" game is actually a beta version in a nice case; sloppy controls; bad level design; tedious plot.
Vreemd aangezien andere sites weer het plot en de levels juist weer prachtig en goed in elkaar gezet vinden. Wat is het nou ? Soms moet je gewoon dingen zelf ondervinden en bekijken. Ik ga het risico nemen en het spel kopen
quote:True - desalniettemin: hou je ons op de hoogte over je bevindingen?
Soms moet je gewoon dingen zelf ondervinden en bekijken. Ik ga het risico nemen en het spel kopen
quote:Will do
Op vrijdag 4 juli 2003 00:55 schreef Striffelbuur het volgende:[..]
True - desalniettemin: hou je ons op de hoogte over je bevindingen?
Hmmm op dit punt, wordt het wel heel erg moeilijk om een verre sprong te maken en aan een riggel vast te grijpen (het lijkt makkelijk), ben er al meer dan half uur op bezig. Ben benieuwd hoe andere op dat stuk doen, ik geef niet op, ik ga verder
quote:Je speelt het al ?
Op vrijdag 4 juli 2003 01:14 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]Hmmm op dit punt, wordt het wel heel erg moeilijk om een verre sprong te maken en aan een riggel vast te grijpen (het lijkt makkelijk), ben er al meer dan half uur op bezig. Ben benieuwd hoe andere op dat stuk doen, ik geef niet op, ik ga verder
quote:Speciaal voor jou nog wat screenshots uit het training-level, sommige screenshots zou je zo als wallpaper kunnen gebruiken. De controllers is gewoon even wennen, niks mis mee. De muziek is echt meeslpend, de graphics zijn erg mooi, de bewegingen van Lara zijn erg vrouwelijk en mooi, en Lara zelf ook.
Op vrijdag 4 juli 2003 01:59 schreef Chocobo het volgende:[..]
Je speelt het al ?
Vertel vertel
en maak nog eens een screenshot
![]()
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 02:09 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]Speciaal voor jou nog wat screenshots uit het training-level, sommige screenshots zou je zo als wallpaper kunnen gebruiken. De controllers is gewoon even wennen, niks mis mee. De muziek is echt meeslpend, de graphics zijn erg mooi, de bewegingen van Lara zijn erg vrouwelijk en mooi, en Lara zelf ook.
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 00:42 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ben bang dat ze Lara willen killen want dit vind ik op Gamespy:
"Finished" game is actually a beta version in a nice case; sloppy controls; bad level design; tedious plot.
Vreemd aangezien andere sites weer het plot en de levels juist weer prachtig en goed in elkaar gezet vinden. Wat is het nou ?
Soms moet je gewoon dingen zelf ondervinden en bekijken. Ik ga het risico nemen en het spel kopen
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 02:12 schreef Chocobo het volgende:[..]
Thanks,.......... wat een prachtige krefiks zeg
Hier nog wat meer Lara fans
op de Champs-Elysées
quote:je bedoeld deze?
Op vrijdag 4 juli 2003 00:35 schreef Striffelbuur het volgende:
Ben zelf een Tomb Raider-fan van het eerste uur, en heb vooralsnog alle delen gekocht en met veel plezier gespeeld. Echter, als ik de aard van de 'glitches' lees op:http://forums.eidosgames.com/forumdisplay.php?s=&forumid=35
begin ik toch echt wel een beetje huiverig te worden voor deze nieuwe Tomb Raider.
quote:lol
Well... it finally happened!!! Couldn't cope with the preasure and bad reviews... Lara's head blew off...
Maar wel eens GTA Vice City gespeeld?
Auto's die half in de grond zitten, vast raken in bomen of gebouwen, de hoofdpersoon die door het level zakt, vastlopers, freez-ups, etc. etc. En dat heeft daar geen enkel invloed op de reviews gehad.
Anyhoe, ik ga m zo halen en dan ga ik hier alleen nog lezen als er geen spoilers staan!
quote:Goed punt,....... de GTA serie zit ook VOL bugs, maar ik wil Eidos hier niet gaan goed praten. Ze moeten zich schamen als er dit soort dingen in zitten,........ ik kijk er wel doorheen, maar volgens mij hebben we hier te maken met 3e rangs programmeurs op stage ofzo
Op vrijdag 4 juli 2003 08:48 schreef Rica het volgende:[..]
je bedoeld deze?
[afbeelding]
[..]lol
Maar wel eens GTA Vice City gespeeld?
Auto's die half in de grond zitten, vast raken in bomen of gebouwen, de hoofdpersoon die door het level zakt, vastlopers, freez-ups, etc. etc. En dat heeft daar geen enkel invloed op de reviews gehad.Anyhoe, ik ga m zo halen en dan ga ik hier alleen nog lezen als er geen spoilers staan!
quote:Ik ben tot nu toe geen fouten tegen gekomen, en ik ben best wel al ver. Ach ja, misschien moet ik ze nog tegen komen
Op vrijdag 4 juli 2003 09:07 schreef Chocobo het volgende:[..]
Goed punt,....... de GTA serie zit ook VOL bugs, maar ik wil Eidos hier niet gaan goed praten. Ze moeten zich schamen als er dit soort dingen in zitten,........ ik kijk er wel doorheen, maar volgens mij hebben we hier te maken met 3e rangs programmeurs op stage ofzo
![]()
quote:Geniet je ?
Op vrijdag 4 juli 2003 09:09 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Ik ben tot nu toe geen fouten tegen gekomen, en ik ben best wel al ver. Ach ja, misschien moet ik ze nog tegen komen
quote:Kan je niet via die balk aan haar rechtervoet naar de overkant?
Op vrijdag 4 juli 2003 01:14 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]Hmmm op dit punt, wordt het wel heel erg moeilijk om een verre sprong te maken en aan een riggel vast te grijpen (het lijkt makkelijk), ben er al meer dan half uur op bezig. Ben benieuwd hoe andere op dat stuk doen, ik geef niet op, ik ga verder
quote:Thanks, dat is tenminste alweer IETS van een geruststelling (ik zie zowiezo niet hoe je TR zonder toetsenbord kunt spelen - altijd al gedaan, en 1x een deeltje op de PlayStation gekocht, en tsja, toen was het opeens onmogelijk te bedienen).
Als je een 3d spel gewend bent alleen maar met het toetsenbord te spelen, zul je zeker geen last hebben van de controls nee.
Puntjes waar ik nog immer huiverig voor ben:
- kunnen de badguys inderdaad per ongeluk door muren heenschieten?
- valt Lara inderdaad soms door onzichtbare gaten in de vloer?
- kan Lara inderdaad soms door onzichbare gaten in de muur lopen?
- loopt het spel inderdaad met enige regelmaat vast?
Ik kan me indenken dat het laatste punt (met de PC-versie) na verloop van tijd wel te patchen valt, of hooguit aan een freaky hardware-combinatie kan liggen, maar die eerste 3 puntjes baren me toch echt wel zorgen.
Om even op een positieve noot te eindigen: het zal me een worst wezen dat:
- TR:AOD niet vernieuwend is
- de engine zo crappy geschreven is dat je er (in verhouding tot andere spellen van tegenwoordig) een veel vettere machine voor nodig hebt om het soepel te laten lopen
Ik wil gewoon 'meer van hetzelfde', en heb de afgelopen jaren zitten hopen dat de nieuwe TR me weer een beetje het gevoel van TR1 of TR4 zal kunnen geven.
quote:Ik heb exact hetzelfde
Op vrijdag 4 juli 2003 11:28 schreef Striffelbuur het volgende:Ik wil gewoon 'meer van hetzelfde', en heb de afgelopen jaren zitten hopen dat de nieuwe TR me weer een beetje het gevoel van TR1 of TR4 zal kunnen geven.
Hehe nouja het grootste verwijt naar dit spel is dat het inderdaad heel veel meer van hetzelfde is. Als je dat leuk vindt zou ik hem zeker kopen.
quote:Venetie was inderdaad erg vet, maar ik vond over de hele linie genomen TR2 nu eenmaal 1 van de zwakkere delen - het leveldesign kwam wat amateuristisch op me over - een gevoel wat ik ook bij TR3 had.
maar wat is er mis met TR2 ?
Mijn andere punt van kritiek gaat tegenwoordig niet meer op, maar dat had indertijd te maken met de veel te hoge systeemeisen om TR2 een beetje lekker te kunnen spelen; tsja, ik ben inmiddels een stukje ouder en heb daardoor wat meer te besteden - ik kan dan ook met een gerust hart stellen dat TR:AOD geen enkel probleem gaat worden wat hardware betreft.
(/me is nog steeds ZEER heftig aan het twijfelen - hij mag inmiddels wel een stukje ouder zijn met wat meer te besteden, maar als TR:AOD toch ECHT tegenvalt, is het wel een hoop geld 'down the drain').
quote:Nou ik hoor je volgend jaar wel weer dan
Op vrijdag 4 juli 2003 12:23 schreef gijsje79 het volgende:
Mijn nieuwe aanwinst.
[afbeelding]
quote:Grrrrrrr
Op vrijdag 4 juli 2003 12:23 schreef gijsje79 het volgende:
Mijn nieuwe aanwinst.
[afbeelding]
*Jaloers*
@chocobo: En? En? En? Ga jij 'm nog kopen?
quote:Zit volgens mij nog in de training level.
Op vrijdag 4 juli 2003 12:57 schreef Striffelbuur het volgende:
@gijsje79: En? En? En? En? En? En? En? En? Gaat een verstokte TR-fan als ik blij worden van TR:AOD denk je?@chocobo: En? En? En? Ga jij 'm nog kopen?
quote:Die besteuring is dus kut
Op vrijdag 4 juli 2003 13:08 schreef gijsje79 het volgende:[..]
de besteuring he.
Dat zal wel pure gewenning zijn.
quote:Ja begint wel wat te wennen, verder is het spel
Op vrijdag 4 juli 2003 13:36 schreef Bastard het volgende:[..]
Die besteuring is dus kut
quote:En de andere gamers zijn benieuwd naar wat jij wat dit spel vindt. Wellicht kun jij mij antwoord geven op de vragen die ik eerder in deze thread stelde? Valt Lara soms door de vloer? Schieten de baddies soms door de muur? Of valt dat allemaal wel mee, en is het spel best goed spelen?
Zal wel graag willen weten wat de andere gamers van dit spel vinden.
quote:Heb nog niet meegemaakt dat Lara door de vloer gaat.
Op vrijdag 4 juli 2003 13:54 schreef Striffelbuur het volgende:[..]
En de andere gamers zijn benieuwd naar wat jij wat dit spel vindt. Wellicht kun jij mij antwoord geven op de vragen die ik eerder in deze thread stelde? Valt Lara soms door de vloer? Schieten de baddies soms door de muur? Of valt dat allemaal wel mee, en is het spel best goed spelen?
Maar ik ga weer effen verder als ik punten tegen kom meld ik het.
Ik heb het spel dus een uur of 2 geleden gekocht en ben zeer tevreden. Grafisch gezien en qua geluid is het een plaatje dus daar hoeven we niet op in te gaan. Alles is zeer emotioneel en cinematic weergeven. Vind de tutorial super en het blijft spannend. Jammer dat de prachtige muziek in het menu plots stopt, maar das een klein detail
Dan komen we naar de besturing waar iedereen het over heeft. De oude Tombraider besturing is idd weg en vraagt je erg te wennen. Het voordeel is dat het weer eens wat nieuws is en het nadeel is dat je soms fouten maakt, maar das alleen in het begin. Ik betrap me er nu op dat ik het door ga krijgen. Tis een scheiding tussen die "push where you want to go" besturing die bv Eternal Darkness heeft en de "naar voren is naar voren" besturing die Resident Evil heeft. Tis wennen maar als je geduld heb das is dit voor Lara fans tot nu toe nog een must. Ik zal vanavond wat meer en echt objectieve bevindingen schrijven.
Al die onvoldoende cijfers die het spel krijgt van de diverse sites kloppen naar mijn mening overigens echt niet. De review van OPM2 (wat ik overigens een kutblad vind) is tot nu toe nog het meest op de lijn waarop ik hem ervaar. Tis alleen even wennen maar ik merk dat Eidos wel degelijk werk in dit spel gestopt heeft.
Het verhaal tot nu toe is spannend en ben gewoon erg onder de indruk van alles. Top ervaring gewoon
Tip: ik gebruik veel de loopknop of de besturing optimaal te gaan herkennen. Als je in het begin teveel rent gaat het misschien iets te snel.
Errors: Nog geen een error gezien, geen vastlopers,...... alleen de regen komt soms wat teveel naar binnen in een bepaalde kamer maar dan praten we over centimeters
.
LARA
[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 04-07-2003 14:31]
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 14:19 schreef ArmaniMania het volgende:
Nieuwe wallpaper, als er interesse is dan post ik het origineel
quote:Deze sprong deed ik in 1 keer
Op vrijdag 4 juli 2003 01:14 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]Hmmm op dit punt, wordt het wel heel erg moeilijk om een verre sprong te maken en aan een riggel vast te grijpen (het lijkt makkelijk), ben er al meer dan half uur op bezig. Ben benieuwd hoe andere op dat stuk doen, ik geef niet op, ik ga verder
quote:Ja
Op vrijdag 4 juli 2003 14:25 schreef nakbak het volgende:
he Basterd nog gefeliciteerd met het goeie nieuws
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 14:29 schreef Chocobo het volgende:
Mijn nederige impressies van Tombraider op de PS2Ik heb het spel dus een uur of 2 geleden gekocht en ben zeer tevreden. Grafisch gezien en qua geluid is het een plaatje dus daar hoeven we niet op in te gaan. Alles is zeer emotioneel en cinematic weergeven. Vind de tutorial super en het blijft spannend. Jammer dat de prachtige muziek in het menu plots stopt, maar das een klein detail
Dan komen we naar de besturing waar iedereen het over heeft. De oude Tombraider besturing is idd weg en vraagt je erg te wennen. Het voordeel is dat het weer eens wat nieuws is en het nadeel is dat je soms fouten maakt, maar das alleen in het begin. Ik betrap me er nu op dat ik het door ga krijgen. Tis een scheiding tussen die "push where you want to go" besturing die bv Eternal Darkness heeft en de "naar voren is naar voren" besturing die Resident Evil heeft. Tis wennen maar als je geduld heb das is dit voor Lara fans tot nu toe nog een must. Ik zal vanavond wat meer en echt objectieve bevindingen schrijven.
Al die onvoldoende cijfers die het spel krijgt van de diverse sites kloppen naar mijn mening overigens echt niet. De review van OPM2 (wat ik overigens een kutblad vind) is tot nu toe nog het meest op de lijn waarop ik hem ervaar. Tis alleen even wennen maar ik merk dat Eidos wel degelijk werk in dit spel gestopt heeft.
Het verhaal tot nu toe is spannend en ben gewoon erg onder de indruk van alles. Top ervaring gewoon
Tip: ik gebruik veel de loopknop of de besturing optimaal te gaan herkennen. Als je in het begin teveel rent gaat het misschien iets te snel.
Errors: Nog geen een error gezien, geen vastlopers,...... alleen de regen komt soms wat teveel naar binnen in een bepaalde kamer
maar dan praten we over centimeters
.
LARA
quote:Ja word tijd dat je die eens aanschaft.
Op vrijdag 4 juli 2003 14:15 schreef nakbak het volgende:
jazeker kan het leven mooi zijn,
moet je wel een console hebben
Zou Eidos stiekem nog 2 weken aan de besturing hebben gewerkt?
quote:Zit nu in Parijs Facilities in Louvre.
Op vrijdag 4 juli 2003 14:56 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Waar is iedereen nu? Zit zelf aan het einde van de Archeological Dig (PC).
quote:Ik ben er ook dolblij mee
Op vrijdag 4 juli 2003 15:04 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Zit nu in Parijs Facilities in Louvre.
Net geschoten.
Ben echt blij dat ik deze game toch wel gehaald heb valt niets maar ook niets tegen.
quote:K heb hem ook al 3 dagen en ben ook ergenz maar k ben gestopt, omdat k het spel niet op zijn volle power kan draaien
Op vrijdag 4 juli 2003 15:25 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik ben er ook dolblij mee
Ik ga net de discotheek "Le Serpent Rouge" in. Merk ook dat het adventure niveau hoger ligt dan bij de vorige delen. Meer praten met mensen enzo. Laadtijden vind ik soms wat lang maar ik ook doorheen te kijken. Ik geniet
* Minotarumon w8 op zijn nieuwe compu die deze maand komt
quote:Ja prachtig he.
Op vrijdag 4 juli 2003 15:25 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik ben er ook dolblij mee
Ik ga net de discotheek "Le Serpent Rouge" in. Merk ook dat het adventure niveau hoger ligt dan bij de vorige delen. Meer praten met mensen enzo. Laadtijden vind ik soms wat lang maar ik ook doorheen te kijken. Ik geniet
quote:Jaaahh ik had datgene nog niet gedaan wat jij wel al had gedaan
Op vrijdag 4 juli 2003 14:30 schreef Chocobo het volgende:[..]
Deze sprong deed ik in 1 keer
[Dit bericht is gewijzigd door ArmaniMania op 04-07-2003 16:06]
quote:Besturing Gijs... besturing
Op vrijdag 4 juli 2003 14:42 schreef gijsje79 het volgende:
Het is een soort besteuring als in Resident Evil, het went wel snel.
quote:Je gelooft het niet zit daar gewoon vast bovenin.
Op vrijdag 4 juli 2003 15:59 schreef Chocobo het volgende:
Die discotheek
quote:Die machine bedienen daar bovenin zodat je stuk voor stuk alle discolampen kan checken.
Op vrijdag 4 juli 2003 16:24 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Je gelooft het niet zit daar gewoon vast bovenin.
![]()
![]()
Maar die discotheek is cool.
quote:Ben nog niet een bij de machine.
Op vrijdag 4 juli 2003 16:32 schreef Chocobo het volgende:[..]
Die machine bedienen daar bovenin zodat je stuk voor stuk alle discolampen kan checken.
quote:Bedoel je die ring die op en neer gaat ? Ik sprong op dat ding en toen naar de andere kant daarvan. Via de hoekpilaar klom ik toen omhoog letterlijk OP dat ding
Op vrijdag 4 juli 2003 16:36 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Ben nog niet een bij de machine.
Zit net bij dat stuk dat je moet overspringen van die lampen naar de ring en verder kan ik geen kant op. Ik moet verder naar boven kunnen maar hoe.
quote:Nee bedoel als je eenmaal op de 1e ring zit dan ga je over die lampen pilaren lopen.
Op vrijdag 4 juli 2003 16:50 schreef Chocobo het volgende:[..]
Bedoel je die ring die op en neer gaat ? Ik sprong op dat ding en toen naar de andere kant daarvan. Via de hoekpilaar klom ik toen omhoog letterlijk OP dat ding
quote:100 X erger ook.
Op vrijdag 4 juli 2003 17:05 schreef HomerJ het volgende:
Besturing van Resident evil? Rot op, dit is 100x erger,
quote:Hmm dan ben je de enige, gebruik je wel de alt om te springen ? En heb je de walk-mode uitgezet met de shift ? Je moet namelijk een rennende sprong doen
Op vrijdag 4 juli 2003 17:13 schreef HomerJ het volgende:
al 2 keer dood gegaan, als je voor de 2 keer naar die balcony moet springen, ze reageert nauwlijks met springen ze loopt alleen vooruit en hoppa weer dood
[afbeelding]
quote:Deed ik in een keer,....... je doet iets niet goed denk ik. Tis even wennen maar misschien dat een pad lekkerder bestuurd.... dat kan natuurlijk ook
Op vrijdag 4 juli 2003 17:13 schreef HomerJ het volgende:
al 2 keer dood gegaan, als je voor de 2 keer naar die balcony moet springen, ze reageert nauwlijks met springen ze loopt alleen vooruit en hoppa weer dood
[afbeelding]
quote:Gelukkig geen last van.
Op vrijdag 4 juli 2003 17:29 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Hmm dan ben je de enige, gebruik je wel de alt om te springen ? En heb je de walk-mode uitgezet met de shift ? Je moet namelijk een rennende sprong doen
quote:HEt is al gelukt
Op vrijdag 4 juli 2003 18:02 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Gelukkig geen last van.
De "Dualshock 2" controller is perfect.
Trots is
In dat huis als de politie achter je aan is, trap op en er komt langzaam rook naar binnen, er is een deur daar heb je sleutel voor nodig maar die kan ik niet vinden
quote:Als je de laatste trap op gaat, staat daar een doos, die moet je schuiven, daarna klim je er op en spring je zo over de railing. Als je nu naar rechts gaat kom je in een control-room, daar liggen 2 sleutels... suc6
Op vrijdag 4 juli 2003 18:36 schreef Boink het volgende:
ik zit vastIn dat huis als de politie achter je aan is, trap op en er komt langzaam rook naar binnen, er is een deur daar heb je sleutel voor nodig maar die kan ik niet vinden
quote:Ja nu komt er een stoer stuk.
Op vrijdag 4 juli 2003 19:02 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]Maak kennis met Francine de ex-vriendin van Pierre de barman...
Oh ja de eerste bug die ik tegen kwam was wel bij het onderwater. Ik wist niet dat ratten onder water konden blijven, zal wel een waterrat zijn
quote:Heb je de PC versie ? Ik heb de PC versie maar ik heb gelukkig nergens last van bij mij is alles perfect in orde
Op vrijdag 4 juli 2003 19:58 schreef gijsje79 het volgende:
Iets minder is wel dat het af en toe wel voor komt dat de benen door de muren gaan.
Verder is ie
Toen ik net doodviel zag ik een dode kat liggen
Grafisch is het spel bagger maar ja
quote:Nee die deur hoeft je niet te openen, ik zou wel eens willen weten wat voor systeem je hebt, want bij mij zijn de graphics super
Op vrijdag 4 juli 2003 20:05 schreef HomerJ het volgende:
OKé, ik heb een sleutel gepakt en mijn eerste ventje vermoord,
[afbeelding]
Moet je die deur openen? wat ik ook doe hij gaat niet open,Toen ik net doodviel zag ik een dode kat liggen
Grafisch is het spel bagger maar ja
quote:Heb de PS2 versie.
Op vrijdag 4 juli 2003 20:03 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Heb je de PC versie ? Ik heb de PC versie maar ik heb gelukkig nergens last van bij mij is alles perfect in orde
, check dat water, niet meer normaal, ik zal eens kijken of ik ergens er een screenshot van heb, want onder het spel maak ik screenshots, gewoon met print-screen
Nu zet ik effe geen screenshots meer neer, maar jammer genoeg zie je hier niet hoe cool dat water is gemaakt wel zie je dat ze nu andere kleren heeft
quote:Pentium 4,
Op vrijdag 4 juli 2003 20:16 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Nee die deur hoeft je niet te openen, ik zou wel eens willen weten wat voor systeem je hebt, want bij mij zijn de graphics super
Het hele spel gaat imo erg in de richting van een klassieke adventure zoals Syberia, met alle dialogen. Alleen waar je daar met een muis klikt om het karakter ergens naar toe te laten gaan, moet je hier zelf lopen, springen, kruipen en klauteren.
In ieder geval zat ik snel in het spel en als dat lukt zegt dat al heel wat over een game.
Lara waarom hebben ze je toch zo negatief gereviewed
Sorry dat ik twijfelde
quote:kutpc dus
Op vrijdag 4 juli 2003 22:02 schreef HomerJ het volgende:[..]
Pentium 4,
2,6 GHZ
512MB Ram
128mb Videokaart
quote:Same here! Vermaak me prima!
Op zaterdag 5 juli 2003 01:59 schreef ArmaniMania het volgende:
Godverdomme wat geniet ik van Tomb Raider Angel of Darkness, tis weer eens lang geleden dat ik weer eens helemaal in een spel opging, zoals bij het eerste deel van Tomb Raider. Schitterend gewoon![]()
![]()
![]()
En de enige "bugs" die ik ben tegengekomen was ergens een stukje uit de texture van de muur en je er doorheen kon zien en de barman in het cafe die er niet al te jofel uitzag.
Zijn hoofd zat binnenstebuiten ofzo
Maar verder loopt het als een tiet.
Ik zit alleen gigantisch vast in de disco. Heb het al meerdere keren geprobeerd, ben er nu van twee verschillende kanten in gegaan (garage en zijdeur) en beide keren kom ik niet verder omdat ik de deur niet openkrijg "I'm not strong enough"
Nog maar eens een poging wagen
quote:Dan moet je eerst wat anders doen in de stad.
Op zaterdag 5 juli 2003 06:17 schreef Rica het volgende:[..]
Same here! Vermaak me prima!
En de enige "bugs" die ik ben tegengekomen was ergens een stukje uit de texture van de muur en je er doorheen kon zien en de barman in het cafe die er niet al te jofel uitzag.
Zijn hoofd zat binnenstebuiten ofzoMaar verder loopt het als een tiet.
Ik zit alleen gigantisch vast in de disco. Heb het al meerdere keren geprobeerd, ben er nu van twee verschillende kanten in gegaan (garage en zijdeur) en beide keren kom ik niet verder omdat ik de deur niet openkrijg "I'm not strong enough"
Nog maar eens een poging wagen
Ik heb trouwens die bugs niet gezien
[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 05-07-2003 09:43]
quote:Ja dat wist ik maar wat?? Tis gelukt en ben voorlopig maar even opgehouden in het Louvre.
Op zaterdag 5 juli 2003 09:36 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dan moet je eerst wat anders doen in de stad.
Not strong enough betekent altijd dat je eerst iets anders moet doen.
En die reviews slaan echt helemaal nergens op! Het is een geweldig spel en het speelt super. Neem nou dat klimmen in de riolen, zo mooi gemaakt.
Nog iets over de vervolgen:
quote:
Tomb Raider: AOD sequel details!Lara's back, but for the next game in the all-new trilogy she'll be going further back than anyone expected... bring on the dinosaurs!
Tomb Raider: Angel of Darkness is the first title of a brand new Lara trilogy for next-gen, with the final two chapters releasing on PS2 and PC over the next couple of years.
After much arty-farty posturing, Core returned to its roots for Angel of Darkness, offering a classic Tomb Raider adventure set in the murky streets of Paris and Prague. But that clearly wasn't 'classic' enough for Core co-founder Jeremy Heath-Smith, who let slip some surprising details when he spoke last week.
Speaking about plans for the remainder of the trilogy, Heath-Smith stated: "We don't think we went traditional enough with this game. For the next one, we want to bring the dinosaurs back."
quote:Voordeel van een PS2
Op zaterdag 5 juli 2003 09:59 schreef Strolie75 het volgende:
De eerste patch is al uit:
http://www.gamershell.com/news_BTombRaiderAngelbbofDark.shtml
quote:Nadeel bedoel je....
Op zaterdag 5 juli 2003 09:59 schreef Chocobo het volgende:
Voordeel van een PS2
quote:De besturing is ECHT niet zo kut als geschreven. Tis meer wennen en idd niet altijd cool nee en je zult idd wel eens schelden maar GODVER wat heerst dit spel. Ik krijg het niet uit mijn hoofd
Op zaterdag 5 juli 2003 09:56 schreef Strolie75 het volgende:
Is het toch een cool spel vriend?
Die negatieve reviews zijn belachelijk. Vind de review van Gamespot nog het beste overeenkomen met mijn visie. Dit geef ik het spel.
Graphics: 8
Sound: 9
Gameplay: 7
Nostalgie: 10
Ik dacht dat ik dit oude Tombraider gevoel nooit meer zou terugkrijgen maar tis Eidos toch gelukt.
quote:Nee, want de problemen die al die pc gamers zien heb ik nog niet gezien Gijs
Op zaterdag 5 juli 2003 10:01 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Nadeel bedoel je....
The game has just been released, and here's already the first patch for Tomb Raider: Angel of Darkness, bringing Core Design's action/adventure title to version 42. This update "fixes non-playing FMV problem, a crash bug when keyboard is remapped to selected keys, a crash bug just after loading a new level, and misc other things" (read full story for details).
quote:Dat was ook een van de kritiekpunten, dat het niet vernieuwend is terwijl Eidos dat wel had beloofd.
Op zaterdag 5 juli 2003 10:02 schreef Chocobo het volgende:
Ik dacht dat ik dit oude Tombraider gevoel nooit meer zou terugkrijgen maar tis Eidos toch gelukt.
quote:Tis vernieuwend qua vechten en rpg achtig praten met mensen, maar verder is het gewoon Tombraider
Op zaterdag 5 juli 2003 10:05 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Dat was ook een van de kritiekpunten, dat het niet vernieuwend is terwijl Eidos dat wel had beloofd.
quote:Nou zo ziet mijn barman er dus uit..
Op zaterdag 5 juli 2003 09:36 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik heb trouwens die bugs niet gezien
![]()
en als hij je recht aankijkt is zijn hele hoofd hol
quote:PROEST
Op zaterdag 5 juli 2003 10:09 schreef Rica het volgende:[..]
Nou zo ziet mijn barman er dus uit..
en als hij je recht aankijkt is zijn hele hoofd hol
quote:kun je die demo al ergens vandaan plukken?
Op zaterdag 5 juli 2003 10:08 schreef Strolie75 het volgende:
Ik denk dat ik eerst eens een demo wil spelen, dan beslis ik of ik hem koop!
quote:Eidos is wel zo slim om nu geen demo uit te brengen, eerst zoveel mogelijk games door de hype verkopen.
Op zaterdag 5 juli 2003 10:21 schreef StarGazer het volgende:
kun je die demo al ergens vandaan plukken?
quote:Staat veel beter hè!
Op zaterdag 5 juli 2003 11:54 schreef Chocobo het volgende:
Zit in het Louvre en heb een ander pakje gekregen![]()
Nu worden de levels ook steeds mooier (en de puzzels!). De straten van Parijs vond ik niet zo.
En er zijn een hoop bewakers.. en die electrische stungun is fun!
Moet alleen nog zoveel spellen uitspelen
quote:De besturing valt echt mee.
Op zaterdag 5 juli 2003 13:24 schreef Robhimself het volgende:
Hoe zit het nou met de besturing? Zuigt die nou echt dikke ballen, of valt het mee?
Ik wil best een nieuw TR avontuurtje, maar dan moet het niet uitlopen op vloekpartijen en joypad stress testing
quote:Ik heb het verwoord in een aantal posts boven deze ergens,.... besturing is erg wennen, maar wel ok. Je moet wel veel geduld hebben want Lara beweegt natuurlijker als anders. Ze is wat trager maar wel realistischer geworden !
Op zaterdag 5 juli 2003 13:24 schreef Robhimself het volgende:
Hoe zit het nou met de besturing? Zuigt die nou echt dikke ballen, of valt het mee?
Ik wil best een nieuw TR avontuurtje, maar dan moet het niet uitlopen op vloekpartijen en joypad stress testing
Ik heb bijna de hele ochtend TR gegamed Geweldig !
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 13:47 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik heb bijna de hele ochtend TR gegamedGeweldig !
quote:* Ril, LISA enge gedachten
Op zaterdag 5 juli 2003 15:55 schreef Chocobo het volgende:
Uiteraard even de Mona Lisa bekeken
Verkeerd topic
quote:Must-have game dus?
Op zaterdag 5 juli 2003 15:55 schreef Chocobo het volgende:
JEZUS wat geniet ik. Tis echt weer klim en klauter en ontdekwerk zegHet louvre is erg cool
Uiteraard even de Mona Lisa bekeken
goftedomme, en ik moet MM3 ook nog halen. .
quote:Kopen ? 50 Euro incl verzendkosten
Op zaterdag 5 juli 2003 16:20 schreef Zooi het volgende:en ik moet MM3 ook nog halen.
.
quote:[Geheel offtopic]
Op zaterdag 5 juli 2003 16:23 schreef Chocobo het volgende:[..]
Kopen ? 50 Euro incl verzendkosten
Gijs! Je gaat me toch niet zeggen dat je het niks vind he? .
quote:Ik speel dat waarschijnlijk niet meer
Op zaterdag 5 juli 2003 16:24 schreef Zooi het volgende:[..]
[Geheel offtopic]
Gijs! Je gaat me toch niet zeggen dat je het niks vind he?
.
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 16:27 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik speel dat waarschijnlijk niet meer
![]()
Eigenlijk moet dit in het MM3 topic, maar ja.
quote:Kom op msn vriend
Op zaterdag 5 juli 2003 16:42 schreef Zooi het volgende:[..]
. Wrom nie? Niet leuk?
.
Eigenlijk moet dit in het MM3 topic, maar ja.
quote:Kast pakken van voren,....naar achter schuiven,..... loslaten en er voorbij lopen....
Op zaterdag 5 juli 2003 17:08 schreef Boink het volgende:
nog steeds vastHier staat die kast en ik kan niks vinden, iemand uitleg please?
Wat moet ik doen? i kkan er niet langs
Links
Let niet op mijn health
quote:Volgens mij moet je op deze trap als je niet verder kan 180 graden omdraaien en de verdieping hoger springen,.. dus springen en hangen en optrekken
Op zaterdag 5 juli 2003 17:25 schreef HomerJ het volgende:
IK zit ook vast in het 2e levelWat moet ik doen? i kkan er niet langs
LinksLet niet op mijn health
quote:Haha, dacht ik eerst ook inderdaad. Is wel gaaf dat je vaak zelf mag beslissen wat ze zegt, kan zelfs verkeerd aflopen, kom je nog wel achter
Op zaterdag 5 juli 2003 17:58 schreef HomerJ het volgende:
[afbeelding]
LOL, ik dacht dat ie vast zat
quote:Of je installeert een patch
Op zaterdag 5 juli 2003 20:34 schreef lavapredator het volgende:
Opzich is het een geweldig leuk spel, alleen zien de schaduwen er niet uit, sommige textures zijn gewoon wazig en de besturing is zo stroef als dikke poep. Vanavond maar eens proberen voorbij de eerste level te komen.
Kijk die vloer glinsteren, en die koppen waar die pijltjes uit komen, effe wat anders dan Tomb Raider 1
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 21:32 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]Kijk die vloer glinsteren, en die koppen waar die pijltjes uit komen, effe wat anders dan Tomb Raider 1
quote:GOD wat genoot ik toen van dat spel !
Op zaterdag 5 juli 2003 22:26 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
De mooiste levels uit de hele serie...zo afgelegen en cool
Venetië
quote:Cool kan je wel zeggen ja! Weet je wel helemaal wat Venetië is?
Op zaterdag 5 juli 2003 22:35 schreef Ker_Plunk het volgende:
[afbeelding]De mooiste levels uit de hele serie...zo afgelegen en cool
Venetië
quote:In Tibet daar is het wel cool jah
Op zaterdag 5 juli 2003 22:35 schreef Ker_Plunk het volgende:
[afbeelding]De mooiste levels uit de hele serie...zo afgelegen en cool
Venetië
quote:en weer maar eens
Op zaterdag 5 juli 2003 23:08 schreef Chocobo het volgende:
Ik ga Angel of Darkness maar weer eens aanzetten
quote:
Op zondag 6 juli 2003 08:03 schreef Chocobo het volgende:[..]
en weer maar eens
Ik ben nu in The Hall of Seasons.
Ik ben gekomen tot het verlaten huis, als die politieagenten die deur inrammen.
De problemen die ik er mee heb:
Al deze zaken worden nog pijnlijker duidelijk aangezien ik gister Splinter Cell weer eens uit de kast heb gehaald.
Het is jammer, de graphics en de muziek zijn geweldig en het verhaal lijkt me wel interessant. Het huidige spel is gewoon typisch Tomb Raider, dat was in 1996 misschien leuk maar intussen stel ik hogere eisen aan een game.
quote:Jammer dat het je niet bevalt. Ik vind het een erg leuke game. Wat niet leuk is anderen gaan proberen overtuigen dat het echt leuk is of tegen de reviews inpraten, en dat ga ik dus ook verder niet (meer) doen.
Op zondag 6 juli 2003 11:06 schreef Strolie75 het volgende:Het is jammer, de graphics en de muziek zijn geweldig en het verhaal lijkt me wel interessant. Het huidige spel is gewoon typisch Tomb Raider, dat was in 1996 misschien leuk maar intussen stel ik hogere eisen aan een game.
Alleen om nog even te reageren op je post, de eerste levels zijn weinig aan. Het spel begint eigenlijk pas als ze ondergronds gaat (dan krijgt ze een arcenaal wapens, nieuw pakje, komen de nieuwe moves aan de orde, mooiere omgevingen, echte TR puzzels enz.)
De moves/besturing gaat inmiddels ook weer als vanouds. Enige minpuntje is het traplopen wat mi te langzaam gaat en ze is daar te gevoelig als je om de as draait (klein tikje en je draait een pirouette.)
De echt nieuwe dingen zijn behalve de nieuwe moves, graphics etc. dat je geld kunt sparen waarvoor je info of wapens kunt kopen en spullen kunt verzamelen die je weer kunt verkopen. In de dialogen kun je verschillende antwoorden kiezen die het verhaal beïnvloeden (soms wel heel drastisch ) en nog zo wat kleine toevoegingen.
quote:Besturing: Tja kan niet anders zeggen dat het erg snel went. Ze zou soms wat sneller mogen lopen, maar dan klopt het ook niet meer met de afstanden die ze moet afleggen. Inmiddels zijn mijn benen btw zover aangesterkt dat ik kan sprinten
Op zondag 6 juli 2003 11:06 schreef Strolie75 het volgende:De problemen die ik er mee heb:
Besturing is echt zwaar en zwaar bagger, ik heb het gevoel alsof Lara door een moeras loopt en bij elke handeling moet ik nadenken. De vijandelijke AI, ik sla een agent kapot en zijn 2 collega's blijven bij de deur staan? Wegknipperende dode vijanden. De camera, waarom kan ik die niet met de muis besturen? De puzzels, ik heb een breekijzer maar kan niet wat simpele planken voor een deur weghalen?
Wegknipperende dooien: Ja viel me ook op maar vind ik persoonlijk niet storend. Je kunt iig zien wie bewusteloos is en wie echt dood.
Camera bestuur je door de view knop ingedrukt te houden, dan kun je rondkijken.
Tja en dat je niet met je koevoet door die deur komt, je kunt ook niet elke kast openmaken of een stoel door de ramen gooien. Ik ken btw ook geen enkel spel waarbij alle omgevingselementen te gebruiken zijn.
Groot pluspunt vind ik dat er nu een handje in beeld komt als er een actie mogelijk is. Dat scheelt een hoop doelloos gezoek wat je nog wel in vorige delen had.
Wat mij betreft is het zeer geslaagd spel
quote:Ow ow, dat probeer ik ook niet. Ik geef gewoon mijn mening! Als er mensen zijn die wel van deze game genieten gun ik ze dit van harte.
Op zondag 6 juli 2003 12:31 schreef Rica het volgende:
Jammer dat het je niet bevalt. Ik vind het een erg leuke game. Wat niet leuk is anderen gaan proberen overtuigen dat het echt leuk is of tegen de reviews inpraten, en dat ga ik dus ook verder niet (meer) doen.
quote:Het is en blijft Tomb Raider. Zelf gebruik ik ook niet de muis omdat ik dat er echt niet bij vind passen. Voor spellen als Splinter Cell is dat inderdaad geschikt maar voor TR's niet, inderdaad de view toets gebruiken
Op zondag 6 juli 2003 11:06 schreef Strolie75 het volgende:De camera, waarom kan ik die niet met de muis besturen?
quote:ik zit hier ook vast ik ben voor bij de kast en moet nu een blok verschuiven en moet op de een of andere manier ergens op springen ofzo,kweet ut niet,de trap is geblokkeerd met latten,matrassen enzo er hangt een rook gordijn waar je op een gegeven moment aan dood gaat,en dat ga ik dus steeds omdat ik niet weet wat ik verder moet doen als ik dat blok naar me toe heb getrokken.
Op zaterdag 5 juli 2003 17:25 schreef HomerJ het volgende:
IK zit ook vast in het 2e levelWat moet ik doen? i kkan er niet langs
LinksLet niet op mijn health
quote:Haha
Op zondag 6 juli 2003 13:37 schreef ArmaniMania het volgende:
Ik heb het al uitgespeeldMaar ik ga het nog eens spelen, maar nu anders, eens kijken wat dan de uitkomst is
Oh en dan ga ik meteen een Walktrough schrijven, zo ik bij ieder deel nog heb gedaan
Ik heb net ontieglijk lang gezwoegd om over dat prikkeldraadhek in die hal heen te komen. Telkens als ik mijn benen op wou trekken, dood. Aaaargh!
Tot ik erachter kwam dat het niet door het prikkeldraad kwam
Ben nu in de tuinen met die beestjes. Taaie rotkrengen. Gaat al mijn zorgvuldig gespaarde ammo.
quote:Uitgespeeld ook.
Op zondag 6 juli 2003 13:37 schreef ArmaniMania het volgende:
Ik heb het al uitgespeeldMaar ik ga het nog eens spelen, maar nu anders, eens kijken wat dan de uitkomst is
Oh en dan ga ik meteen een Walktrough schrijven, zo ik bij ieder deel nog heb gedaan
quote:Whoehahahaha,.. het spel is erg groot vriend
Op zondag 6 juli 2003 15:49 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Uitgespeeld ook.
Is het spel dan niet zo groot?
Moet deze game reviewen, weet nog niet wat ik het ga geven. Ga uiteraard wel klagen over het irritante begin en de controls. Ben btw. geen bugs of slowdown tegenkomen tot op hede.
quote:Zeg er dan wel bij dat die-hard TR fans er vrijwel geen last van hebben, ik heb er geen moeite mee gehad in ieder geval.
Op zondag 6 juli 2003 16:55 schreef CloudStrife het volgende:
Moet deze game reviewen, weet nog niet wat ik het ga geven. Ga uiteraard wel klagen over het irritante begin en de controls. Ben btw. geen bugs of slowdown tegenkomen tot op hede.
quote:Tis idd wennen maar als je dat eenmaal door hebt wordt het megacool,......
Op zondag 6 juli 2003 16:55 schreef CloudStrife het volgende:
Vandaag eindelijk begonnen met de PS2 versie.
In het begin wilde ik de game echt regelrecht het raam uit smijten, omdat ik de controls echt mega bagger vond! Nu krijg ik het eindelijk door en maak ik de ene geweldige sprong naar de andere. Ben nog niet zover, ben in die disco met die geweldige laser en lichteffecten.Moet deze game reviewen, weet nog niet wat ik het ga geven. Ga uiteraard wel klagen over het irritante begin en de controls. Ben btw. geen bugs of slowdown tegenkomen tot op hede.
quote:Qua "bugs" in de textures zat er een klein foutje in Parijs en ik was net in het Sanatorium level en die had vrij veel missende textures (van één kant doorzichtige muren). Afgezien daarvan geen last van bugs of weirde dingen. Je zou bijna denken dat ze in de US een andere versie hebben ofzo (of gewoon erg crappy consoles en pc's
Op zondag 6 juli 2003 16:55 schreef CloudStrife het volgende:Moet deze game reviewen, weet nog niet wat ik het ga geven. Ga uiteraard wel klagen over het irritante begin en de controls. Ben btw. geen bugs of slowdown tegenkomen tot op hede.
En het auto-targeting is soms erg lastig omdat je dan automatisch (dùh) richting het doel wijst en als je de ander kant op wilt lopen gaat dat lastig. Was bij de eerdere TR's ook al zo trouwens.
De Hall Of Seasons, Tomb Of Ancients en Bio Research Facility levels roeleren zwaar!
quote:Zeker!
Op zondag 6 juli 2003 18:05 schreef NorthernStar het volgende:[..]
De Hall Of Seasons, Tomb Of Ancients en Bio Research Facility levels roeleren zwaar!
[afbeelding]
quote:Ik zit nu in de diggin site onder het Louvre,...... ga ik die coole shit nu tegemoet
Op zondag 6 juli 2003 18:05 schreef NorthernStar het volgende:De Hall Of Seasons, Tomb Of Ancients en Bio Research Facility levels roeleren zwaar!
[afbeelding]
quote:Nou daar kom je nog wel achter, maar ja ik moet er wel bij vertellen, dat ik bijna niks van slaap heb gehad en veel cola en koffie heb gedronken. Dat spel nam me zo mee, dat ik maar bleef spelen...
Op zondag 6 juli 2003 15:49 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Uitgespeeld ook.
Is het spel dan niet zo groot?
quote:Klassiek Tomb Raiden!
Op zondag 6 juli 2003 19:25 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik zit nu in de diggin site onder het Louvre,...... ga ik die coole shit nu tegemoet
De puzzels zijn hier en daar vrij pittig (gelukkig), maar ze zijn wel een stuk logischer dan als in vorige delen soms het geval was. En dat handje als je iets kunt doen of pakken, dat scheel ook.
quote:ben je nachten door gegaan ofzo???
Op zondag 6 juli 2003 20:10 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Nou daar kom je nog wel achter, maar ja ik moet er wel bij vertellen, dat ik bijna niks van slaap heb gehad en veel cola en koffie heb gedronken. Dat spel nam me zo mee, dat ik maar bleef spelen...
quote:Jep, ik had um van vorige week donderdag, ben alweer opnieuw begonnen en kom weer nieuwe dingen tegen
Op zondag 6 juli 2003 20:57 schreef glossy het volgende:[..]
ben je nachten door gegaan ofzo???
Er zitten trouwens wel heel veel storende bugs in hoor. Die textures vind ik niet eens zo heel erg maar het spel wil nog wel eens hangen als je b.v. naar beneden valt en raar terecht komt of onderweg naar beneden iets raakt. De PS2 resetten is dan de enige oplossing.
En in de 'loop mode' stort ik ook om de haverklap naar beneden. Ik zet hem juist in de 'loop mode' om dat te voorkomen. Probeer maar eens op die afgebroken brug. Zelfde verhaal. Ze stopt niet bij het randje maar loopt gewoon door de diepte in.
Maar goed, al met al wel weer een verslavende TR. Het begin viel wat tegen maar vanaf de riolen is het weer net als vrougah.
[Dit bericht is gewijzigd door MarcoTC op 07-07-2003 11:05]
quote:Heb er geen woorden voor.
Op zondag 6 juli 2003 20:10 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Nou daar kom je nog wel achter, maar ja ik moet er wel bij vertellen, dat ik bijna niks van slaap heb gehad en veel cola en koffie heb gedronken. Dat spel nam me zo mee, dat ik maar bleef spelen...
Moet helaas toegeven dat ik 1 keer hulp heb moeten zoeken omdat er ene "B" niet dood wou. Was ik alleen dus nooit uitgekomen want die mogelijkheid kende ik niet. Achteraf staat het wel in het boekje, maar dat had ik niet zo uitgebreid gelezen.
Verder is alles op te lossen. (hoewel die monnik je wel een paar jaar van je leven kost... g*damn freak! )
Oja, op ene fax in dat huis in Praag staat een url, maar die is verder niet echt? Kom er tenminste niet op.
quote:Direkt claimen
Op maandag 7 juli 2003 02:27 schreef Rica het volgende:
Oja, op ene fax in dat huis in Praag staat een url, maar die is verder niet echt? Kom er tenminste niet op.
Monikken zei je ? Gaat ze weer naar Tibet dan ofzo ? Ik zit nu nog met mijn hol in Frankrijk namelijk !
Ik ben momenteel in het level van Parisian Ghetto (nu in Bouchard's hideout). Wat ik hier nogal vreemd vind is dat het level soms opnieuw laad terwijl er geen wezenlijke overgang is naar dus een nieuw level. Wel handig als je bijna geen health meer hebt, maar is dit soms een bug?
Wat ik me ook afvraag: in de oudere Tomb Raiders had je altijd pistolen met unlimited ammo. Die gebruikte ik eigenlijk voor alles, behalve voor de echt taaie rakkers (endbosses enzo). Kom ik dit later in het spel nog tegen, of moet ik nu iedere keer heel selectief mijn wapens gaan kiezen. Vind ik toch wel een nadeel.
Verder is het, na een matige eerste indruk, me uiteindelijk toch 100% meegevallen, na alle slechte reviews. Naarmate het spel vordert wordt het ook steeds leuker. Ik mis wel mijn sprong-met-aanloop en nog enkele andere functies die er vroeger wel waren, maar ja, alles went zullen we maar zeggen.
quote:Die overgangen is denk ik om er anders teveel in een keer in het geheugen moet worden geladen. In de straten van Parijs is het soms wat storend omdat ze daar dicht bij elkaar liggen. Doe je een paar stappen moet het opnieuw laden. Maar dat je health aangevuld wordt.. dat heb ik niet!!
Op maandag 7 juli 2003 17:09 schreef frederica het volgende:
Leuk dat er zo'n uitgebreid topic over Angel of Darkness is. Was al een poosje op het forum van eidosinteractive aan het kijken, maar dat is vrij rommelig.Ik ben momenteel in het level van Parisian Ghetto (nu in Bouchard's hideout). Wat ik hier nogal vreemd vind is dat het level soms opnieuw laad terwijl er geen wezenlijke overgang is naar dus een nieuw level. Wel handig als je bijna geen health meer hebt, maar is dit soms een bug?
Wat ik me ook afvraag: in de oudere Tomb Raiders had je altijd pistolen met unlimited ammo. Die gebruikte ik eigenlijk voor alles, behalve voor de echt taaie rakkers (endbosses enzo). Kom ik dit later in het spel nog tegen, of moet ik nu iedere keer heel selectief mijn wapens gaan kiezen. Vind ik toch wel een nadeel.
Verder is het, na een matige eerste indruk, me uiteindelijk toch 100% meegevallen, na alle slechte reviews. Naarmate het spel vordert wordt het ook steeds leuker. Ik mis wel mijn sprong-met-aanloop en nog enkele andere functies die er vroeger wel waren, maar ja, alles went zullen we maar zeggen.
Je hebt idd geen pistolen met oneindig ammo meer. Als het op is, is het op. Bij Lara heb je meer dan genoeg, maar later bij Kurtis is het veel minder. Als je bij eindgevechten zonder ammo komt te zitten, komt er wel altijd een nieuwe clip te liggen, dus je komt nooit vast te zitten omdat je de endboss niet uit kunt schakelen.
De sprong met aanloop is er wel, naarmate het spel verder gaat wordt Lara steeds getrainder en kan ze verder springen (met aanloop) en zwaardere dingen voortduwen etc.
Wat ik mis is het hopje naar achteren. Daarmee kon je ook mooi uitrekenen hoeveel aanloop je nodig had. Het is nu nog wel eens gokken of je iets kunt halen of niet.
quote:Nee is een dude die zich ergens in catacomben ophoudt die al een paar honderd jaar van zijn privacy geniet en het niet zo op bezoek heeft...
Op maandag 7 juli 2003 13:57 schreef Chocobo het volgende:[..]
Direkt claimen
Monikken zei je ? Gaat ze weer naar Tibet dan ofzo ? Ik zit nu nog met mijn hol in Frankrijk namelijk !
Ik had het wel grappig gevonden dat er een "geheime website" bestond. Als aanvulling op het spel.
Ik zie wel een rek met lampen omhooggaan maar als ik daarop ga, dan haal ik het net niet.
By the way, liggen al heel wat lampjes stuk op de grond
quote:Nee er komen geen lampjes op de grond... Klim op dat bewegende platform, met een staande sprong, spring tot aan de andere kant van dat platform en klim omhoog....nu moet je weer iets verder komen....
Op maandag 7 juli 2003 17:39 schreef HomerJ het volgende:
Ik zit beetje vast in de disko, weet echt niet wat ik moet.Ik zie wel een rek met lampen omhooggaan maar als ik daarop ga, dan haal ik het net niet.
By the way, liggen al heel wat lampjes stuk op de grond
quote:[spoiler]
Op maandag 7 juli 2003 17:39 schreef HomerJ het volgende:
Ik zit beetje vast in de disko, weet echt niet wat ik moet.Ik zie wel een rek met lampen omhooggaan maar als ik daarop ga, dan haal ik het net niet.
By the way, liggen al heel wat lampjes stuk op de grond
Je kunt al wel op het rek komen? Dan spring je naar de andere kant van het rek en een van de hoeken is opgebouwd uit een metalen contructie. Daar kun je naar boven klimmen. Als je bovenop staat, spring je weer naar de andere kant van het rek en vandaar kun je op de bovenste omloop springen.
Het einddoel is dat hokje waar de bediening van de lampen in zit, maar die deur is nog te zwaar voor Lara om open te breken. Daarvoor moet je eerst nog iets anders omduwen (waar ik wel een uur naar gezocht heb!) hint: het heel dichtbij
quote:Kan me voorstellen want ik geniet zwaar,.......... maar 5 minuten is wel te kort om aan de besturing te wennen. Ben bang dat dat te kort is voor een indruk,.... zeker een minpunt van TR maar als je het eenmaal na een dag doorhebt en Lara goed kan manouvreren heerst het spel.......... helemaal als je een Lara fan bent !
Op maandag 7 juli 2003 17:40 schreef Zooi het volgende:
Ik twijfel nog steeds..
Denk dat ik hem deze week even eerst goed ga bekijken in een of andere shop en even 5 minuten speel en dan beslis.
Het eerste level vind ik trouwens het minste tot nu toe want het Louvre is zooooooo cool
Gelijk nog een keer om te kijken wat ik allemaal gemist heb.
en dan wachten op de volgende
quote:Godver
Op maandag 7 juli 2003 20:32 schreef NorthernStar het volgende:
Finished!Gelijk nog een keer om te kijken wat ik allemaal gemist heb.
en dan wachten op de volgende
Die breath van nogwat... (achter een deur in de hall of seasons) waar die beelden aan de zijkant om 1 of andere reden aan het blazen zijn. Die controls op de PS2 zijn zo gaar dat het echt een hele kunst is om op die smalle pilaartjes te springen.
Het spel is onwijs gaaf maar die gast die verzonnen heeft dat de controls anders moesten, mogen ze van mij de laan uit sturen. Wat een geklooi zeg.
quote:
Op maandag 7 juli 2003 22:21 schreef MarcoTC het volgende:
Ben maar weer even gestopt. Heb er pijn in m'n vingers van gekregen.Die breath van nogwat... (achter een deur in de hall of seasons) waar die beelden aan de zijkant om 1 of andere reden aan het blazen zijn. Die controls op de PS2 zijn zo gaar dat het echt een hele kunst is om op die smalle pilaartjes te springen.
Het spel is onwijs gaaf maar die gast die verzonnen heeft dat de controls anders moesten, mogen ze van mij de laan uit sturen. Wat een geklooi zeg.
Ben je bij dit level ook geweest ? Dit is gewoon in het spel, je zou het zo als wallpaper kunnen gebruiken, en ik denk dat ik daar ook een wallpaper eens van ga maken..
quote:Ja, The Hall of Seasons met de vier element kamers!
Op maandag 7 juli 2003 22:36 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Ben je bij dit level ook geweest ? Dit is gewoon in het spel, je zou het zo als wallpaper kunnen gebruiken, en ik denk dat ik daar ook een wallpaper eens van ga maken..
Absoluut een van de mooiste omgevingen die ik ooit in een game heb gezien.
quote:Ja ik geniet vol uit.
Op maandag 7 juli 2003 18:32 schreef Chocobo het volgende:[..]
Het eerste level vind ik trouwens het minste tot nu toe want het Louvre is zooooooo cool
Ik weet dus echt niet waar ik nu heen moet
quote:Ben je al op de op en neer gaande lift (rek) met lampen gekomen.... daar moet je op zien te komen en je weg vervolgen
Op dinsdag 8 juli 2003 14:05 schreef HomerJ het volgende:
ik weet ben nog niet zo ver
[afbeelding]Ik weet dus echt niet waar ik nu heen moet
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:07 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ben je al op de op en neer gaande lift (rek) met lampen gekomen.... daar moet je op zien te komen en je weg vervolgen
quote:Oh,..... de screen was wat te donker voor mij,... sorry
Op dinsdag 8 juli 2003 14:09 schreef HomerJ het volgende:[..]
daar sta ik nu op als je naar de screen kijkt
In ieder geval moet je met een sprong uit stilstand naar de andere kant van dat ding springen. Daarna klim je via een hoekpilaar van dat ding de zijkant op en dan omhoog zodat je OP dat ding staat
Have fun
quote:kan hem niet laden k-zooi
Op dinsdag 8 juli 2003 07:08 schreef gijsje79 het volgende:
Hier nog eentrailer in game.
http://www.eidosinteractive.co.uk/gss/trangel/home.html
quote:Ik heb hem net nog geladen..
Op dinsdag 8 juli 2003 15:18 schreef nakbak het volgende:[..]
kan hem niet laden k-zooi
klopt het adres wel?
quote:Wow dit spel ziet er zeker goed uit.
Op dinsdag 8 juli 2003 15:12 schreef Mister_T het volgende:
Ik heb hem net gekocht
Ik ga hem nu installeren en kijken of het idd zo'n leuk spel is
Als je wakker wordt in dat oude tramstel en je gaat naar de Straten van Parijs kom je een dealer tegen en aan de andere kant van de schutting een tippelaarster.
Die dealer raadt je aan om naar het cafe te gaan en dat hoertje zegt dat die man in het park je misschien kan helpen.
De eerste keer ben ik direct naar het park gegaan en toen voor hem dat doosje gaan halen uit de disco.
Nu ben ik eerst naar het cafe gegaan en nu vraagt die barman precies hetzelfde.
Het is dus blijkbaar maar net waar je als eerste naar toegaat.
Heeft iemand er nog meer last van dat juist in dat level, het spel begint te haperen dat het niet meer vloeiend loopt. Voor de rest van andere levels loopt het wel vloeiend, en nee het ligt niet aan mijn systeem, want die ligt erg ver boven de aanbevolen systeemeisen van het spel.
quote:Nee geen last van. Heb je die patch al geïnstalleerd, misschien helpt die?
Op dinsdag 8 juli 2003 18:49 schreef ArmaniMania het volgende:
Ik ben opnieuw begonnen en ben nu weer bij het laaste gedeelte van The hal of Seasons.Heeft iemand er nog meer last van dat juist in dat level, het spel begint te haperen dat het niet meer vloeiend loopt. Voor de rest van andere levels loopt het wel vloeiend, en nee het ligt niet aan mijn systeem, want die ligt erg ver boven de aanbevolen systeemeisen van het spel.
Foto gemaakt van de tv.
Dit is in Level 13 "Tomb Of The Ancients"
Je haalt die hendel over als je door de deur komt.
Dan komen er allemaal speren door de muur en ze schieten met pijltjes.
Als ik naar het einde loop kan ik geen kant op tis een soort raam.
Verder zijn er geen deuren.
De deur waar ik door kwam viel meteen dicht en daarnaast was de hendel.
Ik zal het niet weten hoe het nu moet.
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen alvast bedankt.
quote:Patch lag het niet aan, het waren de drivers. Vreemd eigenlijk, ik heb het spel al eerder uitgespeeld en had ik nergens last van, nu ben ik opnieuw begonnen en zat in de hal of seasons en begon het spel heel traag te reageren, maar is inmiddels weer opgelost.
Op dinsdag 8 juli 2003 19:15 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Nee geen last van. Heb je die patch al geïnstalleerd, misschien helpt die?
quote:Las het nu pas, maar je hebt hem inmiddels al.
Op dinsdag 8 juli 2003 20:06 schreef gijsje79 het volgende:
Sorry gasten.
Liep natuurlijk weer veel te langzaam er door.
Zat meer te genieten van de omgeving.
Heb het dus wel gehaald.
Beetje rennen en springen.
Ja, dat was hem inderdaad. Hendel overhalen en gaan!
quote:Wacht maar totdat je bij die rode geest bent... Dat gedeelte vind ik het kutste gedeelte van het hele spel, niet leuk meer.
Op dinsdag 8 juli 2003 20:43 schreef gijsje79 het volgende:
Ben nu bij Hall Of Seasons Breath Of Hades.
Voor de 2e steen.
Wat rouleerd dit spel.
Leef het zelf helemaal mee.
En dit zal een mis koop zijn
1e bezorgt het kistje aan de man in het park
2e bezorgt het kistje aan de cafe eigenaar
3e bezorgt het kistje + 800 euro aan de wacht achter het traliehek
Je moet dus wel vaker spelen om het hele spel te spelen.
ps. dat rode spook / monnik is idd erg lastig. hintje: bukken!
Kloppen de kleren van Lara nog in het level The Monstrum Crime Scene ?
Het schijnt dat ze daar andere kleren aan zou hebben...
Of is het weer een Bug ?
quote:Whahahaha
Op dinsdag 8 juli 2003 23:36 schreef MarcoTC het volgende:
<edit: lama>
Dat rooie vliegende monster is inderdaad vrij lastig. Ben bang dat ik morgen een nieuwe controller voor m'n PS2 moet halen.
quote:Vanaf de Aquatic levels? Dan trekt ze haar wetsuit uit en dan heeft ze iig shorts aan.
Op woensdag 9 juli 2003 00:41 schreef ArmaniMania het volgende:
Hebben julie Lara al met een korte broek gezien ? Het enige verschil wat ik heb gezien is dat ze nu een truitje aanheeft maar wel nog altijd die lange broek als in vorige levels...
quote:Ik ben te lang in het level geweest, klopt ! Vanaf the Aquatic levels !
Op woensdag 9 juli 2003 00:59 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Vanaf de Aquatic levels? Dan trekt ze haar wetsuit uit en dan heeft ze iig shorts aan.
Dacht al... hehehe
quote:Anders moest je ermee terug naar de winkel! "Ik wil mn geld terug!
Op woensdag 9 juli 2003 01:25 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Ik ben te lang in het level geweest, klopt ! Vanaf the Aquatic levels !
Dacht al... hehehe
Màn ik hoop dat ik in de rest van het spel net zoveel heb gemist als nu blijkt in de eerste levels. Was lang niet overal geweest. Nog niet geloof ik want ik heb nog een sleutel over.
En wat is nou de deal met de kruidenverkoper? Of heeft die verder geen functie dan dat ene gesprekje?
bovenin de kerk
quote:En gehaald was wel effen kutten maar wat
Op woensdag 9 juli 2003 08:45 schreef gijsje79 het volgende:
Hier een filmpje waar ik nu ben.
http://www.xs4all.nl/~eagle79/Tomb.rar
quote:Waar ben je nu dan ?
Op woensdag 9 juli 2003 08:54 schreef gijsje79 het volgende:[..]
En gehaald was wel effen kutten maar wat
quote:Cool he, ben daar net voorbij.
Op woensdag 9 juli 2003 09:11 schreef Chocobo het volgende:
Ik zit nu in de Tomb of the Ancients,........ heb net mijn eerste duivel achtige character / vijand ontmoet, daar onderin die grot
quote:Schijnt dat sommige levels traag lopen, wat voor monster van een pc je ook hebt. dit schijnt weer zoon bug te zijn en zal verholpen worden door een patch die nog in de maak is. Ben benieuwd
Op woensdag 9 juli 2003 09:36 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Heb hem helaas al een paar dagen geleden uitgespeeld
Maar het is wel erg gaaf!
quote:Net dat stuk gehad zat wel effen te klooien.
Op dinsdag 8 juli 2003 22:00 schreef NorthernStar het volgende:ps. dat rode spook / monnik is idd erg lastig. hintje: bukken!
quote:In een 2e hands shop
Op woensdag 9 juli 2003 11:42 schreef Strolie75 het volgende:
Gevoel voor humor hebben de ontwikkelaars wel (en dan bedoel ik niet het uitbrengen van een beta-versie).
quote:Ik zie een X-box en een gamecube, ligt er ook een ps-2?
Op woensdag 9 juli 2003 11:42 schreef Strolie75 het volgende:
Gevoel voor humor hebben de ontwikkelaars wel (en dan bedoel ik niet het uitbrengen van een beta-versie).
quote:Playstation en Atari wel.
Op woensdag 9 juli 2003 12:37 schreef HomerJ het volgende:[..]
Ik zie een X-box en een gamecube, ligt er ook een ps-2?
edit: Als je de error wil lezen eff op het plaatje klikken
quote:Even de instellingen van je video-kaart en soundkaart bij settings veranderen
Op woensdag 9 juli 2003 13:24 schreef HomerJ het volgende:
Mijn spel sluit steeds af,
Ik heb de patch geinstaleerd maar als ik hier naar rechts draai
[afbeelding]
Sluit ie af en krijg ik deze foutmelding:
[afbeelding]
edit: Als je de error wil lezen eff op het plaatje klikken
quote:Je icoon
Op woensdag 9 juli 2003 18:37 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]Effe nog een screenshot, mag wel he ?
quote:TOP
Op woensdag 9 juli 2003 18:37 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]Effe nog een screenshot, mag wel he ?
De controller heb ik maar een keer of 5 tegen de muur gegooid dus dat viel mee vanavond.
quote:Volgens mij ben ik daar vandaag gestopt.
Op woensdag 9 juli 2003 23:15 schreef MarcoTC het volgende:
Wat een vreselijk geklooi weer. Ik werd er helemaal gefrustreerd van.
Dit keer waren het de kratten voor dat hek die verschoven moesten worden. En ik mezelf maar afvragen waarom ik steeds dood neerviel. Dacht eerst dat het prikkeldraad onder stroom stond ofzo. Maar goed, ook weer opgelost.De controller heb ik maar een keer of 5 tegen de muur gegooid dus dat viel mee vanavond.
quote:Eén troost, er zijn er meer.
Op woensdag 9 juli 2003 23:15 schreef MarcoTC het volgende:
Wat een vreselijk geklooi weer. Ik werd er helemaal gefrustreerd van.
Dit keer waren het de kratten voor dat hek die verschoven moesten worden. En ik mezelf maar afvragen waarom ik steeds dood neerviel. Dacht eerst dat het prikkeldraad onder stroom stond ofzo. Maar goed, ook weer opgelost.De controller heb ik maar een keer of 5 tegen de muur gegooid dus dat viel mee vanavond.
quote:
Op zondag 6 juli 2003 15:29 schreef Rica het volgende:
Ik heb net ontieglijk lang gezwoegd om over dat prikkeldraadhek in die hal heen te komen. Telkens als ik mijn benen op wou trekken, dood. Aaaargh!
Tot ik erachter kwam dat het niet door het prikkeldraad kwam
quote:Ah... gelukkig
Op donderdag 10 juli 2003 00:29 schreef Rica het volgende:[..]
Eén troost, er zijn er meer.
[..]
quote:Ik heb dit probleem ook
Op woensdag 9 juli 2003 18:36 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Even de instellingen van je video-kaart en soundkaart bij settings veranderen
quote:Dat is nou Tomb Raider
Op woensdag 9 juli 2003 23:15 schreef MarcoTC het volgende:
Wat een vreselijk geklooi weer. Ik werd er helemaal gefrustreerd van.
Dit keer waren het de kratten voor dat hek die verschoven moesten worden. En ik mezelf maar afvragen waarom ik steeds dood neerviel. Dacht eerst dat het prikkeldraad onder stroom stond ofzo. Maar goed, ook weer opgelost.De controller heb ik maar een keer of 5 tegen de muur gegooid dus dat viel mee vanavond.
quote:Zit daar nu ook zit al een half uur te kutten en begrijp er niets van.
Op woensdag 9 juli 2003 23:15 schreef MarcoTC het volgende:
Wat een vreselijk geklooi weer. Ik werd er helemaal gefrustreerd van.
Dit keer waren het de kratten voor dat hek die verschoven moesten worden. En ik mezelf maar afvragen waarom ik steeds dood neerviel. Dacht eerst dat het prikkeldraad onder stroom stond ofzo. Maar goed, ook weer opgelost.De controller heb ik maar een keer of 5 tegen de muur gegooid dus dat viel mee vanavond.
quote:Je moet die stoom uitzetten, Lara kan niet tegen gloeiend hete stoom. Niet door het prikkeldraad gaat Lara dood maar dor die stoom dus.
Op donderdag 10 juli 2003 12:21 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Zit daar nu ook zit al een half uur te kutten en begrijp er niets van.
![]()
Wat doe ik fout?
Dit is wat ik je nu kan mee geven, kom je er helemaal niet uit, dan vertel ik je wel waar je die stoom uit kunt zetten.
Zoek het hoger op
quote:Zet um bij settings eens op default en dan voor de soundkaart effe de instellingen veranderen en uitproberen. Helpt het niet, andere instellingen voor je geluidskaart, de video-kaart maar effe op de laagste instellingen houden.
Op donderdag 10 juli 2003 00:44 schreef Mister_T het volgende:[..]
Ik heb dit probleem ook
Welke instellingen moet ik veranderen van mijn videokaart
Zie ook www.eidos.com en dan support
Hellup
quote:De hurkknop indrukken. (weet niet meer welke dat in de default is, ik heb ze aangepast)
Op donderdag 10 juli 2003 19:46 schreef Boggy_B het volgende:
Ik zit steeds vast in het Louvres wanneer ik de knoppen van de camera's indruk. Dat wil zeggen, ik krijg alleen nog de camerapositie te zien en daarna is er geen mogelijkheid om verder te gaan met het spel.
Is er een bepaalde toetscombinatie die ik in moet drukken ofzo? Welke toets ik ook indruk er gebeurt helemaal niets meer. Ik heb nu al drie keer ge-control-alt-delete om vervolgens bij een andere camera weer vast te zitten.Hellup
quote:als je moet kruipen/knielen moet je de 1 in drukken als je het met de pc speelt
Op donderdag 10 juli 2003 19:53 schreef NorthernStar het volgende:[..]
De hurkknop indrukken. (weet niet meer welke dat in de default is, ik heb ze aangepast)
quote:Dan moet hij die gebruiken!
Op donderdag 10 juli 2003 19:55 schreef glossy het volgende:[..]
als je moet kruipen/knielen moet je de 1 in drukken als je het met de pc speelt
quote:Alvast bedankt.
Op donderdag 10 juli 2003 14:11 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Je moet die stoom uitzetten, Lara kan niet tegen gloeiend hete stoom. Niet door het prikkeldraad gaat Lara dood maar dor die stoom dus.
Dit is wat ik je nu kan mee geven, kom je er helemaal niet uit, dan vertel ik je wel waar je die stoom uit kunt zetten.
Zoek het hoger op
quote:Thnx, toevallig net gevonden op forum tombraider.com
Op donderdag 10 juli 2003 19:53 schreef NorthernStar het volgende:[..]
De hurkknop indrukken. (weet niet meer welke dat in de default is, ik heb ze aangepast)
quote:[spoiler]
Op donderdag 10 juli 2003 20:22 schreef Mister_T het volgende:
Ik zit op dit moment best wel vast in het spel
Ik zit in een oud gebouw....er ligt een doodskist met 5 monniken eromheen.
Zij hebben iets in hun hand wat gloeid en als je er vlakbij bent stopt ie met gloeien en gloeit ie weer verder in een van de handen van een andere monnik.
Je hebt ook nog eens een rode geest achter je aan vliegen.
Wat moet ik hiet in vredes naam doen:? Ben al een half uur steeds van monnik naar monnik aan het rennen om die lichen te krijgen.
Als je een paar keer achter elkaar met je shotgun op die geest schiet (niet echt logisch maar ok) dan blijft hij een tijdje stil staan. Op dat moment verspringt dat lichtje ook niet meer en kun je het pakken (het is een schilderij). Dus, ga (gebukt) zo dicht mogelijk voor het lichtje zitten zonder dat het verspringt en schiet met de shotgun net zolang tot de geest stilstaat. Snel opstaan, gun weg en naar het lichtje lopen en gelijk op actie drukken. je hoeft je ammo niet te sparen, ben je later toch weer kwijt succes
quote:Zal ik je zeggen dat ik me diep en diep schaam.
Op donderdag 10 juli 2003 14:11 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Je moet die stoom uitzetten, Lara kan niet tegen gloeiend hete stoom. Niet door het prikkeldraad gaat Lara dood maar dor die stoom dus.
Dit is wat ik je nu kan mee geven, kom je er helemaal niet uit, dan vertel ik je wel waar je die stoom uit kunt zetten.
Zoek het hoger op
quote:Thx ik ben nu bij Monstrum crimescene.....ben ik dan al ver in het spel?
Op donderdag 10 juli 2003 21:00 schreef NorthernStar het volgende:[..]
[spoiler]
Als je een paar keer achter elkaar met je shotgun op die geest schiet (niet echt logisch maar ok) dan blijft hij een tijdje stil staan. Op dat moment verspringt dat lichtje ook niet meer en kun je het pakken (het is een schilderij).
Dus, ga (gebukt) zo dicht mogelijk voor het lichtje zitten zonder dat het verspringt en schiet met de shotgun net zolang tot de geest stilstaat. Snel opstaan, gun weg en naar het lichtje lopen en gelijk op actie drukken.
je hoeft je ammo niet te sparen, ben je later toch weer kwijt
succes
quote:Halverwege zou ik zeggen.
Op vrijdag 11 juli 2003 00:51 schreef Mister_T het volgende:[..]
Thx ik ben nu bij Monstrum crimescene.....ben ik dan al ver in het spel?
quote:Nu al
Op vrijdag 11 juli 2003 00:57 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Halverwege zou ik zeggen.
quote:O maar je moet nog een end hoor. En het leuke is dat je het voor een tweede keer kunt spelen en dan andere keuzes kunt maken.
Op vrijdag 11 juli 2003 01:12 schreef Mister_T het volgende:[..]
Nu al
Nou ik heb dan ook al heel wat uurtjes achter mijn pc gezeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |