abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 juli 2003 @ 21:56:48 #1
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_11544997
Ik heb een navigatiesysteem in de auto zitten (VDO Dayton PC3000) , alleen daar heb ik geen CD bij (de auto is tijdelijk in leen, en die CD kregen we er helaas niet bij) Maar het zou toch wel erg handig zijn om er zo'n CD'tje bij te hebben, aangezien ik er gebruik van wil maken. En dan wel een CD'tje met kaarten van europa erin. Weet iemand waar ik die kan downloaden ofzo? Want voor die 2 weken al dat geld uitgeven is ook zoiets.
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_11545183
ik geloof dat dit een warezrequest is, maar da weet ik niet helemaal zeker..
  donderdag 3 juli 2003 @ 22:07:37 #3
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_11545253
Hmm .. jah daar kan je best wel eens gelijk in hebben bij nader inzien :S Goeeeeeeed .. sorry, maar ik dacht; ik heb nou zo'n duur systeem .. het minste wat je er bij kan hebben is wel een CD'tje
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_11545276
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 22:07 schreef Afwezig het volgende:
Hmm .. jah daar kan je best wel eens gelijk in hebben bij nader inzien :S Goeeeeeeed .. sorry, maar ik dacht; ik heb nou zo'n duur systeem .. het minste wat je er bij kan hebben is wel een CD'tje
Maar het blijft vragen naar Warez

Maar kop op.. Je kan het bijna op elk goed fileshareprogje wel vinden

pi_11545736
Dat kan je volgens mij sowieso wel shaken;

Die CD's zijn misschien wel te kopieren, maar elke CD is 'autogebonden' in die zin dat de satteliet die GPRS mogelijk maakt maar werkt met 1 CD. Dus heb je een zelfde LicenseKey dan zal ie niet werken en wellicht het origineel ook niet meer; Zodoende heeft kopieren geen nut...

pi_11546004
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 22:26 schreef defpaul het volgende:

Die CD's zijn misschien wel te kopieren, maar elke CD is 'autogebonden' in die zin dat de satteliet die GPRS mogelijk maakt maar werkt met 1 CD. Dus heb je een zelfde LicenseKey dan zal ie niet werken en wellicht het origineel ook niet meer; Zodoende heeft kopieren geen nut...

Ow... Raar... Het werkte namelijk wel in de auto van mijn oom
pi_13150529
quote:

Dit is dus weer zo'n waanzin verhaal. Kopie werk gewoon
pi_13152276
quote:

Onzin. Topicstarter moet gewoon op zoek naar de NavTech CD's. Zoekwoorden: VDO europe of VDO benelux.

En dit is inderdaad een warezrequest.

Moderator zondag 14 september 2003 @ 00:38:01 #9
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_13152329
Laat ik zo'n ISO nou net hebben staan hier

Maar hij werkt idd wel ja. Auto van mn oom en tante heeft zo'n systeem, en daar werkt ie perfect.

Breitling - Instruments for Professionals
pi_13153140
vaag dat ze geen demo cd hebben speciaal voor hun systeem... kost toch al een half vermogen om die spulletjes in je auto te zetten...
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')