quote:Maar het blijft vragen naar Warez
Op donderdag 3 juli 2003 22:07 schreef Afwezig het volgende:
Hmm .. jah daar kan je best wel eens gelijk in hebben bij nader inzien :S Goeeeeeeed .. sorry, maar ik dacht; ik heb nou zo'n duur systeem .. het minste wat je er bij kan hebben is wel een CD'tje
Maar kop op.. Je kan het bijna op elk goed fileshareprogje wel vinden
Die CD's zijn misschien wel te kopieren, maar elke CD is 'autogebonden' in die zin dat de satteliet die GPRS mogelijk maakt maar werkt met 1 CD. Dus heb je een zelfde LicenseKey dan zal ie niet werken en wellicht het origineel ook niet meer; Zodoende heeft kopieren geen nut...
quote:Ow... Raar... Het werkte namelijk wel in de auto van mijn oom
Op donderdag 3 juli 2003 22:26 schreef defpaul het volgende:
Dat kan je volgens mij sowieso wel shaken;Die CD's zijn misschien wel te kopieren, maar elke CD is 'autogebonden' in die zin dat de satteliet die GPRS mogelijk maakt maar werkt met 1 CD. Dus heb je een zelfde LicenseKey dan zal ie niet werken en wellicht het origineel ook niet meer; Zodoende heeft kopieren geen nut...
quote:Dit is dus weer zo'n waanzin verhaal. Kopie werk gewoon
Dat kan je volgens mij sowieso wel shaken;Die CD's zijn misschien wel te kopieren, maar elke CD is 'autogebonden' in die zin dat de satteliet die GPRS mogelijk maakt maar werkt met 1 CD. Dus heb je een zelfde LicenseKey dan zal ie niet werken en wellicht het origineel ook niet meer; Zodoende heeft kopieren geen nut...
quote:Onzin. Topicstarter moet gewoon op zoek naar de NavTech CD's. Zoekwoorden: VDO europe of VDO benelux.
En dit is inderdaad een warezrequest.
Maar hij werkt idd wel ja. Auto van mn oom en tante heeft zo'n systeem, en daar werkt ie perfect.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |