van ons pa oudjes zundapps en solexquote:Op maandag 16 juli 2007 23:35 schreef fs180 het volgende:
[..]
wat voro brommerts? ben zefl ook brommer fan![]()
Op Marijtje zit niet één spatje roest, die komt uit Zweden (en staat altijd in de garage, dat scheelt ook)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:08 schreef T42 het volgende:
[..]
bij import kever moet je wel opletten als je die 1 koopt! meteen laten behandelen tegen roest want die komen meestal uit een droogklimaat namelijk
zweden is niet echt droog héquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Op Marijtje zit niet één spatje roest, die komt uit Zweden (en staat altijd in de garage, dat scheelt ook)
mijne loopt beter bij -10 + sneeuwquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:45 schreef Greys het volgende:
Nee inderdaad, in de winter zal ons keefje weinig buiten komenMarijtje is een koukleum
Die van jou is wel gaaf hoor!![]()
en dat terwijl het relatief simpel opgelost kan worden. die stoelen en interieur heb je er zo uit, daarna is het een kwestie van wat laswerk. wijhebben de dorpels helemaal opnieuw erop laten lassen (nieuwe dorpels) want de vorige eigenaar had beslten die ertegenaan te kittenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:21 schreef mistermaniac het volgende:
Zonder schade, maar hoe rot? dat is de vraag. Niet dat dat erg is, maar er zijn gewoon nu een maal mensen die daar geen geld voor hebben om um op de knappen. Helaas.
WAAR!?!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:09 schreef Turquaz52 het volgende:
vandaag een Kever (zonder schade oid.) gezien @ sloop
![]()
![]()
Iemand, die hem een beter leven wilt gunnen?![]()
we hebben 'r gisteren opgehaald. helaas had de monteur niet veel tijd (is tenslotte van de baasquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:53 schreef Greys het volgende:
Puckzzz, hoe is het met je keefje? Al iets bekend?
Turquaz52, ahhhhhhhhh! Een keef op de sloop! Waar? En wat voor eentje is het?
Meneer Greys is er gek genoeg voor om die te gaan reanimeren
ik geloof het wel, geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:53 schreef Greys het volgende:
Nee daar ben ik ook bang voor dan, want dat heeft niets met de druk te maken die overduidelijk opgebouwd wordt. En je wilt natuurlijk niet meer stressen als je een stukje moet rijden met de keef, dan ben je alleen maar bang dat het weer vast komt te zitten natuurlijk.
Zit jij ook maar enigszins in de buurt van Someren, VW Classics?
die hebben vakantie tot 7 aug! ik stond er gister aan de deurquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:53 schreef Greys het volgende:
Nee daar ben ik ook bang voor dan, want dat heeft niets met de druk te maken die overduidelijk opgebouwd wordt. En je wilt natuurlijk niet meer stressen als je een stukje moet rijden met de keef, dan ben je alleen maar bang dat het weer vast komt te zitten natuurlijk.
Zit jij ook maar enigszins in de buurt van Someren, VW Classics?
kan harder hoorquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:43 schreef MMach het volgende:
Zo, we zijn naar de 2 laatste kevers gaan kijken.
De ene was zo gaar als iets,
de andere was dit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De carosserie was puntgaaf, de motor idem, maar de binnenkant was niet afgewerkt. Hij was verlaagd en reed zeer hard, ging wel goed vooruit met een 1600 cc motor in.
Maar dit is eigenlijk een beetje te. Ikzelf vind hem bv wel erg leuk, maar voor een vrouw van 50![]()
Via via hebben we wel een Volvo amazone gevonden, voor een goede prijs met een degelijke achtergrond, en die verkiezen we toch. Jammer, maar geen kevertje dus. Het blijven wel erg toffe bakjes![]()
Oja, met hij reed hard bedoelde ik dat hij veel te hard afgeveerd stond, my mistakequote:Op donderdag 19 juli 2007 08:11 schreef T42 het volgende:
[..]
kan harder hoor
zijn maar kleine carbs en hij heeft orginele uitlaat
ik ben een 1600 aan bouwen wou liever een 1800 maar dat was te veel aanpassen
wat was gaar bij die 1e?
en waar staan deze 2?
gister was ik op de sloop in helmond (piet keijzer) daar staat nog een kevertje. (1200)quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:44 schreef Greys het volgende:
Nou weten we nog niet waar het keefje op de sloop staat![]()
Hoe moeten we hem dan reanimeren?
tof dingquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:43 schreef MMach het volgende:
Zo, we zijn naar de 2 laatste kevers gaan kijken.
De ene was zo gaar als iets,
de andere was dit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De carosserie was puntgaaf, de motor idem, maar de binnenkant was niet afgewerkt. Hij was verlaagd en reed zeer hard, ging wel goed vooruit met een 1600 cc motor in.
Maar dit is eigenlijk een beetje te. Ikzelf vind hem bv wel erg leuk, maar voor een vrouw van 50![]()
Via via hebben we wel een Volvo amazone gevonden, voor een goede prijs met een degelijke achtergrond, en die verkiezen we toch. Jammer, maar geen kevertje dus. Het blijven wel erg toffe bakjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |