abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17450798
was de tweede daar in Guatamala, twee jaar geleden ook al een prof op het trainingsveld gestorven
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_18410854
Miklos Feher is een natuurlijke dood
gestorven.Dat heeft het autopsierapport
van de Portugese justitie uitgewezen.

De Hongaarse speler van Benfica stortte
25 januari tijdens een competitieduel
op de grond en overleed ter plaatse.Hij
werd slechts 24 jaar oud.

"De dood van Feher is veroorzaakt door
een hartaanval",zo stelt de Portugese
justitie in haar verklaring."In zijn
bloed zijn geen sporen van drugs,doping
of alcohol gevonden."
sig verwijderd door FA
pi_18410932
Dat het geen doping of drugs was is "positief" te noemen. Die jongen heeft heel veel pech gehad, maar het is dus niet zijn eigen schuld
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_24746246
Vanavond precies 1 jaar geleden dat Feher stierf.

R.I.P. Miklos!
pi_24746886
Geheel in de lijn van het moderatie-programma zoals gepractitioneerd door 'golfer' , zou dit topic nu op slot moeten.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_24747673
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 19:21 schreef Greetings het volgende:
Vanavond precies 1 jaar geleden dat Feher stierf.

R.I.P. Miklos!
R.I.P.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 20:51:27 #157
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_24747799
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 20:00 schreef keeper het volgende:
Geheel in de lijn van het moderatie-programma zoals gepractitioneerd door 'golfer' , zou dit topic nu op slot moeten.
Huh
Als je problemen hebt met mijn modereren weet je vast wel ons feedback-topic te vinden, toch?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_24751388
In Benin is laatst een keeper vermoord.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 13:45:20 #159
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24797527
quote:
Tweede sterfgeval jonge voetballer in Zweden

Een elfjarige jongen van IK Wormo in Landskrona zakte woensdagavond in elkaar op het veld en overleed kort daarna. De juiste doodsoorzaak is nog niet bekend. Het is reeds het tweede sterfgeval bij jonge voetballertjes in een korte tijd. Vorige week overleed een achtjarige jongen tijdens de training bij Hammarby IF.

De jongens van de ploeg waren een rondje aan het joggen op het einde van de training., toen Philip inelkaar zakte en bleef liggen. Een van de ouders die brandweerman is, liep het veld op en probeerde hem te reanimeren. De jongen werd nog naar het Universitaire Ziekenhuis van Lund gebracht maar kon niet meer gered worden. “Niemand weet wat er juist gebeurd is. Er is tijdens de training geen enkel incident vastgesteld. Niemand van de jongens kreeg tijdens de training een bal hard tegen zich aan of werd hard aangepakt”, aldus de woordvoerder van IK Wormo, Anders Zachrisson.

Het bestuur van de club verwittigde ’s avonds alle ouders van de jongerenploegen. De club deed dit om te verhinderen dat de jongeren het nieuws op school of elders zouden moeten vernemen. Ook de betrokken scholen werden op de hoogte gebracht en er werd een praatgroep in Landskrona gecontacteerd die slachtofferhulp biedt.

De jongens van Philips ploeg zijn onderling overeengekomen dat niemand voortaan het shirt met nummer acht zal dragen, dat was het nummer waarmee Philip speelde. De club besloot om alle sportactiviteiten die de volgende week gepland waren op te schorten. Het clubhuis is wel open zodat alle leden die daaraan behoefte hebben kunnen samenkomen en over het tragische voorval kunnen praten. Er zal ook een rouwregister liggen.

Bron: Voetbalkrant.com
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  dinsdag 8 februari 2005 @ 15:43:01 #160
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_24989104
En weer eentje:

LJUBLJANA - Doelman Nedzad Botonjic is maandag overleden tijdens de training bij zijn Sloveense club Ljubljana. Dat berichtte het Sloveense persbureau STA op dinsdag.

De 27-jarige Botonjic kreeg een hartaanval en stierf ter plekke op het trainingsveld. Reanimatie mocht niet baten. Clubofficials waren niet bereikbaar voor commentaar.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 8 februari 2005 @ 16:08:40 #161
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24989432
Gebeurde dit voor deze vloedgolf aan overleden voetballer(tje)s niet? Ik moet eerlijk zeggen dat ik voor de dood van Foe nauwelijks heb gehoord van voetballers die dood neervallen op 't veld, met uitzondering van iemand die door de bliksem werd geraakt in Verweggistan.
pi_24990160
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 16:08 schreef twi het volgende:
Gebeurde dit voor deze vloedgolf aan overleden voetballer(tje)s niet? Ik moet eerlijk zeggen dat ik voor de dood van Foe nauwelijks heb gehoord van voetballers die dood neervallen op 't veld, met uitzondering van iemand die door de bliksem werd geraakt in Verweggistan.
Nee, hartaanvallen bij voetballers waren voor 2003 nog illegaal
  dinsdag 8 februari 2005 @ 17:25:19 #163
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24990257
Wat een slappe reactie zeg, bah.

Natuurlijk zal dit wel regelmatig zijn gebeurd voor die tijd, maar ik kan me persoonlijk gewoon niet herinneren dat zoiets in het nieuws is gekomen, althans niet zo frequent als voor die tijd. Dat is toch raar? Het lijkt wel een trend om erover te berichten.
pi_24990538
Is het deels ook wel, plus dat er nu veel meer wereldwijd voetbalnieuws doorkomt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')