quote:Hoezo zou het niet mogen?
Op donderdag 3 juli 2003 22:30 schreef Chayenn het volgende:
Wie heeft dat wel eens gedaan en heb je daar problemen mee gekregen, of moet ie persee in de koffer?
Zeker zolang er geen batterijen inzitten moet het geen probleem zijn toch?
quote:Dit staat in het AVR boekje:
Op donderdag 3 juli 2003 22:30 schreef Poepoog het volgende:[..]
Hoezo zou het niet mogen?
Zeker zolang er geen batterijen inzitten moet het geen probleem zijn toch?
quote:Ja omdat ze het risico willen vermijden dat er iets gaat storen... Maar een gameboy mag bv. toch ook mee?
Op donderdag 3 juli 2003 22:31 schreef Chayenn het volgende:[..]
Dit staat in het AVR boekje:
U kunt maar één stuk handbagage meenemen. Radio's, elektrische en elektronische apparatuur, voor zover als bagage toegestaan, mogen niet in de handbagage mee, maar moeten in de koffer worden vervoerd.
quote:Wat een gelul.
U kunt maar één stuk handbagage meenemen. Radio's, elektrische en elektronische apparatuur, voor zover als bagage toegestaan, mogen niet in de handbagage mee, maar moeten in de koffer worden vervoerd.
Gewoon meenemen.
quote:Er staat niet op waarom ze het in de handbagage wil meenemen...
Op donderdag 3 juli 2003 22:32 schreef trance40 het volgende:
Zonder batterijen kan je dat ding ook net zo goed in je koffer trappen...
radio mag in iedergeval niet aan. Bovendien heb je ook geen bereik... net als met je gsm..
Ik zie trouwens genoeg mensen met een Radio-CD speler rondlopen op Schiphol hoor ...
quote:Ja maar je heb er geen moer aan in het vliegtuig. Denk je dat je op 10 kilometer hoogte nog wat kan ontvangen...
Op donderdag 3 juli 2003 22:33 schreef Poepoog het volgende:[..]
Er staat niet op waarom ze het in de handbagage wil meenemen...
Ik zie trouwens genoeg mensen met een Radio-CD speler rondlopen op Schiphol hoor ...
-edit-
quote:Oke duidelijk je kan hem best in je handen houden maar hij mag niet aan.
Op donderdag 3 juli 2003 22:33 schreef Chayenn het volgende:
Dan is me koffer vol.
quote:NEE ECHT DROPLUL...
Op donderdag 3 juli 2003 22:35 schreef trance40 het volgende:[..]
Ja maar je heb er geen moer aan in het vliegtuig. Denk je dat je op 10 kilometer hoogte nog wat kan ontvangen...
Er zijn mensen die nemen het ding mee omdat ze bang zijn dat ie kapot gaat, en mensen die ook op het vliegveld naar muziek willen luisteren... Ik had 5 jaar geleden ook zon ding meegenomen het vliegtuig in... Weet alleen niet hoe ze nu erop zullen reageren...
quote:Lekker boeie. Ik heb het altijd gedaan, en vorige week zelfs nog. Geen enkel probleem.
quote:Denk dat ze dat ook nog wel weet
Op donderdag 3 juli 2003 22:35 schreef trance40 het volgende:
Oke duidelijk je kan hem best in je handen houden maar hij mag niet aan.
quote:Toch wel
Op donderdag 3 juli 2003 22:37 schreef Poepoog het volgende:[..]
Denk dat ze dat ook nog wel weet
quote:Lees nou eens.
Op donderdag 3 juli 2003 22:36 schreef Chayenn het volgende:
Voor de derde keer, ik wil geen muziek in het vliegtuig maar in me appartement op vakantie.
Gewoon meenemen, is geen enkel probleem.
Zou ook krom zijn, want mensen die een radio tax free kopen op Schiphol zouden hem ook niet mee mogen nemen?
quote:Nou dat weet nog niet zo zeker. Het verschilt per maatschappij. Als je de antenne er af haalt en de batterijen er uit haalt krijg je waarschijlijk de minste problemen. Dit ook als je de radio in het koffer stopt.
Op donderdag 3 juli 2003 22:43 schreef static het volgende:[..]
Gewoon meenemen, is geen enkel probleem.
Je kon vroeger (voor 11-6) ook zakmessen taxfree kopen en die mogen ook niet mee aan boord.
Kortom, met een radio in je handbagage houden ze je zeker niet tegen bij de bagagecontrole.
quote:Ik ga echt niet kwetsbare apparatuur, zoals bijv. een digitale camera, in mijn koffer vervoeren!
quote:Hey, Lelijke_Aap, nog een prettige Juhannus gehad?
Op vrijdag 4 juli 2003 12:51 schreef Lelijke_Aap het volgende:
Volgens mij mag dat wel hoor, gewoon meenemen. Maar, je mag het ding niet aanzetten omdat het een antenne heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |