Nog vele jaren!!
Mocht iemand nog nummers weten waar 4 juli in wordt genoemd, dan mag je die hier ook melden.
Mijn verzoekje is Sweet Jane (die weliswaar al meerdere keren voorbij gekomen is) in de live-uitvoering door hoofd-Bunnyman Ian McCulloch.
Heel veel plezier vandaag .
quote:Tnx Man_in_a_Shed, maar gelukkig heb in geen al te grote kater.
Op vrijdag 4 juli 2003 09:34 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Altijd goed als je aangeschoten bent!
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 04-07-2003 09:41]
quote:Ani diFranco - Fourth of July natuurlijk
Op vrijdag 4 juli 2003 09:40 schreef Jane het volgende:
* Jane draait voor zichzelf The 4th Of July van Aimee Mann.Mocht iemand nog nummers weten waar 4 juli in wordt genoemd, dan mag je die hier ook melden.
quote:Iced Earth - 1776.
Op vrijdag 4 juli 2003 09:40 schreef Jane het volgende:
* Jane draait voor zichzelf The 4th Of July van Aimee Mann.Mocht iemand nog nummers weten waar 4 juli in wordt genoemd, dan mag je die hier ook melden.
Speciaal voor jou vraag ik:
Paul McCartney - Hope and Deliverance aan.... mijn favoriet.
Spelling weet ik niet meer :[.
Gefeliciteerd
Ow en een hele dikke voor de jarige natuurlijk.
Jij wil vandaag natuurlijk Vincent horen van Don McLean.
en namens mij Bruce Springsteen - Incident on 57th Street (komt ook een Jane voor namelijk)
Jane gefeliciteerd!
En als bonus "4th Of July" van U2...
* Eminem - Kim aanvraagt
Van harte!
quote:Hehehe, inderdaad!
Op vrijdag 4 juli 2003 12:13 schreef dwerg het volgende:Jij wil vandaag natuurlijk Vincent horen van Don McLean.
Vandaag dus met mijn moeder naar het Van Gogh museum geweest (dit jaar gratis op je verjaardag ). Kennelijk zag ik er erg jarig uit, want de jongen van de kassa geloofde me op mijn woord.
Had mijn paspoort natuurlijk wel al in de aanslag. Erg mooie schilderijen gezien en mezelf getracteerd op twee mooie Van Gogh posters.
Van mijn ouders o.a. mijn 2 favoriete films aller tijden op dvd gekregen. Een drie dvd-box van Monty Python met daarin ook
Life Of Brian
en ook de dvd van
Rosemary's Baby
. Geweldig!
Ik zie dat er een hoop leuke plaatjes zijn aangevraagd en ik zal morgen als ik tijd heb of anders zondag proberen of ik ze allemaal te pakken kan krijgen. Bedankt allemaal!
De afsluiter was Imagine
van
John Lennon
. Wat wil een mens nog meer? Imagine horen en dan sterven.
Tnx allemaal!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |