[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 05-07-2003 23:53]
quote:van mij ook maar ik zie balkenende dat nog niet zo snel voorstellen in de kamer
Op zaterdag 5 juli 2003 13:53 schreef BAZZA het volgende:[..]
Nou dat mag de ME van mij ook
![]()
quote:wtf??
[..]Waarom laten we dit niet over aan de Mariniers? die gasten vervelen zich suf tijdens het kaarten en bier drinken in de kazernes...
je wilt toch niet daadwerkelijk militairen laten schieten? strax gaan er nog mensen dood ... dan moet er weer een parlementaire enquete komen en shit
Stelletje hypocriete mongolen
quote:Ik ruik een ban
Op zaterdag 5 juli 2003 21:35 schreef Uiruru het volgende:
En wederom verbaas ik mij over de achterlijkheid van de crew... als er een topic geopend wordt waarin veelvuldig wordt gezegd dat een bevolkingsgroep moet worden uitgemoord en weet ik wat al die figuren hier willen dan wordt er moord en brand geschreeuwd.... Behalve als het over woonwagenbewoners gaat...
quote:Uiruru is voorgoed verwijderd.... in Heerlen zijn ze nogal raar... en Uiruru als je me hiervoor wilt vervolgen dan doe dar maar via de Amerikaanse rechtbank. 0% kans
Op zaterdag 5 juli 2003 22:25 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ik ruik een ban
Het uitschelden van deze mensen valt onder natuurlijke selectie
quote:jezus wat een lozes zitten er in de crew!!!!
Op zaterdag 5 juli 2003 23:48 schreef Vampier het volgende:[..]
Uiruru is voorgoed verwijderd.... in Heerlen zijn ze nogal raar... en Uiruru als je me hiervoor wilt vervolgen dan doe dar maar via de Amerikaanse rechtbank. 0% kans
Uiruru heeft gelijk!!! Stelletje mongolen
quote:En dan ? Die kinderen van die kampers wonen ergens rondom in België in riante huizen. En als je dat kamp plat gooit, is het rekensommetje niet meer zo moeilijk
Op donderdag 3 juli 2003 10:21 schreef SmilingPeter het volgende:
het zag er serieus uit:
[..]Misschien een idee om het kamp gelijk plat te gooien? Dit moet toch heel veel belasting centjes kosten...
quote:waarom wordt uiruru gebaned hiervoor? Twee posts hierboven zeg ik (bewust) hetzelfde en IK krijg geen ban!!!! De Crew meet met twee maten. wat een lozers!! niet normaal meer....
Op zaterdag 5 juli 2003 21:35 schreef Uiruru het volgende:
En wederom verbaas ik mij over de achterlijkheid van de crew... als er een topic geopend wordt waarin veelvuldig wordt gezegd dat een bevolkingsgroep moet worden uitgemoord en weet ik wat al die figuren hier willen dan wordt er moord en brand geschreeuwd.... Behalve als het over woonwagenbewoners gaat...
quote:Voor die opmerking is hij niet gebanned. Beter lezen of je er gewoon buiten houden, dat kan ook natuurlijk. Je kunt trouwens sowieso nu al een ban krijgen voor je stemmingmakerij en je off topic post. Verder on topic blijven graag.
Op zondag 6 juli 2003 12:27 schreef Uppe het volgende:
waarom wordt uiruru gebaned hiervoor? Twee posts hierboven zeg ik (bewust) hetzelfde en IK krijg geen ban!!!! De Crew meet met twee maten. wat een lozers!! niet normaal meer....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |