[Dit bericht is gewijzigd door ilona-scuderia op 02-07-2003 20:23]
quote:ze braken tog de wedstrijd af omdat het waarschijnlijk ging regenen en dat het niet fijn is voor de spelers om constant tegen donkere wolken aan te kijken. Wellicht hadden ze ook nog te horen gehad dat het morgen beter weer wordt zodat ze het gewoon konden doorschuiven.
Op woensdag 2 juli 2003 20:47 schreef Daniel.San het volgende:
ben ik nou de enigste die het raar vond dat die engelsen nu al die partij afbraken wegens invallende duisternis. een beetje erg veel in henmans voordeel zou je zeggen. de zon scheen nog gewoon.
Daarnaast komt henman wel slechter uit de startblokken morgen en is ie gezien, dat is nooit te voorspellen.
quote:Ze moeten keuzes maken, de halve finale partijen van de
Op woensdag 2 juli 2003 21:09 schreef Remzz het volgende:
Sjeng morgen op baan 2, vind ik een beetje tegenvallen van de organisatie om hem nu ineens naar baan 2 te verplaatsen.
Maar morgen Sjeng op baan 2 om 13.00 uur
quote:Ja dat is mogelijk.
Op woensdag 2 juli 2003 21:42 schreef JeroenV het volgende:
Wat nu als het morgen weer bakken regent? Alles kan op Wimbledon. Er zal heus wel gespeeld worden, maar wat als de partijen weer niet af komen? Moeten ze dan straks twee wedstrijden op een dag spelen ofzo?
GO SJENG!
quote:Als het morgen weer regent dan kan alle wedstrijden nog gespeeld worden. Maar mocht het nu nog 2 dagen gaan gieten, dan plakken ze er waarschijnlijk nog een dag aanvast en word er s'maandags gespeeld. Maar dit komt niet zo heel vaak voor. Laatste keer was geloof ik 2001 met de herenfinale
Op woensdag 2 juli 2003 21:42 schreef JeroenV het volgende:
Wat nu als het morgen weer bakken regent? Alles kan op Wimbledon. Er zal heus wel gespeeld worden, maar wat als de partijen weer niet af komen? Moeten ze dan straks twee wedstrijden op een dag spelen ofzo?
quote:Dat leek zo op de televisie ja, maar op zo'n camera kun je gemakkelijk de lichtintensiteit instellen en een vertekend beeld geven. Boris Becker zei op de BBC dat het al veel donkerder was dan de televisiekijkers dachten.
Op woensdag 2 juli 2003 20:47 schreef Daniel.San het volgende:
ben ik nou de enigste die het raar vond dat die engelsen nu al die partij afbraken wegens invallende duisternis. een beetje erg veel in henmans voordeel zou je zeggen. de zon scheen nog gewoon.
Misschien is het nog goed nieuws, voor zowel Schalken, als Federerer.
quote:Als ze vandaag nog niet kunnen spelen moet de winnaar eventueel drie dagen achter elkaar spelen. Lijkt me ook niet echt optimaal.
Op donderdag 3 juli 2003 09:38 schreef veekeend het volgende:
Ik zag op de BBC dat de regen er vandaag weer met bakken uit de hemel kwam en dat de voorspellingen niet al te best zijn voor vandaag. Vanaf morgen zal het weer aanzienlijk verbeteren in Groot-Brittannië.Misschien is het nog goed nieuws, voor zowel Schalken, als Federerer.
quote:De zeilen laten ze altijd de hele nacht erop liggen want stel dat het gaat regenen gooit niemand dat zeil eroverheen.
Op donderdag 3 juli 2003 11:27 schreef JeroenV het volgende:
Op de webcams zitten de zeilen er nog op. Kan ook zijn dat die gewoon de hele nacht erop bleven.
In het AD staat dat er na de middag weer hevige regen verwacht wordt.
Current conditions:
Temperature: 15.5°C 59.9°F
Wind Chill: 15.5°C 59.9°F
Wind Speed: 10.8 km/h SSE 6.7MPH SSE
Rainfall: 2.8 cm 1.1 in
Barometric Pressure: 756.8 mm Hg 29.8 in
Barometric Trend: Steady
Humidity: 83%
Dew Point: 12.6°C 54.7°F
High Temp: 15.5°C 59.9°F
Low Temp: 12.5°C 54.5°F
[Dit bericht is gewijzigd door JeroenV op 03-07-2003 12:04]
quote:Je kan via de wimbledon site ( http://www.wimbledon.org ) live de standen op alle banen volgen, met alle statistieken erbij. Liver beelden via internet zijn er niet.
Op donderdag 3 juli 2003 12:20 schreef Coelho het volgende:
Jaja, als we hier de stream plaatsen, dan kan er vanmiddag niemand meer naar sjeng kijken... je zegt net zelf dat je een tv bij de hand hebt. Nou ik niet hoor
Overigens zijn die live-standen zéér actueel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |