nee helaas dat durven we met madam niet aan. we waren met de oerdegelijke megane scenicquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:36 schreef Greys het volgende:
Met je kever gereden, die afstand? Is hij gemaakt?
rook???quote:Op zondag 15 juli 2007 22:45 schreef fs180 het volgende:
zolang het maar geen blauwe of witte rook is
uhm 6 maar? ik zie er gemiddeld op 1 dag met 20km al 12 stuks.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:03 schreef Puckzzz het volgende:
valt het aantal kevers op de weg jullie ook steeds meer op?
vandaag 'ff' 500 KM. gereden naar friesland op en neer, maar ik heb er zeker een stuk of 6 gezien.
Kever ligt op het de sloop in Venlo... indien intresse.. pm me maar, kunnen we evt. samen heen..quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:53 schreef Greys het volgende:
Puckzzz, hoe is het met je keefje? Al iets bekend?
Turquaz52, ahhhhhhhhh! Een keef op de sloop! Waar? En wat voor eentje is het?
Meneer Greys is er gek genoeg voor om die te gaan reanimeren
ruitensproeier vullen met iets en dat de luchtinlaat aansluitenquote:
roest hoort bij vwquote:Op maandag 23 juli 2007 15:29 schreef prof.bierbekje het volgende:
Vorige week gespot in Leeuwarden:
[afbeelding]
Hij ziet er nog zo goed uit! Jammer dat ie roze is...LOL
Verstandig dat je hem niet genomen hebt dan, zoiets moet je alleen kopen als dat je originele plan al was, om het ding helemaal opnieuw te gaan restaureren.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:40 schreef mistermaniac het volgende:
Helaas, het is um niet geworden, deze keef zat gewoon te veel werk voor mij aan. Een complete body-off was wel nodig. De bodemplaat was aan de carresorie vastgelast en zo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |