Het mag ook een bouwpakket zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Haanibal op 02-07-2003 23:21]
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 23:21 schreef MDfreak het volgende:
So, doe maar duur. Zulke dingen vind je niet zomaar op elke hoek van de straat. Bij mijn weten kom je deeltjesversnellers eigenlijk alleen maar in laboratoria tegen. Ook werk je dan met hoge voltages en hele precieze meetapparatuur. Je zou de faculteit natuurkunde van de TU/e, TU Delft of TU Twente kunnen proberen, misschien dat ze daar iets dergelijks hebben en dat je daar proeven kan uitvoeren maar "in het wild" kom je zulke dingen niet tegen.
quote:Alleen jammer dat dat een circulaire deeltjesversneller is.
Op woensdag 2 juli 2003 23:19 schreef Haanibal het volgende:
ff da ding uit de grond bij geneve opgraven
quote:Ja, klopt. Niet iedereen weet wat een lineaire deeltjesversneller is. Die zijn er ook wat meer.
Op woensdag 2 juli 2003 23:25 schreef MaartenGrendel het volgende:[..]
Alleen jammer dat dat een circulaire deeltjesversneller is.
Maar ff serieus, deze deeltjesversnellers kun je zelf maken. Wie heeft er zo'n boron-gas versneller gemaakt, of heeft zo'n bouwpakket??
quote:Ik wou net zeggen. Als het om electronen gaat neem je toch gewoon een beeldbuis van een tv
Op donderdag 3 juli 2003 14:49 schreef Unstable_Element het volgende:
even serieus wat voor deeltjes moet hij versnellen?
quote:Maakt mij niet veel uit, ik gebruik het voor een 'school' project. We moeten iets maken voor 'school'. Het is het opleidingscentrum voor een organisatie die gesitueerd is in het MO, is een paar jaar geleden nogal veel in het nieuws geweest.
Op donderdag 3 juli 2003 14:56 schreef Jarno het volgende:
Wat wil je er aan kwijt zijn?
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 23:21 schreef MDfreak het volgende:
So, doe maar duur. Zulke dingen vind je niet zomaar op elke hoek van de straat. Bij mijn weten kom je deeltjesversnellers eigenlijk alleen maar in laboratoria tegen. Ook werk je dan met hoge voltages en hele precieze meetapparatuur. Je zou de faculteit natuurkunde van de TU/e, TU Delft of TU Twente kunnen proberen, misschien dat ze daar iets dergelijks hebben en dat je daar proeven kan uitvoeren maar "in het wild" kom je zulke dingen niet tegen.
Maar ontopic, heb toevallig een lineare op de plank liggen. Wil hem ruilen tegen een kernreactor. Moet wel in goede staat zijn.
quote:Ja, dat zei je al. Mijn 'school' was wel met eentje bezig. Maar die is beschadigt. Is dat erg???
Op donderdag 3 juli 2003 14:59 schreef Maud_Dib het volgende:[..]
Hahaha, wat een n00bishe lul.
Maar ontopic, heb toevallig een lineare op de plank liggen. Wil hem ruilen tegen een kernreactor. Moet wel in goede staat zijn.
quote:Zolang hij maar niet teveel straling lekt. Wil niet weer gezeik krijgen met de buren.
Op donderdag 3 juli 2003 15:00 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Ja, dat zei je al. Mijn 'school' was wel met eentje bezig. Maar die is beschadigt. Is dat erg???
* Maud_Dib heeft een buurmeisje met drie ogen en twaalf vingers
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 15:02 schreef Maud_Dib het volgende:[..]
Zolang hij maar niet teveel straling lekt. Wil niet weer gezeik krijgen met de buren.
Pics!
quote:Kan niet.. Door de straling die ze uitzend, mislukken alle foto's.
Op donderdag 3 juli 2003 15:03 schreef Jarno het volgende:[..]
!
Pics!
quote:Ach, wat is veel... Alleen moet je hem zelf ophalen, als je direct de deeltjesversneller meeneemt dan gooi ik er nog een paar Kg plutonium bij op. Akkoord?
Op donderdag 3 juli 2003 15:02 schreef Maud_Dib het volgende:[..]
Zolang hij maar niet teveel straling lekt. Wil niet weer gezeik krijgen met de buren.
quote:Wil eerst foto's zien van dat ding.
Op donderdag 3 juli 2003 15:04 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Ach, wat is veel... Alleen moet je hem zelf ophalen, als je direct de deeltjesversneller meeneemt dan gooi ik er nog een paar Kg plutonium bij op. Akkoord?
quote:Sorry voor de crappy pics. Ze hebben daaro niet egt goede camera's.
Op donderdag 3 juli 2003 15:05 schreef Maud_Dib het volgende:[..]
Wil eerst foto's zien van dat ding.
Dit is nog voordat ie beschadigd is hoor.
quote:Mischien kunnen we elkaar halverwege ontmoeten???
Op donderdag 3 juli 2003 15:08 schreef Maud_Dib het volgende:
Kan wel even duren. Woon namelijk in Oekraine.
quote:wel met de goede isotopensamenstelling? Ik heb 90% plutonium-239 nodig met de rest als plutonium-240 en wat kleinere fracties
Op donderdag 3 juli 2003 15:04 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Ach, wat is veel... Alleen moet je hem zelf ophalen, als je direct de deeltjesversneller meeneemt dan gooi ik er nog een paar Kg plutonium bij op. Akkoord?
quote:Sorry, maar ik heb m bijna verkocht
Op donderdag 3 juli 2003 15:08 schreef 2x4 het volgende:[..]
wel met de goede isotopensamenstelling? Ik heb 90% plutonium-239 nodig met de rest als plutonium-240 en wat kleinere fracties
quote:geen partijtje van 15kg over?
Op donderdag 3 juli 2003 15:11 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Sorry, maar ik heb m bijna verkocht
quote:Moet ik ff controleren hoor.
Op donderdag 3 juli 2003 15:14 schreef 2x4 het volgende:[..]
geen partijtje van 15kg over?
BRB
quote:geweldig, dan kan handig harry mijn boem bouwen
Op donderdag 3 juli 2003 15:21 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Yep. Je mag het gratis ophalen.
En mail me maar wanneer je de reactor wil kopen, ik gooi er 25 10 kg plutonium bij
quote:ow harry zegt dat ie ook iets nodig heeft om neuronen te versnellen...
Op donderdag 3 juli 2003 15:31 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Hij kan dicht, ik had er eentje te liggenEn mail me maar wanneer je de reactor wil kopen, ik gooi er 25 kg plutonium bij
quote:hoeveel kost kopen?
Op donderdag 3 juli 2003 15:31 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Hij kan dicht, ik had er eentje te liggenEn mail me maar wanneer je de reactor wil kopen, ik gooi er 25 10 kg plutonium bij
quote:2 euro en een bounty
Op donderdag 3 juli 2003 15:31 schreef MrMoon het volgende:[..]
hoeveel kost kopen?
quote:bied je 2 euro en 2 bounty's haha
Op donderdag 3 juli 2003 15:45 schreef Maud_Dib het volgende:Ik was de eerste die interesse toonde.
SHIT
quote:Ik bied twee euro en een deeltjesversneller
Op donderdag 3 juli 2003 15:48 schreef MrMoon het volgende:[..]
bied je 2 euro en 2 bounty's haha
http://www.marktplaats.nl/markt/diversen/diversen/100080.htm
[Dit bericht is gewijzigd door Iesie op 03-07-2003 16:01]
quote:Jammer dat de foto er niet bij staat, je wilt toch graag weten hoe het er precies uit ziet voordat je gaat bieden.
Op donderdag 3 juli 2003 15:55 schreef Iesie het volgende:
Op marktplaats staat er 1 tekoop:http://www.marktplaats.nl/markt/diversen/diversen/100080.htm
quote:dan mail je die gast en vraag je om een foto
Op donderdag 3 juli 2003 16:30 schreef Vrieskist het volgende:[..]
Jammer dat de foto er niet bij staat, je wilt toch graag weten hoe het er precies uit ziet voordat je gaat bieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |