Als je fanatiek gebruiker bent heb je je scherm in een paar jaar al terugverdiend.
Overigens had ik vorig jaar een goede prijs/kwaliteit 15" samsung tft voor me pa gekocht voor 500 euro. Dit jaar kreeg ie van me een goede prijs/kwaliteit 17" lg tft voor wederom 500 euro.
Dus het schiet wel op denk ik zo. Alleen die energiepremie doen ze niet meer aan
Maar na nog wat reviews te hebben gelezen ga ik toch maar voor de hitachi CML174SXWB, mede door de lage responsetijd en de goedkopere prijs. Ook het feit dat je 1 maand pixelgarantie krijgt heeft me over de streep gehaald.
Hier in de buurt zijn geen winkels dus ik bestel hem maar online via www.yorcom.nl
quote:Als je maar gelukkig bent met je keuze
Op donderdag 3 juli 2003 13:43 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben lastig, ik weet het!Maar na nog wat reviews te hebben gelezen ga ik toch maar voor de hitachi CML174SXWB, mede door de lage responsetijd en de goedkopere prijs. Ook het feit dat je 1 maand pixelgarantie krijgt heeft me over de streep gehaald.
Hier in de buurt zijn geen winkels dus ik bestel hem maar online via www.yorcom.nl
quote:Overigens, zo kun je dus NIET de monitor van te voren beoordelen he. En het is maar afwachten hoe schappelijk men is met retour sturen. Persoonlijk zou ik een monitor niet 'zomaar' kopen via internet.
Op donderdag 3 juli 2003 13:53 schreef Jarno het volgende:
Slaap er anders een nachtje over ofzo.
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zit te kijken op www.kieskeurig.nl en daar hebben ze het over 2 soorten aansluiting, DVI-D en DVI-I, wat is het verschil?
Voor gamen heb je en snelle responsetime nodig . De Acer 707 heeft een response time van 20ms op zicht niet slecht maar als je een gamer ben kan je beter een van deze drie nemen.
- Acer 732
- NEC 1760NX
- Hitachi 174SXW
Alle drie 16ms
![]()
reviews
Acer Al732
LG 1701B
Hitachi cml174sxw
17" lcd test
15" lcd test
Samsung 171N & NEC LCD1760V vs. Everyone Else
Samsung 152T
Samsung 172T
IBM T221 22,2 "
Phillips Brilliance 200P3
Samsung 172W
quote:Hoeft niet, keuze staat nu vast. Maar bedankt voor alle hulp Jarno!
Op donderdag 3 juli 2003 13:53 schreef Jarno het volgende:
Slaap er anders een nachtje over ofzo.
Maar na een tijdje zo'n monitor te hebben gebruikt wil je absoluut niet meer terug
(beeld is veeel scherper)
DVD's kijken en spellen spelen gaat erg goed op die van mij, ik heb tijdens die bezigheden nog geen ghosting opgemerkt.
quote:* Skull-splitter al 3 generaties 3d accelerator Ati gebruiker is
Op donderdag 3 juli 2003 12:12 schreef Tijn het volgende:[..]
Nou, van de gemiddelde kaart met nvidia-chip word je ECHT niet vrolijk in 1280x960 @ 100 Hz. Wat duurdere GF4 en -FX-kaarten hebben gelukkig betere 2D-filters tegenwoordig, maar voor de gemiddelde kaart is het armoe troef.
quote:Da's rap.
Op vrijdag 4 juli 2003 14:21 schreef Strolie75 het volgende:
Ik kreeg zojuist bericht dat mijn Hitachi CML174SXWB is aangekomen, ik zal vanavond wel even mijn bevindingen opschrijven.
quote:Inderdaad, meestal duurt het minstens 2 dagen voordat iets in Maastricht aankomt.
Op vrijdag 4 juli 2003 14:25 schreef Jarno het volgende:
Da's rap.
quote:niet geheel onterecht
Op vrijdag 4 juli 2003 14:26 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Inderdaad, meestal duurt het minstens 2 dagen voordat iets in Maastricht aankomt.
Maar wat een verschil, het beeld is veel groter, het lijkt wel 19" en ik heb opeens weer ruimte op mijn bureau!!!
quote:Ik heb (ga ik weer!) de Logitech Cordless Desktop: zwart/zilver keyboard met bijbehorende muis. Past perfect bij m'n zwarte monitor en zwarte systeemkast!
Op vrijdag 4 juli 2003 18:15 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb alleen een nieuw probleem, waar haal ik een zwart toetsenbord vandaan?Die witte die ik nu heb ziet niet uit.
quote:pssst...
Op vrijdag 4 juli 2003 18:14 schreef Strolie75 het volgende:
Zowwww, ik heb hem net ingestoken. Helaas ondersteund mijn videokaart geen DVI, dat is dus iets voor de volgende PC.Maar wat een verschil, het beeld is veel groter, het lijkt wel 19" en ik heb opeens weer ruimte op mijn bureau!!!
quote:Dat zal vast een kwestie van smaak zijn, ik vind een gewoon beeldscherm veel rustiger aan de ogen en zal dan ook niet snel overstappen op TFT. Voordeel is wel dat ie minder plaats in neemt en je 'm makkelijk overal mee naar toe kan nemen.
Op donderdag 3 juli 2003 09:46 schreef codeho het volgende:Het enige echte verschil is dat het fijne is voor je ogen (TFT-scherm)
quote:Dat is ook echt een HELE mooie set ja.
Op vrijdag 4 juli 2003 18:20 schreef Jarno het volgende:[..]
Ik heb (ga ik weer!) de Logitech Cordless Desktop: zwart/zilver keyboard met bijbehorende muis. Past perfect bij m'n zwarte monitor en zwarte systeemkast!
Vertragingen merk ik niks van, maar ik moet zeggen dat ik geen gamer ben..(af en toe speel ik eens een spelletje). Tis wel effe wennen tov een CRT, maar eenmaal gewend wil ik niks anders meer. Op het werk heb ik een 22" CRT, maar die vind ik toch minder dan de TFT thuis..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |